NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• أتفق
التفاعلات: عسولة
ابدا بس انت مش حتى عاوز تتعب ع نفسك وبتندب حظك وبس فانت مش معطي لنفسك الامل حتى
مين قال اني مش عايز اتعب انا عاوز اتعب و اغير نفسي بس انا مش عارف ازاي مش عارف اعمل حاجه محتاج اللي يعرفني

مين قال اني مش عايز اتعب انا عاوز اتعب و اغير نفسي بس انا مش عارف ازاي مش عارف اعمل حاجه محتاج اللي يعرفني
الجوجل واليوتيوب همه اللي هيساعدوك مفش شخص معين يقدر يساعدك
كل شخص الاسلوب اللي بحبه واللي يمشي معه واللي يغيره مش زي اي شخص ثاني بس السوشال ميديا بضغطت زر تحول لاكثر من اسلوب وطريقة في مواقع ارشاد وعلماء ودكاترة كبار لو تابعتهم هيفيدوك

الجوجل واليوتيوب همه اللي هيساعدوك مفش شخص معين يقدر يساعدك
كل شخص الاسلوب اللي بحبه واللي يمشي معه واللي يغيره مش زي اي شخص ثاني بس السوشال ميديا بضغطت زر تحول لاكثر من اسلوب وطريقة في مواقع ارشاد وعلماء ودكاترة كبار لو تابعتهم هيفيدوك
معاكي حق وانا متفق معاكي بس لو انا لسه محددتش الطريق اللي امشي فيه مش عارفه

اتعرضت للخيانه

ههه كلامي مش بلح هيجي يوم وتشوف
و هشوف ازاي، هو بقي ف مكان و انا ف مكان. حتي كل مفكرت ابقي قريب منه و اخلص حقي ربك مش بيكرم.

• عجبني
التفاعلات: غدر الناس
و هشوف ازاي، هو بقي ف مكان و انا ف مكان. حتي كل مفكرت ابقي قريب منه و اخلص حقي ربك مش بيكرم.
مفيش حق بيضيع

وربنا رايداك الخير مش عاوز تخلص حقك توقع بمشاكل هو هيدبرها

الدنيا دروس وكلو بعلم ♥🌸👌🏻
اكيد لما اثق ف حد وميطلعش قد الثقه ده يثبتلي اني شخص كويس وانه خان الثقه عشان مثقش فيه فتره اطول وميخدش مكانه اكبر لانه ميستاهلنيش
سعات الي الناس بتشوفه ظلم من الدنيا ده انفع حاجه ليهم

• عجبني
التفاعلات: عسولة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اكيد لما اثق ف حد وميطلعش قد الثقه ده يثبتلي اني شخص كويس وانه خان الثقه عشان مثقش فيه فتره اطول وميخدش مكانه اكبر لانه ميستاهلنيش
سعات الي الناس بتشوفه ظلم من الدنيا ده انفع حاجه ليهم
صح
وربنا يجبر قلبك 🌸

• عجبني
التفاعلات: J U B A

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%