NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متسلسلة نسوانجي حياتي ـ حتي الجزء الثالث 7/5/2023

ميمو الشبراوي

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
18 ديسمبر 2022
المشاركات
11
مستوى التفاعل
52
نقاط
401
الجنس
ذكر
الدولة
Egypt
توجه جنسي
أنجذب للإناث
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع




الجزء الثاني




قالت فكلي مشبك السنتيان فكيته ليها وراحت قالعاه و انا بقيت متنح اكتر ف المراية قالتلي في اي واد اي حكايتك مردتش قالتلي اقعد واحكيلي بقي في اي قولتلها هتقعدي كده قالت اه وبدائنا نتكلم قالت بتبصلي كن زمان ليه ومركز كده وعرفت انا بلبس كلوتات عاملة ازاي ومقاسي ازاي قولتلها علشان عجباني ونفسي فيكي من زمان قالتلي ازاي مش فاهمة قولتلها انتي فاهمة وبتستعبطي انتي عايزاني اقولك يعني قالت اه بصراحة قولتلها عايز انيكك قالت ده انا كبيرة عليك اي اللي عجبك فيا قولتلها انتي مش شايفة بزازك العريانة دي حلوة ازاي ازاي ولا طيزك دي اللي بتمشي ترقصيها قالت بس قولتلها لا بموت من نظرتة عنيكي بالكحل و رجليكي المصبوبة صب ناقصها خلخال بس قالت ياولا متكدبش قولتلها انتي مش شايفة طيب عملتي اي فيا قالت لا مش شايفة قولتلها طب شوفي بنفسك وهنا اديتها الضوء الاخضر خلاص وهي نفذت فورا نزلت قدامي ع ركبها وشديت البنطلون القماش نزلته وظهر المارد قالتلي يقطعني انا اللي عاملة فيه كده قولتلها ع اساس انك مش قاصدة قالتلي طبعا قاصدة من شاكة فيك من زمان واتاكدت يوم ما جيت المحل تقولي ع الافتتاح وقعدت تحسس ع ضهري قولتلها وعملتي اي ساعتها قالت انا بعد ماخرجت لقيت نفسي غرقت الكلوت قمت داخلة البيت قالعة ملط ونايمة ع السرير العب ف كسي واجيبهم وانا بتخيل انك بتنيكني قالت كده وهي بتحط لسانه ع خرم زبي و حاطة الراس بين شافيفها كنت هموت ف الحركة ده كانت تقريبا تاني ست خبرة كده اجرب معاها الباقي كانو بنات او علاقات مش كاملة المهم قعدت تمص بعلوقية ومنيكة فشيخة هيجتني اضعاف وقالت عجبينك بزازي قولت اوي قامت حططت بتاعي بينهم كده وقعدت تلعب ف الراس بلسانها بينهم شوية وتتحرك لفوق ولتحت وانا مستحملتش قولتلها تعالي في اوضة تانية فيها سرير ببات فيه قالت طب روح وانا هنقي حاجه من دول البسها واجي قولتلها موافق روحت نمت وعدا حوالي عشر دقايق لقيت الباب بيتفتح وداخل منه موديل لانجري او نجمة افلام سكس حاجه كده شبه ايفا نوتي او ايفا ادامز داخلة لابسة كلون شفاف لون الجسم و تحته كلوت فاتلة اللي كنت مختارة ليها وماشية بزازها بتتحرك تخبط ف بطنها هي مش كرش بس بطن كبيرة مناسبة لعرضها كده وبزازها بيتحركوا وانا نايم ع السرير ملط قولتلها يخربيت حلاوتك قالت اي رائيك مش شبه بتوع السكس قولتلها احلي منهم كمان جت ع السرير هتمص قولتلها لا كفاية دوري انا قلبتها ع ضهرها وشدتها ع حرف السرير وقمت نازل الحس من فوق الكلون اول ما لساني لمس كسها جابت عسل ع طول قمت قاطع الكلون ومتاخر الكلوت ده وقعدت الحس كسها اللي كان احمر وغرقان قولتلها انتي عاملها حلاوة انهارده قالت اه قولتلها جاية عاملة حسابك يعني قالت اه لحست مرة كمان وقمت واقف ماسك بتاعي وقعدت ادعك بيه ف كسها بالطول كده قالت دخله ع طول قولت هشششششششششش
وقمت حاشره مرة واحدة قامت مصوتة صوت سمع العمارة كلها احاااااا كبير اوي براحة قمت شايلة ومدخلت تاني بنفس الطريقة قالتلي براحة انا بقالي شهور متناكنتش قولتلها امال الحج بيعمل اي قالت بقي بركة وانت بتاعك كبير اوي هيفلق كسي قولتلها ده يدوب ٢٢ سنتي قالت احاا ويدوب اي حرام عليك بقيت ادخل واطلع براحة وازود تدريجي ونا نايم فوقيها برضع من بزازها وابوس شفايفها وابدل بينهم لحد ما اتعدلت وقفت و زودت جامد ورفعت رجلها فوق بعد ماكانت لفاها ع وسطي وبقيت الحس بطن رجلها و صوابعها وهي كل اللي عليها اااااااه احححح ماتبطلش اااااه ااااححححححح قمت قاطع الشراب من عند الصوابع و بقيت الحس كل صوباع لوحده و بطن رجلها و هي جات اوي من كده قعدت تقولي يخربيت لسانك مهيجني ومولعني اول مرة حد يعملي كده مش قادرة اححححح ونزلت لحد السمانة بقيت ابوسها و اشد الكلون بسناني اخرمه ونقلت ع الرجل التانية نفس اللي عملته بالحرف
كانت هي تحس انها ف غيبوبة بتتهز وتقول ااااااااااه او احححح طويلة بس هديت انا خالص وبقيت العب بالراس بس ف كسها قامت جايبة عسل كتير مرة واحدة قعد يتنطر علينا وانا بحرك راس زبي ع كسها قمت شايلة وقولتلها اقعدي ع ايدك ورجلك فهمت وقامت بسرعة قالتلي بحب الوضع ده اوي وعملتله وانا من المنظر مكنتش عارف ابدا ازاي اكتر طيز كانت عجباني وهي تحت الهدوم بقت عريانة قدامي ومفتوحة ليا وطيت شوية الحس كسها من ورا وكان شكله تحفة من ورا ولقيت خرم طيزها مفتوح شوية قمت حاطط عليه لساني قالت احااااااااااااا ااااه بتعمل اي انا اتكهربت قولتلها في اي حلو قالت اوي بس اول مرة حد يعملي كده قولتلها مع ان خرمك مش ضيق اوي يعني قالت ما ده من الولادة بقي ٥ عيال و بعدين دخول الحمام وكده مردتش وقعدت الحس وهي كانها بتتكهرب بجد بتتنفض كل مالساني يجي ع الخرم وقفت وقمت حاطط بتاعي ع كسها من وراء غرقته بعسلها وقمت ممشية ع خرم طيزها هاجت و جابت ف ثانية بالظبط قالتلي انت بتعمل فيا اي انا مع جوزي بجيب مرة واحدة بالكتير انا حاسة اني رجعت تلميذة المدرس بينكها وهي مش مستحملها قمت مدخل بتاعي ف كسها و قمت عامل وضع زيها علشان امسك بزازها اللي مدلدلة قدامها ف منظر يهبل و هي مش بتسكت ااااااه احاااااااا اوووووف يخربيتك انت ازاي لسه متجوزتش بس ااااااااااه ياريت اجوزك بنتي مكنتش عتقتك اااااااااااااه اححححححح ياعمر هيججتني اااااااااااااااه وبزازها كل حلمة فيهم واقفة قد عقلة صباعي رجعت تاني وقفت وسيبتهم و حطيت صباعي ع خرمها من برا بمشيه براحة و اسيحه لحد ما دخلت عقلة وده اثر عليها اوي لقيتها ميلت لقدام وشالت ايدها وقالت يخربيت كده مش قادرة استحمل انا بشر عرق قما مدخل بقية الصباع والعب بيه ف دايرة من سخونتها تحسها نار فرن حبة ودخلت صباع كمان وهي كانت فقدت النطق تقريبا قمت قارصها من جمبها وضاربها ع طبزها قالت اااه قولتلها اي مالك قالت اول مرة اتنااك بعد ما جبت ٥ عيال براحة عليا قولتلها كده ع طول سلمتي امال كنتي بتقولي ازاي ده انا صعبة وكبيرة عليك قالت مكنتش اعرف انك كده خالص قمت شايل بتاعي نزلت هي ع بطنها بعد خطوة لقدام بقت نايمة ع السرير بالعرض وبزازها مدلدلة من جنب السرير التاني قعدت فوقها وبدات ادخل زبي ف طيزها وهي بتترجاني براحة وانا فعلا براحة خالص وبسهولة دخل نصه ثم كله لحد ما نطت مرة واحدة وقالت ااااااه ده وصل لجوا اوي لا لا لا طلعه قمت مريح فوقها ابوس ضهرها وكتفها ورقبتها و لفت وشها ابوسه من الجنب والعب ف بزازها ٤ دقايق كانت كفيلة انها هي اللي تقولي حركة بس براحة حاسة اني عاوزاك متشيلوش ابدا وبدئت براحة خالص وهي بتموت قدامي من النشوة اللي خارجه منها ف اهااااااات ماقطعة و عرق مغرق كل حاجه وصوتها بدء يعلي قمت جايب كلوت من بتوعها اللي كانو ف ايدي قمت حاطه ف بوئها تعض عليه عضت عليه حبة لحد ما انا كنت سرعت شوية و بدءت ترجع بضهرها تقف ع ركبها وايدها و تتعدل للوضع الاول و شالت الكلوت و قالت وانا ف البروفة كنت بفكر اطلع اجري و كنت خايفة وكل كل ت اقيسه كنت ببله من الهياج اللي عندي كنت خايفة اندم بس مندمتش شيلت بتاعي وقولتلها اتعدلي ونمت انا ع السرير وهي بدئت تمص وبعد كده قولتلها اطلعي فوقي وقمت حاطه ف طيزها وهي وشها ليا وهي بتنحرك وانا برضع منها وبدئت تلحين اهاااااات بزي براحه الحلمة ااااه طيزي بيوجع اوي لا ااااااااااااه احا براحة طب اهدي قولتلها انتي عايزة اللبن فين من غير تفكير قالت ف كسي قولتلها طب شيلي وحطيه ف كسك قامت نص قومت وقعدت تاني بس بكسها وبدئت تتحرك وانا كنت بقاوم نفسي بالعافية خلاص هنجت قمت راميها ع ظهرها ع السرير من غير ما اخرجه وهي قفلت برجلها عليا وبقت تقمط بكسها علي زوبري وانا خلاص جاهزة خدي يالبوة وهي اااااااااااااااااااااااااااح اوووووووف ولعة اي دا سخنيننننن اوي كسي اتلسع وانا ااااه اااااه وبقت تتنطط كتير وانا اقولها اهدي لحد مانزلت عليها اخدت شفايفها ببوسة ونايم فوقها لحد ما زبي خرج لوحدها شيلت بوقي كمان قالت لبسني الكلوت علشان اللبن ميطلعش عايزة يفضل ف كسي عملت كده فعلا وقزلتلها انتي عايزة اصلا تغيري قالت مش قادرة اقوم لو غليا كنت هنام هنا عندك وحضنتني وحطيت دماغها ع صدري ونامت وانا بلعب ف بزها وهي تقولي لا انا مش قادرة سبني عدت ساعة كاملة كده ع الوضع ده بعدها فاقت وقامت تغير وتظبط نفسها وبقت تبصلي من غير عيني ماتيجي ف عينها فهمت ان الشهوة راحت وانها مكسوفة قمت حطيت الحاجات بتاعها ف شنطة واديتهم ليها قالت حسابهم كام قولتلها دول هدية من ليكي قالت كفاية اللي عملته قولتلها لا وقمت حاضنها وبوسنا بعض وهي بصت وقالت انا حاسة اني عيلة اوي يخربيت جنانك قولتلها هتيجي تاني قالت هروح انام يوم ولا يومين هههههه واصحي اجيلك طبعا قولتلها اشمعني قامت وطت تبوس راس بتاعي بتقولي مش هقدر استغني عنه خلاص واتحركت قدامي قمت ضاربها ع طيزها البي بتلعب ف العباية وقولتلها هاتي رقمك يالبوة وبعتلها رسالة ع الواتس ومشيت وانا نمت مقتول .......
يتبع



