NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين نزل او ضرب عشره في اندر او سنتيانه بنت ومين هيا

جارتي دخلت بيتها وخدته من الغساله وكانت لسه قلعاه عشان كان لسه دافى شميته بريحه عرقها الي تهيج وضربت مرتين لغايه لما غرق ورجعته مكانه تاني لغايه ما عزلت من العمارة كذا مرة أكررها ومره ضربت فى واحد كان في الدولاب المفروض أنه نضيف الي كان بيهيحنى فيها إن كان سنها صغير ومتجوزة وكانت بتهيجني وكان باب شقتهم بايظ في مشكله في الكالون وعرفت كنت داخل طالع نيك في اندرتها
كيف يعني تدخل بيتها

كيف يعني تدخل بيتها
بقولك الباب شقتها في مشكله في الكالون والعمارات عدد سكانها قليل جداااااا بتاع 4 سكان فعرفت أنه في مشكله جربت مرة وكنت خايف حد من أهلها يدخل عليا واو يمسكنى جوه بس بعد كده بقيت جرئ وبدخل واقفل ورايا الباب والى يحصل يحصل وكنت بتمنى أنها الي تمسكنى كنت فرتكتها بس ده إلى حصل وعارف أن في ناس مش هتصدقني

• حبيته
التفاعلات: Mekoooo23
امي ولسه عامل كده امبارح

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
اه يا اوساخ لا انا احاف منكو تجو تسرقو بتوعى ههههههه

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
ايه المتعة في كده وبعدين ديه اهاليكم

• عجبني
التفاعلات: mano45 و اختي وامي
بقولك الباب شقتها في مشكله في الكالون والعمارات عدد سكانها قليل جداااااا بتاع 4 سكان فعرفت أنه في مشكله جربت مرة وكنت خايف حد من أهلها يدخل عليا واو يمسكنى جوه بس بعد كده بقيت جرئ وبدخل واقفل ورايا الباب والى يحصل يحصل وكنت بتمنى أنها الي تمسكنى كنت فرتكتها بس ده إلى حصل وعارف أن في ناس مش هتصدقني
ونت وبتخلي لبن بتاعك على اند بتاعها

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • عجبني
التفاعلات: اختي وامي
  • عجبني
التفاعلات: مزاج عالى
امي ف السنتيانه والكلوت

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%