NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كلو خيال ماحدا ناك حدا من محارمو
لا يا قلبي في الي ناك محارمه انا عن نفسي بلحس كس اختي وبمص بزازها وكل حاجة الا اني ادخل زبي في كسها هي مفتوحة بس هي مش بتوافق

• عجبني
التفاعلات: Mhmd272, 25saad, Deadpool. و شخص آخر
ليه
لا يا قلبي في الي ناك محارمه انا عن نفسي بلحس كس اختي وبمص بزازها وكل حاجة الا اني ادخل زبي في كسها هي مفتوحة بس هي مش بتوافق

• عجبني
التفاعلات: 25saad
كان نفسي يبقي ليا اخت

• عجبني
مين فيكم صادف معاه الحظ وقدر ينيك اخته الي بتبان قدامه محترمة ولبسها محترم ولما جه ينيكها لقي جه يدخل زبه فيها لقي انه خرم طيزها واسع اوي ويشيل زبين مين حصل معاه كدا ولو حصل معاك كدا هتعمل ايه مع اختك المحترمة

IMG-2656 IMG-2495 IMG-1943 IMG-1945 IMG-1609 IMG-1233 IMG-1127 IMG-1126 IMG-1057
اووڤ مين يجيب اخته و افشخ خرمها اخليه واسع زي بوقها🥵🥵

• عجبني
مين فيكم صادف معاه الحظ وقدر ينيك اخته الي بتبان قدامه محترمة ولبسها محترم ولما جه ينيكها لقي جه يدخل زبه فيها لقي انه خرم طيزها واسع اوي ويشيل زبين مين حصل معاه كدا ولو حصل معاك كدا هتعمل ايه مع اختك المحترمة

IMG-2656 IMG-2495 IMG-1943 IMG-1057
مين نفسه يشوف أخته بتتناك من زبر جامد قدام عنيه

• بيضحكني
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣

انت حصلت معك؟؟

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
  • بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: اوووي و نيك الطيز ١٢٣
طب ما احنا أولي باختك بحسك بتتبالغ ومفيش مصداقية في كلامك
انتو مش اولا علشان انتو مش متحررين احنا عايشن في مجتمع الي فيه open mind فا ده شي طبيعي وانت بتقول مفيش مصداقية صح اوك شوف منشوراتي والصور الي بنزلها بالتوثيق وهتعرف في ولا مفيش

• بيضحكني
التفاعلات: اوووي

حصل بس كان صاحبي و حكالي

• حبيته
انتو مش اولا علشان انتو مش متحررين احنا عايشن في مجتمع الي فيه open mind فا ده شي طبيعي وانت بتقول مفيش مصداقية صح اوك شوف منشوراتي والصور الي بنزلها بالتوثيق وهتعرف في ولا مفيش
يعم كله من ورا الشاشة الهبد في طيز العبد ببلاش

• بيضحكني
  • أتفق
التفاعلات: نيك الطيز ١٢٣ و سافل هيجان

نفسي انيك طيز اختي اوي

• حبيته
  • جامد
التفاعلات: andycat و نيك الطيز ١٢٣
عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%