NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مكتملة سلاح مرات خالي الفتاك | السلسلة الأولى | حتى الجزء التاسع

EL_J_O_K_E_R

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
ناشر قصص
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
(انا اسمى شريف شغال مبرمج كمبيوتر وحيد ابويا وامى ماتوا فى حادثه وانا صغير واتربيت فى بيت جدى وجدتى علتنا كلها متجوزها من بعض كلنا قرايب فى بعض علشان فلوس العيله متروحش لحد غريب الوحيد اللى اتجوز من بره العيله هو خالى هانى وده اصغر خلانى وكان الفرق بينى وبينه 15 سنه فاكنت بتعامل معه انه اخويا الكبير وطبعا لما اتجوز من بره العيله كل العيله زعلت منه وقاطعوه لكن انا الوحيد اللى كنت بزوره علشان انا بحبه وكنت دايما اقوله انها مساله وقت وكل حاجه حاتتحل وطبعا هو كان بيعملنى على انى عيل فايقولى طبعا طبعا ويحاول يغير الموضوع بس احنا عيلتنا صعب اوى واللى بيقطعوه بيعتبر مات بنسبالهم وده اللى كان مزعل خالى طول الوقت
مرات خالى منال كانت قمر بمعنى الكلمه طبعا فى الوقت ده مكنش فى دماغى اى تفكير فى حاجه بس كان وشها ابيض كدا ولما بتضحك تحس ان الدنيا فعلا نورت اما لو على الجسم فاكان فاجر فعلا الجسم اللى تحس انه مفهوش غلطه طول 160 وزن 70 كيلو الجسم الكيرفى على حق بس كانت طيزها كبيره شويه ودى حاجه فى العيله بتاعتها وحانعرفها فى الاجزاء الجايه المهم كنت كل يوم ازوغ من المدرسه واروح اعد مع خالى شويه من غير محد يعرف علشان كان ممنوع ان اى حد من العيله يتكلم مع خالى هانى المهم فى يوم روحت لقيته بيجهز شنطته وحاجاته
انا/ايه يا خالو حاتعزل ولا ايه
خالى/لا يا حبيبى بس عايز اقولك حاجه
(انا بصراحه قلقت من طريقته فى الكلام)
انا/خير فى ايه
خالى/انا بصراحه جالى عقد عمل فى الخليج ومرضتش اقولك علشان متزعلش
انا/ايه ده انت حاتسافر... طيب وانا حاتسبنى
خالى/متقلقش انا بس حاسافر سنه واحده انت شايف من ساعت ما العيله قلبت عليا وانا مش عارف اشتغل فى حته كل الناس مش عايزه تزعل خلاانك وانا بصراحه مقدميش غير السفر المهم يا بطل مش حاوصيك على منال انت عارف كل عليته فى الصغيد ومالهاش حد فى القاهره عايزك كل يوم تسال عليها وانا حاتابع معاك اتفقنا
انا/اتفقنا (وسافر خالى وكان كل يوم يكلم منال ويكلمنى وانا هناك وطبعا علشان اعد وقت اكتر مع منال اخترعت فى البيت انى باخد درس بعد المدرسه وكنت بروح اعد مع منال نهزر ونضحك ونذاكر لحد ما فى يوم اتغيرت كل حاجه
منال/هانى وحشنى اوى يا شريف
انا/وانا كمان بجد انا بكره عيلتى اللى خالته يسافر ويسبنا
منال/متقلقش كل حاجه فى وقتها حاتتحل انا مرتبه كل حاجه
انا/(فى الوقت ده كنت فاكر كلام منال عادى لكن بعد كدا اتكشفت هى بتخطط لايه المهم فى اليوم ده قالتلى )
منال/شريف انت مال وشك اصفر كدا ليه
انا/انا لا انا تمام
منال/لا يا ابنى وشك اصفر اهو ..انت تعبان
انا/لا انا عادى بس يمكن المجهود بتاع المدرسه وكدا
منال/ممكن ..استنا انا عندى خلطته اعشاب حلوه اوى حاعملك كوبايه
انا/(وفعلا عملتلى الكوبايه كانت طعمها من حلو اوى لكن مع تصممها انى اشربها كلها شربتها... وبعد كدا ابتدت الدنيا تسخن اوى اوى ..وزبرى وقف اوى وانا مش فاهم فى ايه ..وبحاول ادريه با ايدى بس مش نافع)
منال/مالك يا شريف ..فى حاجه
انا/(بنار طالعه من جسمى) لا مش عارف حاسس انى تعبان شويه
منال/(جات اعدت جمبه وهى بروب ولبسه تحتيه كلوت من غير ستيان ورجليه البيضه باينه منه)ايه مالك سلمتك (وحطت ايديها على زوبرى) ماله واقف اوى كدا ليه (بضحكه تولع الحجر)
انا/مش عارف ..اول مره تحصلى
منال/طيب طلعه ..يمكن الهدوم قفله عليه
انا/اصل..
منال/ياواد انت حاتتكسف منى ده انا منوله ده انا زى ماما ..طلعوا ممكن يكون موضوع كبير نلحقه
انا/(انا وقتها كنت صغير مش فاهم حاجه فاسمعت كلمها وقلعت البنطلون وطلعت زوبرى)
منال/ايه ده ده كبير اوى
انا/(انكسفت من الكلام وسكت)
منال/انتى اتكسفتى يا بيضه ..طيب هادى العمود ده لا ينفجر (وضحكت بشرمطه اكتر )
انا/طيب اعمل ايه؟
منال/تعمل ايه ..ايه بس عيال اخر زمان ..انا حاتصرف (قامت منال وجابت كريم جيل وحاطت منه على زوبرى وبدات تدعك فيه وانا كنت فى عالم تانى)
منال/ها احسن؟
انا/(وانا مغمض عينى ومش حاسس بحاجه) اه حلو اوى يا منوله
منال/(وهى بتحلب زوبرى وهو هايج على الاخر)انت حالتك صعبه اوى لازم حاجه كمان
انا/ايه
منال/(لقيتها طبعت شفايفها على شفايفى وابديت تلعب بالسانها جواه فى بوقى وقالتلى ) اعمل زى مابعمل علشان تخف
انا/حاضر(ابديت العب باللسانى فى بوقها وهى راحت فتحت الروب ومسكت راسى وخالت بوقى على بزها وقالتلى)
منال/ارضع من بزى يا شريف مش قادره احححححح ارضع يا كس امك ..
