NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سجل الان!

واقعية نشوى مرات حارس العقار ( المشاهدين 5)

صاصااا

صاصااا
نسوانجى شايف نفسة
عضو
إنضم
5 سبتمبر 2025
المشاركات
53
التعليقات المُبرزة
0
مستوى التفاعل
236
نقاط
850
انا رجعت لكم زاى ما وعدتكم قبل كده واللي اول مره يشوفنى اويسمع قصه ليا احب افكركم بسرعه كده انا چون 35 سنه اعمل حارس عقار فى إحدى عقارات القاهره متجوز من نشوى 30 سنه طبعاً اكتشفت أن نشوى مراتى بعلاقه مع إحدى السكان ويدعى استاذ مايكل شاب عندو 25 سنه

طبعاً وقفت اخر مره لما كنت ف المنور ولاقيتهم داخلين من الحمام وقفلو النور وماشوفتش اى حاجه تانى فضل واقف اكتر من ربع ساعه بعدها لا صوت ولا حركة لاحد ما زهقت
ورجعت الأوضه بتاعتى جنب الاسانسير ونزلت وكنت مش قادر عايز انام

تانى يوم صحيت الساعه 9 الصبح كانت نايمه جنبي ولا كأنها ماكنتش بتتناك امبارح وبتخونى مع شاب اصغر منها صحيت وصحيتها ودار الحديث بنا
نشوى. صباح الخير يا چون
چون . صباح الخير اصحي عشان تنزلى السوق تجيبي طلبات العماره وانا هروح اغسل عربيه استاذ فؤاد

وانا واقف بغسل العربيه قابلت عماد بواب عماره جنبي بس انا وهو أصحاب واكتر من الاخوات جالى بكوبيه الشاى وقف معايا شويه لاحد ما خلصت شوفت نشوى خارجه عرفت انها رايحه السوق فا دخلت اوضتى وداعيتوو يدخل وخرجت العيال يلعبو ف حوش البيت

وحكيتلو كل اللى حصل معايا امبارح لاقيتو راح ضاحك بصوت عالى بطريقة ضايقتنى بقولو بتضحك ليه
قالى عشان انتا غبي ياچون مش عارف تستفيد من الكس اللى معاك اسف ياصحبي قصدى الكنز اللى معاك هههههههه
وبردو بيضحك ضايقنى بقولو ازاى قالى انا زايك بس انا بستفاد ميرنا مراتى بتطلع للسكان بردو بس كله بحسابه
وباخد منها 40٪ وهيا ال 60 الباقى

مراتى بتطلع تتناك ف العماره ومحدش عارف حاجه بس بدل ما بتتناك ببلاش لاء بتتناك بفلوس وانا ليه نسبه فيها غير الشهريه طبعآ

ودى اعملها ازاى دى
لازم تتطمنها الاول
النهارده بعد الساعه 12 انتا معزوم عندى ف الاوضه انتا وهيا
وانا اقولها اى دى
ياعم ماتقولهاش انا هخلى ميرنا تقولها
اليوم عدا طبيعى لاحد الساعه 6باليل ولاقيت ميرنا جايه بتقولها قدامى حتى چون جوزك جاى بصيتلى وضحكت كده اللى هوا موافق قالتها والعيال قالتلها نايميهم وتعالى.

والساعه جات 12 قفلنا باب الاوضه وخرجنا روحنا عند عماد وقاعدنا وعمل الشاى ومراتو فضلت تحكى مع نشوى فى اى حاجه وانا قاعد عمال اتكلم ومش فاهم اي سبب العزومه

وقاعدين كلنا قدام الشاشه بنتفرج على التلفزيون والنور خافت مطفى وحسيت بي زوبري بداء يوقف لما لمحت بطرف عينى عماد نازل بوس ودعك فى شفايف وبزاز ميرنا

وفعلا ماحستش بنفسي لاقيتنى بقلدو وبوبس نهى اتنفضت كده وبتبعدنى بس هاجت من شكل عماد وميرنا ف استجابت معايا خصوصا لما لاقت ميرنا بتقلع كل هدومها وبتقلع عماد الكلسون وبان زبرة اللى قد زوبري مرتين نشوى لاقيتها شهقت وقالت احا كل دة زوبر

راحت ميرنا ماسكه أيديها وحطيتها على زوبر جوزها وفضلت تمص زوبر عماد وميرنا بدائت تقلعها لاحد ما بقت ملط خالص وهيا هايجه من شكل زوبره وجان ميرنا وفضلنا نبوس ف بعض لأحد مابيقنا احنا الاربعه ملط وكل واحد معاه مرات التانى هحكليكم التفاصيل بالظبط عشان هنا حياتى اتغيرت خالص وعرفت أن فعلآ كان عندى كنز وانا ماكنتش مقدرة

كنت قاعد جنب عماد كل واحد ماسك مرات التانى وعماله تمص فيه عماد قام وقف وشال نشوى بقت متعلقه ف رقبته وهو عمال يرزع فى كسها وانا نايم على ضهرى وعمال انطط ميرنا مراتو وهو نازل تنطيط فى نشوى

نشوى بتصوط وتقول اه اه اه اه براحه كسي مش قادره ياعماد وعماد ولا سامع ولا فاهم غير الحط ف كسها ومراتو نايمتها على الأرض ونمت فوقها وحطيتو فى كسها ونازل رزع رزع لاحد ما الاوضه كلها بقت اهات مكتومه والحواجز اللى بينى وبين مراتى اتشالت وانا هنا لسه ماخلصتش لأن بعد اليوم دة بقي عندى كل يوم قصه شكل خصوصا بعد دخول ميرنا وعماد على خط السير ماتبخلش بلايك ومتابعه عشان انزلكم باقى الأجزاء

