NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

CESAR

👑♚The genius king of stories♚👑
طاقم الإدارة
مشرف
كاتب متميز
الكاتب المفضل
نسوانجى مثقف
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
ناشر صور
كاتب جولدستار
ناشر مجلة
توجه جنسي
أنجذب للإناث
من زمان جدا و انا حرفيا خاربها مع الحريم، كبيرة او من سني متجوزة او لا، دايما بعرف بدل الواحد عشرة و يمكن اكتر بس من فترة كدا. جالي اكتئاب و قطعت علاقتي بكل الحريم اللي عرفتهم بس مش عارف ايه السبب، و دلوقتي انا دايما قرفان و زهقان و حرفيا مش طايق حتى حياتي، هل حد حصل ليه الحالة دي قبل كدا و هل حد عنده حل ليها.

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: أحمد السويسي, العنتير, Maxxx_PlayerxXx و شخص آخر
من زمان جدا و انا حرفيا خاربها مع الحريم، كبيرة او من سني متجوزة او لا، دايما بعرف بدل الواحد عشرة و يمكن اكتر بس من فترة كدا. جالي اكتئاب و قطعت علاقتي بكل الحريم اللي عرفتهم بس مش عارف ايه السبب، و دلوقتي انا دايما قرفان و زهقان و حرفيا مش طايق حتى حياتي، هل حد حصل ليه الحالة دي قبل كدا و هل حد عنده حل ليها.
ارجع للي احسن مني ومنك اليومين دوووووول هو خلي حياتك كدة عشان ترجعله و انت مكسور وتنادي عليه وبابه مفتوح ديما

• عجبني
التفاعلات: العنتير
ارجع للي احسن مني ومنك اليومين دوووووول هو خلي حياتك كدة عشان ترجعله و انت مكسور وتنادي عليه وبابه مفتوح ديما
الحمد لله على كل شئ

• عجبني
  • عجبني
نفسي اعرف الناس اللي هنا راحوا فين

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الواحد حرفيا بيجيله فترة اكتئاب مبيبقاش مستحمل حد، و بما إننا فى رمضان ادعى **** يفك عنك همك ويفرجه

• عجبني
  • عجبني
هوا الوحيد اللي يقدر يخرجك من كل ده ارجعله وهترتاح

• عجبني
اللى حصلك ده بسبب واحده كنت بدات تحبها ومره واحده بعدت عنها

عادي يا قيصر بتحصل بتبقي زي تراكمات وتأنيب ضمير بس عالي شويتين.....انعزل عنهم فترة ونقي جوك واللي حواليك فترة وهترجع اجسن من الأول وهتبقي كويس جدا

شوف هقولك على حاجة الشعور اللى عندك دا نعمة كبيرة اوى لية
عشان هتبعد عن الستات و حاول تتوب و متغضبش ربننا صحيح احنا فى موقع
جنسى و كلامى مش مستحب لاكن انا بنصحك نصيحة بجد بجد حقيقية مش اى كلام
ممكن اقولك لية و روح و اعمل و سوى و الكلام دا لاكن ممكن الحالة دى تبقى كويسة
ليك انك تصلح الماضى و تتوب عنة

انا اسف لو ضايقتك

قول نكته وانت تروق
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%