الجزء الثالث





نمت صحيت تاني ف المحل فطرت وروقت ع حالي وقعدت ع فهوة شوية ورحعت فتحت وبدات الناس تيجي والدنيا ماشية حلو لحد بعد العشاء وكانت الرجل بتهدا ف الوقت ده اكمن الليل بدء وده محل لانجري وانا راجل اللي واقف فيه ف مش بيجي ستات كتير ف الوقت ده عندي لحد ما جت ام اسلام كان شكلها صغير بتاع ١٠ سنين لابسة اسدال بمبة و وشها حرفيا بيلمع مفيهوش غلطة وعاملة حواجبها و مانيكير ف ايدها و ماشثة تدلع حرفيا بنت مراهقة جسمها كبير شوية دخلت وقعدنا نرغي ف انها لسه صاحية من شوية من ساعة ما مشيت من عندي و انها روحت معملتش حاجه ونامت باللبن ف كسها و قعدت تهزر ومكسوفة تقول انها جاية علشان عايزة تاني وانا تقلت شوية لحد ما جت زبونة ست لابسة قميص و طرحة و جيبة و جزمة، شكلها مدرسة ملاحمها حلوة و مش مبهدلة خالص قالت انها جاية من طرف حد من زبايني قولتلها اتفضلي كان مقاسها مقاس معظم الستات غالبا مش طويلة اوي و مش تخينة اوي ولا رفيعة مفيش كرش بطن خفيفة وصدرها باين انه حلو اوي ف القميص من ناحية الحجم وطيزها اللي لما لفت اتاكدت انها اكتر منطقة جذابة فيها مرفوعة و مش كبيرة بشكل وحش بالعكس خالص كبر و ظبطه كده تحس انهم نوزونين بميزان مظبوط ومقفولين ع بعض ، ام اسلام عملت نفسها بتتفرج وسالت الزبونة قولتلها حضرتك بتدوري ع حاجه معينة قالت اسمي ابلة سعاد مش بدور ع حاجات معينة انا عايزة اكتر من حاجه و طلبت تعرف اماكنها وقولتلها عليها بتتفرج ع كلونات و شربات طويلة و بعد كده كلوتات سالت في مقاسها قولتلها دي حاجات بناتي المقاسات الاكبر جوا قالت طب ممكن تجبلي قولت حاضر نطت ام اسلام ف الكلام وقالت قاتلي الحاجات اللي اتفرجت عليها امبارح يامحمد معاك وعرفت انها كده غارت وقولت لازم اخليها تجيب اخرها دخلت جبت مقاسات القبلة من كلوتات فتلة وشفافة و حاجات جديدة علشان اغريها لانها باين احتشامها وشكيت انها مطقلة او ارملة بصراحة ومتدلعتش من سنين وجبت لام اسلام كام حاجة حلوة غير بتوع امبارح الابلة انبهرت وقالت الحاجات دي ليا لا انا مش بلبس كدا قولتلها واضح طبعا علشان كده جبتها قصدت انك تغيري قالت بس وسكتت نطت ام اسلام قالتها ياحبيبتي دلعي نفسك الابلة بصت لها وقعدت تفكر كانها افتكرت نفسها حالا وقالت بس ياخسارة عايزة اقيس علشان ساكنة بعيدة قولتلها في بروفة جوا قالت بس وسكتت ام اسلام نطت تاني وقالت تعالي متخافيش انا كمان هقيس معاكي علشان متخافيش ودخلوا جوا وانا في ذهول من ام اسلام واللي بتعمله كانها بتوقعلي الست وهي داخلة غمزت ليا
دخلوا الاوضة اللي فيها البروفة والابلة سالت ام اسلام هو ازاي خلانا نقيس انا خايفة الحاجات دي مش بتتقاس قالتها لا ماانا عارفة النظام اهم حاجه نشفيه كويسة متخليش حاجة تنزل ف الكلوت قالتلها يعني اي نشفي مايته قبل ماتقسي وضحكت الابلة اتكسفت و وشها احمر وخافت تكون ام اسلام فهمت انه الابلة جاية علشان هايجة لان صاحبتها اللي جاية من طرفها حكتلها انها لما جت انا اتحرشت بيها ومردتش اخدها غصب عنها واتفقنا ع ميعاد ،ام اسلام قالت للابلة ادخلي البروفة وانا هقيس هنا واقفل الباب و بدءو ام اسلام قلعت الاسدال وكانت لابسة تحتية شورت فيزون ضيق فشخ عليها كسها ظاهر منه لونه ازرق و سنتيان كده رافع بززاها بشكل حلو وقعدت تحاول تبص ع الابلة وتقولها وريني قيستي ايه الابلة قالتلها بصي كانت واقفة بالطرحة وسنتيان شفاف و كلوت سبعة وشراب لحد ركبتها كانت جاية بيه ام اسلام قالتلها لفي كده لفت واتفرجت لقت الكلوت مش شفاف قامت محسسة ع طيزة ولامسة وسطها وكانها بتعدل الكلوت ولفتها تاني تشوف الكلوت اتبل او في بقعة ولقعت بقعة صغيرة فعلا قالت للابلة مش قولتلك امسحية كويس الابلة اتكسفت وبصت لكسها كده وقالت مسحته بس ده حالا محستش بنفسي هقلعه بسرعة والبس هدومي قالتلها لا قيسي الشفاف يبقي ماشي مع السنتيان اكتر الابلة قالت حاضر وقفلت الستارة وقاست وقالت لام اسلام بصي ام اسلام شافت طيزها لقتها حلوة حسست برضو عليها بس اكتر وقالت لفي لقت ان كسها باين بس في شوية شعر ف اتاكت انها مش مهتمة بنفسها لانها غالبا مطلقة او ارملة سالتها قالتها هو انتي مدرسة فين ومتجوزة ولا لا قالت انها مطلقة من زمان بعد ماخلفت ولد جوزها رماها وانها مكنتش مهتمة باللبس والحاجات دي لحد ما ورثت وقررت تدلع نفسها حبة ام اسلام قالتلها خلاص سبيلي نفسك بقي ونبقي صحاب واختارلك قالتلها ماشي احنا من سن بعض تقريبا قالت الابلة لام اسلام انتي مش هتقيسي قالتلها جيت امبارح وقيست وكان في حاجات مفيش منها مقاسي انتي عارفة بقي كتر القعدة بتعرض وقامت لفة محسسة ع طيزها الابلة اتكسفت وضحكت وقالتها اقيس اي قالتها قيسي الفتلة الابلة مسكته وقالتها بس ده يداري اي بس ده انا اقيس المفتوح من النص قالتها طب يلا وقاست وندت لام اسلام تفرجها اللي قالتها اخرجي احنا لوحدنا ام اسلام قاعدة ع الكرسي و جت الابلة وقفت قدامها كان ام وبنتها والابلة مكسوفة اوي كانها طفلة اول مرة تبجي محل زي ده ..
ام اسلام قالتلها ايوة كده ده ماشين مع بعض دول بس مش معدول تعالي اعدله ليكي وبدءت تحسس ع طيزها وتعدل وقالتلها اصل لازم الفتحة تبقي مظبوطة ع الكس واللي وراء تبقي ع الخرم بالظبط و قعدت تحسس وقالتها وطي كده الابلة ميلت شوية بان خرم طيزها لام اسلام اللي عينها لمعت لما شافته خرم ضيف ولونه فاتح مش غامق معني كده انها نضيفة ومهتمة بنفسها بس عي فكرة ان مفيش راجل ف حياتها مخليها مش بتجهز ليه وده باين حتي ف ايدها ورجلها اللي مفيش فيهم شعر ام اسلام قامت تحسي ع خرمها وتدخل طرف صباعها فيه الابلة اطلقت اااااه ب شهوة رهيبة ونطت لقدام وقالتها اي دا بتعملي اي قالتلتها بتاكد من مكان الخرم علشان اظبط الفاتحة استني و قامت بالة صوباعها ومدخلاة تاني والتانية شهوة بدءت تنزل بين راجلها وع فخادها ومش قادرة تقول لا لانها محرومة و عمالة تتاوه اه ااااه ااااااه براحة اااه يخربيت كده انا مليش ف الحاجات دي انتي عملتيلي اي قالتلها معملتش حاجه انا حسيت انك محرومة قولت ادلعك قالتلها انا فعلا محرومة مطلقة من ١٠ سنين محدش فيهم لمسني قامت ام اسلام مدخله صوباعها كله وقالت اي رائيك مع صويتة لسعاد كانت عالية بما فيه الكفاية اني اعرف من برا وانا بشرب سيجارة ان ام اسلام وقعت الابلة خلاص وانها هتبقي ليلة معايا فيها ٢ نسوان اجمد من بعض دخلت قربت من الباب لقيته موارب و الابلة سانده ع كرسي برجل ورجل ف الارض و ام اسلام تحتها بتلحس كسها وتلعب ف طيزها خرجت اقفل باب المحل اللي هو عبارة عن باب شقة و دخلت براحة الاوضة اللي هما فيها ووقفت جنبهم وراء الابلة وجنب وش ام اسلام اللي اسمها الحقيقي هبة والابلة عايشة ف عالم تاني كله محن وتاوه حار جدا مش بتبطل اه اححححح كملي متبكليش انا محرومة من سنين وعايزة اعيش انا عايزة اتناك انا سمعت الكلمة قمت منزل البنطلون وبتاعي ناحية هبة اللي بدءت تمص فيه وهي بتلعب ف كس سعاد وخرمها بايدها وترد تقولها عينيا ده انا هدلعك زبي وقف ع الاخر من جمال طيظ سعاد وشكلها اللي حرفيا متقلش حلاة عن طيز انجيلا وايت
freeimage.host

images (11)

Image images (11) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

images (10)

Image images (10) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

وقمت ماسك زوبري مطلعه من بوء هبة ومقرب من طيز سعاد ومحسس بيه ع كسها وانا بقولها نفسك تتناكي مش عارف اتصدمت ولا فرحت بس منطقتش غير بااااااااااااااااااااه طويلة جدا بشوق رهيب كانها ف صحراء ومشفتش المياه من سنين وفجاة لقت بحيرة اتكررت الاه مرة كمان لما دخلت زبي كله وكانها بتموت المرة دي وعرفت السبب كسها ضيق جدا جدا جدا وده طبيعي لانها بقالها عشر سنين يعتبر مهاجتش فيهم حتي ...
ودخلت زبي للاخر ف كسها وفكيت مشبك السنتيان و قلعته ليها ومسكت بزازها بايدي العب فيهم وامسك الحلمات اللي كانت واقفة ع الاخر بعد كده نزلت ايدي لكسها ومكملتش ثواني وجابت شهوتها بغزارة مع ااااااااااااااااااااااااااه كبيرة وتقول بجيب كل اللي ف كسي متحوش مش قاردة اقف ع رجلي قمت شايلي زبي ولفيتها ليا ودخلتها ف حضني مع بوسة من شفايفها طويلة ورفعت رجل ليها ودخلت زبي تاني وقمت شايلها وقعدت تنط هي من الهيجان وهي بتقول مش عايزة يطلع مني انا متمتعة اوي ااااااااااه كسي في نار كان ميت وصحي دلوقتي بس انا عايزاك تطفيه مش قادرة قولت لهبة تعالي نروح الاوضة التانية ع السرير قامت هبة وهي عمالة تهيجني اكتر ب تحسيسها ع ظهري وبوسها لكتافي وتحسيسها ع بزازها لحد ما دخلنا الاوضة التانية ....
يتبـــــع...
 
  • عجبني
  • حبيته
  • نار ياحبيبي نار
التفاعلات: thomas_12320, عاشق المحارم الاول, دكر بجد و 45 آخرين
ياريت تكملها شكلها هتكون روعه استمر
 
  • عجبني
  • أتفق
التفاعلات: thomas_12320، Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع
كمل باين هتبقي جامده نيك
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع
روووووعة كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
(y) (y) :geek: :geek: :devilish: :devilish: :rolleyes: :rolleyes: :cautious: :cautious: :cautious: :) :) :cool: :cool: :ROFLMAO: :ROFLMAO: :coffee: :coffee: :mad: :mad: :whistle: :whistle:
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
جامده نيييك .. كملل 🔥
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
👌👌
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
الجزء التالت جامد كمل 🔥👍
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع
كمل عاش فشخ
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع
استمر يا فنان
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
قصة جميلة جداً.. استمر و ننتظر الجديد
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ميمو الشبراوي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع

