NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ميولي غريب 🙁 ممكن مساعدة او نصيحة

هاي جميعاً
انا شب عمري 27 سنة نوعي بايسكشول واميل للسالب خرمي ضيق شوية بحكم اني ما بمارس كثير وبتوجع لمن ادخل شي فطيزي لكني دائما اتخيل نفس في سكس جماعي مع ثلاث فحول يشفخوني لكن اخاف من هل تجربة 😣 اخف اني اتاذى فا في حدا مجرب ينصحني او احد ممكن يفيدني خصوصا اني مش بمارس كثير وخرمي صغير.
ملاحظة الصورة لجذب الانتباه 🤗

• عجبني
التفاعلات: lostmind, Wildfucker, الدنيا وحشه و 5 آخرين
اعمل اللي انتا بتحبه بس مع ناس فاهمه و ثقة يعني ما تعملهاش مع ناس همجيه عايزه تنيك اي خرم و خلاص اعملها مع حد بيفهم و بيعزك عشان تحبها مش عشان تكره الموضوع

• عجبني
  • أتفق
التفاعلات: lostmind، The General1 و acampadaparis.
لا عادي مش غريبه حبي انا مارست كتير قدثلاثي وجماعي

• انا سخنت كده ليه
  • عجبني
التفاعلات: الجنتل حوده و acampadaparis.
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هاي جميعاً
انا شب عمري 27 سنة نوعي بايسكشول واميل للسالب خرمي ضيق شوية بحكم اني ما بمارس كثير وبتوجع لمن ادخل شي فطيزي لكني دائما اتخيل نفس في سكس جماعي مع ثلاث فحول يشفخوني لكن اخاف من هل تجربة 😣 اخف اني اتاذى فا في حدا مجرب ينصحني او احد ممكن يفيدني خصوصا اني مش بمارس كثير وخرمي صغير.
هو المهم ان يكونه فهمين بيعمله ايه مش نيك و خلاص

• عجبني
التفاعلات: acampadaparis.
هاي جميعاً
طب جرب علاقه عاديه مع حد الاول ممكن نكون اصحاب

هاي جميعاً
الجماعي متعة اوي بس انت محتاج تمارس كتير شوية علشان تتعود والجماعي يكون ممتع ليك

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%