1000058173
 
ويلكم باك
جزء قصير بس روعه روعه روعه
فى انتظار جديدك الأروع والمميز
 
انا رجعت لكم زاى ما وعدتكم قبل كده واللي اول مره يشوفنى اويسمع قصه ليا احب افكركم بسرعه كده انا چون 35 سنه اعمل حارس عقار فى إحدى عقارات القاهره متجوز من نشوى 30 سنه طبعاً اكتشفت أن نشوى مراتى بعلاقه مع إحدى السكان ويدعى استاذ مايكل شاب عندو 25 سنه

طبعاً وقفت اخر مره لما كنت ف المنور ولاقيتهم داخلين من الحمام وقفلو النور وماشوفتش اى حاجه تانى فضل واقف اكتر من ربع ساعه بعدها لا صوت ولا حركة لاحد ما زهقت
ورجعت الأوضه بتاعتى جنب الاسانسير ونزلت وكنت مش قادر عايز انام

تانى يوم صحيت الساعه 9 الصبح كانت نايمه جنبي ولا كأنها ماكنتش بتتناك امبارح وبتخونى مع شاب اصغر منها صحيت وصحيتها ودار الحديث بنا
نشوى. صباح الخير يا چون
چون . صباح الخير اصحي عشان تنزلى السوق تجيبي طلبات العماره وانا هروح اغسل عربيه استاذ فؤاد

وانا واقف بغسل العربيه قابلت عماد بواب عماره جنبي بس انا وهو أصحاب واكتر من الاخوات جالى بكوبيه الشاى وقف معايا شويه لاحد ما خلصت شوفت نشوى خارجه عرفت انها رايحه السوق فا دخلت اوضتى وداعيتوو يدخل وخرجت العيال يلعبو ف حوش البيت

وحكيتلو كل اللى حصل معايا امبارح لاقيتو راح ضاحك بصوت عالى بطريقة ضايقتنى بقولو بتضحك ليه
قالى عشان انتا غبي ياچون مش عارف تستفيد من الكس اللى معاك اسف ياصحبي قصدى الكنز اللى معاك هههههههه
وبردو بيضحك ضايقنى بقولو ازاى قالى انا زايك بس انا بستفاد ميرنا مراتى بتطلع للسكان بردو بس كله بحسابه
وباخد منها 40٪ وهيا ال 60 الباقى

مراتى بتطلع تتناك ف العماره ومحدش عارف حاجه بس بدل ما بتتناك ببلاش لاء بتتناك بفلوس وانا ليه نسبه فيها غير الشهريه طبعآ

ودى اعملها ازاى دى
لازم تتطمنها الاول
النهارده بعد الساعه 12 انتا معزوم عندى ف الاوضه انتا وهيا
وانا اقولها اى دى
ياعم ماتقولهاش انا هخلى ميرنا تقولها
اليوم عدا طبيعى لاحد الساعه 6باليل ولاقيت ميرنا جايه بتقولها قدامى حتى چون جوزك جاى بصيتلى وضحكت كده اللى هوا موافق قالتها والعيال قالتلها نايميهم وتعالى.

والساعه جات 12 قفلنا باب الاوضه وخرجنا روحنا عند عماد وقاعدنا وعمل الشاى ومراتو فضلت تحكى مع نشوى فى اى حاجه وانا قاعد عمال اتكلم ومش فاهم اي سبب العزومه

وقاعدين كلنا قدام الشاشه بنتفرج على التلفزيون والنور خافت مطفى وحسيت بي زوبري بداء يوقف لما لمحت بطرف عينى عماد نازل بوس ودعك فى شفايف وبزاز ميرنا

وفعلا ماحستش بنفسي لاقيتنى بقلدو وبوبس نهى اتنفضت كده وبتبعدنى بس هاجت من شكل عماد وميرنا ف استجابت معايا خصوصا لما لاقت ميرنا بتقلع كل هدومها وبتقلع عماد الكلسون وبان زبرة اللى قد زوبري مرتين نشوى لاقيتها شهقت وقالت احا كل دة زوبر

راحت ميرنا ماسكه أيديها وحطيتها على زوبر جوزها وفضلت تمص زوبر عماد وميرنا بدائت تقلعها لاحد ما بقت ملط خالص وهيا هايجه من شكل زوبره وجان ميرنا وفضلنا نبوس ف بعض لأحد مابيقنا احنا الاربعه ملط وكل واحد معاه مرات التانى هحكليكم التفاصيل بالظبط عشان هنا حياتى اتغيرت خالص وعرفت أن فعلآ كان عندى كنز وانا ماكنتش مقدرة

كنت قاعد جنب عماد كل واحد ماسك مرات التانى وعماله تمص فيه عماد قام وقف وشال نشوى بقت متعلقه ف رقبته وهو عمال يرزع فى كسها وانا نايم على ضهرى وعمال انطط ميرنا مراتو وهو نازل تنطيط فى نشوى

نشوى بتصوط وتقول اه اه اه اه براحه كسي مش قادره ياعماد وعماد ولا سامع ولا فاهم غير الحط ف كسها ومراتو نايمتها على الأرض ونمت فوقها وحطيتو فى كسها ونازل رزع رزع لاحد ما الاوضه كلها بقت اهات مكتومه والحواجز اللى بينى وبين مراتى اتشالت وانا هنا لسه ماخلصتش لأن بعد اليوم دة بقي عندى كل يوم قصه شكل خصوصا بعد دخول ميرنا وعماد على خط السير ماتبخلش بلايك ومتابعه عشان انزلكم باقى الأجزاء

1000058173
بدايه حلوة يا فنان
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 
قم بتسجيل الدخول أو التسجيل لمشاهدة هذا الرد.
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%