NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال مين ناك او اتناك امبارح ؟

مزاج ولا فلوس
لا يا حبي انا مش بدفع في القصه دي يا مزاج يا مش عايز و خدها مني نصيحه اوعي تنيك بفلوس نيك مالةش لازمه

• عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و drsniper666
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل
لا يا حبي انا مش بدفع في القصه دي يا مزاج يا مش عايز و خدها مني نصيحه اوعي تنيك بفلوس نيك مالةش لازمه
اكبر صح كبيرها اكل وشرب

حبيبي معرفش ليه قولت اشاركو في المنتدي اللي ادمنتو ده
يا باشا انتا جواك حلو وبتحب الناس شكلك
ونفسك يكون عندك اصحاب فى العالم كله

• حبيته
التفاعلات: arraw
عندك حق انا جربت الاتنين
ولقيت الفلوس مش بيكون فيه احساس خالص

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: موجب و تبادل و drsniper666
يا باشا انتا جواك حلو وبتحب الناس شكلك
ونفسك يكون عندك اصحاب فى العالم كله
انا عندي اصحاب فعلا في كتير من الدول اللي سافرتها

• عجبني
  • عجبني
ظبط و خليك هادي مع البنت اللي هتتعرف عليها هتعمل اللي انت عايزو
كلهم كدابين وبيعملوا محترامني محدش بيرضي مع ان اصلا لو جربت مش حتندم ابدا ويريت تفتح حوار ذي كدا تلاقي ي امه مش بتكلمك تاني ي امه بلوك

• عجبني
كلهم كدابين وبيعملوا محترامني محدش بيرضي مع ان اصلا لو جربت مش حتندم ابدا ويريت تفتح حوار ذي كدا تلاقي ي امه مش بتكلمك تاني ي امه بلوك
طب فهمني براحه ايه بيحصل

طب فهمني براحه ايه بيحصل
في اي .. مثلا تقول انك تعبان اوي وكدا ف تروح تعمللك نفسها محترمة اوي وبتاع و تعمل حظر وتقولك دا زنه و الي اخرة مع اني بشوف سكس و نيك مصري حت بنات شراميط كتير

• عجبني
ظبط و خليك هادي مع البنت اللي هتتعرف عليها هتعمل اللي انت عايزو
مشكلة الصغيرين انه هايجين علي نفسهم مفيش خبرة في التعامل

• عجبني
في اي .. مثلا تقول انك تعبان اوي وكدا ف تروح تعمللك نفسها محترمة اوي وبتاع و تعمل حظر وتقولك دا زنه و الي اخرة مع اني بشوف سكس و نيك مصري حت بنات شراميط كتير
ايوا يا حبي بس اتعود ماتدخلش دايما خبط لزق يعني اتعرف و اتكلم و واحده واحده عشان هي كمان ماتحش انك بتعاملها انها حيوانه مفيش بنت بتحب الاحساس ده حتي لو مراتك حتي لو شرموطتك ما بالك واحده لسه عارفها

• عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مشكلة الصغيرين انه هايجين علي نفسهم مفيش خبرة في التعامل
حقيقي و متهيألي هنا مكان مناسب يتكلمو في تفاصيل عشان يهدو شويه و يعرفو ان مش كل واحده لبسها فري تبقي عايزه تتناك و لو واحده حتي عايزه تتناك يبقي ليها طريقه

• عجبني
ايوا يا حبي بس اتعود ماتدخلش دايما خبط لزق يعني اتعرف و اتكلم و واحده واحده عشان هي كمان ماتحش انك بتعاملها انها حيوانه مفيش بنت بتحب الاحساس ده حتي لو مراتك حتي لو شرموطتك ما بالك واحده لسه عارفها
لا ما انابخدها واحده وحده بس بردو مفيش فايدة وانا تعبت نفسي الاقي .. دا العطلانين بينيكوا

هو انت علشان نيكت امبارح جااي تعيش جو العنتيل علينا وداخل تتمنظر ؟
نيك وانت ساكت وبعدين البنت اديتك الاذن تنزل صورتها ماتبطلو قذارة بقى وفضايح للناس

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: arraw و فحل على مرات اخويا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%