NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

عبر سبيل

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
انا كنت بحب اتناك ونيك تمام وتنكت كتير اوي ونكت بردو كتير بس انا خت عهد بيني وبين ر**** اني مش هعمال كده تاني تمام وانا كل اما اشوف حد بيتناك او اشوف زب ببقا عيز اتناك بس انا لحظت اني دي بتبقا لحظت هيجان بس بعد كده ببقا ندمان جدا ونا مش عارف اعمال اي ارجع انيك وتناك تاني ولا اعمال اي بس بالش حد يتريق علي

• عجبني
التفاعلات: hani1, فكرى, صعيدي هايج و 2 آخرين
لا طبعا منغير تريقه متخلفش العهد انت اقوى من ان حاجة تسيطر عليك وصدقنى غلطت جدا انك عامل موضوع علشان محتاج حد يدفعك ويشجعك على خطوة الرجوع
خاف *** وهو هيباركلك ف حياتك انك تتوب وترجع تانى ليه دى عنده كبيره
استمر يا صديقى وعاااش جدا انك بطلت واستمر مبطل وابعد خالص عن المثيرات

• عجبني
التفاعلات: البوب الكبير اوي, فكرى, bandd و شخص آخر
نصحيه كمل علي لانت فيه دلوقتي هيه وقت شهوه وهتكون تمام عن قريب واشغل نفسك بلرياضه

• عجبني
التفاعلات: فكرى و بتاع كلو
اثبت علي قرارك ي صديقي

• عجبني
كمل زي ما انت واثبت وبعد عن اي حاجه تثيرك

• عجبني
تم نقل الموضوع لقسم الثقافه والاستشارات الجنسيه

• عجبني
التفاعلات: فكرى
انا كنت بحب اتناك ونيك تمام وتنكت كتير اوي ونكت بردو كتير بس انا خت عهد بيني وبين ر**** اني مش هعمال كده تاني تمام وانا كل اما اشوف حد بيتناك او اشوف زب ببقا عيز اتناك بس انا لحظت اني دي بتبقا لحظت هيجان بس بعد كده ببقا ندمان جدا ونا مش عارف اعمال اي ارجع انيك وتناك تاني ولا اعمال اي بس بالش حد يتريق علي
انت بتحكي كل اللي انا حاسس بيه وبيحصل معايا ومش قادر ابعد
بس في نصيحه اعمل بيها يمكن تفيدك او تجيب نتيجه معاك مع اني مقدرتش اعمل بيها
يمكن انت تقدر تعمل بالنصيحه دي
حاول انك متسمعش افلام جنسيه ولا حتى تشوف اي صور زبر ولا تدخل على اي موقع من المواقع الجنسيه ابعد عن الحجات دي نهائى وحاول تشغل بالك بالامور الدينيه وامور شغلك ومتفكرش ف الامور الجنسيه غير مع الستات فقط
يمكن تقدر بس حاول

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd, فكرى, صعيدي هايج و شخص آخر
كمل زي ما انت علي العهد
وما تقلقش ر!!! هيقويك

• عجبني
التفاعلات: فكرى و صعيدي هايج
ايوه يعنى حد فاهم هو سالب ولا موجب ؟!!

• عجبني
التفاعلات: فكرى
من غير زعل عمرى ما شفت واحد متناك تاب واقلع عن ذلك .

• عجبني
التفاعلات: بتاع كلو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عادي في ناس كتير بتنيك وتنتاك

اوعى تخلف عهدك وانت قوى وعندك عزيمة وهتقدر تكمل وبعد فتره هتحس انك مرتاح نفسيا وفخور بنفك

• عجبني
التفاعلات: بتاع كلو و hani1
انت بتحكي كل اللي انا حاسس بيه وبيحصل معايا ومش قادر ابعد
بس في نصيحه اعمل بيها يمكن تفيدك او تجيب نتيجه معاك مع اني مقدرتش اعمل بيها
يمكن انت تقدر تعمل بالنصيحه دي
حاول انك متسمعش افلام جنسيه ولا حتى تشوف اي صور زبر ولا تدخل على اي موقع من المواقع الجنسيه ابعد عن الحجات دي نهائى وحاول تشغل بالك بالامور الدينيه وامور شغلك ومتفكرش ف الامور الجنسيه غير مع الستات فقط
يمكن تقدر بس حاعارف ليه معرفتش تلتزم عشان كل اما تقع بتنزهم لكن احرص ان الزله تبقى بعيده عن التانيه لما تزل ٣ مرات فى الشهر الشهر البعدو هاتزل مرتين الى ان الفترة تكبر وما ترجعش الى ال انت فيه ولو مت وانت بتعمل كدا هاتبقى من التوابين والمتطهرين بأذن

• عجبني
التفاعلات: FahdFahd
مرحبا
الميول ليست ادمانا او عادة سيئة تتخلص منها
لهذا طريقتك في تناول الموضوع خاطئة
لكن لكل انسان طريقة رؤية حياته الخاصة، بما انك تسال عن نصيحة وًراي.
ارى ان تتقبل اولا ميولك و تفهمها و تجد كيف تتوافق مع ارائك و منظومة الاخلاق بالنسبة لك. هذا سياخذ وقتا منك حتى تفهمه و تتوسع في رحلة تقبل الذات.

• عجبني
التفاعلات: roy.kah1986
عندك شبه انفصام شخصية .. ما عم تعرف تستمتع بحياتك ..
انت بحاجة اصدقاء بكل معنى الكلمة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%