انا/(فى الوقت ده كنت خلاص حاجبهم راحت منال ضربتنى بقلم..انا طبعا فقت من القلم ده)
منال/بعصبيه اوعى تجبهم غير لما انا اقولك مفهوم
انا/بخوف مفهوم
منال/(قلعت الروب خالص ووقفت قدامى احلى فراسه ممكن اتخيلها فى حياتى ومسكتنى من دماغى نزلتى على ركبى وخالت دماغى على كسها قالتلى الحس )
انا/(وابتديت الحس كسها وهو بينزل شهد فى بوقى ماكنتش فاهم فى الاول ده ايه لكن الاثاره اللى انا فيها وانا مش مصدق اللى بيحصل خلتنى بسمع كلمها من غير تفكير كانى متخدر وهى كانت اعدى بتتنفد فوقى)
منال/اح يا شريف الحس كمان يا وسخ يا شرموط لسانك حايموتنى اححححححححح كمان جامد جامدددد
(بعد كدا اخدتنى منال على اوضه نوم خالى نيمتنى على السرير وابدت تحلب زوبرى جامد وفجاه دخلت زوبرى فى كسها ..كسم الاحساس فجاه حاسيت انى مكان دافى وزوبرى مكيف على الاخر وهى بتطلع وبتنزل على زوبرى جامد وبتقولى
منال/مبسوط يا شريف
انا/اه اوى
منال/مبسوط وانت بتنيك مرات خالك الشرموطه وانت مدخل زوبرك فى كسها على سريره
انا/(الكلام ده خالنى هايج اكتر من الاول رحت شاددها من شعرها على زوبرى علشان تمصه )اه يا شرموطه مصى زوبرى اللى حايكيفك
منال/(بتمص زوبرى وتلعب فى بضانى وانا اضغط على رقبتها علشان زوبرى يدخل لاخر زورها وهى تبقى بتتخنق وانا ماسها من شعرها وانزلها واطلعها على زوبرى وهى بتمصه بعد كدا روحت منيامها على السرير ورافع رجليها على كتفى ودخلت زوبرى فيها مراه واحده)
منال/اححححح ..اوففففففففففففففففف زوبرك كبير اوى ..كسى مش قادره ..نيك كمان انا تعبانه اوى
انا/(بعد حوالى ساعتين كنت خلاص مش قادر )انا خلاص حاجبهم
منال/هاتهم فى كسى بقاله كتير مترواش
انا/(وهنا طلع من زوبرى كميه لبن ابن متناكه محسيتش بنفسى غير بعدها بشويه وانا ومنال على السرير بننهج من المعركه اللى حصلت)
منال/مبسوط يا راجلى
انا/(وانا ببوس فى شفايفها وايدى بتفعص فى بزها ) مبسوط وبس ده انا مولع ماتيجى تانى
منال/(وهى بتحلب زوبرى)هو ايه مبيتهدش
انا/معاك مينفعش يتهد ده لازم يحارب طول الليل يا شرموطه
منال/انا موافقه بس حاتعمل ايه فى العيله وقت الدرس عدا كدا حايقلقوا عليك
انا/اهو ده الكلام اللى يفوق بقى
منال/معلش يا وحش انا عندى خطه تخليك تعمل اللى انت عايزه وكمان العيله دى متعرفش تنطق تانى
انا /انا مش فاهم حاجه
منال/(تنزل على ركبها وتبدء فى مص زوبرى وهى بتبصلى)بص يا حبيبى الموضوع بسيط انت حاتتصل بخالتك ناديه وتقولها انك تعبت فى الدرس وتديها عنوان هنا على انه عنوان واحد صحبك وتقولها تيجى علشان تروح معاها علشان انت تعبان
انا/وبعدين
منال/لا وبعدين دى سبها عليا انا بقى..انا حاظبطك يا ناديه
يتابع
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وحاستنى منكم رايكم بكل صراحه

سلاح مرات خالى الفتاك )الجزء التانى
(اولا احب اشكر كل اللى شجعنى بالكلام فعلا ده اللى خلانى اتشجع واكمل القصه وكل الملاحظات حاخدها فى عين الاعتبار وشكرا لاهتمام ) ودلوقتى نرجع لاحداث القصه
زى ما قوتلكم انا اسمى شريف احداث القصه دى حصلت وانا فى تانيا ثانوى وانا عندى19 سنه وانا كنت كبير اوى بنسبه للفى سنى ودى بسبب انى كنت فى الكويت مع اهلى وانا صغير فا لما رجعت مصر كنت السنه راحت عليا ولما ابويا وامى ماتوا فى الحادثه مقدرتش ادخل الامتحان فاراحت السنه التانيا منى ...... المهم نرجع لبيت خالى وانا مع منال وهى على ركبها وبتمص زبرى وبتقولى اكلم ناديه خالتى واقولها انى تعبان
انا/وبعدين
انا/بقولك ايه انا مابحبش ابقى اطرش فى الزفه فهمينى حاتعملى ايه
منال/يا حبيبى مش انت عايز تبقى براحتك فى البيت ومحدش يقدر يكلمك كلمه
انا/اه طبعا ..ياريت
منال/خلاص سيب بقى الموضوع ده على حبيبتك منوله
انا/ماشى يا منوله
منال/بس استنا هنا ده انا طلعت مابهمش حاجه
انا/(بضحك) ازاى يعنى
