NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نفسي ابقا خول ..

لو سمحتم يا جماعه انا حلمت قبل كده انى بتناك من شابين ونايم على بطني وبتناك منهم وقمت من النوم مستمتع جدا وسعات بحط ميك اب .... جسمي ناعم اوي وكلنا بنات واخواتي عارفين ان جسمي ناعم زيهم ونفسي انزل صور هنا بس مقلق اخش السكه ديه.. رأيكم ايه

• عجبني
التفاعلات: Gg28، زبر صاروخي و ياسمين انا
لو سمحتم يا جماعه انا حلمت قبل كده انى بتناك من شابين ونايم على بطني وبتناك منهم وقمت من النوم مستمتع جدا وسعات بحط ميك اب .... جسمي ناعم اوي وكلنا بنات واخواتي عارفين ان جسمي ناعم زيهم ونفسي انزل صور هنا بس مقلق اخش السكه ديه.. رأيكم ايه
طالما مقلق بلاش تدخل السكة دي عشان اخرتها انت متعرفوش وهتبقي خول ومعرص ع اخواتك كمان

كده كده هتتفتح فى يوم

• عجبني
التفاعلات: banoty bb
تعالي خاص

• عجبني
التفاعلات: زبر صاروخي
بنوتي انا حعملك خول

• عجبني
التفاعلات: banoty bb
مفيش حد هيحترمك فا انسي ميولك احسن

تعال خاص

تعالى اساعدك انا أربعين سنة من الاسكندريه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالا نخلى الحلم حقيقة

متدخلهاشمتدخلهاشج

الخوف دليل على أن لسه جزء منك عارف أنه السكة دي مش مناسبة ليك و تاكد انك بمجرد دخولك هتلاقي نفسك بتشدواخواتك بتحول نفسك لخول و اخواتك عاهرات أو خول مرفوض منهم اختار هتعرف تدفع مقابل متعتك و لا لا

• عجبني
التفاعلات: البرنس 7
الخوف دليل على أن لسه جزء منك عارف أنه السكة دي مش مناسبة ليك و تاكد انك بمجرد دخولك هتلاقي نفسك بتشدواخواتك بتحول نفسك لخول و اخواتك عاهرات أو خول مرفوض منهم اختار هتعرف تدفع مقابل متعتك و لا لا
انت صح في كل كلمه قلتها

أنا بنت واحب اقولك بلاش لأن ده هتندم عليه بشده احنا كابنات بنعمل كده عشان نرضي شهوتنا لكن انت مختلف عن البنات راجل فاهم يعني ايه وجسمك ناعم ده ميزه انك ممكن تصاحب علي بنت تأكد علي ميوالك وانا اتمني ده يحصل أما اخواتك بلاش لأنهم ملهمش زنب

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: حموده الوحش, Moheb sex, مدمن جنس1 و 4 آخرين
أنا بنت واحب اقولك بلاش لأن ده هتندم عليه بشده احنا كابنات بنعمل كده عشان نرضي شهوتنا لكن انت مختلف عن البنات راجل فاهم يعني ايه وجسمك ناعم ده ميزه انك ممكن تصاحب علي بنت تأكد علي ميوالك وانا اتمني ده يحصل أما اخواتك بلاش لأنهم ملهمش زنب
كلامك صح جدا

• عجبني
التفاعلات: البرنس 7
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%