NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انت انسانة تحترم عملها
تسلميلي حبيبتي ممكن تعملي بلاغ علي طول لان ساعات ممكن ما يتلاحظ غير متأخر

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب
ممكن ... الا ان المجتمع لا يرحمني بينما نفس المجتمع يكون متسامح مع من ضاجعني
صحيح كلامك فلمجتمع ذكوري بأمتياز

• عجبني
التفاعلات: حنان و حب و ناديا
تسلم صديقي
ياعزيزتي تغير مفاهيم المجتمع تعتبر من اكثر الامور صعوبه ولذلك دعي الايام تجري بما تشاء وافعلي ما تشعرين انه صواب دون كلام ههههه

• عجبني
التفاعلات: ناديا
ياعزيزتي تغير مفاهيم المجتمع تعتبر من اكثر الامور صعوبه ولذلك دعي الايام تجري بما تشاء وافعلي ما تشعرين انه صواب دون كلام ههههه
انت محق صديقي

• حبيته
التفاعلات: مارد للمتحررين
لماذا عار علي كانثى ان امارس الجنس بينما هو يشار له كفحل وبطل؟؟؟؟
الاتنين عار لكن مجتمعنا شايف أن الراجل يعمل اللي هو عايزة يعاكس يتحرش وينيك ويعمل زي ما هو عايز
انما احنا عورة ومينفعش وعيب ولو بصينا من بعيد هتلاقي أن الاتنين يحملون نفس الخطأ مجتمعنا يحب التمييز فقط

روح انت اتعرف بيهم لوحدك موش معايا ولا عن طريقى انا لان انا موش مكتب زواج ولا متشنج
وصلني ليهم وي سبني وي هتعامل معم وي انت برا الموضوع

مين قال كده؟
هو احنا بنعاند في بعض حتي في الجنس

• جامد
معايير المجتمع

• عجبني
عشان مجتمع شرقي ذكوري مفهوش تحرر

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: bkaka.gr و ناديا
@حنان و حب
تم الحذف لمخالفت قانون المشاركه و النشر للقسم العام من اقتباسات دينيه و تهجم علي الميول الأخري و الغير
اذا تحدثت عن الحريه فلها ضوابط ان تحترم الغير قبل طلبك لأحترام الغير لشخصك الكريم

أرجوا منك قراءة قانون القسم العام تم التنبيه بشكل ودي تمنيا بعدم التكرار و الا تعرضت لعقوبه اداريه
أستمتع بوقتك بالمنتدي
ارق روني في المنتدي

دايما العيب بيكون علي الفريسة ولاننا في مجتمع ذكوري بامتياز نفس المجتمع الي بيعيب علي الست انها تصرح للرجل برغبتها في علاقة معاه وببتهمها بالعهر والخلاعة ويوم ما تستجيب له بيعتبرها عاهرة وليش ده بقا لان المجتمع كده ولان فيه مجتمعات تانيه بره ممكن الست تصرح للرجل برغبتها في إقامة علاقة معاه بدون خجل أو أي عواقب ده اختلاف ثقافات وتربية اختي
مع الاحترام للاراء🤝🤓 مفيش حاجه اسمها مجتمع ذكوري ، البنات مش اخده مناصب في الدوله والشركات والمدارس وبتتحكم في اتخنها شنب والذكوووري 😋 قاعد بيغني ياغسيلي ياغسيلي

🙋 مين بس قااال كده 😋 ممارسة الجنس غير مرحب بيها للطرفين

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مع الاحترام للاراء🤝🤓 مفيش حاجه اسمها مجتمع ذكوري ، البنات مش اخده مناصب في الدوله والشركات والمدارس وبتتحكم في اتخنها شنب والذكوووري 😋 قاعد بيغني ياغسيلي ياغسيلي

يمكن حضرتك أو حد انت تعرفه بس احنا تربينا على كده ومهما شوفت من ستات واخده مناصب و واخده حقها ومعلش بتدي جوازها بالجزمة دول مش الأغلبية حيفضل الرجل رجل والست ست مهما حصل

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: ناديا و drsniper666
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%