منال/انا قولت انت غلبان من اول بوسه حاتروح منى طعت مصيبه.ده انت بهدلتنى اكتر من خالك
انا/علشان تعرفى انى جامد
منال/لا بجد اتعلمت كل ده من ايه ..اوعى تقولى من افلام البورنو
انا/لا بورنو ايه ..انا خبره
منال/(تدعك فى زبرى جامد ) يخربيتك ده انا قولت انا اول واحده
انا/(بتعب) بس براحه الغلبان ده مش حملك (على زبرى)
منال/(بتمص زبرى) ده غلبان ده طلع مصيبه امال عملى مكسوف واقولك اقلع تتكسف
انا/ما انتى اللى غلطانه ..انا بتعامل معاكى انك مرات خالى ..كنت قوتيلى من الاول كنتى حاتلقينى سافل معاكى
منال/احيه عليكى ...ده انت شرموط كبير..طيب احكيلى بقى انت بقيت خبره ازاى
انا/لما تقوليلى الاول شربتينى ايه خالنى ساعتين عامل زى الطور كدا
منال/(تضحك بشرمطه) اصلى انا قولت انت لسه اول مره فاتخلص منى بسرعه جبتلك خلطه تفضل مكتفه الوحش ده(تشير لزبرى) لحد ما اشبع منه
انا/حلو ده حاينفع
منال/المهم احكيلى بقى
انا/(بسحب منال تعد جمبى على السرير وابدء فى اللعب فى زنبوره) عايزه تعرفى
منال/(وهى سايحه) اه ه ه ه قول بقى
انا/ انا حاكيلك اللى علمنى كل ده يبقى كريمه جارتنا ..بنت اصغر منى بسنه...... كريمه كانت صحبتى من اول لما رجعت مصر كنا بنلعب سوا لما كنا صغيرين ولما كبرت شويه بقت بتحكيلى على مشاكل البيت عندها وان مامتها مقفله عليها كل حاجه علشان هى وحيده وملهمش حد بعد ما ابوها مات كنت بعاملها زى اختى بظبط ولو حد ضيقها كنت بتخانق معه... المهم فى يوم كريمه جت البيت عندى علشان تعد معانا وده كان الطبيعى احنا نعتبر زى الاخوات اليوم ده انا اعدت اكلم مع كريمه .. اوصفلكم كريمه
كريمه كانت 155سنتى الوزن كان 80 كيلو كان كلبوزه اوى وبيضه قشطه زى امها صدره كبير بنسبه لوحده فى سنها بس طيزها مكنتش كبيره اوى نرجع لكلامى مع كريمه
كريمه/انا زهقانه اوى يا شريف
انا/يا بنتى ما احنا اعدين اهو بنتكلم وبنلعب كوتشينه اعملك ايه تانى
كريمه/انا زهقت مفيش اى حاجه جديده كله ملل
انا/طيب يا بنتى ماتخرجى مع صحاب المزعجين اللى بيجولك البيت وصوتهم بيصدعنا واحنا فى الشقه اللى فى وشكم
كريمه/ماما مش بترضه (بتقلد مامتها)..بتقولى يجولك البيت اه لكن تنزلى معاهم لا
انا/امال سيباكى تقرفينا كل يوم هنا ليه ..مش خايفه عليكى منى (بلعب بحواجبى )
كريمه/(بضحك) ياعم اتنيل ..ده انا ارجل منك ..
انا/(بضحك)بنت ماتخليش الشيطان يلعب فى دماغى اطلعك من هنا بتوائم
كريمه/ياعم روح ..تلئيك متعرفش تعمل حاجه
انا/(بضحك على اعتبار اننا بنهزر)لا عيب انا سي ديهاتى معايا ومركز جدا كمان
كريمه/ طيب كويس امال ايه بقى
انا/لا احنا يقصنا التجربه العمليه يا استاذ لمبى (بضحك)
كريمه/طيب ما انا قدامك اهو
انا/(اتصدمت من الكلام)بنت يا كريمه انتى مالك النهارده فى ايه اتهبلتى
كريمه/ياعم زقهانه زهقانههههههه نفسى اعمل اى حاجه تكسر الملل ده
انا /(بعصبيه)لا قومى اكسريه فى حته تانيا يلا يا قومى امشى(بفتح باب الاوضه علشان تمشى)
كريمه/(بزعل) خلاص ماشيه (تبدء فى الحركه وتقف لحظه تفكر وتقول )على فكره انت معندكش ددمم وتبدء فى العياط
انا/(بحاول مصلحتها )خلاص ي اعبيطه بهزر معاكى متزعليش
كريمه/(تتكلم وهى بتعيط ) يثاعم عبيطه وهبله وكل حاجه ..بس نفسى يا شريف احس احساس البنات هو انا وحشه اوى كدا ..محدش عايز يكلمنى ... تصدق البنات صحباتى بتحكيلى ازاى بيتعكسوا فى الشارع واللى بيبعبصها فى الاتوبيس ...انت عارف صفاء بتحكيلى انها زوغت من الدرس مع الواد بتاعها وراحوا دسكوه وبتقولى خدها الحمام واعد يبوس فيها ويقفش فى جسمها
انا/(فى الوقت اتصدمت من الكلام اللى بسمعه وازاى ان كريمه بتتكلم بصراحه دى معايا بس فى الوقت ده مع صدمتى فى كريمه ابديت اشوف كريمه انثى بجد مش صحبى اللى كنت بالعب معه بت مزه وجايلنا بهدوم البيت اللى هو ترنج ملزق على جسمها وحكيتها على صفاء صحبتها اللى انا كنت معجب بيها سخنتنى زياده وبيقت مش سامع حاجه من كلام كريمه وهى بتعيط كل اللى فى دماغى جسمها اللى اعد يتهز مع عياطها وصدرها اللى بارز من الترنج بس حاولت اعمل انى مش مركز فى جسمها )