الجزء الثاني

قالت فكلي مشبك السنتيان فكيته ليها وراحت قالعاه و انا بقيت متنح اكتر ف المراية قالتلي في اي واد اي حكايتك مردتش قالتلي اقعد واحكيلي بقي في اي قولتلها هتقعدي كده قالت اه وبدائنا نتكلم قالت بتبصلي كن زمان ليه ومركز كده وعرفت انا بلبس كلوتات عاملة ازاي ومقاسي ازاي قولتلها علشان عجباني ونفسي فيكي من زمان قالتلي ازاي مش فاهمة قولتلها انتي فاهمة وبتستعبطي انتي عايزاني اقولك يعني قالت اه بصراحة قولتلها عايز انيكك قالت ده انا كبيرة عليك اي اللي عجبك فيا قولتلها انتي مش شايفة بزازك العريانة دي حلوة ازاي ازاي ولا طيزك دي اللي بتمشي ترقصيها قالت بس قولتلها لا بموت من نظرتة عنيكي بالكحل و رجليكي المصبوبة صب ناقصها خلخال بس قالت ياولا متكدبش قولتلها انتي مش شايفة طيب عملتي اي فيا قالت لا مش شايفة قولتلها طب شوفي بنفسك وهنا اديتها الضوء الاخضر خلاص وهي نفذت فورا نزلت قدامي ع ركبها وشديت البنطلون القماش نزلته وظهر المارد قالتلي يقطعني انا اللي عاملة فيه كده قولتلها ع اساس انك مش قاصدة قالتلي طبعا قاصدة من شاكة فيك من زمان واتاكدت يوم ما جيت المحل تقولي ع الافتتاح وقعدت تحسس ع ضهري قولتلها وعملتي اي ساعتها قالت انا بعد ماخرجت لقيت نفسي غرقت الكلوت قمت داخلة البيت قالعة ملط ونايمة ع السرير العب ف كسي واجيبهم وانا بتخيل انك بتنيكني قالت كده وهي بتحط لسانه ع خرم زبي و حاطة الراس بين شافيفها كنت هموت ف الحركة ده كانت تقريبا تاني ست خبرة كده اجرب معاها الباقي كانو بنات او علاقات مش كاملة المهم قعدت تمص بعلوقية ومنيكة فشيخة هيجتني اضعاف وقالت عجبينك بزازي قولت اوي قامت حططت بتاعي بينهم كده وقعدت تلعب ف الراس بلسانها بينهم شوية وتتحرك لفوق ولتحت وانا مستحملتش قولتلها تعالي في اوضة تانية فيها سرير ببات فيه قالت طب روح وانا هنقي حاجه من دول البسها واجي قولتلها موافق روحت نمت وعدا حوالي عشر دقايق لقيت الباب بيتفتح وداخل منه موديل لانجري او نجمة افلام سكس حاجه كده شبه ايفا نوتي او ايفا ادامز داخلة لابسة كلون شفاف لون الجسم و تحته كلوت فاتلة اللي كنت مختارة ليها وماشية بزازها بتتحرك تخبط ف بطنها هي مش كرش بس بطن كبيرة مناسبة لعرضها كده وبزازها بيتحركوا وانا نايم ع السرير ملط قولتلها يخربيت حلاوتك قالت اي رائيك مش شبه بتوع السكس قولتلها احلي منهم كمان جت ع السرير هتمص قولتلها لا كفاية دوري انا قلبتها ع ضهرها وشدتها ع حرف السرير وقمت نازل الحس من فوق الكلون اول ما لساني لمس كسها جابت عسل ع طول قمت قاطع الكلون ومتاخر الكلوت ده وقعدت الحس كسها اللي كان احمر وغرقان قولتلها انتي عاملها حلاوة انهارده قالت اه قولتلها جاية عاملة حسابك يعني قالت اه لحست مرة كمان وقمت واقف ماسك بتاعي وقعدت ادعك بيه ف كسها بالطول كده قالت دخله ع طول قولت هشششششششششش
وقمت حاشره مرة واحدة قامت مصوتة صوت سمع العمارة كلها احاااااا كبير اوي براحة قمت شايلة ومدخلت تاني بنفس الطريقة قالتلي براحة انا بقالي شهور متناكنتش قولتلها امال الحج بيعمل اي قالت بقي بركة وانت بتاعك كبير اوي هيفلق كسي قولتلها ده يدوب ٢٢ سنتي قالت احاا ويدوب اي حرام عليك بقيت ادخل واطلع براحة وازود تدريجي ونا نايم فوقيها برضع من بزازها وابوس شفايفها وابدل بينهم لحد ما اتعدلت وقفت و زودت جامد ورفعت رجلها فوق بعد ماكانت لفاها ع وسطي وبقيت الحس بطن رجلها و صوابعها وهي كل اللي عليها اااااااه احححح ماتبطلش اااااه ااااححححححح قمت قاطع الشراب من عند الصوابع و بقيت الحس كل صوباع لوحده و بطن رجلها و هي جات اوي من كده قعدت تقولي يخربيت لسانك مهيجني ومولعني اول مرة حد يعملي كده مش قادرة اححححح ونزلت لحد السمانة بقيت ابوسها و اشد الكلون بسناني اخرمه ونقلت ع الرجل التانية نفس اللي عملته بالحرف
كانت هي تحس انها ف غيبوبة بتتهز وتقول ااااااااااه او احححح طويلة بس هديت انا خالص وبقيت العب بالراس بس ف كسها قامت جايبة عسل كتير مرة واحدة قعد يتنطر علينا وانا بحرك راس زبي ع كسها قمت شايلة وقولتلها اقعدي ع ايدك ورجلك فهمت وقامت بسرعة قالتلي بحب الوضع ده اوي وعملتله وانا من المنظر مكنتش عارف ابدا ازاي اكتر طيز كانت عجباني وهي تحت الهدوم بقت عريانة قدامي ومفتوحة ليا وطيت شوية الحس كسها من ورا وكان شكله تحفة من ورا ولقيت خرم طيزها مفتوح شوية قمت حاطط عليه لساني قالت احااااااااااااا ااااه بتعمل اي انا اتكهربت قولتلها في اي حلو قالت اوي بس اول مرة حد يعملي كده قولتلها مع ان خرمك مش ضيق اوي يعني قالت ما ده من الولادة بقي ٥ عيال و بعدين دخول الحمام وكده مردتش وقعدت الحس وهي كانها بتتكهرب بجد بتتنفض كل مالساني يجي ع الخرم وقفت وقمت حاطط بتاعي ع كسها من وراء غرقته بعسلها وقمت ممشية ع خرم طيزها هاجت و جابت ف ثانية بالظبط قالتلي انت بتعمل فيا اي انا مع جوزي بجيب مرة واحدة بالكتير انا حاسة اني رجعت تلميذة المدرس بينكها وهي مش مستحملها قمت مدخل بتاعي ف كسها و قمت عامل وضع زيها علشان امسك بزازها اللي مدلدلة قدامها ف منظر يهبل و هي مش بتسكت ااااااه احاااااااا اوووووف يخربيتك انت ازاي لسه متجوزتش بس ااااااااااه ياريت اجوزك بنتي مكنتش عتقتك اااااااااااااه اححححححح ياعمر هيججتني اااااااااااااااه وبزازها كل حلمة فيهم واقفة قد عقلة صباعي رجعت تاني وقفت وسيبتهم و حطيت صباعي ع خرمها من برا بمشيه براحة و اسيحه لحد ما دخلت عقلة وده اثر عليها اوي لقيتها ميلت لقدام وشالت ايدها وقالت يخربيت كده مش قادرة استحمل انا بشر عرق قما مدخل بقية الصباع والعب بيه ف دايرة من سخونتها تحسها نار فرن حبة ودخلت صباع كمان وهي كانت فقدت النطق تقريبا قمت قارصها من جمبها وضاربها ع طبزها قالت اااه قولتلها اي مالك قالت اول مرة اتنااك بعد ما جبت ٥ عيال براحة عليا قولتلها كده ع طول سلمتي امال كنتي بتقولي ازاي ده انا صعبة وكبيرة عليك قالت مكنتش اعرف انك كده خالص قمت شايل بتاعي نزلت هي ع بطنها بعد خطوة لقدام بقت نايمة ع السرير بالعرض وبزازها مدلدلة من جنب السرير التاني قعدت فوقها وبدات ادخل زبي ف طيزها وهي بتترجاني براحة وانا فعلا براحة خالص وبسهولة دخل نصه ثم كله لحد ما نطت مرة واحدة وقالت ااااااه ده وصل لجوا اوي لا لا لا طلعه قمت مريح فوقها ابوس ضهرها وكتفها ورقبتها و لفت وشها ابوسه من الجنب والعب ف بزازها ٤ دقايق كانت كفيلة انها هي اللي تقولي حركة بس براحة حاسة اني عاوزاك متشيلوش ابدا وبدئت براحة خالص وهي بتموت قدامي من النشوة اللي خارجه منها ف اهااااااات ماقطعة و عرق مغرق كل حاجه وصوتها بدء يعلي قمت جايب كلوت من بتوعها اللي كانو ف ايدي قمت حاطه ف بوئها تعض عليه عضت عليه حبة لحد ما انا كنت سرعت شوية و بدءت ترجع بضهرها تقف ع ركبها وايدها و تتعدل للوضع الاول و شالت الكلوت و قالت وانا ف البروفة كنت بفكر اطلع اجري و كنت خايفة وكل كل ت اقيسه كنت ببله من الهياج اللي عندي كنت خايفة اندم بس مندمتش شيلت بتاعي وقولتلها اتعدلي ونمت انا ع السرير وهي بدئت تمص وبعد كده قولتلها اطلعي فوقي وقمت حاطه ف طيزها وهي وشها ليا وهي بتنحرك وانا برضع منها وبدئت تلحين اهاااااات بزي براحه الحلمة ااااه طيزي بيوجع اوي لا ااااااااااااه احا براحة طب اهدي قولتلها انتي عايزة اللبن فين من غير تفكير قالت ف كسي قولتلها طب شيلي وحطيه ف كسك قامت نص قومت وقعدت تاني بس بكسها وبدئت تتحرك وانا كنت بقاوم نفسي بالعافية خلاص هنجت قمت راميها ع ظهرها ع السرير من غير ما اخرجه وهي قفلت برجلها عليا وبقت تقمط بكسها علي زوبري وانا خلاص جاهزة خدي يالبوة وهي اااااااااااااااااااااااااااح اوووووووف ولعة اي دا سخنيننننن اوي كسي اتلسع وانا ااااه اااااه وبقت تتنطط كتير وانا اقولها اهدي لحد مانزلت عليها اخدت شفايفها ببوسة ونايم فوقها لحد ما زبي خرج لوحدها شيلت بوقي كمان قالت لبسني الكلوت علشان اللبن ميطلعش عايزة يفضل ف كسي عملت كده فعلا وقزلتلها انتي عايزة اصلا تغيري قالت مش قادرة اقوم لو غليا كنت هنام هنا عندك وحضنتني وحطيت دماغها ع صدري ونامت وانا بلعب ف بزها وهي تقولي لا انا مش قادرة سبني عدت ساعة كاملة كده ع الوضع ده بعدها فاقت وقامت تغير وتظبط نفسها وبقت تبصلي من غير عيني ماتيجي ف عينها فهمت ان الشهوة راحت وانها مكسوفة قمت حطيت الحاجات بتاعها ف شنطة واديتهم ليها قالت حسابهم كام قولتلها دول هدية من ليكي قالت كفاية اللي عملته قولتلها لا وقمت حاضنها وبوسنا بعض وهي بصت وقالت انا حاسة اني عيلة اوي يخربيت جنانك قولتلها هتيجي تاني قالت هروح انام يوم ولا يومين هههههه واصحي اجيلك طبعا قولتلها اشمعني قامت وطت تبوس راس بتاعي بتقولي مش هقدر استغني عنه خلاص واتحركت قدامي قمت ضاربها ع طيزها البي بتلعب ف العباية وقولتلها هاتي رقمك يالبوة وبعتلها رسالة ع الواتس ومشيت وانا نمت مقتول .......
يتبع
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
تم الدمج ..
:
:
وفضلاً وليس أمراً
عند طرح اى جزء جديد يكون فى التعليقات من دون اقتباس او رد
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و BASM17 اسطورة القصص
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع




الجزء الثاني




قالت فكلي مشبك السنتيان فكيته ليها وراحت قالعاه و انا بقيت متنح اكتر ف المراية قالتلي في اي واد اي حكايتك مردتش قالتلي اقعد واحكيلي بقي في اي قولتلها هتقعدي كده قالت اه وبدائنا نتكلم قالت بتبصلي كن زمان ليه ومركز كده وعرفت انا بلبس كلوتات عاملة ازاي ومقاسي ازاي قولتلها علشان عجباني ونفسي فيكي من زمان قالتلي ازاي مش فاهمة قولتلها انتي فاهمة وبتستعبطي انتي عايزاني اقولك يعني قالت اه بصراحة قولتلها عايز انيكك قالت ده انا كبيرة عليك اي اللي عجبك فيا قولتلها انتي مش شايفة بزازك العريانة دي حلوة ازاي ازاي ولا طيزك دي اللي بتمشي ترقصيها قالت بس قولتلها لا بموت من نظرتة عنيكي بالكحل و رجليكي المصبوبة صب ناقصها خلخال بس قالت ياولا متكدبش قولتلها انتي مش شايفة طيب عملتي اي فيا قالت لا مش شايفة قولتلها طب شوفي بنفسك وهنا اديتها الضوء الاخضر خلاص وهي نفذت فورا نزلت قدامي ع ركبها وشديت البنطلون القماش نزلته وظهر المارد قالتلي يقطعني انا اللي عاملة فيه كده قولتلها ع اساس انك مش قاصدة قالتلي طبعا قاصدة من شاكة فيك من زمان واتاكدت يوم ما جيت المحل تقولي ع الافتتاح وقعدت تحسس ع ضهري قولتلها وعملتي اي ساعتها قالت انا بعد ماخرجت لقيت نفسي غرقت الكلوت قمت داخلة البيت قالعة ملط ونايمة ع السرير العب ف كسي واجيبهم وانا بتخيل انك بتنيكني قالت كده وهي بتحط لسانه ع خرم زبي و حاطة الراس بين شافيفها كنت هموت ف الحركة ده كانت تقريبا تاني ست خبرة كده اجرب معاها الباقي كانو بنات او علاقات مش كاملة المهم قعدت تمص بعلوقية ومنيكة فشيخة هيجتني اضعاف وقالت عجبينك بزازي قولت اوي قامت حططت بتاعي بينهم كده وقعدت تلعب ف الراس بلسانها بينهم شوية وتتحرك لفوق ولتحت وانا مستحملتش قولتلها تعالي في اوضة تانية فيها سرير ببات فيه قالت طب روح وانا هنقي حاجه من دول البسها واجي قولتلها موافق روحت نمت وعدا حوالي عشر دقايق لقيت الباب بيتفتح وداخل منه موديل لانجري او نجمة افلام سكس حاجه كده شبه ايفا نوتي او ايفا ادامز داخلة لابسة كلون شفاف لون الجسم و تحته كلوت فاتلة اللي كنت مختارة ليها وماشية بزازها بتتحرك تخبط ف بطنها هي مش كرش بس بطن كبيرة مناسبة لعرضها كده وبزازها بيتحركوا وانا نايم ع السرير ملط قولتلها يخربيت حلاوتك قالت اي رائيك مش شبه بتوع السكس قولتلها احلي منهم كمان جت ع السرير هتمص قولتلها لا كفاية دوري انا قلبتها ع ضهرها وشدتها ع حرف السرير وقمت نازل الحس من فوق الكلون اول ما لساني لمس كسها جابت عسل ع طول قمت قاطع الكلون ومتاخر الكلوت ده وقعدت الحس كسها اللي كان احمر وغرقان قولتلها انتي عاملها حلاوة انهارده قالت اه قولتلها جاية عاملة حسابك يعني قالت اه لحست مرة كمان وقمت واقف ماسك بتاعي وقعدت ادعك بيه ف كسها بالطول كده قالت دخله ع طول قولت هشششششششششش
وقمت حاشره مرة واحدة قامت مصوتة صوت سمع العمارة كلها احاااااا كبير اوي براحة قمت شايلة ومدخلت تاني بنفس الطريقة قالتلي براحة انا بقالي شهور متناكنتش قولتلها امال الحج بيعمل اي قالت بقي بركة وانت بتاعك كبير اوي هيفلق كسي قولتلها ده يدوب ٢٢ سنتي قالت احاا ويدوب اي حرام عليك بقيت ادخل واطلع براحة وازود تدريجي ونا نايم فوقيها برضع من بزازها وابوس شفايفها وابدل بينهم لحد ما اتعدلت وقفت و زودت جامد ورفعت رجلها فوق بعد ماكانت لفاها ع وسطي وبقيت الحس بطن رجلها و صوابعها وهي كل اللي عليها اااااااه احححح ماتبطلش اااااه ااااححححححح قمت قاطع الشراب من عند الصوابع و بقيت الحس كل صوباع لوحده و بطن رجلها و هي جات اوي من كده قعدت تقولي يخربيت لسانك مهيجني ومولعني اول مرة حد يعملي كده مش قادرة اححححح ونزلت لحد السمانة بقيت ابوسها و اشد الكلون بسناني اخرمه ونقلت ع الرجل التانية نفس اللي عملته بالحرف
كانت هي تحس انها ف غيبوبة بتتهز وتقول ااااااااااه او احححح طويلة بس هديت انا خالص وبقيت العب بالراس بس ف كسها قامت جايبة عسل كتير مرة واحدة قعد يتنطر علينا وانا بحرك راس زبي ع كسها قمت شايلة وقولتلها اقعدي ع ايدك ورجلك فهمت وقامت بسرعة قالتلي بحب الوضع ده اوي وعملتله وانا من المنظر مكنتش عارف ابدا ازاي اكتر طيز كانت عجباني وهي تحت الهدوم بقت عريانة قدامي ومفتوحة ليا وطيت شوية الحس كسها من ورا وكان شكله تحفة من ورا ولقيت خرم طيزها مفتوح شوية قمت حاطط عليه لساني قالت احااااااااااااا ااااه بتعمل اي انا اتكهربت قولتلها في اي حلو قالت اوي بس اول مرة حد يعملي كده قولتلها مع ان خرمك مش ضيق اوي يعني قالت ما ده من الولادة بقي ٥ عيال و بعدين دخول الحمام وكده مردتش وقعدت الحس وهي كانها بتتكهرب بجد بتتنفض كل مالساني يجي ع الخرم وقفت وقمت حاطط بتاعي ع كسها من وراء غرقته بعسلها وقمت ممشية ع خرم طيزها هاجت و جابت ف ثانية بالظبط قالتلي انت بتعمل فيا اي انا مع جوزي بجيب مرة واحدة بالكتير انا حاسة اني رجعت تلميذة المدرس بينكها وهي مش مستحملها قمت مدخل بتاعي ف كسها و قمت عامل وضع زيها علشان امسك بزازها اللي مدلدلة قدامها ف منظر يهبل و هي مش بتسكت ااااااه احاااااااا اوووووف يخربيتك انت ازاي لسه متجوزتش بس ااااااااااه ياريت اجوزك بنتي مكنتش عتقتك اااااااااااااه اححححححح ياعمر هيججتني اااااااااااااااه وبزازها كل حلمة فيهم واقفة قد عقلة صباعي رجعت تاني وقفت وسيبتهم و حطيت صباعي ع خرمها من برا بمشيه براحة و اسيحه لحد ما دخلت عقلة وده اثر عليها اوي لقيتها ميلت لقدام وشالت ايدها وقالت يخربيت كده مش قادرة استحمل انا بشر عرق قما مدخل بقية الصباع والعب بيه ف دايرة من سخونتها تحسها نار فرن حبة ودخلت صباع كمان وهي كانت فقدت النطق تقريبا قمت قارصها من جمبها وضاربها ع طبزها قالت اااه قولتلها اي مالك قالت اول مرة اتنااك بعد ما جبت ٥ عيال براحة عليا قولتلها كده ع طول سلمتي امال كنتي بتقولي ازاي ده انا صعبة وكبيرة عليك قالت مكنتش اعرف انك كده خالص قمت شايل بتاعي نزلت هي ع بطنها بعد خطوة لقدام بقت نايمة ع السرير بالعرض وبزازها مدلدلة من جنب السرير التاني قعدت فوقها وبدات ادخل زبي ف طيزها وهي بتترجاني براحة وانا فعلا براحة خالص وبسهولة دخل نصه ثم كله لحد ما نطت مرة واحدة وقالت ااااااه ده وصل لجوا اوي لا لا لا طلعه قمت مريح فوقها ابوس ضهرها وكتفها ورقبتها و لفت وشها ابوسه من الجنب والعب ف بزازها ٤ دقايق كانت كفيلة انها هي اللي تقولي حركة بس براحة حاسة اني عاوزاك متشيلوش ابدا وبدئت براحة خالص وهي بتموت قدامي من النشوة اللي خارجه منها ف اهااااااات ماقطعة و عرق مغرق كل حاجه وصوتها بدء يعلي قمت جايب كلوت من بتوعها اللي كانو ف ايدي قمت حاطه ف بوئها تعض عليه عضت عليه حبة لحد ما انا كنت سرعت شوية و بدءت ترجع بضهرها تقف ع ركبها وايدها و تتعدل للوضع الاول و شالت الكلوت و قالت وانا ف البروفة كنت بفكر اطلع اجري و كنت خايفة وكل كل ت اقيسه كنت ببله من الهياج اللي عندي كنت خايفة اندم بس مندمتش شيلت بتاعي وقولتلها اتعدلي ونمت انا ع السرير وهي بدئت تمص وبعد كده قولتلها اطلعي فوقي وقمت حاطه ف طيزها وهي وشها ليا وهي بتنحرك وانا برضع منها وبدئت تلحين اهاااااات بزي براحه الحلمة ااااه طيزي بيوجع اوي لا ااااااااااااه احا براحة طب اهدي قولتلها انتي عايزة اللبن فين من غير تفكير قالت ف كسي قولتلها طب شيلي وحطيه ف كسك قامت نص قومت وقعدت تاني بس بكسها وبدئت تتحرك وانا كنت بقاوم نفسي بالعافية خلاص هنجت قمت راميها ع ظهرها ع السرير من غير ما اخرجه وهي قفلت برجلها عليا وبقت تقمط بكسها علي زوبري وانا خلاص جاهزة خدي يالبوة وهي اااااااااااااااااااااااااااح اوووووووف ولعة اي دا سخنيننننن اوي كسي اتلسع وانا ااااه اااااه وبقت تتنطط كتير وانا اقولها اهدي لحد مانزلت عليها اخدت شفايفها ببوسة ونايم فوقها لحد ما زبي خرج لوحدها شيلت بوقي كمان قالت لبسني الكلوت علشان اللبن ميطلعش عايزة يفضل ف كسي عملت كده فعلا وقزلتلها انتي عايزة اصلا تغيري قالت مش قادرة اقوم لو غليا كنت هنام هنا عندك وحضنتني وحطيت دماغها ع صدري ونامت وانا بلعب ف بزها وهي تقولي لا انا مش قادرة سبني عدت ساعة كاملة كده ع الوضع ده بعدها فاقت وقامت تغير وتظبط نفسها وبقت تبصلي من غير عيني ماتيجي ف عينها فهمت ان الشهوة راحت وانها مكسوفة قمت حطيت الحاجات بتاعها ف شنطة واديتهم ليها قالت حسابهم كام قولتلها دول هدية من ليكي قالت كفاية اللي عملته قولتلها لا وقمت حاضنها وبوسنا بعض وهي بصت وقالت انا حاسة اني عيلة اوي يخربيت جنانك قولتلها هتيجي تاني قالت هروح انام يوم ولا يومين هههههه واصحي اجيلك طبعا قولتلها اشمعني قامت وطت تبوس راس بتاعي بتقولي مش هقدر استغني عنه خلاص واتحركت قدامي قمت ضاربها ع طيزها البي بتلعب ف العباية وقولتلها هاتي رقمك يالبوة وبعتلها رسالة ع الواتس ومشيت وانا نمت مقتول .......
يتبع



