NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

دلوقتي المنتدي مليان شباب تلاقي كومنتات و مواضيع اد ايه هما عايزين جواز تحرر و ست تعيشه للمتعه دي

طيب لو البنت موجوده محتاجه منهها ايه غير شهوتها العاليه و أنها تحب الزوج يكون براحته في ميوله طالما هو زوج بجد قدام الناس و محترم و ابن ناس و في بيتهم براحتهم؟
ايه تاني مطلوب منها؟
الاستفسار من صديقتي لأن شباب كتير اوى بيهرب بعد ما يعرف انها موجوده في الحقيقه و بجد
هيا فين والحاجة الوحيدة لللي تخليني أسيبها انها تعمل حاجة من ورايا طول مآكل حاجة قدامي ومتفقين هحبها اكتر

هيا فين والحاجة الوحيدة لللي تخليني أسيبها انها تعمل حاجة من ورايا طول مآكل حاجة قدامي ومتفقين هحبها اكتر
غريب ردك رغم كل ردودك علي الناس في المنتدي انك عايز تكون الفحل

• عجبني
التفاعلات: Ydan
  • عجبني
التفاعلات: Ydan
ف تجرب. معجبكش. يبقي سلام
لا مش ده الرجل المتحرر
دي ميولي وطول ماحنا بنعمل كل حاجة مع بعض عمري ماهسيبها ولو عايز اجرب ممكن اجيب واحدة اجرب الميول دي معاها وخلاص بس عايز واحدة تفهمني وتكمل معايا كده

دلوقتي المنتدي مليان شباب تلاقي كومنتات و مواضيع اد ايه هما عايزين جواز تحرر و ست تعيشه للمتعه دي

طيب لو البنت موجوده محتاجه منهها ايه غير شهوتها العاليه و أنها تحب الزوج يكون براحته في ميوله طالما هو زوج بجد قدام الناس و محترم و ابن ناس و في بيتهم براحتهم؟
ايه تاني مطلوب منها؟
الاستفسار من صديقتي لأن شباب كتير اوى بيهرب بعد ما يعرف انها موجوده في الحقيقه و بجد
معلش هيا بتسأل هيبقا مطلوب منها اي تاني لو ف بيتهم براحتهم ازاي !!

لا
معلش هيا بتسأل هيبقا مطلوب منها اي تاني لو ف بيتهم براحتهم ازاي !!
انا بسال هو ليه يتهرب من جواز زي دي

مافيش حاجة هتخلينى اهرب ، طالما هتكون زوجة محترمة قدام الناس وتحافظ ع الشكل الاجتماعى ، وتكون مش مطلقة مثلا او ارملة ( مش مهم طبعا مفتوحة بس ماتكونش اتجوزت رسمى قبل كدا ) ، وتكون بنت ناس ومن عيلة ومتقاربين عوالميتوى الثقافى والاجتماعى .... ههرب ليه انا بقى ؟؟!!!

• عجبني
التفاعلات: real human

ايه تاني مطلوب منها؟
دى بتكون على حسب المنشاء والتربيه

• عجبني
لو فيه ثقة والسرية بينهم بقت حاجة مضمونة عمرها ما هتفشل

• عجبني
الكلام سهل و كتير قالوا كده و هربوا منها. ف ايه ممكن يخليك تهرب غير السكس
مش هيبقى اسمها هروب بس انالو حسبت باي حركه غدر ومبقتش واثق هبعد اكيد

مش هيبقى اسمها هروب بس انالو حسبت باي حركه غدر ومبقتش واثق هبعد اكيد
ما ده طبيعي. بس لما تكون بتكلم البنت و تتعرف و هي اللي تطلب تتقابلوا عشان تتعرفوا و تطلع ب حجج و تخلع يبقي ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ما ده طبيعي. بس لما تكون بتكلم البنت و تتعرف و هي اللي تطلب تتقابلوا عشان تتعرفوا و تطلع ب حجج و تخلع يبقي ايه
يبقا اخرو كلام بس

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%