NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مين نزل او ضرب عشره في اندر او سنتيانه بنت ومين هيا

صفاء بنت خالتي حسست عليها ولعبت في كسها وطيزها وهي نايمة بس نفسي انيكها

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢
كلوت حماتى
كلوت وسنتيانات اخت مراتى

• عجبني
بنت خالتى

• عجبني
التفاعلات: حسام الصياد٢٠٢٢ و anaelkabten
  • عجبني
انا نزلت مره في كلوت مرات ابن عمتي لما كنت بزورهم ودخلت الحمام لقيت كلوتها في الغسيل وكان في لبن لسه طري وانا بعشقها اساس وبحب الحس كلوتاتها لحست كلوتها ونزلت فيه لبني
مره في كلوت ام صحبي

• عجبني
ولا احد قبل كدا وعمري ما فكرت ف يوم اعملها

• عجبني
خالتي مرة وأنا في الحمام بستحمى ومرة وأنا عندها في البيت كان منشور على سبت الغسيل وامي.

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: anaelkabten
وازاي اخدته ضربت فيه
مش بالزبط لكن مارست زمان مع بنت عمي و ما قدرت ادخله فيها لان كنا صغار شوي و هي كانت تشد شرجها و ما ترخي طيزها لانها كانت خايفة حد يمسكنا و كانت اول مرة الها و نزلتهم بين فلقاتها و نزل المني على كلوتها و نضفنا حالنا بسرعة

• عجبني
التفاعلات: سكون الظهيرة
نزلت قبل كده في اندر أم صاحبي كنت عندهم في البيت و دخلت الحمام و لقيت كلوتها متعلق جبت لبني عليه و فركتوا علشان مببنش و بعديها نشرتوا تاني علشان هي بس التعرف ايه اللي حصل و رجعت كملت مذاكره لصاحبي

انا بسرق سنتايانات جارتنا و كيلوتاتها و ألبسهم و بحس حالي شرموطة حلوة.. و بحب البس فوطها بعد ما ترميهم و بحس حالي عندي كس و عندي العادة الشهرية

• عجبني
اووف كتير على ملابس ماما من اندور من ستيان ملابسها سكس جدا حححح

• عجبني
أنا كنت بنزلهم فى كلوتات امى و سنتياناتها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%