الجزء الثالث





نمت صحيت تاني ف المحل فطرت وروقت ع حالي وقعدت ع فهوة شوية ورحعت فتحت وبدات الناس تيجي والدنيا ماشية حلو لحد بعد العشاء وكانت الرجل بتهدا ف الوقت ده اكمن الليل بدء وده محل لانجري وانا راجل اللي واقف فيه ف مش بيجي ستات كتير ف الوقت ده عندي لحد ما جت ام اسلام كان شكلها صغير بتاع ١٠ سنين لابسة اسدال بمبة و وشها حرفيا بيلمع مفيهوش غلطة وعاملة حواجبها و مانيكير ف ايدها و ماشثة تدلع حرفيا بنت مراهقة جسمها كبير شوية دخلت وقعدنا نرغي ف انها لسه صاحية من شوية من ساعة ما مشيت من عندي و انها روحت معملتش حاجه ونامت باللبن ف كسها و قعدت تهزر ومكسوفة تقول انها جاية علشان عايزة تاني وانا تقلت شوية لحد ما جت زبونة ست لابسة قميص و طرحة و جيبة و جزمة، شكلها مدرسة ملاحمها حلوة و مش مبهدلة خالص قالت انها جاية من طرف حد من زبايني قولتلها اتفضلي كان مقاسها مقاس معظم الستات غالبا مش طويلة اوي و مش تخينة اوي ولا رفيعة مفيش كرش بطن خفيفة وصدرها باين انه حلو اوي ف القميص من ناحية الحجم وطيزها اللي لما لفت اتاكدت انها اكتر منطقة جذابة فيها مرفوعة و مش كبيرة بشكل وحش بالعكس خالص كبر و ظبطه كده تحس انهم نوزونين بميزان مظبوط ومقفولين ع بعض ، ام اسلام عملت نفسها بتتفرج وسالت الزبونة قولتلها حضرتك بتدوري ع حاجه معينة قالت اسمي ابلة سعاد مش بدور ع حاجات معينة انا عايزة اكتر من حاجه و طلبت تعرف اماكنها وقولتلها عليها بتتفرج ع كلونات و شربات طويلة و بعد كده كلوتات سالت في مقاسها قولتلها دي حاجات بناتي المقاسات الاكبر جوا قالت طب ممكن تجبلي قولت حاضر نطت ام اسلام ف الكلام وقالت قاتلي الحاجات اللي اتفرجت عليها امبارح يامحمد معاك وعرفت انها كده غارت وقولت لازم اخليها تجيب اخرها دخلت جبت مقاسات القبلة من كلوتات فتلة وشفافة و حاجات جديدة علشان اغريها لانها باين احتشامها وشكيت انها مطقلة او ارملة بصراحة ومتدلعتش من سنين وجبت لام اسلام كام حاجة حلوة غير بتوع امبارح الابلة انبهرت وقالت الحاجات دي ليا لا انا مش بلبس كدا قولتلها واضح طبعا علشان كده جبتها قصدت انك تغيري قالت بس وسكتت نطت ام اسلام قالتها ياحبيبتي دلعي نفسك الابلة بصت لها وقعدت تفكر كانها افتكرت نفسها حالا وقالت بس ياخسارة عايزة اقيس علشان ساكنة بعيدة قولتلها في بروفة جوا قالت بس وسكتت ام اسلام نطت تاني وقالت تعالي متخافيش انا كمان هقيس معاكي علشان متخافيش ودخلوا جوا وانا في ذهول من ام اسلام واللي بتعمله كانها بتوقعلي الست وهي داخلة غمزت ليا
دخلوا الاوضة اللي فيها البروفة والابلة سالت ام اسلام هو ازاي خلانا نقيس انا خايفة الحاجات دي مش بتتقاس قالتها لا ماانا عارفة النظام اهم حاجه نشفيه كويسة متخليش حاجة تنزل ف الكلوت قالتلها يعني اي نشفي مايته قبل ماتقسي وضحكت الابلة اتكسفت و وشها احمر وخافت تكون ام اسلام فهمت انه الابلة جاية علشان هايجة لان صاحبتها اللي جاية من طرفها حكتلها انها لما جت انا اتحرشت بيها ومردتش اخدها غصب عنها واتفقنا ع ميعاد ،ام اسلام قالت للابلة ادخلي البروفة وانا هقيس هنا واقفل الباب و بدءو ام اسلام قلعت الاسدال وكانت لابسة تحتية شورت فيزون ضيق فشخ عليها كسها ظاهر منه لونه ازرق و سنتيان كده رافع بززاها بشكل حلو وقعدت تحاول تبص ع الابلة وتقولها وريني قيستي ايه الابلة قالتلها بصي كانت واقفة بالطرحة وسنتيان شفاف و كلوت سبعة وشراب لحد ركبتها كانت جاية بيه ام اسلام قالتلها لفي كده لفت واتفرجت لقت الكلوت مش شفاف قامت محسسة ع طيزة ولامسة وسطها وكانها بتعدل الكلوت ولفتها تاني تشوف الكلوت اتبل او في بقعة ولقعت بقعة صغيرة فعلا قالت للابلة مش قولتلك امسحية كويس الابلة اتكسفت وبصت لكسها كده وقالت مسحته بس ده حالا محستش بنفسي هقلعه بسرعة والبس هدومي قالتلها لا قيسي الشفاف يبقي ماشي مع السنتيان اكتر الابلة قالت حاضر وقفلت الستارة وقاست وقالت لام اسلام بصي ام اسلام شافت طيزها لقتها حلوة حسست برضو عليها بس اكتر وقالت لفي لقت ان كسها باين بس في شوية شعر ف اتاكت انها مش مهتمة بنفسها لانها غالبا مطلقة او ارملة سالتها قالتها هو انتي مدرسة فين ومتجوزة ولا لا قالت انها مطلقة من زمان بعد ماخلفت ولد جوزها رماها وانها مكنتش مهتمة باللبس والحاجات دي لحد ما ورثت وقررت تدلع نفسها حبة ام اسلام قالتلها خلاص سبيلي نفسك بقي ونبقي صحاب واختارلك قالتلها ماشي احنا من سن بعض تقريبا قالت الابلة لام اسلام انتي مش هتقيسي قالتلها جيت امبارح وقيست وكان في حاجات مفيش منها مقاسي انتي عارفة بقي كتر القعدة بتعرض وقامت لفة محسسة ع طيزها الابلة اتكسفت وضحكت وقالتها اقيس اي قالتها قيسي الفتلة الابلة مسكته وقالتها بس ده يداري اي بس ده انا اقيس المفتوح من النص قالتها طب يلا وقاست وندت لام اسلام تفرجها اللي قالتها اخرجي احنا لوحدنا ام اسلام قاعدة ع الكرسي و جت الابلة وقفت قدامها كان ام وبنتها والابلة مكسوفة اوي كانها طفلة اول مرة تبجي محل زي ده ..
ام اسلام قالتلها ايوة كده ده ماشين مع بعض دول بس مش معدول تعالي اعدله ليكي وبدءت تحسس ع طيزها وتعدل وقالتلها اصل لازم الفتحة تبقي مظبوطة ع الكس واللي وراء تبقي ع الخرم بالظبط و قعدت تحسس وقالتها وطي كده الابلة ميلت شوية بان خرم طيزها لام اسلام اللي عينها لمعت لما شافته خرم ضيف ولونه فاتح مش غامق معني كده انها نضيفة ومهتمة بنفسها بس عي فكرة ان مفيش راجل ف حياتها مخليها مش بتجهز ليه وده باين حتي ف ايدها ورجلها اللي مفيش فيهم شعر ام اسلام قامت تحسي ع خرمها وتدخل طرف صباعها فيه الابلة اطلقت اااااه ب شهوة رهيبة ونطت لقدام وقالتها اي دا بتعملي اي قالتلتها بتاكد من مكان الخرم علشان اظبط الفاتحة استني و قامت بالة صوباعها ومدخلاة تاني والتانية شهوة بدءت تنزل بين راجلها وع فخادها ومش قادرة تقول لا لانها محرومة و عمالة تتاوه اه ااااه ااااااه براحة اااه يخربيت كده انا مليش ف الحاجات دي انتي عملتيلي اي قالتلها معملتش حاجه انا حسيت انك محرومة قولت ادلعك قالتلها انا فعلا محرومة مطلقة من ١٠ سنين محدش فيهم لمسني قامت ام اسلام مدخله صوباعها كله وقالت اي رائيك مع صويتة لسعاد كانت عالية بما فيه الكفاية اني اعرف من برا وانا بشرب سيجارة ان ام اسلام وقعت الابلة خلاص وانها هتبقي ليلة معايا فيها ٢ نسوان اجمد من بعض دخلت قربت من الباب لقيته موارب و الابلة سانده ع كرسي برجل ورجل ف الارض و ام اسلام تحتها بتلحس كسها وتلعب ف طيزها خرجت اقفل باب المحل اللي هو عبارة عن باب شقة و دخلت براحة الاوضة اللي هما فيها ووقفت جنبهم وراء الابلة وجنب وش ام اسلام اللي اسمها الحقيقي هبة والابلة عايشة ف عالم تاني كله محن وتاوه حار جدا مش بتبطل اه اححححح كملي متبكليش انا محرومة من سنين وعايزة اعيش انا عايزة اتناك انا سمعت الكلمة قمت منزل البنطلون وبتاعي ناحية هبة اللي بدءت تمص فيه وهي بتلعب ف كس سعاد وخرمها بايدها وترد تقولها عينيا ده انا هدلعك زبي وقف ع الاخر من جمال طيظ سعاد وشكلها اللي حرفيا متقلش حلاة عن طيز انجيلا وايت
freeimage.host

images (11)

Image images (11) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

images (10)

Image images (10) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

وقمت ماسك زوبري مطلعه من بوء هبة ومقرب من طيز سعاد ومحسس بيه ع كسها وانا بقولها نفسك تتناكي مش عارف اتصدمت ولا فرحت بس منطقتش غير بااااااااااااااااااااه طويلة جدا بشوق رهيب كانها ف صحراء ومشفتش المياه من سنين وفجاة لقت بحيرة اتكررت الاه مرة كمان لما دخلت زبي كله وكانها بتموت المرة دي وعرفت السبب كسها ضيق جدا جدا جدا وده طبيعي لانها بقالها عشر سنين يعتبر مهاجتش فيهم حتي ...
ودخلت زبي للاخر ف كسها وفكيت مشبك السنتيان و قلعته ليها ومسكت بزازها بايدي العب فيهم وامسك الحلمات اللي كانت واقفة ع الاخر بعد كده نزلت ايدي لكسها ومكملتش ثواني وجابت شهوتها بغزارة مع ااااااااااااااااااااااااااه كبيرة وتقول بجيب كل اللي ف كسي متحوش مش قاردة اقف ع رجلي قمت شايلي زبي ولفيتها ليا ودخلتها ف حضني مع بوسة من شفايفها طويلة ورفعت رجل ليها ودخلت زبي تاني وقمت شايلها وقعدت تنط هي من الهيجان وهي بتقول مش عايزة يطلع مني انا متمتعة اوي ااااااااااه كسي في نار كان ميت وصحي دلوقتي بس انا عايزاك تطفيه مش قادرة قولت لهبة تعالي نروح الاوضة التانية ع السرير قامت هبة وهي عمالة تهيجني اكتر ب تحسيسها ع ظهري وبوسها لكتافي وتحسيسها ع بزازها لحد ما دخلنا الاوضة التانية ....
يتبـــــع...
كمل يا برنس
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde و ممدوح ابو
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع




