NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

السالب :
لو كنت تستعمل الصناعي وده شايع في وقتنا بلاش تكبر في الأحجام وتدخلها فطيزك علشان مش حتعرف تستمتع مع زب حقيقي بعد كده لأن طيزك حتتوسع وتتعود على احجام الصناعي او بدائله زي الخيار مثلا ده لو كنت مفتوح والأمور ماشية تمام اما لو كنت لسه مش مفتوح وتحاول تفتح نفسك بنفسك فاعرف ياصاحبي ان الاحجام الكبيرة مش كويسة عشانك في مراحلك الاولى كسالب لأن خبرتك قليلة وحتأذي نفسك فبلاش وخليك على حجم صغير لحد ما تدوق الزب الحقيقي
الموجب :
عامل السالب كويس انت مش احسن منه هو عنده الطيز ومحتاج زب فيه وانت عندك زب محتاج طيز تطفي نارك فيه قدر السالب يديك عنيه مش ظيزو بس وكمان لو كان السالب خبرة ومفتوح خد راحتك في تبديل الاوضاع الجنسية اما لو كان مش مفتوح او مفتوح ولكن حجم زبك كبير يبقى تاخدو بالهداوة وتدخل بشويش لحد ما ياخدو كله ومتغيرش الوضع الا اذا هو طلب منك ده لكن اذا طلب منك تطلع نهائي متبصلوش خليه فيه لحد ما يتملا طيزو بلبنك وساعتها هو اللي حيطلبك وتكون اول زب اقتحم طيزه
اتمنى للجميع احلى نيك

• عجبني
  • أتفق
  • حبيته
التفاعلات: سالى بنوتى, hani1, TOTYY توتى بنوتى و 11 آخرين
بحب كلامك اووى انتا فاهم على فكرة

• عجبني
التفاعلات: hani1 و Manoo0
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: Ali Saleh
  • عجبني
التفاعلات: مبشبعش
حقيقى كلامك رائع زيك
يا ريت الموجب يتعلم منك
معنى المثلية الحقيقي
السالب مش مجرد خرم تفضى فيه
هو كمان محتاج متعتك

• عجبني
التفاعلات: hani1 و مبشبعش
حقيقى كلامك رائع زيك
يا ريت الموجب يتعلم منك
معنى المثلية الحقيقي
السالب مش مجرد خرم تفضى فيه
هو كمان محتاج متعتك
اهم حاجه الاحساس

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: hani1 و n&x
  • عجبني
التفاعلات: hani1 و مبشبعش
الجنس خليط احاسيس ومشاعر
لازم نتعامل معها برومانسية
علشان نوصل لأعلى متعة
بحد الاحساس نعمه مع اني مجربتش بس اكتر حاجه شدتني هيا احساس السالب ونظراته

• عجبني
التفاعلات: hani1
بحد الاحساس نعمه مع اني مجربتش بس اكتر حاجه شدتني هيا احساس السالب ونظراته
السالب لو عرفت تحتويه وتفهم رغباته و مشاعره
هتاخد منه وهياخد منك أحلى متعة

• عجبني
السالب لو عرفت تحتويه وتفهم رغباته و مشاعره
هتاخد منه وهياخد منك أحلى متعة
عشان كده لازم تعيش قصه حب الاول مع السالب لحد لما يكون الحب الطرف الاول فى العلاقه

عشان كده لازم تعيش قصه حب الاول مع السالب لحد لما يكون الحب الطرف الاول فى العلاقه
ده اللى مخلينى ببحث بدقة متناهية عن موجب
بعد سفر شريكى اللى فتحنى

• عجبني
ده اللى مخلينى ببحث بدقة متناهية عن موجب
بعد سفر شريكى اللى فتحنى
دا كدا ممكن يبقا في بنا كلام تحب هنا ولا خاص

• عجبني
السالب :
لو كنت تستعمل الصناعي وده شايع في وقتنا بلاش تكبر في الأحجام وتدخلها فطيزك علشان مش حتعرف تستمتع مع زب حقيقي بعد كده لأن طيزك حتتوسع وتتعود على احجام الصناعي او بدائله زي الخيار مثلا ده لو كنت مفتوح والأمور ماشية تمام اما لو كنت لسه مش مفتوح وتحاول تفتح نفسك بنفسك فاعرف ياصاحبي ان الاحجام الكبيرة مش كويسة عشانك في مراحلك الاولى كسالب لأن خبرتك قليلة وحتأذي نفسك فبلاش وخليك على حجم صغير لحد ما تدوق الزب الحقيقي
الموجب :
عامل السالب كويس انت مش احسن منه هو عنده الطيز ومحتاج زب فيه وانت عندك زب محتاج طيز تطفي نارك فيه قدر السالب يديك عنيه مش ظيزو بس وكمان لو كان السالب خبرة ومفتوح خد راحتك في تبديل الاوضاع الجنسية اما لو كان مش مفتوح او مفتوح ولكن حجم زبك كبير يبقى تاخدو بالهداوة وتدخل بشويش لحد ما ياخدو كله ومتغيرش الوضع الا اذا هو طلب منك ده لكن اذا طلب منك تطلع نهائي متبصلوش خليه فيه لحد ما يتملا طيزو بلبنك وساعتها هو اللي حيطلبك وتكون اول زب اقتحم طيزه
اتمنى للجميع احلى نيك
دي هي الحقيقة لازم السالب يحترم الموجب والموجب يحترم السالب ، أهم حاجة الإحترام

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%