NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ميدو ومرات خالي دودو الجزء التاني

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Midomoahmed111

نسوانجى مبتدأ
عضو
إنضم
23 يونيو 2022
المشاركات
2
مستوى التفاعل
1
نقاط
0
الجنس
ذكر
الدولة
Masr
توجه جنسي
أنجذب للإناث
بعد ما ميدو ناك مرات خاله واعترفلها انه بيحبها وهي اعترفتله بحبها ليه بدأت علاقه حب وجنس مع بعض كانو يعتبرو عرسان لسه ف شهر العسل كانو بيخرجو مع بعض ويكلمو بعض فون بالساعات وعلمها النت ويقعدو يكلمو بعض للصبح وكان كل يوم بيكتشف انها شرموطه اوي اوي وانها ع طول عاوزه تتناك كان ابوها مسافر وليه شقه ف اسكندريا وجت ليها فكره ان تقول لجوزها انها رايحه تقعد ف الشقه يومين لحد ما هويخلص شغل ويجلها هناك والصراحه جوزها كان بيسمع كلامها وهومغمض طبعا عارفين الراجله ديه واتفقت مع ميدو انهم يسافرو سوا وقعدويخططو هيعملو ايه وهو هيسافر ازاي وركبو القطر وراحو واي حد يشوفهم يقول انهم لسه عرسان وصلو اسكندريا قالها شهر عسلك بدأ يالبوه ضحكت ب لبونه وهي كانت لبوه ف الدلع والضحك والشرمطه ووصلو الشقه اول ما وصلو ميدو زنقهاف الحيطه وقالها وحشتي زبي يالبوه قالتله وهو وحشني طعمه ولبنه اللي بيرويني انزلي ياشرموطه مصيه نزلت فضلت تمص فيه وهي كانت استاذه ف المص من اهم حاجه عندها ف النيك المص وراح شايلها وراميها ع السرير ونيمها ع بطنها وفضل يمشي زبه ع كسها وهي عماله تصرخ وتقولو دخله جامد عاوزاه يطلع من بؤقي عاوزه احس انه بيفلقني نصين وبعدما كسها كله بقي مبلول دخل زبه بتقوليلو يخربيتك زبك اجمد واحلي من خالك الخول كيفني بزبك يا سيدي وهو نازل فيها وحب يغير الوضع وجسمها عود فرنساوي بيتشال بسهوله ورحت شايلها ع رجل الكنبه ورزعت زبي فيه وفضلت انيك فيها وهي عماله تقول هاتهم مش قادره كسي اتفرتك وانا شغال فيها رزع ومش حاسس بحاجه ولما قربت اجبهم قولتلها اجبهم فين يامتناكه قالتله ف بؤقي ارويني بلبنك اروي شرموطتك وشربت اللبن كله وبعد ما خلصنا قالت اول مره احسن اني بتناك وبعدين اخدنا دش واستريحنا وقولنا عاوزين نخرج وخرجنا واتغدينا وبعدين اقعدنا ف بير مسعود وقالها عارفه يالبوه لو ينفع اخدك بليل كدا وننزل المايه وافضل انيك ف كسمك قالت معاك اعمل اي حاجه ياحبيبي وفضلت نايمه ع صدره قدام المايه وروحو اول ما دخلو من الباب ضربها ع طيزها وقالها هتتفشخي يالبوه قالتلو انا جايبه قمصان جديده علشانك ياحبيبي هخش اغير واجيلك دخلت ولما طلعت اول ما شوفتها زبي وقف زي الالف قولتلها يخربيت جمالك يبقي خالي معاه الجمال ده كله وسايبه كدا قالتلو لا سايبه لابن اخته يفشخو وضحكت بشرمطه قولتلها ااه ماانا وخالي واحد قالتلي لا انت زبك اكبر وبتعرف تكيف عارف لما يبقي حامل هخليك تفضل تجبهم