الجزء الثاني




قالت فكلي مشبك السنتيان فكيته ليها وراحت قالعاه و انا بقيت متنح اكتر ف المراية قالتلي في اي واد اي حكايتك مردتش قالتلي اقعد واحكيلي بقي في اي قولتلها هتقعدي كده قالت اه وبدائنا نتكلم قالت بتبصلي كن زمان ليه ومركز كده وعرفت انا بلبس كلوتات عاملة ازاي ومقاسي ازاي قولتلها علشان عجباني ونفسي فيكي من زمان قالتلي ازاي مش فاهمة قولتلها انتي فاهمة وبتستعبطي انتي عايزاني اقولك يعني قالت اه بصراحة قولتلها عايز انيكك قالت ده انا كبيرة عليك اي اللي عجبك فيا قولتلها انتي مش شايفة بزازك العريانة دي حلوة ازاي ازاي ولا طيزك دي اللي بتمشي ترقصيها قالت بس قولتلها لا بموت من نظرتة عنيكي بالكحل و رجليكي المصبوبة صب ناقصها خلخال بس قالت ياولا متكدبش قولتلها انتي مش شايفة طيب عملتي اي فيا قالت لا مش شايفة قولتلها طب شوفي بنفسك وهنا اديتها الضوء الاخضر خلاص وهي نفذت فورا نزلت قدامي ع ركبها وشديت البنطلون القماش نزلته وظهر المارد قالتلي يقطعني انا اللي عاملة فيه كده قولتلها ع اساس انك مش قاصدة قالتلي طبعا قاصدة من شاكة فيك من زمان واتاكدت يوم ما جيت المحل تقولي ع الافتتاح وقعدت تحسس ع ضهري قولتلها وعملتي اي ساعتها قالت انا بعد ماخرجت لقيت نفسي غرقت الكلوت قمت داخلة البيت قالعة ملط ونايمة ع السرير العب ف كسي واجيبهم وانا بتخيل انك بتنيكني قالت كده وهي بتحط لسانه ع خرم زبي و حاطة الراس بين شافيفها كنت هموت ف الحركة ده كانت تقريبا تاني ست خبرة كده اجرب معاها الباقي كانو بنات او علاقات مش كاملة المهم قعدت تمص بعلوقية ومنيكة فشيخة هيجتني اضعاف وقالت عجبينك بزازي قولت اوي قامت حططت بتاعي بينهم كده وقعدت تلعب ف الراس بلسانها بينهم شوية وتتحرك لفوق ولتحت وانا مستحملتش قولتلها تعالي في اوضة تانية فيها سرير ببات فيه قالت طب روح وانا هنقي حاجه من دول البسها واجي قولتلها موافق روحت نمت وعدا حوالي عشر دقايق لقيت الباب بيتفتح وداخل منه موديل لانجري او نجمة افلام سكس حاجه كده شبه ايفا نوتي او ايفا ادامز داخلة لابسة كلون شفاف لون الجسم و تحته كلوت فاتلة اللي كنت مختارة ليها وماشية بزازها بتتحرك تخبط ف بطنها هي مش كرش بس بطن كبيرة مناسبة لعرضها كده وبزازها بيتحركوا وانا نايم ع السرير ملط قولتلها يخربيت حلاوتك قالت اي رائيك مش شبه بتوع السكس قولتلها احلي منهم كمان جت ع السرير هتمص قولتلها لا كفاية دوري انا قلبتها ع ضهرها وشدتها ع حرف السرير وقمت نازل الحس من فوق الكلون اول ما لساني لمس كسها جابت عسل ع طول قمت قاطع الكلون ومتاخر الكلوت ده وقعدت الحس كسها اللي كان احمر وغرقان قولتلها انتي عاملها حلاوة انهارده قالت اه قولتلها جاية عاملة حسابك يعني قالت اه لحست مرة كمان وقمت واقف ماسك بتاعي وقعدت ادعك بيه ف كسها بالطول كده قالت دخله ع طول قولت هشششششششششش
وقمت حاشره مرة واحدة قامت مصوتة صوت سمع العمارة كلها احاااااا كبير اوي براحة قمت شايلة ومدخلت تاني بنفس الطريقة قالتلي براحة انا بقالي شهور متناكنتش قولتلها امال الحج بيعمل اي قالت بقي بركة وانت بتاعك كبير اوي هيفلق كسي قولتلها ده يدوب ٢٢ سنتي قالت احاا ويدوب اي حرام عليك بقيت ادخل واطلع براحة وازود تدريجي ونا نايم فوقيها برضع من بزازها وابوس شفايفها وابدل بينهم لحد ما اتعدلت وقفت و زودت جامد ورفعت رجلها فوق بعد ماكانت لفاها ع وسطي وبقيت الحس بطن رجلها و صوابعها وهي كل اللي عليها اااااااه احححح ماتبطلش اااااه ااااححححححح قمت قاطع الشراب من عند الصوابع و بقيت الحس كل صوباع لوحده و بطن رجلها و هي جات اوي من كده قعدت تقولي يخربيت لسانك مهيجني ومولعني اول مرة حد يعملي كده مش قادرة اححححح ونزلت لحد السمانة بقيت ابوسها و اشد الكلون بسناني اخرمه ونقلت ع الرجل التانية نفس اللي عملته بالحرف
كانت هي تحس انها ف غيبوبة بتتهز وتقول ااااااااااه او احححح طويلة بس هديت انا خالص وبقيت العب بالراس بس ف كسها قامت جايبة عسل كتير مرة واحدة قعد يتنطر علينا وانا بحرك راس زبي ع كسها قمت شايلة وقولتلها اقعدي ع ايدك ورجلك فهمت وقامت بسرعة قالتلي بحب الوضع ده اوي وعملتله وانا من المنظر مكنتش عارف ابدا ازاي اكتر طيز كانت عجباني وهي تحت الهدوم بقت عريانة قدامي ومفتوحة ليا وطيت شوية الحس كسها من ورا وكان شكله تحفة من ورا ولقيت خرم طيزها مفتوح شوية قمت حاطط عليه لساني قالت احااااااااااااا ااااه بتعمل اي انا اتكهربت قولتلها في اي حلو قالت اوي بس اول مرة حد يعملي كده قولتلها مع ان خرمك مش ضيق اوي يعني قالت ما ده من الولادة بقي ٥ عيال و بعدين دخول الحمام وكده مردتش وقعدت الحس وهي كانها بتتكهرب بجد بتتنفض كل مالساني يجي ع الخرم وقفت وقمت حاطط بتاعي ع كسها من وراء غرقته بعسلها وقمت ممشية ع خرم طيزها هاجت و جابت ف ثانية بالظبط قالتلي انت بتعمل فيا اي انا مع جوزي بجيب مرة واحدة بالكتير انا حاسة اني رجعت تلميذة المدرس بينكها وهي مش مستحملها قمت مدخل بتاعي ف كسها و قمت عامل وضع زيها علشان امسك بزازها اللي مدلدلة قدامها ف منظر يهبل و هي مش بتسكت ااااااه احاااااااا اوووووف يخربيتك انت ازاي لسه متجوزتش بس ااااااااااه ياريت اجوزك بنتي مكنتش عتقتك اااااااااااااه اححححححح ياعمر هيججتني اااااااااااااااه وبزازها كل حلمة فيهم واقفة قد عقلة صباعي رجعت تاني وقفت وسيبتهم و حطيت صباعي ع خرمها من برا بمشيه براحة و اسيحه لحد ما دخلت عقلة وده اثر عليها اوي لقيتها ميلت لقدام وشالت ايدها وقالت يخربيت كده مش قادرة استحمل انا بشر عرق قما مدخل بقية الصباع والعب بيه ف دايرة من سخونتها تحسها نار فرن حبة ودخلت صباع كمان وهي كانت فقدت النطق تقريبا قمت قارصها من جمبها وضاربها ع طبزها قالت اااه قولتلها اي مالك قالت اول مرة اتنااك بعد ما جبت ٥ عيال براحة عليا قولتلها كده ع طول سلمتي امال كنتي بتقولي ازاي ده انا صعبة وكبيرة عليك قالت مكنتش اعرف انك كده خالص قمت شايل بتاعي نزلت هي ع بطنها بعد خطوة لقدام بقت نايمة ع السرير بالعرض وبزازها مدلدلة من جنب السرير التاني قعدت فوقها وبدات ادخل زبي ف طيزها وهي بتترجاني براحة وانا فعلا براحة خالص وبسهولة دخل نصه ثم كله لحد ما نطت مرة واحدة وقالت ااااااه ده وصل لجوا اوي لا لا لا طلعه قمت مريح فوقها ابوس ضهرها وكتفها ورقبتها و لفت وشها ابوسه من الجنب والعب ف بزازها ٤ دقايق كانت كفيلة انها هي اللي تقولي حركة بس براحة حاسة اني عاوزاك متشيلوش ابدا وبدئت براحة خالص وهي بتموت قدامي من النشوة اللي خارجه منها ف اهااااااات ماقطعة و عرق مغرق كل حاجه وصوتها بدء يعلي قمت جايب كلوت من بتوعها اللي كانو ف ايدي قمت حاطه ف بوئها تعض عليه عضت عليه حبة لحد ما انا كنت سرعت شوية و بدءت ترجع بضهرها تقف ع ركبها وايدها و تتعدل للوضع الاول و شالت الكلوت و قالت وانا ف البروفة كنت بفكر اطلع اجري و كنت خايفة وكل كل ت اقيسه كنت ببله من الهياج اللي عندي كنت خايفة اندم بس مندمتش شيلت بتاعي وقولتلها اتعدلي ونمت انا ع السرير وهي بدئت تمص وبعد كده قولتلها اطلعي فوقي وقمت حاطه ف طيزها وهي وشها ليا وهي بتنحرك وانا برضع منها وبدئت تلحين اهاااااات بزي براحه الحلمة ااااه طيزي بيوجع اوي لا ااااااااااااه احا براحة طب اهدي قولتلها انتي عايزة اللبن فين من غير تفكير قالت ف كسي قولتلها طب شيلي وحطيه ف كسك قامت نص قومت وقعدت تاني بس بكسها وبدئت تتحرك وانا كنت بقاوم نفسي بالعافية خلاص هنجت قمت راميها ع ظهرها ع السرير من غير ما اخرجه وهي قفلت برجلها عليا وبقت تقمط بكسها علي زوبري وانا خلاص جاهزة خدي يالبوة وهي اااااااااااااااااااااااااااح اوووووووف ولعة اي دا سخنيننننن اوي كسي اتلسع وانا ااااه اااااه وبقت تتنطط كتير وانا اقولها اهدي لحد مانزلت عليها اخدت شفايفها ببوسة ونايم فوقها لحد ما زبي خرج لوحدها شيلت بوقي كمان قالت لبسني الكلوت علشان اللبن ميطلعش عايزة يفضل ف كسي عملت كده فعلا وقزلتلها انتي عايزة اصلا تغيري قالت مش قادرة اقوم لو غليا كنت هنام هنا عندك وحضنتني وحطيت دماغها ع صدري ونامت وانا بلعب ف بزها وهي تقولي لا انا مش قادرة سبني عدت ساعة كاملة كده ع الوضع ده بعدها فاقت وقامت تغير وتظبط نفسها وبقت تبصلي من غير عيني ماتيجي ف عينها فهمت ان الشهوة راحت وانها مكسوفة قمت حطيت الحاجات بتاعها ف شنطة واديتهم ليها قالت حسابهم كام قولتلها دول هدية من ليكي قالت كفاية اللي عملته قولتلها لا وقمت حاضنها وبوسنا بعض وهي بصت وقالت انا حاسة اني عيلة اوي يخربيت جنانك قولتلها هتيجي تاني قالت هروح انام يوم ولا يومين هههههه واصحي اجيلك طبعا قولتلها اشمعني قامت وطت تبوس راس بتاعي بتقولي مش هقدر استغني عنه خلاص واتحركت قدامي قمت ضاربها ع طيزها البي بتلعب ف العباية وقولتلها هاتي رقمك يالبوة وبعتلها رسالة ع الواتس ومشيت وانا نمت مقتول .......
يتبع



