NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

الصديق الخفى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
ارجو من المشرفين انهم يشفو القصص الغير مكتملة و ينبهو على أصحابها بالاتكمله او انتداب عضو اخر
لتكمله هذه القصص

ارجو من المشرفين انهم يشفو القصص الغير مكتملة و ينبهو على أصحابها بالاتكمله او انتداب عضو اخر
لتكمله هذه القصص
صاحبي.....هو انا ككاتب قصه محدش ليه انه يجبرني اني اكمل او لاء....واكيد كل واحد مكملش بسبب ظروف منعته عن انه يكمل القصه بتاعته
تاني حاجه....حقيقي مشرفين القصص عمله مسابقه الجولد ستار لاكمال القصص المتوقفه منذ عام
يعني اي قصه بقاله سنه واقفه صاحبها مكملهاش.....الاداره بتدخلها المسابقه واي كاتب بيتقدم ليها ويكون علي استعداد انه يكملهاا الاداره بتديه الاذن انه يكملهاا

صاحبي.....هو انا ككاتب قصه محدش ليه انه يجبرني اني اكمل او لاء....واكيد كل واحد مكملش بسبب ظروف منعته عن انه يكمل القصه بتاعته
تاني حاجه....حقيقي مشرفين القصص عمله مسابقه الجولد ستار لاكمال القصص المتوقفه منذ عام
يعني اي قصه بقاله سنه واقفه صاحبها مكملهاش.....الاداره بتدخلها المسابقه واي كاتب بيتقدم ليها ويكون علي استعداد انه يكملهاا الاداره بتديه الاذن انه يكملهاا
الموضوع مش اجبار على قد ما هو تنسيق للمتندى
واى حد عنده ظروف اكيد هما هايراعو ده
الموضوع مش خناقه على قد ما هو شكل عام للمنتدى وقوانين النشر وحقوق القراء

• عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
لتكمله هذه القصص
هنا الى مش بيكمل ده يبقى فلس معندوش الى يكتبه والوضع ده كان فى المنتدى التاني - متوجعش قلبك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
لتكمله هذه القصص
صديقي
انا مقدر حبك للقصص بس صدقني ادارة المنتدي مش بتدينا فلوس مقابل الكتابة ولا حتي المتابعين .. معلش يعني محدش يقدر يجبر كاتب علي حاجة
و برضو الكاتب دا بني ادم عنده حياة و شغل و بيت .. او زي وضعي انا لسة بيدرس و في امتحانات او كدا

فتعالي علي نفسك و استحمل الكتاب معلش و بكرر تاني مفيش مقابل لتعب الكاتب هو بيكتب علشان بيحب الكتابة و الدنيا مبتمشيش كدا
في اكتر من خمسين كاتب تابع منهم اللي يعجبك و اللي ينزل جزء اقراه و خلاص

و بالنيابة عن كل الكتاب بعتذرلك انك مضطر تستني الجزء لما يتكتب و يتراجع الاول 💜

• عجبني
التفاعلات: مرحب
صديقي
انا مقدر حبك للقصص بس صدقني ادارة المنتدي مش بتدينا فلوس مقابل الكتابة ولا حتي المتابعين .. معلش يعني محدش يقدر يجبر كاتب علي حاجة
و برضو الكاتب دا بني ادم عنده حياة و شغل و بيت .. او زي وضعي انا لسة بيدرس و في امتحانات او كدا

فتعالي علي نفسك و استحمل الكتاب معلش و بكرر تاني مفيش مقابل لتعب الكاتب هو بيكتب علشان بيحب الكتابة و الدنيا مبتمشيش كدا
في اكتر من خمسين كاتب تابع منهم اللي يعجبك و اللي ينزل جزء اقراه و خلاص

و بالنيابة عن كل الكتاب بعتذرلك انك مضطر تستني الجزء لما يتكتب و يتراجع الاول 💜
اشكرك على كلامك واحترامك
ولكن انا اقدر الظروف التى بها كل انسان بس انا يمكن بوجه رسالتى للكاتب الى بيقعد ينشر فصل او جزء الى كذا قصه ولا يهتم بواحده فقط ليكملها للاخر وينتقل الى الثانيه
وانا لولا ان القصص شيقه و ممتازه ما كنت طلبت بالتكمله

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%