NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

صورة متحركة GIF نفسك اعمل كده في مين عندك

مجتش ليه انت وامك زى مقولتلك خااااص... مش قولتلك مستنيكك انت وامك.. عشان امتعها وافشخها واحبلهالك نيك لو عاوزه... لو لك مزاج امك تتناك وتتفشخ وتتمتع وعلطووول... انا برضه مستنييكك اووى خاااص... بس ضرورى.. ححححححححح... على امك اللبوه
اللى كسها كله حححححنااااان...

مجتش ليه انت وامك زى مقولتلك خااااص... مش قولتلك مستنيكك انت وامك.. عشان امتعها وافشخها واحبلهالك نيك لو عاوزه... لو لك مزاج امك تتناك وتتفشخ وتتمتع وعلطووول... انا برضه مستنييكك اووى خاااص... بس ضرورى.. ححححححححح... على امك اللبوه
اللى كسها كله حححححنااااان...
مستنييكك اووو انت وامك حححنان خاااص ومحضرلها زوبرى على اخره تتناك وتتبيط علطوول

تعالى خاص نيك خطيبتي
تعالى بسرعه... مستنييكك اووى خاص انت وخطيبتك هنيكهالك وامتعها اووى وافشخ فيها علطوول وحتى عاوز احبلهالك فى توأمين ولا حاجه.. تعالى بس مابقاش كلام وبس.. وانا مستنييكك بسرعه بس
ادخل علطول ع الخاص وقولى اسمها ايه وكام سنه واوصفلى جڛمها حته حته كده خاصة بزااازها طبعا عشان اتخيلها وانا بنيكها واشرملها كسها وطيزها واقطع بزااازها نيك كماااان.... بلا مستنييكك اووى ضرورى انت وهى
ححححححححح

تعالى خاص نيك خطيبتي
تعالى بسرعه... مستنييكك اووى خاص انت وخطيبتك هنيكهالك وامتعها اووى وافشخ فيها علطوول وحتى عاوز احبلهالك فى توأمين ولا حاجه.. تعالى بس مابقاش كلام وبس.. وانا مستنييكك بسرعه بس
ادخل علطول ع الخاص وقولى اسمها ايه وكام سنه واوصفلى جڛمها حته حته كده خاصة بزااازها طبعا عشان اتخيلها وانا بنيكها واشرملها كسها وطيزها واقطع بزااازها نيك كماااان.... بلا مستنييكك اووى ضرورى انت وهى
ححححححححح

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
تعالى خاص نيك خطيبتي
ححححححححح

تعالى خاص نيك خطيبتي
ححححححححح

تعالى خاص نيك خطيبتي
تعالى وانا احبلهالك واشرملها كسها وطيزها واقطع بزااازها كمان نيك وعلكووول وامتعك عليها اوووى.. مستنييكك خاص بس بسرعه وضرورى... ححححححححح

• حبيته
التفاعلات: يو يو

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%