الجزء الثالث





نمت صحيت تاني ف المحل فطرت وروقت ع حالي وقعدت ع فهوة شوية ورحعت فتحت وبدات الناس تيجي والدنيا ماشية حلو لحد بعد العشاء وكانت الرجل بتهدا ف الوقت ده اكمن الليل بدء وده محل لانجري وانا راجل اللي واقف فيه ف مش بيجي ستات كتير ف الوقت ده عندي لحد ما جت ام اسلام كان شكلها صغير بتاع ١٠ سنين لابسة اسدال بمبة و وشها حرفيا بيلمع مفيهوش غلطة وعاملة حواجبها و مانيكير ف ايدها و ماشثة تدلع حرفيا بنت مراهقة جسمها كبير شوية دخلت وقعدنا نرغي ف انها لسه صاحية من شوية من ساعة ما مشيت من عندي و انها روحت معملتش حاجه ونامت باللبن ف كسها و قعدت تهزر ومكسوفة تقول انها جاية علشان عايزة تاني وانا تقلت شوية لحد ما جت زبونة ست لابسة قميص و طرحة و جيبة و جزمة، شكلها مدرسة ملاحمها حلوة و مش مبهدلة خالص قالت انها جاية من طرف حد من زبايني قولتلها اتفضلي كان مقاسها مقاس معظم الستات غالبا مش طويلة اوي و مش تخينة اوي ولا رفيعة مفيش كرش بطن خفيفة وصدرها باين انه حلو اوي ف القميص من ناحية الحجم وطيزها اللي لما لفت اتاكدت انها اكتر منطقة جذابة فيها مرفوعة و مش كبيرة بشكل وحش بالعكس خالص كبر و ظبطه كده تحس انهم نوزونين بميزان مظبوط ومقفولين ع بعض ، ام اسلام عملت نفسها بتتفرج وسالت الزبونة قولتلها حضرتك بتدوري ع حاجه معينة قالت اسمي ابلة سعاد مش بدور ع حاجات معينة انا عايزة اكتر من حاجه و طلبت تعرف اماكنها وقولتلها عليها بتتفرج ع كلونات و شربات طويلة و بعد كده كلوتات سالت في مقاسها قولتلها دي حاجات بناتي المقاسات الاكبر جوا قالت طب ممكن تجبلي قولت حاضر نطت ام اسلام ف الكلام وقالت قاتلي الحاجات اللي اتفرجت عليها امبارح يامحمد معاك وعرفت انها كده غارت وقولت لازم اخليها تجيب اخرها دخلت جبت مقاسات القبلة من كلوتات فتلة وشفافة و حاجات جديدة علشان اغريها لانها باين احتشامها وشكيت انها مطقلة او ارملة بصراحة ومتدلعتش من سنين وجبت لام اسلام كام حاجة حلوة غير بتوع امبارح الابلة انبهرت وقالت الحاجات دي ليا لا انا مش بلبس كدا قولتلها واضح طبعا علشان كده جبتها قصدت انك تغيري قالت بس وسكتت نطت ام اسلام قالتها ياحبيبتي دلعي نفسك الابلة بصت لها وقعدت تفكر كانها افتكرت نفسها حالا وقالت بس ياخسارة عايزة اقيس علشان ساكنة بعيدة قولتلها في بروفة جوا قالت بس وسكتت ام اسلام نطت تاني وقالت تعالي متخافيش انا كمان هقيس معاكي علشان متخافيش ودخلوا جوا وانا في ذهول من ام اسلام واللي بتعمله كانها بتوقعلي الست وهي داخلة غمزت ليا
دخلوا الاوضة اللي فيها البروفة والابلة سالت ام اسلام هو ازاي خلانا نقيس انا خايفة الحاجات دي مش بتتقاس قالتها لا ماانا عارفة النظام اهم حاجه نشفيه كويسة متخليش حاجة تنزل ف الكلوت قالتلها يعني اي نشفي مايته قبل ماتقسي وضحكت الابلة اتكسفت و وشها احمر وخافت تكون ام اسلام فهمت انه الابلة جاية علشان هايجة لان صاحبتها اللي جاية من طرفها حكتلها انها لما جت انا اتحرشت بيها ومردتش اخدها غصب عنها واتفقنا ع ميعاد ،ام اسلام قالت للابلة ادخلي البروفة وانا هقيس هنا واقفل الباب و بدءو ام اسلام قلعت الاسدال وكانت لابسة تحتية شورت فيزون ضيق فشخ عليها كسها ظاهر منه لونه ازرق و سنتيان كده رافع بززاها بشكل حلو وقعدت تحاول تبص ع الابلة وتقولها وريني قيستي ايه الابلة قالتلها بصي كانت واقفة بالطرحة وسنتيان شفاف و كلوت سبعة وشراب لحد ركبتها كانت جاية بيه ام اسلام قالتلها لفي كده لفت واتفرجت لقت الكلوت مش شفاف قامت محسسة ع طيزة ولامسة وسطها وكانها بتعدل الكلوت ولفتها تاني تشوف الكلوت اتبل او في بقعة ولقعت بقعة صغيرة فعلا قالت للابلة مش قولتلك امسحية كويس الابلة اتكسفت وبصت لكسها كده وقالت مسحته بس ده حالا محستش بنفسي هقلعه بسرعة والبس هدومي قالتلها لا قيسي الشفاف يبقي ماشي مع السنتيان اكتر الابلة قالت حاضر وقفلت الستارة وقاست وقالت لام اسلام بصي ام اسلام شافت طيزها لقتها حلوة حسست برضو عليها بس اكتر وقالت لفي لقت ان كسها باين بس في شوية شعر ف اتاكت انها مش مهتمة بنفسها لانها غالبا مطلقة او ارملة سالتها قالتها هو انتي مدرسة فين ومتجوزة ولا لا قالت انها مطلقة من زمان بعد ماخلفت ولد جوزها رماها وانها مكنتش مهتمة باللبس والحاجات دي لحد ما ورثت وقررت تدلع نفسها حبة ام اسلام قالتلها خلاص سبيلي نفسك بقي ونبقي صحاب واختارلك قالتلها ماشي احنا من سن بعض تقريبا قالت الابلة لام اسلام انتي مش هتقيسي قالتلها جيت امبارح وقيست وكان في حاجات مفيش منها مقاسي انتي عارفة بقي كتر القعدة بتعرض وقامت لفة محسسة ع طيزها الابلة اتكسفت وضحكت وقالتها اقيس اي قالتها قيسي الفتلة الابلة مسكته وقالتها بس ده يداري اي بس ده انا اقيس المفتوح من النص قالتها طب يلا وقاست وندت لام اسلام تفرجها اللي قالتها اخرجي احنا لوحدنا ام اسلام قاعدة ع الكرسي و جت الابلة وقفت قدامها كان ام وبنتها والابلة مكسوفة اوي كانها طفلة اول مرة تبجي محل زي ده ..
ام اسلام قالتلها ايوة كده ده ماشين مع بعض دول بس مش معدول تعالي اعدله ليكي وبدءت تحسس ع طيزها وتعدل وقالتلها اصل لازم الفتحة تبقي مظبوطة ع الكس واللي وراء تبقي ع الخرم بالظبط و قعدت تحسس وقالتها وطي كده الابلة ميلت شوية بان خرم طيزها لام اسلام اللي عينها لمعت لما شافته خرم ضيف ولونه فاتح مش غامق معني كده انها نضيفة ومهتمة بنفسها بس عي فكرة ان مفيش راجل ف حياتها مخليها مش بتجهز ليه وده باين حتي ف ايدها ورجلها اللي مفيش فيهم شعر ام اسلام قامت تحسي ع خرمها وتدخل طرف صباعها فيه الابلة اطلقت اااااه ب شهوة رهيبة ونطت لقدام وقالتها اي دا بتعملي اي قالتلتها بتاكد من مكان الخرم علشان اظبط الفاتحة استني و قامت بالة صوباعها ومدخلاة تاني والتانية شهوة بدءت تنزل بين راجلها وع فخادها ومش قادرة تقول لا لانها محرومة و عمالة تتاوه اه ااااه ااااااه براحة اااه يخربيت كده انا مليش ف الحاجات دي انتي عملتيلي اي قالتلها معملتش حاجه انا حسيت انك محرومة قولت ادلعك قالتلها انا فعلا محرومة مطلقة من ١٠ سنين محدش فيهم لمسني قامت ام اسلام مدخله صوباعها كله وقالت اي رائيك مع صويتة لسعاد كانت عالية بما فيه الكفاية اني اعرف من برا وانا بشرب سيجارة ان ام اسلام وقعت الابلة خلاص وانها هتبقي ليلة معايا فيها ٢ نسوان اجمد من بعض دخلت قربت من الباب لقيته موارب و الابلة سانده ع كرسي برجل ورجل ف الارض و ام اسلام تحتها بتلحس كسها وتلعب ف طيزها خرجت اقفل باب المحل اللي هو عبارة عن باب شقة و دخلت براحة الاوضة اللي هما فيها ووقفت جنبهم وراء الابلة وجنب وش ام اسلام اللي اسمها الحقيقي هبة والابلة عايشة ف عالم تاني كله محن وتاوه حار جدا مش بتبطل اه اححححح كملي متبكليش انا محرومة من سنين وعايزة اعيش انا عايزة اتناك انا سمعت الكلمة قمت منزل البنطلون وبتاعي ناحية هبة اللي بدءت تمص فيه وهي بتلعب ف كس سعاد وخرمها بايدها وترد تقولها عينيا ده انا هدلعك زبي وقف ع الاخر من جمال طيظ سعاد وشكلها اللي حرفيا متقلش حلاة عن طيز انجيلا وايت
freeimage.host

images (11)

Image images (11) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

images (10)

Image images (10) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

وقمت ماسك زوبري مطلعه من بوء هبة ومقرب من طيز سعاد ومحسس بيه ع كسها وانا بقولها نفسك تتناكي مش عارف اتصدمت ولا فرحت بس منطقتش غير بااااااااااااااااااااه طويلة جدا بشوق رهيب كانها ف صحراء ومشفتش المياه من سنين وفجاة لقت بحيرة اتكررت الاه مرة كمان لما دخلت زبي كله وكانها بتموت المرة دي وعرفت السبب كسها ضيق جدا جدا جدا وده طبيعي لانها بقالها عشر سنين يعتبر مهاجتش فيهم حتي ...
ودخلت زبي للاخر ف كسها وفكيت مشبك السنتيان و قلعته ليها ومسكت بزازها بايدي العب فيهم وامسك الحلمات اللي كانت واقفة ع الاخر بعد كده نزلت ايدي لكسها ومكملتش ثواني وجابت شهوتها بغزارة مع ااااااااااااااااااااااااااه كبيرة وتقول بجيب كل اللي ف كسي متحوش مش قاردة اقف ع رجلي قمت شايلي زبي ولفيتها ليا ودخلتها ف حضني مع بوسة من شفايفها طويلة ورفعت رجل ليها ودخلت زبي تاني وقمت شايلها وقعدت تنط هي من الهيجان وهي بتقول مش عايزة يطلع مني انا متمتعة اوي ااااااااااه كسي في نار كان ميت وصحي دلوقتي بس انا عايزاك تطفيه مش قادرة قولت لهبة تعالي نروح الاوضة التانية ع السرير قامت هبة وهي عمالة تهيجني اكتر ب تحسيسها ع ظهري وبوسها لكتافي وتحسيسها ع بزازها لحد ما دخلنا الاوضة التانية ....
يتبـــــع...
كمممممل يا فنااااااااااان
رووووووووعة
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
كمل
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
😍🤩😍
 
  • عجبني
التفاعلات: Hayde
هتبقي عبارة عن قصص عيشتها مع مزج من الخيال لاني اول مرة اكتب ....
اسمي عمر سني ٢٥ طولي ١٧٠ وزني ٦٠ قمحاوي ...
ساكن ف منطقة كويسة الي حد ما مدينة جديدة مش شعبية بس اغلب الناس فيها من بلاد وقاعدين ف المدينة بحكم الشغل ..
تحت بيتي موجود كشك او سوبر ماركت صغير بتاع واحد جارنا بيقف فيه هو واولاده وبناته ومراته ودي المشكلة بقي مراته ...
من وانا صغير عندي حاسة غريبة لو شفت واحدة ست جارة او صديقة او معرفة و حسيت نحيتها بحاجه جنسية او اتخيلتها بتلف الايام وبعرف حاجه عنها انها فعلا شرموطة واللي مش بحس بنحيتهم بحاجه بيطلعوا محترمين والكلام ده ملوش علاقة ب منظر اولبس او طريقة او اقارب حتي ولا لا ...
مراته دي بقي كانت مشهورة ف المنطقة وعارفة كل حاجه وكل الناس لانها طول النهار واقفة ف المحل
تحس انها شيخ حارة المنطقة اسمها ام اسلام سنها ف الأربعينات عندها ٥ عيال منهم اللي متجوز لهجتها صعيدي شوية ملامحها او وصفها قمحية مش طويلة تخينة او عريضة بمعني اصح تشوف شكلها متديهاش ٤٠ خالص مفيش ملامح كبر او تجاعيد هو بس الوزن ولقبها ام اسلام اللي مكبرنها هي شبه رحاب الجمل ف الشكل اجمل حاجه فيها صدرها الكبير المكور و هو مزنوق ف سنتيان ديق تحت العباية السودة او الاسدال الجيل بتاعها و بيبقي باين انه ديق من تحتهم و طيزها العريضة الناعمة وطرية اللي باين ان الكلوت اللي مغطيها بس من تحت العباية او الاسدال اااه شكلها وهي ماشية او طالعة السلم بيخليني عاوز اقلعها الاسدال و اشوف كل اللي تحته ...
الحوار بدا من بدري من وانا صغير ف الاعداديه كنت دايم بركز معاها واخد بالي منها ومن تفاصيلها و احلم بيها دايما ولما كبرت ف فترة الثانوية والكلية هي بدءت تاخد بالها من نظراتي لان نظراتي كانت اتقلبت حاده اكتر لاني فهمت بعني اي جنس ويعني اي ست زيها حلوة بس مطحونة ف الحياة ومش عارفة تستمتع بامكانياتها الجبارة لان جوزها شغال اكتر من شغلانة
ابتدت النظرات بينا تزيد ولما اروح المحل انا بس اللي بتدخلني معاها لو هي جوا اي حد تاني مش بيدخل بيطلب من برا كان جوزها صاحبي وساعات ممكن اقف مكانه او اساعده اتحكاكتي بيها كانت بسيطة لما كنت ادخل كل ده كان عادي لحد ما قررت افتح محل لانجري ف الحتة ك مشروع و علاقات مع الميلفات اللي حواليا يمكن اوقع منهم حد ...
فتحت المحل ف شقة دور ارضي وعرفت اغلب ستات المنطقة و روحت الكشك لام اسلام ودخلت قولتلها اني فتحت محل لو عايزة تجهز بناتها او تاخد حاجه ليها لان جايبليها حاجات تحفة مقاستها مخصوص لقيت عينها لمعت وقولتلها انا لو جت خدت في خصم ليها هي بس مخصوص و حاولت المسها كذا مرة وهي بتجيبلي الطلبات ف المحل لاثارتها وفعلا وهي بتوطي قمت خابط طيزها بوسطي كاني بلف لان المكان ديق وحسست ع طيزها وضهرها بايدي وهي لما قامت كان وشها احمر اوي ..
عدت فترة الافتتاح وناس كتير جت واشترت وبناتهم وعملت علاقات حلوة وام اسلام مجتش
بعد ٣ ايام لقيتها جت هي وبنت ليها اللي قربت تتجوز وقالت عايزين حاجات لنور بس هناخدها قسط وكده قولتلها المحل كله تحت امرك قعدت تشكرني وقالت وريني الاشكال الجديدة بتاعت العرايس وهنا قررت ابدا مسالتش عن مقاس البنت وروحت ع طول جبت اطقم كاملة و قمصان نوم و كلوتات لوحدها وسنتينات لوحده ع مقاس البنت ولما رجعت قالتي انت مسالتش عن المقاس قولتلها مهو ده مقاسها وفعلا البنت شافت و قالتها ده مقاسي بنتها كانت سمرا و مفيش حاجه مميزة فيها غير صدرها الكبير اللي هي شداه بالسنتيان وطيزها الطرية البنت شبه ناهد السباعي بالظبط ..
البنت اختارت اغلب الحاجات لانها عجبتها جدا وقالوا هياخدوها يقيسوها قولتها تمام ولو عايزة تقيس هنا في اوضة ف المخزن فيها بروفة انا عارف انها هترفض بس حبيت اعرفها فعلا قالت لا هخليها تقيس ف البيت وسالت ع الحساب وعملنا نظام تقسيط علشان عيونها خرجوا من المحل وخمس دقائق ولقيت ام اسلام راجعة لوحدها وكاني بشوفها لاول مرة مش سايباني من شوية لابسة اسدال كحلي نام ع جلدها اوي السنتيان ديق عليها وباين اوي من تحت الاسدال والكلوت بتاعتها باين شكله من الضهر كلوت كبير من بتاعت الستات العادية ايدها ورجلها فيهم مناكير اسود شكله عليها تحفة مع الكحل اللي ف عينها..
بقولها خير قالت روحت البت وجيت اشوف الحاجات اللي قولتلي عليها مخصوص ليا قولتلها عينيا انا جبتلك اندرات وسنتينات قالت وريني جبتلها كلوت قماشته شفافة و واحد مقسوم نصين وواحد فتلة وواحد بكيني كده السبعة بتاعته رفيعة مش تغطي طيزها كلها زي البي هي لابساه و جبتلها كام سنتيان منهم الشفاف ومنهم الستان وحاجات جديدة بس مقاسها ولما رجعت لقيتها بتقولي مسالتش عن المقاس قولتلها عيب دول ليكي مخصوص قالت وعرفت المقاس ازاي طيب قولتلها مانتي قدامي ع طول وحسين فجاة انها عيلة بتتكسف من الكلام او خدودها بتحمر وبتقولي قدامك اه بس الحاجات دي داخلية مش قدامك قولتلها خلاص شوفي هيبقي مقاسك ولا لا واديتها الحاجة وسبتها تتفرج وتقلب وروحت قفلت باب المحل اللي كان عبارة عن باب شقة وقفت اتابعها وهي بتتفرج والحاجات كانت عاجباها اوي اوي قالتلي بس الحاجات دي غير اللي بلبسها قولتلها عارف علشان جبتهالك علشان تجددي وتبقي مزة اكتر ماانتي قالتلي ده انت مركز ف المقاس و ف بلبس اي كمان قولتلها الحاجات دي هتبقي هتنطق عليكي وتخلي الحج ميبعدش عنك قالتلي حج بلا وكسة ميسدش قدام الحاجات دي خالص قولتلها ليه قالت حيله اتهد خلاص و مش بيبصلي قولتلها ده كده غلطان اوي حد يبقي معاه الحاجات الحلوة دي وميعملش حاجه ده كده النعمة تزول من وشه قالتلي بس انت عرفت منين انها هتعجبني او هتيجي مقاسي قولتلها قسيها وشوفي قالتلي انا هقيس هنا مينفعش البنات يشوفوا اني جبت حاجه زي دي قولتها اتفضلي قيسي مع ابتسامه مني بالرضا اللي حسيت اني هدوقه كمان شوية قالتلي بس مش المفروض الحاجات دي مش بتتقاس قولتلها ليكي انتي كل حاجه متاحة قالتلي اصلها ممكن تتوسخ انت فاهم قولتلها فداكي وقامت واخدهم ودخلت الاوضة اللي جوا اللي جزء منها معرض و جزء مخزن و البروفة وانا دخلت قعدت ف نفس الاوضة ع كرسي هناك وهي قبل ما تدخل قلعت جزمة كانت تلبسها وبان المانيكير الاسود و رجلها المصبوبة لحد السمانة اللي بتلمع وكانها معموله حالا بالحلاوة ....
كنت مش عارف اي اللي هيحصل دلوقتي ولا هياجني عليها و شهوتها اللي جابتها لوحدها هيعملوا اي هي ست اربعينية وانا ٢٥ سنة تفكيرنا مختلف
عليت صوتي وقولتها معلش البروفة ديقة علشان لسه بس مش مرتب الحاجه كويس في خاجه مدايقاكي قالت اه مفيش شماعات كفاية جوا خد الحاجات دي خليها عندك ومدت اديها اللي كانت عريانه الي اتفاجت انها بتديني هدومها مش اللي هتقسيها ادتني الاسدال والطرحة وكلوت وسنتينان وهنا بدء قلبي يدق واحس اني خلاص قربت اوي منها اخدتهم وشميت السنتيان لقيت ريحته فشيخة هيجتني بس رميته ع الكرسي هو والاسدال والطرحة طبعا ومسكت الكلوت اللي كان مطرح كسها فيه سخن وغرقان وريحته مع لونه الاسود تهيج الميت فضل اشم فيه لحد ما زبي اعلن تمرده عن البوكسر وخرجت راسه منه وبقت متغطية بالتيشرت
وبقيت مش عارف هي هتخرج توريني ولا هتفضل ف البروفة شوية وكان باين انها غيرت كذا طقم اتكلمت وقالت بص في حاجات مظبوطة و في حاجات لا قولتلها سهلة بس يكونوا حلوين عليكي قامت قالت دي البي مش عارفاها بقي ياعمر انا بقيس وخلاص مش عارفة اعمل اي ولا اخد انهي بس ده عاجبني اوي بس حاسة انه مش مقاسي قولتلها ليه ماله قالت ثواني انت مش غريب انا مربياك وفتحت الستارة وانا تنحت هي فتحت لقتني ماسك الكل ت بتاعتهل وده اول حاجه فهمتها اني ببادلها تفس الهيجان وهي استغلت ده اوي ..
طلعت لابسةكلوت بيج شفاف كنت انا مختارة وسنتيان نفس اللون قماشته ناعمة جدا بقولها ده تحفة عليكي اي المشكلة قالت مش عارفة وقامت لافة مورياني اكتر مشهد هيجنني وهي طيزها والكلوت الشفاف عليها مش مداري غير الخرم وحتة صغيرة تحته وقمت رايح محسي عليها وكاني بعدله وبقولها ع فكرة ده مقاسك و**** بالظبط بس هو علشان اول لابسة لسة ماخدتيش عليه قالت يعني كده طب والسنتيان اللي هيفعص صدري ده قولتلها يبخته و ضحكت وهي ضحكت قالت ياواد ده قولتلها والطقم مظبوط وهيجنن عليكي كانك عروسة جديدة قالت بطل كدب وبكش علشان تبيعلي قولتلها لا وقمت ماسك دراعتها ولفتها ناحية مراية طويلة بحجم الجسم تتفرج فيها وهي انسجمت مع المراية وفكت شعرها و نسيت تمام اني لازق فيها من ورا و زبي واقف ع طيزها بعد مده خدت بالها وفاقت قمت قولت ليها اي رائيك قولتلها يجنن وقمت محرك زوبري عليها قالت تصدق يجنن وكان منظر كسها ف المراية بيلمع باين انها جابت عسل فيه وانها ناتفة قبل ماتيجي قولتلها ماتقيسي الباقي في واحد احمر حلو قالتلي قصدك الفتلة لا طبعا مش هقيسه هنا لو خدته ده انت هتاكلني كده قولتلها انا قالتلي مش حاسس بنفسك ولا اي ياواد وبصت لتحت ع زبي وانا بصيت قولتلها ده ده كل مابشوفك بتعب كده واستعبطت وكانت هي دخلت تقيس وهي ناشية بتتمختر وتهز طيازها اللي هتجنني من حلاوتها دخلت وادتني الكلوت اللي لقيتها مكان كسها فيه مبلول مرتدتش وقمت شامه وخرجت هي وقالت متركزش ياواد انت بعينك اللي عايزة تتدب فيها رصاصة وكانت قايسة الكلوت المقسوم اتنين وده كان لونه فوشيا و برا تاني نفس اللون بعد كده خدت بالها اني ماسك الكلوتين مطرحها قالت اي الحكاية انت مغرم كلوتات قولت لا انا مغرم بصاحبتهم قالتلي انت مش سهل ووقفت قدام المراية وطيزها ليه بس انا بصين ف المراية وشوف الفتحة اللي ع كسها وفي فاتحة رجليها بتتفرج ع الكلوت والمنظر كان اخر هيجان كسها احمر وغرقان قالتلي ده ازاي ده مش بيداري حاجه قولتلها مهو ده لوقته بس وينفع ف الحرقان وكده قالت اممم قولتلها بس اعدليه مظبوط قالت ازاي قولتلها ثواني وقمت لازق وراها وباصص ف المراية وانا حاضنها من وسطها وبعدل الكلوت ف المراية وزوبري رشق ف طيزها قامت قالت اه حاسب بتاعك اللي عمال يخبط فيا ده قولتلها ده هو اللي تعب منك
قالت .... ..... ....
يتبع




