NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هتلر الشرس

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
24 مايو 2023
المشاركات
1
مستوى التفاعل
16
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
ف البدايه احب اعرفكم بنفسي أنا مازن أو زي ما بيقولوا عليا ميزو من اسوان سني 22 سنه رفيع وبشرتي قمحي زبي مش كبير ولا صغير يعني ف المعقول وبعشق النسوان المسحيين والأمهات والمطلقات
اسف لو طولت عليكم ابطال القصه هتعرفوهم انتو وبتقراو

قصتي بدأت لما صحيت ف يوم من الايام عادي لبست عشان اروح الشغل لبست وخرجت من البيت لقيت ام كوكو ف وشي ام كوكو بقا ست مسيحيا ساكنه ف وشنا عندها وتقريبا 40 سنه بس ايه صاروخ بيضه وشعرها ععلطول عملاه بلون احمر طيزها بارزه شويه كدا وبزازها متوسطه وديما بتلبس عبايات واسعه نص كم جوزها اسمه عواد اولادها بقا الكبيره كرستين ودي عندها 25سنه متجوزه ومعاها بيبي و سندس 23سنه مخطوبه وكيرليس أو كوكو ف أولي ثانوي عيل تحسه كدا زي البنات ب الظبط المهم قولت لها صباح الخير ي ام كوكو صباح الخير يميزو يحبيبي عامل ايه كويس بخير ف قالت لي عيزاك تبقا تعدي عليا بعد ما تخلص شغل عشان اللابتوب فيه مشكله ابقا اعملها قولت ليها من عنيا حاضر ورحت الشغل وخلصت ورجعت البيت حضرت غدا ااه ب المناسبه انا عايش لوحدي ف البيت و ابويا وامي واخواتي عايشين ف قنا وانا لما جاتني فرصه شغل ف اسوان رحت واخدت شقتنا القديمه روقتها وعشت فيها وبنزل ف الاجاززه البلد المهم خلصت شغل واتغديت ونمت شويه صحيت ع الساعه 8بليل غيرت هددومي وقولت اروح اشوف فيه ايه عندهم خبطت ع الباب
كوكو مين-
انا زيزو يمعلم
كوكو فتحت الباب ايه يزيزو اخبارك ايه
انا-بخير يكوكو انت عامل اايه
كووكو-كوويس بقولك يا زيزو اللابتوب انا سمعت عليه سكس وجات سندس دخلت عليا وخوفت ف دوست ع حاجه لقيت اللابتوب فصل خالص
اانا-متخفش يعم وبعديين بتاعك دا هو الي هيوديك ف داهيه خد بالك ورحت ماسك بتاعه وشديتو
جات ام كوكو ايه دا انتو لسا ع الباب تعال يزيزو اتفضل اقعد هات اللابتوب يكوكو
انا-دخلت وقعدت وهيا قعدات ف وشي وبنحكي مع بعض شويه ونضحك وهيي كانت لابسه عبايه واسعه ولونها لموني طولها يدوب معدي الركبه ب شويه ونص كم واسع يعني لما بترفع ايدها الحزام بتاع البرا ببيبان وباطها الي ابيض من حياتي بيبقا واضح قدامي
كوكو -خد يزيزو الللاب اهو فتحتو وقعددت ابعبص فيه شويه وهيا كانت ف وشي وكوكو جنبي واول ما فتح رحت داخل ع كروم وفتحت السجلات ولقيت الدنيا مدعوكه رحت فاتح الموقع هو خاف ان حد يشوفنا او اقول ل امه فراح وشوشني ف ودانني وقلي امسح الحجات دي ابوس اايدك عشان ماما وهي قاعدا ف وشنا وفاتحه رجلها شويه واي شويه هوا ياجو من الشباك يرفعو العبايه واشوف فخادها المهم كوكو كان خاييف فرحت قولت ل امه متعمليلي شويه شاي عايز اوولع سيجاره فهي قامت وقالتلي من عنيا بصيت لكوكو وقولتلو انت بتتفرج ع سكس محارم يابن الكلب فراح بصلي وبص ف الارض وقلي اعمل اايه انا بحب النوع دا من السكس فرحت قولت ليه انا ممكن اقول ل امك انك بتتفرج ع الحجات دي و النوع ددا ب الذات راح قلي لا لا بلاش وحياتي عندك ياخي قولت ليه حاضر بس بشرط قلي اشرط رحت مسكت ايده وحطيتها ع زبي وفضلت احرك ايدها ع زبي يمين وشمال وفوق وتحت وخليته يفرك فيه لقيت امه جات وهو سحب ايده بسرعه وهي جات حطت الشاي قدامنا وبزازها كلها شفناها مدلدله كدا وبتلعب ببص ع كوكو لقيت زبه ابتددي يقف وانا سخنت رحت مسكت ايدها وبدات احطها ع زبي وهو كل شويه يسحب ايدها براحه عشان امه متاخدش بالها رحت بصيت ليه وبحلقت وقولت بصوت واطي هقول راح هو خاف ولقيت ايدها بتاجي لوحده وفضل يلعب فيه وانا طبعا حاطط اللابتوب ع رجلي بحيث انها متشوفناش خلصت الشاي وقولت ليها انا كدا تمام لو حاجه حصلت تاني ف اللابتوب ابقي اندهيلي فراحت قالت حاضر وهي مبتسمه واخدت بعضي وخرجت دخلت شقتي وانا بفكر ف الي حصل كله لحد مما نمت وصحيت ع صوت الباب بيخبط الساعه 2بليل صحيت وانا مخضوض وفتحت لقيتها ام كوكو
استنوني ف الجزء الي جاي عشان تعرفو ايه الي حصل
 