انا/بس يا كريمه خلاص انا اسف حقك عليا
كريمه/(بعياط)محدش اصلا حاسس بيا كله بيقولى الجاموسه دى مبتحسش..انا انسانه وعندى مشاعر
انا/طبعا (وروحت واخدها فى حضنى وهى كانت فكرانى لسه شريف الغلبان متعرفش ان كل اللى اتفرجت عليه نفسى اطبقه حالا)اهدى يا كريمه خلاص
كريمه/(وهى فى حضنى ابديت تسكت ومش بتتحرك والحضن ده اخد حوالى دقيقه وكان جسمها كله جواه جسمى وصدرها الملبن لزق فيا وهنا زبرى كان ابتده يطلع ويخبط فى بطنها علشان هى اقصر منى)
كريمه/(بتكلم وهى سريحه)شريف انا عايزه اروح
انا/(وانا بمشى ايدى على ضهرها وعارف انا حاعمل ايه )لا مينفعش تمشى وانتى زعلانه كدا
كريمه/(وهى خلاص مفيش مقاومه)لا سبنى امشى علشان خاطرى
انا/مينفعش(روحت بايسها فى شفايفها بوسه مبتدئين بس هى معندهاش خلفيه فى اى حاجه فى اى حاجه بعملها بتجيب معاها)
كريمه/(بتحاول وتقاوم على خفيف)شري..شريف .. بس بقى
انا/(وهنا كان مخى شغال شويه روحت وقفت بوس فيها وابديت اسالها وانا بمشى ايدى على جسمها) تحبى اوقف؟
كريمه/(بحيره مع شهوه) اصل ماما لو جات ومالقتنيش فى البيت حاتزعق ..وانا ..
انا/(وهى بتتكلم كنت وصلت لكسها من فوق الهدوم وعلشان الترنج خفيف حسيت بحاجه ملزقه قولت كدا زى ماكنت بقرا فى القصص البت ساحت على الاخر)
انا/متخفيش لسه الوقت بدرى ...سبيلى نفسك خالص وانا حابسطك
(وهنا اعدتها على السرير وقلعتها بلوزه الترنج ولقيت الصدمه مدفعين بيض جواه ستيانه حاتفرق عايز تتفك حالا وحلمه صدرها كانت وقفه اوى ابديت افعص فيهم براحه )
كريمه/انت بتعمل ايه..شريف شريف..اممم ..اممم
انا/(لقيت صوت كريمه حايعلى وحانتفضح روحت قايم قافل باب الاوضه بتاعتى وده كان طبيعى فى البيت لما ابقى مع كريمه بنقفل الباب علشان انا وهيا مرتبين سوا فا محدش بيركز معانا )
كريمه/شريف ..انت قفلت الباب ليه
انا/(كنت هنا رجعت امص صدر كريمه واعمل وزى الافلام بظبط وطبعا كنت بضرب عشرات كتير على الافلام فا كنت هدى شويه وعلى حظ كريمه قبل ماتيجى بنص ساعه كنت بشوف فيلم وضرب عشره عليه فا كنت عارف اطول اعدت امص فى صدر كريمه وادخل ايدى فى بنطلون الترنج من غير ما اقلعهولها وده كان بيثرنى اكتر احساس انى مدخل ايدى فى هدومها وهى لبسها وابديت امص جامد وهى اهاتها ابديت تعالى
كريمه/اه ه ه ..مش قادر ..ابوس ايدك يا شريف كفايه
انا/وهنا روحت جرى مشغل الكاست فى الاوضه علشان محدش يركز فى الصوت وده كان العادى فى البيت انى انا وكريمه بنسمع اغانى فى الاوضه وهنا كان لازم اجرب افشخ حاجه فى خيالى وهو انها تمسك زبرى با ايدها وتمصلى زى الافلام وفعلا اعد ابوس فى رقبتها وودانها وافعص فى صدرها كنت عايزها تهيج اوى علشان متقومش كنت بعمل كل حاجه سمعتها عن الجنس والبت بقت سيرحه على الاخر اعده على السرير ضهرها مفروض وانا واقف جمبها بلعب فى كسها وافعص فى صدرها وبعد كدا طلعت زبرى قدام بوقها وهنا فاقت
كريمه/لا ياشريف لا ..وحيات امك ..لا ..سبنى اروح
انا/(اعدت ابوس فيها علشان تسكت وتلين معايا وفعلا ابديت تسكت ومسكت ايديها وخالتها تمسك زبرى وتمشى عليه وحبه حبه بقت بتحلبه لوحدها ...انا بصراحه مستحملتش كل ده جبتهم تانى على ايديها..وهنا وقفت شويه كانت الاثار هديت بس تخيلوا كدا معايا فى اوضتى على سرير وانا شاب عندى 18 سنه قدامى مزه مكلبظه صدريه عريان قدامى وكسها من المايه باين فى البنطلون ومغمضه عنيها مش قادر تتكلم وشعرها الاسود نازل على جسمها العرقان من السخونا بتعتنا وبواقى لبنى على كف ايدها كل ده خله زبرى يبدا يقوم من تانى ورجع ابوس فى شفايفها تانى
