NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نظرتك للست عباره عن اي تفريغ شهوه وبس ولا بتبصلها ازاي
وبردو ك انثي نظرتك للراجل عباره عن اي
نظرتي للست حاجه كبيره اوي الصراحه فا ممكن الكومنت ده يبقا طويل سيكا الست مش مجرد حاجه معموله عشان تفريغ شهوه الست حاجه اساسيه جدا بعيد عن فعلا هي نص المجتمع وهي اللي جايبه النص التاني بس سيبك من عصرنا دلوقتي ده ارجع لزمان خالص ادم عليه السلام كان حاسس بوحده في الجنه عشان كده **** خلق حواء من ضلعه عمرك فكرت اشمعني من ضلع ادم مع ان ادم مخلوق من طين ما كان يعمل حواء من طين برضو ؟ بس كون حواء مخلوقه من ضلع ادم معناها ان ادم هيفضل في شيء ناقصه طول ما حواء بعيده هنا الاثنين مش هيحسو انهم كاملين غير لما يكونو مع بعض فا الست مش مجرد اداه للجنس وخلاص هي اللي هتكملك وتبقا ونسك في الدنيا مفهوم الحب عموما اتخلق مع خلق الست

( للتوضيح بس انا مش عابد اكساس و**** يجماعه ولا فيمينست ولا سيمب ولا الكلام ده بس نظرتي عموما وبقبل النقض عادي جدا )

هي عندها كامل الاحساس ولازم تفكر وتبتكر في الطرق اللي ممكن تخليها مستمتعة ومكتفية جنسيا

نظرتي للست حاجه كبيره اوي الصراحه فا ممكن الكومنت ده يبقا طويل سيكا الست مش مجرد حاجه معموله عشان تفريغ شهوه الست حاجه اساسيه جدا بعيد عن فعلا هي نص المجتمع وهي اللي جايبه النص التاني بس سيبك من عصرنا دلوقتي ده ارجع لزمان خالص ادم عليه السلام كان حاسس بوحده في الجنه عشان كده **** خلق حواء من ضلعه عمرك فكرت اشمعني من ضلع ادم مع ان ادم مخلوق من طين ما كان يعمل حواء من طين برضو ؟ بس كون حواء مخلوقه من ضلع ادم معناها ان ادم هيفضل في شيء ناقصه طول ما حواء بعيده هنا الاثنين مش هيحسو انهم كاملين غير لما يكونو مع بعض فا الست مش مجرد اداه للجنس وخلاص هي اللي هتكملك وتبقا ونسك في الدنيا مفهوم الحب عموما اتخلق مع خلق الست

( للتوضيح بس انا مش عابد اكساس و**** يجماعه ولا فيمينست ولا سيمب ولا الكلام ده بس نظرتي عموما وبقبل النقض عادي جدا )
راجل برنس وكلامك يحترم وع راسي وفعلا بدون الست بتحس ان حاجه ناقصه ايا كان سواء عرفت تعوض النقصان ده ولا لا بس هيفضل بردو ف قطعه ناقصه ف حياتك
شابوه لتفكيرك ي حبيب اخوك❤

• حبيته
التفاعلات: Sylas
راجل برنس وكلامك يحترم وع راسي وفعلا بدون الست بتحس ان حاجه ناقصه ايا كان سواء عرفت تعوض النقصان ده ولا لا بس هيفضل بردو ف قطعه ناقصه ف حياتك
شابوه لتفكيرك ي حبيب اخوك❤
تسلملي يغالي قليل مما عندكم ♥️♥️

الانثي شر لابد منه .مننا اللي بيضعف ادامها ومننا اللي بينهار ادامها .ومننا اللي مبيأثرش فيه اي شيئ من افعالها لانه بيكون عقله كبير وواعي الانثي بالنسبالي كائن لطيف بس في حدود التعامل المسموح بيه اما بالنسبه للجواز والاستقرار نسبة ضئيله نادره فقط من الاناث اللي بتفهم ده . وكمان اهم سبب لتواجد الامراض بحسم الانسان . الانثي مجرد اسم فقط لكن من جواها شيطان رجيم

حسب الطرف الأخر ده مين

احنا بتوع الامكنيات😂
مش شرط صدقني مجرد هي لو شكلها تهيج هبقي متخيلها علي بتاعي انما لو لبسها محترم اكيد هبصلها بنظرة تانية وكله معتمد علي طريقة التعامل يعني برضو اللبس بس مش مقياس بس احنا هنا بنتكلم عن المظهر الخارجي

عن امان
لو لقيت الامان ساعتها ممكن يكون صديق حبيب ايا كان بس اي حاجه اهم حاجه الامان و الاحتواء
لاحظت كذا مرة انك اهم حاجة ف اللي معاكي حتي لو اسلوبه اي بس يختويكي وحنيته اهم حاجة

• عجبني
التفاعلات: نوده
يعني انا كراجل بتعامل معهم عادي زملاء عمل و المقربين منهم أصدقاء و أصحاب عادي موضوع الجنس ده خلاص ده كان ايام المراهقه و العشرينات دلوقتي بعد ما كسرت الاربعين اه يشوفهم حلوين ولاكن اني افكر اني أمارس مع واحده لا بصراحه لأن موضوع اني انام مع واحده اختلف من شهوه الشباب لكيف الكبار يعني ان ماكنتش الصاحب عليها قوي و الجنس ده يبقي تحصيل حاصل مش هيحصل الا لو انا جايب واحده كده يوم و خلصنا تفرق كتير

يعني انا كراجل بتعامل معهم عادي زملاء عمل و المقربين منهم أصدقاء و أصحاب عادي موضوع الجنس ده خلاص ده كان ايام المراهقه و العشرينات دلوقتي بعد ما كسرت الاربعين اه يشوفهم حلوين ولاكن اني افكر اني أمارس مع واحده لا بصراحه لأن موضوع اني انام مع واحده اختلف من شهوه الشباب لكيف الكبار يعني ان ماكنتش الصاحب عليها قوي و الجنس ده يبقي تحصيل حاصل مش هيحصل الا لو انا جايب واحده كده يوم و خلصنا تفرق كتير
يعني بالنسبالك الجنس مش غايه ولكن كل العلاقه الي ربطاك بيهم ما هي الا علاقه صداقه

• عجبني
التفاعلات: Mr. Cock
يعني بالنسبالك الجنس مش غايه ولكن كل العلاقه الي ربطاك بيهم ما هي الا علاقه صداقه
بالضبط ده حاليا مجرد صداقه و زملاء عمل و اخوه

• حبيته
التفاعلات: juba4
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • بيضحكني
  • بيضحكني
التفاعلات: juba4
زمان كانت نظرتى للست او للبنت جنسيه بجميع المقاييس بس حاليا لا بقيت اهتم لا بجسم و لا بجمال بقيت اهتم بالشخصيه بالتفكير بالعقلانيه ساعتها كل الى انا محتاجه هلاقيه

• عجبني
زمان كانت نظرتى للست او للبنت جنسيه بجميع المقاييس بس حاليا لا بقيت اهتم لا بجسم و لا بجمال بقيت اهتم بالشخصيه بالتفكير بالعقلانيه ساعتها كل الى انا محتاجه هلاقيه
العقل بقيت بتبط بعقلانيه مش بشهوانيه

• عجبني
التفاعلات: Adultery

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%