  • عجبني
  • نار ياحبيبي نار
  • حبيته
التفاعلات: المعاون, 🥵🥵ELSAFEL, فاشخ الحريم000 و 13 آخرين
كمل يابرنس
 
بدايه موفقه

حاول تطول الجزء شويه

استمر

منتظر الجديد
 
استمر بس الجزء قصير شويه
 
ف البدايه احب اعرفكم بنفسي أنا مازن أو زي ما بيقولوا عليا ميزو من اسوان سني 22 سنه رفيع وبشرتي قمحي زبي مش كبير ولا صغير يعني ف المعقول وبعشق النسوان المسحيين والأمهات والمطلقات
اسف لو طولت عليكم ابطال القصه هتعرفوهم انتو وبتقراو

قصتي بدأت لما صحيت ف يوم من الايام عادي لبست عشان اروح الشغل لبست وخرجت من البيت لقيت ام كوكو ف وشي ام كوكو بقا ست مسيحيا ساكنه ف وشنا عندها وتقريبا 40 سنه بس ايه صاروخ بيضه وشعرها ععلطول عملاه بلون احمر طيزها بارزه شويه كدا وبزازها متوسطه وديما بتلبس عبايات واسعه نص كم جوزها اسمه عواد اولادها بقا الكبيره كرستين ودي عندها 25سنه متجوزه ومعاها بيبي و سندس 23سنه مخطوبه وكيرليس أو كوكو ف أولي ثانوي عيل تحسه كدا زي البنات ب الظبط المهم قولت لها صباح الخير ي ام كوكو صباح الخير يميزو يحبيبي عامل ايه كويس بخير ف قالت لي عيزاك تبقا تعدي عليا بعد ما تخلص شغل عشان اللابتوب فيه مشكله ابقا اعملها قولت ليها من عنيا حاضر ورحت الشغل وخلصت ورجعت البيت حضرت غدا ااه ب المناسبه انا عايش لوحدي ف البيت و ابويا وامي واخواتي عايشين ف قنا وانا لما جاتني فرصه شغل ف اسوان رحت واخدت شقتنا القديمه روقتها وعشت فيها وبنزل ف الاجاززه البلد المهم خلصت شغل واتغديت ونمت شويه صحيت ع الساعه 8بليل غيرت هددومي وقولت اروح اشوف فيه ايه عندهم خبطت ع الباب
كوكو مين-
انا زيزو يمعلم
كوكو فتحت الباب ايه يزيزو اخبارك ايه
انا-بخير يكوكو انت عامل اايه
كووكو-كوويس بقولك يا زيزو اللابتوب انا سمعت عليه سكس وجات سندس دخلت عليا وخوفت ف دوست ع حاجه لقيت اللابتوب فصل خالص
اانا-متخفش يعم وبعديين بتاعك دا هو الي هيوديك ف داهيه خد بالك ورحت ماسك بتاعه وشديتو
جات ام كوكو ايه دا انتو لسا ع الباب تعال يزيزو اتفضل اقعد هات اللابتوب يكوكو
انا-دخلت وقعدت وهيا قعدات ف وشي وبنحكي مع بعض شويه ونضحك وهيي كانت لابسه عبايه واسعه ولونها لموني طولها يدوب معدي الركبه ب شويه ونص كم واسع يعني لما بترفع ايدها الحزام بتاع البرا ببيبان وباطها الي ابيض من حياتي بيبقا واضح قدامي