كريمه/كفايه بقى يا شريف ..مش قادر بس ..ماما حتبهدلنى
انا/(وانا اعد بدعك فى كل حته فى جسمها ..مش سايب حاجه) متخفيش انتى خلاص بقيتى مسئوله منى انتى دلوقتى مراتى اللى بحبها وبموت فيها وحاخليها اسعد واحده فى الدنيا
كريمه/(بفرحه)مراتك..بجد يا شريف
انا/امال يا حببتى ده انتى كل حياتى (وهنا كريمه كانت خلاص سلمت كل حاجه وانا بقيت المتحكم فيها روحت ماسك ايدها وخالتها تدعك زبرى وبعدها قوتلك )افتحى بوقك
كريمه/لا يا شريف..علشان خاطرى
انا/حد يقول لا لجوزه ..يلا
كريمه/(مع الكلام الحلو كريمه بقت ملبن وفتحت بقها وابديت ادخله فيه وهى مش عارفه تعمل ايه)
انا/مصيه يا كريمه كانك بتمصلى ايس كريم
كريمه/(ومع محاولات مبدئيه ابديت تمص بس طبعا زبرى مستحملش كل ده فاجبتهم فى بوقها وطبعا هى شرقت واعدت تكح بس انا لحقتها وجبتلها مايه وابديت تهدا وانا اعدت جمبها وابتدينا نتكلم وهى بتفوق)
انا/كنتى حاتموتى يا حببتى
كريمه/حببتك ؟...انا مش مصدقه اللى حصل ده(وحاتبدء تعيط)
انا/لا انا قولت ايه انتى مراتى حاتعيطى حاقول عليكى نكديه واجوز غيرك
كريمه/لا لا ..انا حاعيش خدامه تحت ريجليك
انا/ياحببتى(وهنا كنت بحاول اضحك عليها بكلمتين علشان افضل مسيطر عليها وكل اللى فى دماغى معقول اللى بيحصل ده بجد وكنت بفكر لحد ماكلام كريمه فوقنى)
كريمه/شريف ..شريف ..انتى مش معايا
انا/لا يا قلبى معاكى بس سرحت فى النعيم اللى انا فيه ..كنتى بتقولى ايه
كريمه/بقولك انت حاتعمل ايه ..حاتكلم ماما امتى علينا
انا/قريب جدا ..ده انتى حلم عمرى (وحضنتها ومش عارف اعمل ايه)يلا ياقلبى علشان تلحقى تروحى قبل ماما ماتيجى
كريمه/اه صح(تنظر فى ساعه الحيط) دى خلاص قربت تيجى..(تنظر لنفسها وتتكلم بمياعه ) ده انت بهدلتنى خالص ..اعمل فيك يه
انا/تعملى ده(بوستها بوسه طويله)
كريمه/يوه يا شريف ..يلا بقى ماما حاتموتنى لو ملقتنيش فى البيت
انا/طيب يلا قومى انا حابص اشوف حد فى الصاله ولا لا لو كدا اطلعى على طول وغيرى الترنج اللى غرق ده
كريمه/ ماهو بسببك (تبدء فى الوقف وتبدء فى لبس الستيان)
انا/(اذهب لاخذ الستيان) لا دى بتاعتى انا
كريمه/يامجنون ..حاتعمل بيها ايه
انا /اعمل ايه..ايه دى فيها ريحه مراتى حببتى
كريمه/يامجنون حاطلع بصدرى كدا سايب فى الترنج
انا/انا لو عليا اطلعك ملط
كريمه/مجنون
انا/(ابدء فى بوسها)مجنون وبموت فيكى
كريمه/(تحاول كريمه ظبط شكلها الخارجى علشان تعرف تطلع من عندنا لبتها اللى فى الشقه المجاوره وعلى الحظ كان جدى وجدتى ناموا وانا كنت مظبط لها السكه لحد ماوصلت شقتها بس كل اللى فى دماغى هو انا اللى حصل ده حاجه كويسه ولا مصيبه اتفتحت عليا
(نعود للكلام مع منال واحنا على السرير وانا بلعب فى كسها)
منال/يخرب بيتك ...كل ده يطلع منك انت
انا/غلبان يا منووله وحياتك
منال/غلبان ايه بس ..بس استنا يا واد اللى حكيتوه ده كله ميخلكش خبره فى النيك ده انت كنت بتفعص بس
انا/(بضحك) لا يا عمرى ما ده كان من سنه ...سنه فيها كريمه رهن اشارتى اقولها نفسى اعمل اى حاجه اشوفها على النت تقولى حاضر دى جبتلى صحابتها كمان
منال/لا ده الموضوع ده عايزله اعده تحكيلى المهم دلوقتى كلم خالتك ناديه وقولها انك تعبان واستموت خاليها تيجى على هنا
انا/تمام(طلعت الموبيل وطلبت خالتى ناديه)
انا/الو
ناديه/(بعصبيه فى التليفون) ايوا يا شريف انت ايه اللى اخرك كدا
انا/تعبت يا خالتو فى الدرس وفجاه حسيت انى مش قادر اقف على رجلى
ناديه/يالاهوى طيب ..انت فين
انا/انا فى بيت صحبى اللى بناخد فيه الدرس اول لما اقدر اتحرك حانزل من عنده
ناديه /انت بتقول ايه ادينى العنوان انا حاجى اخدك حالا
انا/ماشى يا خالتى اكتبى عندك(ووصفتلها العنوان وقفلت معاها المكالمه ) ها ايه رايك؟
منال/مش قوتلك مجرم
انا/طيب دلوقتى ..حايحصل ايه
منال/اول لما تيجى ناديه حاتشوف ..
