NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

تحياتى لكى ولمكوتك

• عجبني
التفاعلات: Cpl4fun
اطلعها هنا ازاي.. انا مش بحب الصور وكدا..بحب إن حد يشوف حلمتي مثلا او جزء من صدري بسرعة ..بحب اخض الرجالة فاهم علي؟
ماتحرميش نفسك من اي متعة مادام مش بتضري حد، واهم حاجة أن أى إثارة أو تعري تعملية يبان للناس انك مش واخده بالك وان التعري بيحصل من غير قصد وغصب عنك

أنا عندي ميول غريبة، يعني أحب أنشر الملابس وانا مخففة ملابسي او لابسة فانيله بدون سنتيان وعليها **** .. ممكن اقف بالكلوت ورا السور والبس فوقه خمار.. ومرة كان في بناية قدامنا وفيها عمال وانا ضليتني واقفة وكنت لابسه فانيلة بدون سنتيان وبنطلون لكن بدون كلوت .. وكنت اتعمد ارفع البنطلون قصاده لحدا يدخل ف طيزي واوطي وانشر.. صراحة زعلانه من نفسي كثير..لكن برجع ثاني للموضوع دا واحب اتعرى قصاد الرجال وما ادري ليه!!
ومرة كمان نزلت بعبايتي ونقابي بدون كلوت، ووقفت ف السوق وتعمدت ادخل العباية بمكوتي وجيه بايع الخضار حسس ع طيزي..كنت برجف من الخوف..لكن ارجع اكرر نفس الموضوع ..فيدوني كيف ابطل😔
ممكن عندك جفاف في العلاقه

ممكن عندك جفاف في العلاقه
واضح ان مفيش عندها علاقة خالص، ومحتاجة تشعر بالاهتمام ، والطريقة الوحيدة انها تظهر مفاتنها وتلفت انتباه الرجال لجمال وانوثة جسمها، لكن بحذر وتظهر كانها مش واخدة بالها ان جسمها بيتعري ومن غير قصد

خطبتي بتعمال زيك كده لدرجه اني نكتها في البلكونه

• حبيته
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
كان في واحد بيقف كتير بقا بيقف مع مراته مبقتش بعرف اوريله حاجة 😂😂
يا بختو تلقي كان بيتفرج علكي وينيك في مراتو

• حبيته
واضح ان مفيش عندها علاقة خالص، ومحتاجة تشعر بالاهتمام ، والطريقة الوحيدة انها تظهر مفاتنها وتلفت انتباه الرجال لجمال وانوثة جسمها، لكن بحذر وتظهر كانها مش واخدة بالها ان جسمها بيتعري ومن غير قصد
واي الفكرا بقا وخده بالها او لا

واي الفكرا بقا وخده بالها او لا
مهم عشان اللي يشوفها مايقولش انها لبوة او شرموطة او متعمدة انها تعري جسمها،،، لكن لما جسمها اللي يتعري وهي مش واخده بالها يبقي الناس تقول عليها بنت محترمة بس مش واخده بالها ان جسمها متعري لهم

أنا عندي ميول غريبة، يعني أحب أنشر الملابس وانا مخففة ملابسي او لابسة فانيله بدون سنتيان وعليها **** .. ممكن اقف بالكلوت ورا السور والبس فوقه خمار.. ومرة كان في بناية قدامنا وفيها عمال وانا ضليتني واقفة وكنت لابسه فانيلة بدون سنتيان وبنطلون لكن بدون كلوت .. وكنت اتعمد ارفع البنطلون قصاده لحدا يدخل ف طيزي واوطي وانشر.. صراحة زعلانه من نفسي كثير..لكن برجع ثاني للموضوع دا واحب اتعرى قصاد الرجال وما ادري ليه!!
ومرة كمان نزلت بعبايتي ونقابي بدون كلوت، ووقفت ف السوق وتعمدت ادخل العباية بمكوتي وجيه بايع الخضار حسس ع طيزي..كنت برجف من الخوف..لكن ارجع اكرر نفس الموضوع ..فيدوني كيف ابطل😔
هى مش ميول غريبة .. طبيعى تحبى تسوفى نفسك عريانة فى عيون الرجالة .. بس هل عملتى حاجات اجرا؟

• عجبني
انتي جاية تسألي هنا ازاي تبطلي؟ 🤣🤣🤣

انا هقولك الخلاصه الي محدش هيقولهالك انتي عاوزه تحسي ان مرغوب فيكي وعاوزه تحسي ان ليكي قيمه البنات عندها طبع انها بتحب الفالديشن وبتحسها ب انها تغري الراجل وتبين كيرفتها والحاجات الي تعمل اثاره للراجل لان هي معندهاش حاجه تقدمها او تحسسها بيقمتها غير كدا مع احترامي للنساء لكن دي الحقيقه لذالك بتلاقي البنات في الشارع ماشيه بلبس يظهر مفاتنها ليه ؟ لان معندهاش حاجه تظهر قيمتها غير دي ياعني لو واحده فلات من فوق ومعندهاش صدر اوصدرها صغير هتلاقيها لابسه لبس يمبر طيزها ويصدرها ويكورها عشان تبان انها حلوه نفس الكلام في الصدر وهكذا علي عكس الراجل الي عمره ما يلبس لبس مثلا عشان يبين طيزه ! ليه ؟ للن الراجل عنده قيمه او عنده حاجات كتير يقدمها تظهر قيمته بين الناس زي الهيبه وقوه الشخصيه والمال وهكذا

ميول غريبه فعلا 😅

ينفع نتعرف

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%