كوكو -خد يزيزو الللاب اهو فتحتو وقعددت ابعبص فيه شويه وهيا كانت ف وشي وكوكو جنبي واول ما فتح رحت داخل ع كروم وفتحت السجلات ولقيت الدنيا مدعوكه رحت فاتح الموقع هو خاف ان حد يشوفنا او اقول ل امه فراح وشوشني ف ودانني وقلي امسح الحجات دي ابوس اايدك عشان ماما وهي قاعدا ف وشنا وفاتحه رجلها شويه واي شويه هوا ياجو من الشباك يرفعو العبايه واشوف فخادها المهم كوكو كان خاييف فرحت قولت ل امه متعمليلي شويه شاي عايز اوولع سيجاره فهي قامت وقالتلي من عنيا بصيت لكوكو وقولتلو انت بتتفرج ع سكس محارم يابن الكلب فراح بصلي وبص ف الارض وقلي اعمل اايه انا بحب النوع دا من السكس فرحت قولت ليه انا ممكن اقول ل امك انك بتتفرج ع الحجات دي و النوع ددا ب الذات راح قلي لا لا بلاش وحياتي عندك ياخي قولت ليه حاضر بس بشرط قلي اشرط رحت مسكت ايده وحطيتها ع زبي وفضلت احرك ايدها ع زبي يمين وشمال وفوق وتحت وخليته يفرك فيه لقيت امه جات وهو سحب ايده بسرعه وهي جات حطت الشاي قدامنا وبزازها كلها شفناها مدلدله كدا وبتلعب ببص ع كوكو لقيت زبه ابتددي يقف وانا سخنت رحت مسكت ايدها وبدات احطها ع زبي وهو كل شويه يسحب ايدها براحه عشان امه متاخدش بالها رحت بصيت ليه وبحلقت وقولت بصوت واطي هقول راح هو خاف ولقيت ايدها بتاجي لوحده وفضل يلعب فيه وانا طبعا حاطط اللابتوب ع رجلي بحيث انها متشوفناش خلصت الشاي وقولت ليها انا كدا تمام لو حاجه حصلت تاني ف اللابتوب ابقي اندهيلي فراحت قالت حاضر وهي مبتسمه واخدت بعضي وخرجت دخلت شقتي وانا بفكر ف الي حصل كله لحد مما نمت وصحيت ع صوت الباب بيخبط الساعه 2بليل صحيت وانا مخضوض وفتحت لقيتها ام كوكو
استنوني ف الجزء الي جاي عشان تعرفو ايه الي حصل
البداية حلوة بس قصيرة قوى
 
منتظره التكمله
 
جامده كمل
 
شكل ام كوكو اول واحدةهتتركب
 
كمل ياصاحبي و ياريت تطول الاجزاء شويه قصه مثيره
 
ف البدايه احب اعرفكم بنفسي أنا مازن أو زي ما بيقولوا عليا ميزو من اسوان سني 22 سنه رفيع وبشرتي قمحي زبي مش كبير ولا صغير يعني ف المعقول وبعشق النسوان المسحيين والأمهات والمطلقات
اسف لو طولت عليكم ابطال القصه هتعرفوهم انتو وبتقراو