ارجو يكون الجزء ده عجابكم

سلاح مرات خالى الفتاك (الجزء التالت)
(اولا احب اشكر كل اللى شجعنى على الجزء اللى فات بجد بتدونى طاقه ايجابيه جامده جدا وبتشجعونى على الكتابه بطريقه مش معقوله شكرا بجد )
نرجع لاحداث القصه وانا ومنال اعدين على السرير وانا وهى بنتكلم
منال/اول لما تيجى ناديه حاتشوف
انا/بقولك ايه لا افهم علشان الدنيا تمشى صح
منال/(تمص زبرى) احنا حانعمل على خالتك ناديه ملعوب صغير كدا علشان نكسر عينها
انا/اه طبعا لما تيجى حاتديها شاى ابو خلطه وبعدها انكها.... صح؟
منال/(تضربنى على زوبرى براحه) لا غلط طبعا
انا/(بتوجع)اه ..امال ايه ؟
منال/لو نكتها المره دى مش حاتعملها تانى وحاتبقى غصب وممكن تقلب عليك العمر كله ..لكن انا عايزها تبقى عجينه فى ايدك ..كلبه تقول حاضر وبس
انا/انا مش فاهم
منال/انا حافهمك ..انت عارف هانى كان بيحكيلى كل حاجه عن العيله بكل التفصيل ..وعلشان كدا انا اعرف اسرار كتير عن ناديه ..وناويه استغل النقطه دى
انا/حلو ..انتى بقى حاتفضحى الاسرار دى صح؟
منال/(تضربى زبرى تانى)لا غلط ..وبعدين (تحلب زبرى جامد)حاتفهم ولا لا
انا/خلاص خلاص فهمينى
(تبدء منال تحكيلى هى ناويه تعمل ايه وفى نهايه كلامها)المهم يابطل تعمل اللى مطلوب منك من غير ماتبين حاجه اتفقنا
انا/اتفقنا
اوصفلكم خالتى ناديه طويله جسمها مشدود صدرها مش كبير بس مرسوم رسمه بنت متناكه وطيزها كبيره عندها 45 سنه كانت متجوزه ومكسافر مع جوزها لكن اتطلقت ورجعت عاشت هنا فى شقه بعيده عن بيت العيله بناء على طلبها وكانت هى اللى بتباشر مصنع جدى بعد ما كبر المهم نرجع للقصه
(يمر الوقت وتاتى ناديه للعنوان وترن الجرس فايفتح الباب راجل ضخم جسمه عريض ..اسمه انور)
انور/(يفتح الباب وينظر لناديه) ايوا اى خدمه
ناديه/(تبصله وهى خايفه من منظره لكن بتحاول تدارى ده) ايوا من فضلك كان ابن اختى شريف بياخد درس هنا وتعب
انور/اه ..اهلا وسهلا اتفضلى
ناديه/(تدخل ناديه)انا اسفه على الازعاج ...(تبدء فى النظر فى اركان الصاله لا تجد شريف ) امال شريف فين؟
انور/جوه فى الاوضه اصل هو تعب اوى ساعت الدرس فا دخل ريح على السرير ومعه ابنى جواه تعالى اتفضلى
ناديه/هو تعبان لدرجه دى (تدخل الاوضه مسرعه لتجد شريف على السرير مربوط الايدى فى اعمده السريرومتغمى عنيه وعند النظر له تجد انور خلفها ويغلق باب الاوضه بسرعه)
ناديه/انت بتعمل ايه يا حيوان ...يا عرص افتح الباب (تحاول فتح الباب)
انور/ (يمسكها ويجرها على الارض نظرا لقوه جسمه ويربط ايدها وراه ضهرها ويبدا فى الكلام )
انوار/اخرصى خالص يا شرموطه من عايز نفس
ناديه/انت مين وبتعمل كدا ليه
انور/انا مين ؟طبعا مش عارفه انا مين ..ما اللى زيك بيدوس على الناس برجليهم من غير لا احساس ولا ضمير (يضربها بالقلم)
ناديه/(تبدء فى العياط) حرام عليك ..حرام عليك
انوور/حرام عليا انا(يمسكها من شعرها ) ..وانتى مكنش حرام عليكى اللى عملتيه فيا
ناديه/(بعياط) انا عملت ايه انا مش فاهمه حاجه
انور/انا حافهمك ..انا انور اللى كنت شغال فى المصنع بتاع ابوكى زمان...ولما عكستك ..روحتى قولتى لابوكى ..فاجمع العمال وضربونى فى المخزن لحد ماكسرولى دراعى ..وابوكى مكفهوش كدا طردنى من المصنع وبهدلنى اخر بهدله لحد ماطفشت من البلد كلها وكل ده بسببك انتى يا شرموطه..انا لازم اموتك
ناديه/لا لا لا ..انا كنت صغيره اوى ..معرفش ان كل ده حايحصل ..وحاولت اصلح الموضوع لكن بابا كان عصبى اوى ..معرفتش اقنعه يسمحك ..صدقنى
انور/(ضحك بغيظ) اصدق ايه يا وسخه (يمسكها من لبسها ويرفعه عن الارض)..ده انتى حاتشوفى عذاب محدش شافه .... ده انتى حاتتمنى الموت
ناديه/(تعيط )ابوس ايدك ..أبوس رجلك ..انا معملتش حاجه ..ألموضوع ده عده عليه سنين كتير
انور/الموضوع ده كانوا امبارح ..انا فاكر وانا ببوس رجل ابوكى علشان يرحمنى وهو ورجالته بيضربوه فيا زى الكلب ...(انا لازم احرق قلبه زى محرق قلبى ) انا لازم اموت....