الجزء الثاني




قالت فكلي مشبك السنتيان فكيته ليها وراحت قالعاه و انا بقيت متنح اكتر ف المراية قالتلي في اي واد اي حكايتك مردتش قالتلي اقعد واحكيلي بقي في اي قولتلها هتقعدي كده قالت اه وبدائنا نتكلم قالت بتبصلي كن زمان ليه ومركز كده وعرفت انا بلبس كلوتات عاملة ازاي ومقاسي ازاي قولتلها علشان عجباني ونفسي فيكي من زمان قالتلي ازاي مش فاهمة قولتلها انتي فاهمة وبتستعبطي انتي عايزاني اقولك يعني قالت اه بصراحة قولتلها عايز انيكك قالت ده انا كبيرة عليك اي اللي عجبك فيا قولتلها انتي مش شايفة بزازك العريانة دي حلوة ازاي ازاي ولا طيزك دي اللي بتمشي ترقصيها قالت بس قولتلها لا بموت من نظرتة عنيكي بالكحل و رجليكي المصبوبة صب ناقصها خلخال بس قالت ياولا متكدبش قولتلها انتي مش شايفة طيب عملتي اي فيا قالت لا مش شايفة قولتلها طب شوفي بنفسك وهنا اديتها الضوء الاخضر خلاص وهي نفذت فورا نزلت قدامي ع ركبها وشديت البنطلون القماش نزلته وظهر المارد قالتلي يقطعني انا اللي عاملة فيه كده قولتلها ع اساس انك مش قاصدة قالتلي طبعا قاصدة من شاكة فيك من زمان واتاكدت يوم ما جيت المحل تقولي ع الافتتاح وقعدت تحسس ع ضهري قولتلها وعملتي اي ساعتها قالت انا بعد ماخرجت لقيت نفسي غرقت الكلوت قمت داخلة البيت قالعة ملط ونايمة ع السرير العب ف كسي واجيبهم وانا بتخيل انك بتنيكني قالت كده وهي بتحط لسانه ع خرم زبي و حاطة الراس بين شافيفها كنت هموت ف الحركة ده كانت تقريبا تاني ست خبرة كده اجرب معاها الباقي كانو بنات او علاقات مش كاملة المهم قعدت تمص بعلوقية ومنيكة فشيخة هيجتني اضعاف وقالت عجبينك بزازي قولت اوي قامت حططت بتاعي بينهم كده وقعدت تلعب ف الراس بلسانها بينهم شوية وتتحرك لفوق ولتحت وانا مستحملتش قولتلها تعالي في اوضة تانية فيها سرير ببات فيه قالت طب روح وانا هنقي حاجه من دول البسها واجي قولتلها موافق روحت نمت وعدا حوالي عشر دقايق لقيت الباب بيتفتح وداخل منه موديل لانجري او نجمة افلام سكس حاجه كده شبه ايفا نوتي او ايفا ادامز داخلة لابسة كلون شفاف لون الجسم و تحته كلوت فاتلة اللي كنت مختارة ليها وماشية بزازها بتتحرك تخبط ف بطنها هي مش كرش بس بطن كبيرة مناسبة لعرضها كده وبزازها بيتحركوا وانا نايم ع السرير ملط قولتلها يخربيت حلاوتك قالت اي رائيك مش شبه بتوع السكس قولتلها احلي منهم كمان جت ع السرير هتمص قولتلها لا كفاية دوري انا قلبتها ع ضهرها وشدتها ع حرف السرير وقمت نازل الحس من فوق الكلون اول ما لساني لمس كسها جابت عسل ع طول قمت قاطع الكلون ومتاخر الكلوت ده وقعدت الحس كسها اللي كان احمر وغرقان قولتلها انتي عاملها حلاوة انهارده قالت اه قولتلها جاية عاملة حسابك يعني قالت اه لحست مرة كمان وقمت واقف ماسك بتاعي وقعدت ادعك بيه ف كسها بالطول كده قالت دخله ع طول قولت هشششششششششش
وقمت حاشره مرة واحدة قامت مصوتة صوت سمع العمارة كلها احاااااا كبير اوي براحة قمت شايلة ومدخلت تاني بنفس الطريقة قالتلي براحة انا بقالي شهور متناكنتش قولتلها امال الحج بيعمل اي قالت بقي بركة وانت بتاعك كبير اوي هيفلق كسي قولتلها ده يدوب ٢٢ سنتي قالت احاا ويدوب اي حرام عليك بقيت ادخل واطلع براحة وازود تدريجي ونا نايم فوقيها برضع من بزازها وابوس شفايفها وابدل بينهم لحد ما اتعدلت وقفت و زودت جامد ورفعت رجلها فوق بعد ماكانت لفاها ع وسطي وبقيت الحس بطن رجلها و صوابعها وهي كل اللي عليها اااااااه احححح ماتبطلش اااااه ااااححححححح قمت قاطع الشراب من عند الصوابع و بقيت الحس كل صوباع لوحده و بطن رجلها و هي جات اوي من كده قعدت تقولي يخربيت لسانك مهيجني ومولعني اول مرة حد يعملي كده مش قادرة اححححح ونزلت لحد السمانة بقيت ابوسها و اشد الكلون بسناني اخرمه ونقلت ع الرجل التانية نفس اللي عملته بالحرف
كانت هي تحس انها ف غيبوبة بتتهز وتقول ااااااااااه او احححح طويلة بس هديت انا خالص وبقيت العب بالراس بس ف كسها قامت جايبة عسل كتير مرة واحدة قعد يتنطر علينا وانا بحرك راس زبي ع كسها قمت شايلة وقولتلها اقعدي ع ايدك ورجلك فهمت وقامت بسرعة قالتلي بحب الوضع ده اوي وعملتله وانا من المنظر مكنتش عارف ابدا ازاي اكتر طيز كانت عجباني وهي تحت الهدوم بقت عريانة قدامي ومفتوحة ليا وطيت شوية الحس كسها من ورا وكان شكله تحفة من ورا ولقيت خرم طيزها مفتوح شوية قمت حاطط عليه لساني قالت احااااااااااااا ااااه بتعمل اي انا اتكهربت قولتلها في اي حلو قالت اوي بس اول مرة حد يعملي كده قولتلها مع ان خرمك مش ضيق اوي يعني قالت ما ده من الولادة بقي ٥ عيال و بعدين دخول الحمام وكده مردتش وقعدت الحس وهي كانها بتتكهرب بجد بتتنفض كل مالساني يجي ع الخرم وقفت وقمت حاطط بتاعي ع كسها من وراء غرقته بعسلها وقمت ممشية ع خرم طيزها هاجت و جابت ف ثانية بالظبط قالتلي انت بتعمل فيا اي انا مع جوزي بجيب مرة واحدة بالكتير انا حاسة اني رجعت تلميذة المدرس بينكها وهي مش مستحملها قمت مدخل بتاعي ف كسها و قمت عامل وضع زيها علشان امسك بزازها اللي مدلدلة قدامها ف منظر يهبل و هي مش بتسكت ااااااه احاااااااا اوووووف يخربيتك انت ازاي لسه متجوزتش بس ااااااااااه ياريت اجوزك بنتي مكنتش عتقتك اااااااااااااه اححححححح ياعمر هيججتني اااااااااااااااه وبزازها كل حلمة فيهم واقفة قد عقلة صباعي رجعت تاني وقفت وسيبتهم و حطيت صباعي ع خرمها من برا بمشيه براحة و اسيحه لحد ما دخلت عقلة وده اثر عليها اوي لقيتها ميلت لقدام وشالت ايدها وقالت يخربيت كده مش قادرة استحمل انا بشر عرق قما مدخل بقية الصباع والعب بيه ف دايرة من سخونتها تحسها نار فرن حبة ودخلت صباع كمان وهي كانت فقدت النطق تقريبا قمت قارصها من جمبها وضاربها ع طبزها قالت اااه قولتلها اي مالك قالت اول مرة اتنااك بعد ما جبت ٥ عيال براحة عليا قولتلها كده ع طول سلمتي امال كنتي بتقولي ازاي ده انا صعبة وكبيرة عليك قالت مكنتش اعرف انك كده خالص قمت شايل بتاعي نزلت هي ع بطنها بعد خطوة لقدام بقت نايمة ع السرير بالعرض وبزازها مدلدلة من جنب السرير التاني قعدت فوقها وبدات ادخل زبي ف طيزها وهي بتترجاني براحة وانا فعلا براحة خالص وبسهولة دخل نصه ثم كله لحد ما نطت مرة واحدة وقالت ااااااه ده وصل لجوا اوي لا لا لا طلعه قمت مريح فوقها ابوس ضهرها وكتفها ورقبتها و لفت وشها ابوسه من الجنب والعب ف بزازها ٤ دقايق كانت كفيلة انها هي اللي تقولي حركة بس براحة حاسة اني عاوزاك متشيلوش ابدا وبدئت براحة خالص وهي بتموت قدامي من النشوة اللي خارجه منها ف اهااااااات ماقطعة و عرق مغرق كل حاجه وصوتها بدء يعلي قمت جايب كلوت من بتوعها اللي كانو ف ايدي قمت حاطه ف بوئها تعض عليه عضت عليه حبة لحد ما انا كنت سرعت شوية و بدءت ترجع بضهرها تقف ع ركبها وايدها و تتعدل للوضع الاول و شالت الكلوت و قالت وانا ف البروفة كنت بفكر اطلع اجري و كنت خايفة وكل كل ت اقيسه كنت ببله من الهياج اللي عندي كنت خايفة اندم بس مندمتش شيلت بتاعي وقولتلها اتعدلي ونمت انا ع السرير وهي بدئت تمص وبعد كده قولتلها اطلعي فوقي وقمت حاطه ف طيزها وهي وشها ليا وهي بتنحرك وانا برضع منها وبدئت تلحين اهاااااات بزي براحه الحلمة ااااه طيزي بيوجع اوي لا ااااااااااااه احا براحة طب اهدي قولتلها انتي عايزة اللبن فين من غير تفكير قالت ف كسي قولتلها طب شيلي وحطيه ف كسك قامت نص قومت وقعدت تاني بس بكسها وبدئت تتحرك وانا كنت بقاوم نفسي بالعافية خلاص هنجت قمت راميها ع ظهرها ع السرير من غير ما اخرجه وهي قفلت برجلها عليا وبقت تقمط بكسها علي زوبري وانا خلاص جاهزة خدي يالبوة وهي اااااااااااااااااااااااااااح اوووووووف ولعة اي دا سخنيننننن اوي كسي اتلسع وانا ااااه اااااه وبقت تتنطط كتير وانا اقولها اهدي لحد مانزلت عليها اخدت شفايفها ببوسة ونايم فوقها لحد ما زبي خرج لوحدها شيلت بوقي كمان قالت لبسني الكلوت علشان اللبن ميطلعش عايزة يفضل ف كسي عملت كده فعلا وقزلتلها انتي عايزة اصلا تغيري قالت مش قادرة اقوم لو غليا كنت هنام هنا عندك وحضنتني وحطيت دماغها ع صدري ونامت وانا بلعب ف بزها وهي تقولي لا انا مش قادرة سبني عدت ساعة كاملة كده ع الوضع ده بعدها فاقت وقامت تغير وتظبط نفسها وبقت تبصلي من غير عيني ماتيجي ف عينها فهمت ان الشهوة راحت وانها مكسوفة قمت حطيت الحاجات بتاعها ف شنطة واديتهم ليها قالت حسابهم كام قولتلها دول هدية من ليكي قالت كفاية اللي عملته قولتلها لا وقمت حاضنها وبوسنا بعض وهي بصت وقالت انا حاسة اني عيلة اوي يخربيت جنانك قولتلها هتيجي تاني قالت هروح انام يوم ولا يومين هههههه واصحي اجيلك طبعا قولتلها اشمعني قامت وطت تبوس راس بتاعي بتقولي مش هقدر استغني عنه خلاص واتحركت قدامي قمت ضاربها ع طيزها البي بتلعب ف العباية وقولتلها هاتي رقمك يالبوة وبعتلها رسالة ع الواتس ومشيت وانا نمت مقتول .......
يتبع