قصتي بدأت لما صحيت ف يوم من الايام عادي لبست عشان اروح الشغل لبست وخرجت من البيت لقيت ام كوكو ف وشي ام كوكو بقا ست مسيحيا ساكنه ف وشنا عندها وتقريبا 40 سنه بس ايه صاروخ بيضه وشعرها ععلطول عملاه بلون احمر طيزها بارزه شويه كدا وبزازها متوسطه وديما بتلبس عبايات واسعه نص كم جوزها اسمه عواد اولادها بقا الكبيره كرستين ودي عندها 25سنه متجوزه ومعاها بيبي و سندس 23سنه مخطوبه وكيرليس أو كوكو ف أولي ثانوي عيل تحسه كدا زي البنات ب الظبط المهم قولت لها صباح الخير ي ام كوكو صباح الخير يميزو يحبيبي عامل ايه كويس بخير ف قالت لي عيزاك تبقا تعدي عليا بعد ما تخلص شغل عشان اللابتوب فيه مشكله ابقا اعملها قولت ليها من عنيا حاضر ورحت الشغل وخلصت ورجعت البيت حضرت غدا ااه ب المناسبه انا عايش لوحدي ف البيت و ابويا وامي واخواتي عايشين ف قنا وانا لما جاتني فرصه شغل ف اسوان رحت واخدت شقتنا القديمه روقتها وعشت فيها وبنزل ف الاجاززه البلد المهم خلصت شغل واتغديت ونمت شويه صحيت ع الساعه 8بليل غيرت هددومي وقولت اروح اشوف فيه ايه عندهم خبطت ع الباب
كوكو مين-
انا زيزو يمعلم
كوكو فتحت الباب ايه يزيزو اخبارك ايه
انا-بخير يكوكو انت عامل اايه
كووكو-كوويس بقولك يا زيزو اللابتوب انا سمعت عليه سكس وجات سندس دخلت عليا وخوفت ف دوست ع حاجه لقيت اللابتوب فصل خالص
اانا-متخفش يعم وبعديين بتاعك دا هو الي هيوديك ف داهيه خد بالك ورحت ماسك بتاعه وشديتو
جات ام كوكو ايه دا انتو لسا ع الباب تعال يزيزو اتفضل اقعد هات اللابتوب يكوكو
انا-دخلت وقعدت وهيا قعدات ف وشي وبنحكي مع بعض شويه ونضحك وهيي كانت لابسه عبايه واسعه ولونها لموني طولها يدوب معدي الركبه ب شويه ونص كم واسع يعني لما بترفع ايدها الحزام بتاع البرا ببيبان وباطها الي ابيض من حياتي بيبقا واضح قدامي
كوكو -خد يزيزو الللاب اهو فتحتو وقعددت ابعبص فيه شويه وهيا كانت ف وشي وكوكو جنبي واول ما فتح رحت داخل ع كروم وفتحت السجلات ولقيت الدنيا مدعوكه رحت فاتح الموقع هو خاف ان حد يشوفنا او اقول ل امه فراح وشوشني ف ودانني وقلي امسح الحجات دي ابوس اايدك عشان ماما وهي قاعدا ف وشنا وفاتحه رجلها شويه واي شويه هوا ياجو من الشباك يرفعو العبايه واشوف فخادها المهم كوكو كان خاييف فرحت قولت ل امه متعمليلي شويه شاي عايز اوولع سيجاره فهي قامت وقالتلي من عنيا بصيت لكوكو وقولتلو انت بتتفرج ع سكس محارم يابن الكلب فراح بصلي وبص ف الارض وقلي اعمل اايه انا بحب النوع دا من السكس فرحت قولت ليه انا ممكن اقول ل امك انك بتتفرج ع الحجات دي و النوع ددا ب الذات راح قلي لا لا بلاش وحياتي عندك ياخي قولت ليه حاضر بس بشرط قلي اشرط رحت مسكت ايده وحطيتها ع زبي وفضلت احرك ايدها ع زبي يمين وشمال وفوق وتحت وخليته يفرك فيه لقيت امه جات وهو سحب ايده بسرعه وهي جات حطت الشاي قدامنا وبزازها كلها شفناها مدلدله كدا وبتلعب ببص ع كوكو لقيت زبه ابتددي يقف وانا سخنت رحت مسكت ايدها وبدات احطها ع زبي وهو كل شويه يسحب ايدها براحه عشان امه متاخدش بالها رحت بصيت ليه وبحلقت وقولت بصوت واطي هقول راح هو خاف ولقيت ايدها بتاجي لوحده وفضل يلعب فيه وانا طبعا حاطط اللابتوب ع رجلي بحيث انها متشوفناش خلصت الشاي وقولت ليها انا كدا تمام لو حاجه حصلت تاني ف اللابتوب ابقي اندهيلي فراحت قالت حاضر وهي مبتسمه واخدت بعضي وخرجت دخلت شقتي وانا بفكر ف الي حصل كله لحد مما نمت وصحيت ع صوت الباب بيخبط الساعه 2بليل صحيت وانا مخضوض وفتحت لقيتها ام كوكو
استنوني ف الجزء الي جاي عشان تعرفو ايه الي حصل
عاش كمل يبرنس
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
وسيستجيب لك أحد مشرفي القصص
لو كان متاح مباشرة
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%