ناديه/حاتعمل ايه ..أنا مش عايز اموت
انور/لا ياكس امك الموت دى راحه ليكى (يتجه انور ناحيه شريف ويخرج سكينه من جايبه) انا حاموت الحيله ده
انا/(فى الوقت ده انا كنت متكتف فى السرير وعينى متغميه وبوقى مربوط علشان يبان انى مخطوف فعلا)
ناديه/يا لاهوى لا ..شريف لا ..ابوس ايدك انا مستعده اعمل اللى تطلبه اى حاجه خد اللى انت عايزه ..انا ممكن اجبلك فلوس كتير اوى ..بس سيب شريف حرام عليك
انور/بقولك ايه خلاص وقته خلص اترحمى عليه
(يذهب انور لشريف فى تمثيل منه انه ذاهب لقتله وطبعا شريف بيحاول انه يفك نفسه فى حاله هياج لكنه مربوط كويس اوى فامفيش فايده وهنا كانت ناديه فى حاله انهيار ورعب جامد)
ناديه /لا ابوس ايدك ارحمه هو مالوش ذنب ..ابوس ايدك (وهى بتحاول تقف علشان تمنع انور لكن انور كان اقوى منها فازقها فاوقعت على الارض وجيبتها ترتفع لفوق وفخادها تبان)
انور/(ينظر لرجلين وفخاد ناديه)لسه فرسه زى ما انتى يا متناكه (يرفعها من الارض ويضعها على السرير اللى شريف عليه بحيث ان ضهرها يبقى على السرير ورجليها وطيزها على رجلين شريف وطبعا شريف فى محاوله منه انه يفك الحبل او يتحرك لكن من غير فايده )
انور/انا بقى جالى فكره ..انا بقى حانيكك واصورك وابعت الصور لابوكى علشان يعرف بنته الشرموطه اللى كانت بتتناك فى طيزها من طوب الارض وهو فاكرها محترمه
ناديه/(فى الوقت ده كانت بتعيط وبتحاول تستعطف انور لكن هو كان مش سامع حاجه )
انور/(يخرج موبيله من جيبه ويبدا فى التصوير ويقلع البنطلون وبطلع زبره ويمسك ناديه ليجعل بوقها مواجه لزبره )تعالى بقى يا شرموطه(يدخل زبره فى بوق ناديه وهى بتعيط وفى حاله توتر ويدخله للاخر فا تبدء فى الاختناق وبعد كدا يخرجه من فمها ويكرر الموضوع تانى)
انور/ها يا شرموطه زبرى حلو ولا لا يا متناكه
ناديه/(تستقبل زبر انور فى بوقها من غير اى مقاومه بتعيط وخلاص)
انور/(يرفع انور القماشه اللى على عين شريف) بص يا حيلتها بص ..خالتك الشرموطه ..اجدع شرموطه كانت بتمص فى شراعكم ..وجدك المعرص فكرها محترمه
انا/(طبعا علشان التمثليه تمشى صح انا اعد بحاول افك نفسى وانى متعصب اوى من اللى بيعمله انور)
انور/(وناديه بتمص زبر)براحه على نفسك يا وحش الشرموطه دى متستاهلش كل ده دى اوسخ واحده فى عيلتكم (ينظر لناديه) ماتقوليله يا نانا ..ولا احكيلى انا على مغامراتك القديمه
ناديه/(وزبر انور فى بوقها وتشير برفض) اممممم ..اممممممممممم
انور/خالتك دى مفيش عيل فى الشارع مكيفش طيزها ..وجت عليا انا وعملت شريفه يا ا خى احااااااااااااااا
(يبدا انور فى انه يقلع ناديه هدومها وهى مربوطه فا يقلعها الجيبه ويفتح البلوزه ويطلع بزازها بره الستيان ويبدء فى مص بزازها وهى مش قادره تقاوم)
ناديه/اممممممممم حرام (ابتدا انور يمص فى بزاز ناديه جامد وهى كانت ساحت خالص فا مش بتتكلم بس مش بتعارض والاهات طلعت) اه ه ه ه ه اه ه ه ه ه
انور/ايه انتى سحتى يا شرموطه ..مش كنتى محترمه من شويه (نزل كلوت ناديه وصباعه بيلعب فى كسها علشان تسيح ويدخل صباع ويطلعه ويدهولها تدوقه وتمصه) مصى يا شرموطه
ناديه/(كانت خلاص ساحت احساس انها بتتغصب على النيك ودى حاجه بتهيجها اوى وانها بتتناك قدامى وكل ده خالها فى عالم تانى )امممممممم ..امممممممممم
انور/(يكلم شريف) بقولك ايه يا واد يا شريف ..علشان انت واد جدع وبسببك الشرموطه دى جت تحت رجليا انا حاكفائك (يرفع ناديه وتبقى فى وضع الكلب ويفك ايدها ويطلع زبر شريف من البنطلون ويخلى ناديه تمسكه وهو يبدء فى الدعك فى طيز ناديه)
انور/ها يا شرى ..أيه رايك ..قوتلك خالتك دى متناكه
ناديه/(بتمص زبر شريف وهى ممحونه على الاخر وانور بيمص فتخه طيز ناديه براحه اوى علشان تدوب اكتر
انور/ياااااا ..الطيز دى ياما حلمت بيها (يضربها على طيزها جامد وبعد كدا يحط صباع فيها ثم صباعين بعدها تلاته ويحرك ايده وناديه بتتنفض من حركه انور فى طيزها)
ناديه/اححححح ...مش قادره
انور/ايوا كدا هى دى المتناكه اللى انا اعرفها ودلوقتى عايزانى اعمل ايه يا وسخه
ناديه/نكنى بقى مش قادره
انور/(وهو بيصور بالموبيل) تعالى يا عم ناجى(اسم جدى)شوف بنتك اللى ضربتنى علشانها زمان عايزه تتناك( يدخل انور زبره فى طيز ناديه مره واحده)
ناديه/ (تصرخ) اه
انور/ايه وجعك.....ده انا حافشخ اللى جابك
انا/(فى الوقت ده كانت خالتى بتمص زبرى بس على خفيف علشان انور كان هريها نيك فى طيزها)
ناديه/احححححححححححح ...كفايه
انور/(يمسك ناديه ويقلبها على ا لسرير ويفتح رجليها علشان يدخله فى كسها)ها يا شيرى امبسط من خالتك الشرموطه ولا عايز تنكها (يضحك)