جوايا علشان اللي يجي يطلع شبهك قولتلها ده انا هخلي اللبن كله يبقي ف كسك ياشرموطه ورحت ماسكها من ايديها وضربها بالقلم ع وشها حسيت انها اتمتعت بالقلم قولتلها انتي بتحبي الضرب قالتلي ااااااه ومسكت بزازها وطيزها ضربتهم لحد مابقو ددمم ونزلت مصت المصاصه بتاعتها وانا ف عالم تاني وقولتها طعمه حلو يالبوه وهي تقولي اااااااااااااه جميل اوي مصاصتي ديه مصاصتي الجميله ااااه جميل اوي ياحبيبي مصاصتي اللي مكيفاني وفشخاني ااااااه جميله اوي ورحت ماسكها من شعرها وموقفها ورفعها حوالين وسطي وزنقها ف الحيطه وفضلت ارزع ف كسها وهي عماله تصرخ وتقولي ااااه نيك اوي نيك شرموطتك اوي كيفها اوي ااااااااه هتصل ب خالك واقولو ينفع ابن اختك يعمل ف مراتك كدا اااااه جامداوي زبك ده ااااه هيقولك بيعمل ايه هتقوليلو ايه ساعتها هقولو بيكيفها وفاشخ كسها تعالي اتفرج بيعمل ايه ف كس مراتك ياخول تعالي اتفرج ع مراتك وهي بتتناك وبتتكيف وبعدين نيمتها ع دهرها وفضلت انيك فيها لحد كنت خلاص مش قادر اقف ع رجلي وهي عماله تصرخ وتقوله كسي اتفشخ اااااه مش قادر انت بتحارب ف كسي كسي وسع اوي من زبك افرض خالك حس ان كسي وسع قولتلها هتقوليلو ايه يالبوه هقولو روح اسئل ابن اختك هو اللي وسعه هشتكيلو منك انك فشخني بعد الكلام ده مش كنت قادر وخلاص بجبهم قولت ااااااااااااااااااه بجبهم يالبوه اجبهم فين قالتلي عاوزه اشربهم ارتوي بيهم وطلعته وجبتهم ف بؤقها وقولتلها ايه الحلاوه ديه ياشرموطه قالتلي مش قادره اتحرك ونمنا صحيت الصبح لاقيتها وقفه ف المطبخ بتعمل فطار بس قلبه وشها بقولها ايه ياكسمك قلبه وشك ليه ع الصبح انتي اتفشختي بليل ورحت لازق فيها قالتلي الزفت خالك قولتلها ماله شويه وهيركب وهيجي من القاهره قولتلها اشمعني قالتلي قالي هاجي اقعد يوم او اتنين اغير جو قولتلها هو وقته قالتلي وحياتك لو عاوز تناكني وهو موجود اخليك تفشخني قولتله ايه الشرمطه ديه كلها يالبوه قالتلي لبوتك مسيطره ايون ياعم المسيطر قولتلها انا هنزل اروح لاصحابي وكاني لسه جاي ولما يمشي اجيلك فطرني وحضتنتها وبوستها ونزلت المهم اتصلت قالتلي هو وصل وجاي ع الشقه بس انتظر مني مفجئه جميله قولتلها خير قالتلي خير ياحبيبي وقفلت وعدي اليوم وتاني يوم لاقيت خالي بيرن عليا قولت اكيد دودي رديت لاقيت خالي قولتلو ازيك عامل ايه تمام وكدا اصل هدير كانت بتكلم امك وقالتلها انك ف اسكندريا واحنا موجودين وقالت لازم نعزمك ع الغدا قولتلو مفيش لزوم وانا مع اصحابي وكدا راحت شده التليفون منه وقالتلي هزعل منك ومعندش هكلمك لو مجتش قولتلها وانا مايرضنيش زعلك هركب واجي بس عرفيني المكان فين قالتلي تعالي محطه الرمل وانت داخل محطه خلي السواق يقولك ورن عليناوانا هنزل اجيبك بنفسي قولتلها تمام المهم نزلت وهي جتلي قولتلها عملتي