NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا فيا عاده غريبه جدا مش عارفه بقى انا اللى بعملها لوحدى ولا فى حد زى
العاده انى بحب العسل جدا العسل الابيض بجد بحبه جدا فى العلاقه الجنسيبه دايما وانا بمص اقوم مغرقه عسل التمساح واقعد امصه والنيك بردوا هو انا كده طبيعيه ولا مجنونه والا هبله ولا ايه 😂 😂
ايوه في بنات كتير زيك بتحب تمص وهي مغرقه الزب عسل وفي بنات بتحبه بالشيكولاته وفي بتعشق الزب بالكريمه واعرف بنات بتحب تتناك والزب غرقان عسل

العسل الحاجه الوحيده اللي سكرها كويس جدا ومش بيضر الجسم
حتى العسل زيادته مضرّة إسئلي أي دكتور هيقولك أنه العسل كتير ليه نفس تأثير السكر العادي

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أستاذه ورئيسة قسم الدلع والمتعه

لبن بالعسل 😂😂😂😂😂

• حبيته
التفاعلات: Ibrahim MOHAMED
ممكن تكوني مش حابة طعم الزبر فبتحاولي تغيريه و ممكن يكون عندك مشكلة في السكر لكن عموما الموضوع ده خطر لأن العسل مهماً كان طبيعي مازال بيرفع السكر في الدم و ده مش حاجة كويسة
منا مش بكتر منه وهو برطمان بس كل يوم 😂 💃

لا كل واحدة و اللى بتحبو لا عادى مفيهاش حاجة فى ناس مقرفة بتحب البول

• بيضحكني
  • جامد
التفاعلات: أّلَسِـأّحًر و حماده6666
  • بيضحكني
التفاعلات: مدام حنان اسماعيل
لا كل واحدة و اللى بتحبو لا عادى مفيهاش حاجة فى ناس مقرفة بتحب البول
اعرف واحدة بتحب اوي جوزها يتبول عليها في الشاور بس على اي مكان في جسمها ماعدا وشها
الافلام السكس فيه ستات بيبلعوه كمان بس اظن ده في الافلام بس و مش بعيد يكون اشتغالة

• بيضحكني
اعرف واحدة بتحب اوي جوزها يتبول عليها في الشاور بس على اي مكان في جسمها ماعدا وشها
الافلام السكس فيه ستات بيبلعوه كمان بس اظن ده في الافلام بس و مش بعيد يكون اشتغالة
ياجماعه بلاش قرف الموضوع اصلا الكلام فيه يقلب البطن

• بيضحكني
التفاعلات: مدام حنان اسماعيل و dr_nero
انتي بتستخدمي عسل التمساح في النيك مش مسموحلك تتكلمي عن القرف :p:p

• بيضحكني
شوف فية لفلام حقيقية مش بس بول لا دا براز كمان البنت بتتبرز فى بوق الراجل و تمارسمعاة الجنس و دى افلام حقيقية و ليها مواقع كتييييييييير اوى

شوف فية لفلام حقيقية مش بس بول لا دا براز كمان البنت بتتبرز فى بوق الراجل و تمارسمعاة الجنس و دى افلام حقيقية و ليها مواقع كتييييييييير اوى
طب انا هتعشى ازاى دلوقتى بعد اللى قولتيه ده

• بيضحكني
التفاعلات: dr_nero
و بتقولي مابتتفرجيش على افلام سكس؟؟
دانتي خبرة 😉😉

• الكلام ده مش عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: dr_nero

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%