الجزء الثالث





نمت صحيت تاني ف المحل فطرت وروقت ع حالي وقعدت ع فهوة شوية ورحعت فتحت وبدات الناس تيجي والدنيا ماشية حلو لحد بعد العشاء وكانت الرجل بتهدا ف الوقت ده اكمن الليل بدء وده محل لانجري وانا راجل اللي واقف فيه ف مش بيجي ستات كتير ف الوقت ده عندي لحد ما جت ام اسلام كان شكلها صغير بتاع ١٠ سنين لابسة اسدال بمبة و وشها حرفيا بيلمع مفيهوش غلطة وعاملة حواجبها و مانيكير ف ايدها و ماشثة تدلع حرفيا بنت مراهقة جسمها كبير شوية دخلت وقعدنا نرغي ف انها لسه صاحية من شوية من ساعة ما مشيت من عندي و انها روحت معملتش حاجه ونامت باللبن ف كسها و قعدت تهزر ومكسوفة تقول انها جاية علشان عايزة تاني وانا تقلت شوية لحد ما جت زبونة ست لابسة قميص و طرحة و جيبة و جزمة، شكلها مدرسة ملاحمها حلوة و مش مبهدلة خالص قالت انها جاية من طرف حد من زبايني قولتلها اتفضلي كان مقاسها مقاس معظم الستات غالبا مش طويلة اوي و مش تخينة اوي ولا رفيعة مفيش كرش بطن خفيفة وصدرها باين انه حلو اوي ف القميص من ناحية الحجم وطيزها اللي لما لفت اتاكدت انها اكتر منطقة جذابة فيها مرفوعة و مش كبيرة بشكل وحش بالعكس خالص كبر و ظبطه كده تحس انهم نوزونين بميزان مظبوط ومقفولين ع بعض ، ام اسلام عملت نفسها بتتفرج وسالت الزبونة قولتلها حضرتك بتدوري ع حاجه معينة قالت اسمي ابلة سعاد مش بدور ع حاجات معينة انا عايزة اكتر من حاجه و طلبت تعرف اماكنها وقولتلها عليها بتتفرج ع كلونات و شربات طويلة و بعد كده كلوتات سالت في مقاسها قولتلها دي حاجات بناتي المقاسات الاكبر جوا قالت طب ممكن تجبلي قولت حاضر نطت ام اسلام ف الكلام وقالت قاتلي الحاجات اللي اتفرجت عليها امبارح يامحمد معاك وعرفت انها كده غارت وقولت لازم اخليها تجيب اخرها دخلت جبت مقاسات القبلة من كلوتات فتلة وشفافة و حاجات جديدة علشان اغريها لانها باين احتشامها وشكيت انها مطقلة او ارملة بصراحة ومتدلعتش من سنين وجبت لام اسلام كام حاجة حلوة غير بتوع امبارح الابلة انبهرت وقالت الحاجات دي ليا لا انا مش بلبس كدا قولتلها واضح طبعا علشان كده جبتها قصدت انك تغيري قالت بس وسكتت نطت ام اسلام قالتها ياحبيبتي دلعي نفسك الابلة بصت لها وقعدت تفكر كانها افتكرت نفسها حالا وقالت بس ياخسارة عايزة اقيس علشان ساكنة بعيدة قولتلها في بروفة جوا قالت بس وسكتت ام اسلام نطت تاني وقالت تعالي متخافيش انا كمان هقيس معاكي علشان متخافيش ودخلوا جوا وانا في ذهول من ام اسلام واللي بتعمله كانها بتوقعلي الست وهي داخلة غمزت ليا
دخلوا الاوضة اللي فيها البروفة والابلة سالت ام اسلام هو ازاي خلانا نقيس انا خايفة الحاجات دي مش بتتقاس قالتها لا ماانا عارفة النظام اهم حاجه نشفيه كويسة متخليش حاجة تنزل ف الكلوت قالتلها يعني اي نشفي مايته قبل ماتقسي وضحكت الابلة اتكسفت و وشها احمر وخافت تكون ام اسلام فهمت انه الابلة جاية علشان هايجة لان صاحبتها اللي جاية من طرفها حكتلها انها لما جت انا اتحرشت بيها ومردتش اخدها غصب عنها واتفقنا ع ميعاد ،ام اسلام قالت للابلة ادخلي البروفة وانا هقيس هنا واقفل الباب و بدءو ام اسلام قلعت الاسدال وكانت لابسة تحتية شورت فيزون ضيق فشخ عليها كسها ظاهر منه لونه ازرق و سنتيان كده رافع بززاها بشكل حلو وقعدت تحاول تبص ع الابلة وتقولها وريني قيستي ايه الابلة قالتلها بصي كانت واقفة بالطرحة وسنتيان شفاف و كلوت سبعة وشراب لحد ركبتها كانت جاية بيه ام اسلام قالتلها لفي كده لفت واتفرجت لقت الكلوت مش شفاف قامت محسسة ع طيزة ولامسة وسطها وكانها بتعدل الكلوت ولفتها تاني تشوف الكلوت اتبل او في بقعة ولقعت بقعة صغيرة فعلا قالت للابلة مش قولتلك امسحية كويس الابلة اتكسفت وبصت لكسها كده وقالت مسحته بس ده حالا محستش بنفسي هقلعه بسرعة والبس هدومي قالتلها لا قيسي الشفاف يبقي ماشي مع السنتيان اكتر الابلة قالت حاضر وقفلت الستارة وقاست وقالت لام اسلام بصي ام اسلام شافت طيزها لقتها حلوة حسست برضو عليها بس اكتر وقالت لفي لقت ان كسها باين بس في شوية شعر ف اتاكت انها مش مهتمة بنفسها لانها غالبا مطلقة او ارملة سالتها قالتها هو انتي مدرسة فين ومتجوزة ولا لا قالت انها مطلقة من زمان بعد ماخلفت ولد جوزها رماها وانها مكنتش مهتمة باللبس والحاجات دي لحد ما ورثت وقررت تدلع نفسها حبة ام اسلام قالتلها خلاص سبيلي نفسك بقي ونبقي صحاب واختارلك قالتلها ماشي احنا من سن بعض تقريبا قالت الابلة لام اسلام انتي مش هتقيسي قالتلها جيت امبارح وقيست وكان في حاجات مفيش منها مقاسي انتي عارفة بقي كتر القعدة بتعرض وقامت لفة محسسة ع طيزها الابلة اتكسفت وضحكت وقالتها اقيس اي قالتها قيسي الفتلة الابلة مسكته وقالتها بس ده يداري اي بس ده انا اقيس المفتوح من النص قالتها طب يلا وقاست وندت لام اسلام تفرجها اللي قالتها اخرجي احنا لوحدنا ام اسلام قاعدة ع الكرسي و جت الابلة وقفت قدامها كان ام وبنتها والابلة مكسوفة اوي كانها طفلة اول مرة تبجي محل زي ده ..
ام اسلام قالتلها ايوة كده ده ماشين مع بعض دول بس مش معدول تعالي اعدله ليكي وبدءت تحسس ع طيزها وتعدل وقالتلها اصل لازم الفتحة تبقي مظبوطة ع الكس واللي وراء تبقي ع الخرم بالظبط و قعدت تحسس وقالتها وطي كده الابلة ميلت شوية بان خرم طيزها لام اسلام اللي عينها لمعت لما شافته خرم ضيف ولونه فاتح مش غامق معني كده انها نضيفة ومهتمة بنفسها بس عي فكرة ان مفيش راجل ف حياتها مخليها مش بتجهز ليه وده باين حتي ف ايدها ورجلها اللي مفيش فيهم شعر ام اسلام قامت تحسي ع خرمها وتدخل طرف صباعها فيه الابلة اطلقت اااااه ب شهوة رهيبة ونطت لقدام وقالتها اي دا بتعملي اي قالتلتها بتاكد من مكان الخرم علشان اظبط الفاتحة استني و قامت بالة صوباعها ومدخلاة تاني والتانية شهوة بدءت تنزل بين راجلها وع فخادها ومش قادرة تقول لا لانها محرومة و عمالة تتاوه اه ااااه ااااااه براحة اااه يخربيت كده انا مليش ف الحاجات دي انتي عملتيلي اي قالتلها معملتش حاجه انا حسيت انك محرومة قولت ادلعك قالتلها انا فعلا محرومة مطلقة من ١٠ سنين محدش فيهم لمسني قامت ام اسلام مدخله صوباعها كله وقالت اي رائيك مع صويتة لسعاد كانت عالية بما فيه الكفاية اني اعرف من برا وانا بشرب سيجارة ان ام اسلام وقعت الابلة خلاص وانها هتبقي ليلة معايا فيها ٢ نسوان اجمد من بعض دخلت قربت من الباب لقيته موارب و الابلة سانده ع كرسي برجل ورجل ف الارض و ام اسلام تحتها بتلحس كسها وتلعب ف طيزها خرجت اقفل باب المحل اللي هو عبارة عن باب شقة و دخلت براحة الاوضة اللي هما فيها ووقفت جنبهم وراء الابلة وجنب وش ام اسلام اللي اسمها الحقيقي هبة والابلة عايشة ف عالم تاني كله محن وتاوه حار جدا مش بتبطل اه اححححح كملي متبكليش انا محرومة من سنين وعايزة اعيش انا عايزة اتناك انا سمعت الكلمة قمت منزل البنطلون وبتاعي ناحية هبة اللي بدءت تمص فيه وهي بتلعب ف كس سعاد وخرمها بايدها وترد تقولها عينيا ده انا هدلعك زبي وقف ع الاخر من جمال طيظ سعاد وشكلها اللي حرفيا متقلش حلاة عن طيز انجيلا وايت
freeimage.host

images (11)

Image images (11) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

images (10)

Image images (10) hosted in Freeimage.host
freeimage.host
freeimage.host

وقمت ماسك زوبري مطلعه من بوء هبة ومقرب من طيز سعاد ومحسس بيه ع كسها وانا بقولها نفسك تتناكي مش عارف اتصدمت ولا فرحت بس منطقتش غير بااااااااااااااااااااه طويلة جدا بشوق رهيب كانها ف صحراء ومشفتش المياه من سنين وفجاة لقت بحيرة اتكررت الاه مرة كمان لما دخلت زبي كله وكانها بتموت المرة دي وعرفت السبب كسها ضيق جدا جدا جدا وده طبيعي لانها بقالها عشر سنين يعتبر مهاجتش فيهم حتي ...
ودخلت زبي للاخر ف كسها وفكيت مشبك السنتيان و قلعته ليها ومسكت بزازها بايدي العب فيهم وامسك الحلمات اللي كانت واقفة ع الاخر بعد كده نزلت ايدي لكسها ومكملتش ثواني وجابت شهوتها بغزارة مع ااااااااااااااااااااااااااه كبيرة وتقول بجيب كل اللي ف كسي متحوش مش قاردة اقف ع رجلي قمت شايلي زبي ولفيتها ليا ودخلتها ف حضني مع بوسة من شفايفها طويلة ورفعت رجل ليها ودخلت زبي تاني وقمت شايلها وقعدت تنط هي من الهيجان وهي بتقول مش عايزة يطلع مني انا متمتعة اوي ااااااااااه كسي في نار كان ميت وصحي دلوقتي بس انا عايزاك تطفيه مش قادرة قولت لهبة تعالي نروح الاوضة التانية ع السرير قامت هبة وهي عمالة تهيجني اكتر ب تحسيسها ع ظهري وبوسها لكتافي وتحسيسها ع بزازها لحد ما دخلنا الاوضة التانية ....
يتبـــــع...
 
  • عجبني
التفاعلات: Fares 69

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%