ايه يالبوه قالتلي غلطانه اني بعزمك انا مش خايف غير من العزومه ديه قالتلي مش تخاف هوكدا كدا ماشي بكره وهتيجي رحت ضاحك واحنا راكبين الاسانسير فضلت ابوس فيها وامسك بزازها واقفش كسها لحد ماوصلت الباب وانا شغال بقولها هخش ازاي وانا زبي واقف كدا قالتلي هو نايم لحد ماانت تيجي هنخش براحتنا ونقعد وبعدين انا شوبه واخش اصحيه المهم جت قعدت ع رجلي قولتلها وحشتيني اوي ياحبيبي قالتلي مش اكتر مني فضلت ابوس فيها والعلب ف بزازها وهي تلعب ف زبي قولتلها قولتلها انا لو مسكتك هخلي يصحي ع صويتك يالبوه وصريخك قالت ياريت يصحي يلاقي زبك ف كسي وعمال تكيف فيا قولتلها هتصحيه امتي قالتلي اكيد وانا مش هايجه كدا ولا عاوزني اركب ع زبه رحت ضربها بالقلم وقلبت وشي بتغير عليا ياقلبي مفيش راجل يملي عيني غيرك ياسيدي رحت مطلع زبي وحطه ف بؤقها قولتلها ده ولا ولا زب الخول اللي جوه قالتلي ده طبعا ياقلبي وهي عماله تمص وانا عمال قول اهات بصوت واطي وهي عماله تكله كانها قصدها اني اعلي صوتي وعمال اقولها انتي نفسك يطلع ويلاقيكي بتتناكي تقولي تخيل انه طلع شفني مفشوخه منك وقالي بتعملي ايه هقولو بتناك من حوزي وحبيبي ياخول تعالي اتعلم النيك من سيد الرجاله مراتك مفشوخه ازاي من راجلها انا لاقيت نفسي بجبهم ف وشها ببص لاقيتها بتدعك لبني ع وحشها وصدرها قولها ليه كدا قالتلي هخليه يبوسني ويلحس وشي علشان يعرف اد ايه ان لبنك بيكيف قولتلها قومي يالا غيري وصحيه انا قولت هتلبس لبس واسع المهم دخلت صحته ودخل سلم عليا مع ان الاول كنا مش لينا دعوه بعض او مش بنستريح لعبض بس فعلا ما يجبها الا نثوانها وبعدين طلعت دودي لبسه عبايه بيتي شفافه وبينه جسم وفتحت سابعه بتاعت صدرها بانه مبينه نص بزازها رحت ف سري ايه اللي عملاه ده يالبوه قالتلي عارف لو مكنتش جيت كنت انا وخالك مش هنكلمك تاني قولتلها هو اناًاقدر قالتلي عملالكم شويه فسفور بس ايه حكايا اصل احمد خالك عاوز يتغذي حطت الاكل وقعدت جمب مني وانا استغربت انها عملت كدا قالتله انا هاكل ميدو علشان ضيف عندنا ورحنا ضحكنا هو خلص اكل وقام يغسل ايدو وهي قاعده جمبي بتقولي اتا عمله الاكل ده ليك انت اوعي تسيب حته فيه قولتلها عارف يامتناكه بس عارفه انا عاوز احط اي حاجه ع بزازكً ديه واكلهم هما الاتنين يالبوه انا لبسهالك مخصوص عارف يافاجره خلصت اكل ودخلتني الحمام ومسكالي الفوطه قالتلي عارف لو قربت منه منه لحد بكره هعمل فيك ايه وشاورت ع زبي قولتلها عيب ده مستني بكره ب فارغ الصبر وخلص ااجزء ده ايه رايكم
 
  • عجبني
التفاعلات: O s A m A, Dr.zb, نسونجي قديم خالص و 4 آخرين
يوضع الجزء الثاني في تعليق فيقصتك ثم تبلغنا في موضوع الدمج
 
  • عجبني
التفاعلات: Midomoahmed111
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%