NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

من كام سنه وفى يوم عمل عادى اتخانقت مع مرافق لحاله والراجل كانت سنانو سودا ومكسره ومنظرها 🤬🤬🤬🤬 وهوا فاتح جاعورتو عليا ومش ساكت
وعدت الخناقه وبعدها بيوم او اتنين كنت مع صحبى
وكان ممد على ضهرو وانا فوقيه ومدخلاه وشغاله على الهادى وروحت موطيه عليه وانا كدا وبيساه مشبك
ويشاء القدر انى فى اللحظه افتكر منظر الراجل الى كنت بتخانق معاه بمنظر سنانو وتيجى معدتى قالبه فى لحظتها واجيب الى فى بطنى على صحبى ووانا ببوسو 😅😅😅😅😅
طبعا فضلت بعدها اسبوعين كاملين اقنعو بالسبب الحقيقى للترجيع وانى مكنتش قرفانه منو ولا حاجه 😅
يا عيني انصدم 😂😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
فكرتيني باكتر مره كنت هموت من الاحراج فيها
لما كسي عمل صوت منكتر هيجاني والولا كان بيلحس واتخض 🫣حرفيا أنا وهو فصلنا أنا من الاحراج وهو من خضه😂💔كنت عاوزه الأرض تنشق وتبلعني
ايوا بقا طلعنا اشقيه اهو
وانا الفاكرك مؤدبه!😂

وشو كانت ردة فعله ؟ 😂

• بيضحكني
يع
شي مقرف و مقرف انك تتذكريه و تحكيه اساسا

• عجبني
التفاعلات: مدام دعاء و ناقد بناء
وبعدين هو وانا كنا ساعتها خام كل واحد.فينا كام بيستكشف التاني😂😂😂💔
كنتي كم سنة وقتها؟؟ صغيرة يعني ولا كنتي فهمتي المواضيع؟

من كام سنه وفى يوم عمل عادى اتخانقت مع مرافق لحاله والراجل كانت سنانو سودا ومكسره ومنظرها 🤬🤬🤬🤬 وهوا فاتح جاعورتو عليا ومش ساكت
وكان ممد على ضهرو وانا فوقيه ومدخلاه وشغاله على الهادى وروحت موطيه عليه وانا كدا وبيساه مشبك
ويشاء القدر انى فى اللحظه افتكر منظر الراجل الى كنت بتخانق معاه بمنظر سنانو وتيجى معدتى قالبه فى لحظتها واجيب الى فى بطنى على صحبى ووانا ببوسو 😅😅😅😅😅
طبعا فضلت بعدها اسبوعين كاملين اقنعو بالسبب الحقيقى للترجيع وانى مكنتش قرفانه منو ولا حاجه 😅
ساعتها فى الف سؤال جه فى دماغه ولخبطو ممشاعر كا الىل هو قر فعلى زعل على توتر على دهشة بس كويس انك حاولتى معاه لحد مافهم

كنتي كم سنة وقتها؟؟ صغيرة يعني ولا كنتي فهمتي المواضيع؟
حوار دا من ٣سنين اعتقد كنت ف ٢ثانوي وانا حاليا ١٩ سنه يعني وقتها كان عندي ١٧ سنه

انا عايز اقولك وبصراحه لو صادف معايا حد عمل كده مش هعرفه تاني في حياتي

• بيضحكني
طلعا لو حلفتلك مش هتقتنع😂😂

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حوار دا من ٣سنين اعتقد كنت ف ٢ثانوي وانا حاليا ١٩ سنه يعني وقتها كان عندي ١٧ سنه
احا دنا كده قطه مغمضه بالنسبالك

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
  • حبيته
التفاعلات: TURBOCIVIC
اما حكاية عبرة صحيح يسلام

عادي دا اجتهاد 😂😂😂
ايوا يامجتهد انت يا موس😂😂
متباصي اي تجارب سابقه ينجم ع المنتدي منك نستفيد

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
ايوا يامجتهد انت يا موس😂😂
متباصي اي تجارب سابقه ينجم ع المنتدي منك نستفيد
تجارب اي بلا نيله نروح نشارك بحاجه عدله

• عجبني
التفاعلات: TURBOCIVIC

المواضيع المشابهة