NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: بنوتي اسمر
نفسي اتخرج بقا واسافر اشتغل واتجوز برا واعيش حياة مستقرة متوازنة
ولو من ناحية الجنس نفسي اتجوز واحدة محترمة بس شقية عالسرير وشهوتها عالية عشان بهيج كتير

• عجبني
التفاعلات: سيكساوي
نفسي انيك بس 🐏

بدون مبالغه كل اللي نفسي فيه عملته
اه انا مفيش في مره كان نفسي في حاجه اوفر او حاجه ضخمه
بس كل اللي نفسي ( لحد دلوقتي )فيه عملته

بلنسبة للجنس جربته مع علاته ولحد الان مع 2 لما بيبقا فرصه نفسي بقا في واحدة معينه ولو وصلتلها يبقا خلصت احلامب الجنسيه

• عجبني
التفاعلات: سيكساوي
بعيدا عن الجنس نفسي اكمل تعليمي برا
لو في الجنس نفسي يكون معايا فلوس كتير واشتري toys
بالتوفيق انا بدرس في كندا لو حابه تعرفي تفاصيل اقدر اساعدك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي انيك الملبن

اعيش مع بنت اكون صديقة وتعرف احتياجي وتظهر الانوثه البداخلي

نفسى الجنس يبقى مباح عادى ومش عيب ولا وصمه عار فى مجتمعنا بدل ما كل الناس فى الشرق الاوسط مجمل تفكيرهم فى حاجه زى دى وبس وبتتعمل فى الخفاء اكنها جريمه وهنفترض انها شىء محرماه الاديان لو حد حابب يخالف هو حر عقابه عند **** مش عند الناس بدل ما شبابنا وبناتنا بسبب ظروف البلاد المهببه بقى الجواز محتاج فلوس مش فى امكانياتهم ويوصلو لمرحله العنوسه سواء شباب ولا بنات ادام باراده الاتنين مع بعض كل واحد حر فى نفسه نفسى نبطل نعمل حاجات فى السر ونتكسف نعملها فى العلن ساعات بقول او ما البنى ادم نزل الارض لا كان فى مائذون ولا حاخام ولا كاهن ييبقى هو المسئول عن جوازه بمناسبه ايه مهو دا مكانش موجود دلوقتى ايه الى خلى البشريه توافق على كدا ان حد يتحكم وباذنه يبقى الجواز ومن غير اذنه تبقى علاقه ادام دا مكنش موجود قديما

انيك واحده ممحونه من اللى هما حيحاتين دى امتع حاجه اصلا

نفسي انيك الكراش وانيك نسوان كتير ومختلفة..ونفسي في فيلا وعربية BMW موديل السنة ..وجهاز بيس 5

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%