ناديه/لا ..لا ابوس ايدك
انور/(يدخل فى كسها )ماتدى الواد فرصه حايلقى فين شرموطه زيك
ناديه/(الكلام ده كان مخلى خالتى هايجه على الاخر وكسها غرقان ) اه ه ه ه ه ه ه ه ه
انور/(يخرج انور زبره من كس ناديه ) انا عايز اجبهم فى بوئك وتبلعيهم كلهم يالا يا بنت القحبه (يرفع راس ناديه ويدخل زبره فى بوقه وتبدء فى حلبه لحد مايجبهم فى بوقها وتبلعهم بعد كدا انور بيعدل هدومه ويدخل زبره فى البنطلون) (بعد كدا يفك ايدى ورجلى وبوقى)
بقولك ايه يا واد انت تاخد خالتك الشرموطه دى وتمشى من هنا ولو فكرتوا بس ان حد منكم يجى هنا حانزل الفيديو بتاع خالتك ده على النت واخليها اشهر من صافينار مفهوم يالا
انا/(طبعا انا عملت انى بحاول اقوم وانى مش مصدق اللى حصل وحاولت اقوم خالتى ناديه وهى فى حاله متتوصفش متناكه فى كسها وطيزها ومعيطه ...قومتها وحاولت انى البسها هدمها وطبعا اتعمدت انى اسيب الكلوت بتاعها علشان انا بحب اجمع كلوتات اللى بنكهم وخرجت انا وخالتى من الشقه وهى متسنده عليا وطبعا انا معايا رخصه سواقه فاركبنا عربيتها ورجعنا الشقه بتاعتها وهى طول السكه بتعيط وانا عامل انى مصدوم ومش بتكلم خالص
السؤال المهم
انا/طبعا انتو عايزين تعرفوا سر اللى حصل ده
منال قالتلى ان خالى هانى كان قايلها على اسرار العيله وان ناديه لما كانت صغيره كانت شرموطه بتتناك من طيزها والموضوع ده كان معروف وعلشان كدا جوزوها بسرعه وسافرت على طول وكان فى واحد اسمه انور كان شغال فى مصنع جدى لما جيه يكلم ناديه شتمته وقالت لجدى فاضربه وطرده والموضوع ده كان مقصر اوى فى ناديه وجاولت تصلحه معرفتش وطبعا منال قدرت تجيب انور وهو اقتنع جدا انه ينيك ناديه علشان ينتقم من اللى عملوه ابوها فيه وهنا حصل كل ده ناديه اتناكت وبقى معانا فيديو فيه كل حاجه
نرجع بقى للعربيه وانا وخالتى مروحين طبعا انا كانت خالتى سخنتنى اوى لما مصت زبرى وكنت واخد حبايه من منال علشان ماجبهمش بسرعه بس كنت خلاص لازم انيك حد وهنا فكرت فى كريمه بس قولت برضو خالتى جمبى ياتره اعمل ايه ؟
يتابع
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وياريت متحرمنيش من تشجعكم وكلمكم الحلو

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء الرابع

كنا وقفنا فى احداث الجزء الاخير لما نزلت انا وخالتى من البيت وهى كانت فى حاله صعبه بعد ما انور نكها والرعب والمتعه اللى كانت فيه وطبعا هى ماكنتش حاسه اعدع تعيط وبس ... نزلنا واخدتها على الشقه بتاعتها وكلمت جدتتى وقوتلها انى حبات عند خالتى النهارده وده كان شئ طبيعى اننا ابات عن اى حد من قريبى المهم طول السكه كانت خالتى ناديه ساكته و انا سامع صوت عياطها ساعتها ضمير كان واجعنى اوى وخصوصا ان خالتى ناديه ماكنتش وحشه معايا لكن افتكرت لما كنت انا ومنال بنتكلم قبل ما خالتى تيجى الشقه بعد ماسمعت خطتتها
انا/يخربيتك يا شرموطه ..ايه اللى انتى عايزه تعمليه ده
منال/ايه ..يا حنين صعبوه عليك
انا/امال يا متناكه ..دول عيلتى بقولك ايه فكك من اللى فادماغك ده ..انا ماشى.. انتى مجنونه (وفعلا كنت قومت حامشى)
منال/(تمسكنى منال) هو انت مش عايز هانى يرجع ..ولا استحليت كس مراته .. وعايز تنكها وتمشى
انا/يعنى انا ادمر عيلتى كلها علشان خاطرك
منال/لا مش علشان خاطرى ..علشان خاطر هانى خالك ..اللى رباك وكان متابعك وكل اسرارك كانت معه والوحيد اللى وقف معاك بعد ما امك وابوك ماتوه نسيت
انا/(بزق منال وببعدها عندى)لا منسيتش بس لو افترضنا انى نفذت اللى قولتلى عليه دى حايرجع هانى ازاى
منال/حلو انا اقولك ..شوف يا حبيبى (تبدء فى دعك زبرى وهى بتتكلم) الحلو الامور الكبير ده (بتتكلم على زبرى)لما يدخل فى كس خلاتك وبناتهم ..محدش فيهم حايقدر يعارضك على حاجه حاتبقى انت ليك كلمه عليهم واول لما تقولهم هانى يرجع من الخليج ويرجع لشغله هنا محدش حايعترض
انا/ده انتى مخك مخ شطانه... وطبعا انا الكوبرى اللى عملتى كل ده ....علشان تضربى عيلتى بيا
منال/(بتبوسنى وهى لسه بتدعك فى زبرى) لا يا روح قلبى انت احلى واجمد سلاح اهاجم بيه ..وغير كدا هو انا بعذبك ..ده انا حاخليك تنيك نسوان عيلتك وتكيفهم على الاخر
انا/(مع بوس منال ولعبها فى زبرى كنت خلاص سخنت اوى فقوتلها) بقولك ايه ماتيجى نعمل واحد بسرعه
منال/لا يا حبيبى وفر صحتك علشان تعرف تظبط خالتك ..انا حاديك حبايه تخليك هاديه علشان انت حاتشوف بلاوى كمان شويه
انا/ماشى يا شرموطه لما نشوف اخر افكارك الوسخه
(نرجع للعربيه وانا وخالتى اعدين وهى بتعيط وانا بمثل انى متاثر وطبعا لما وصلنا البيت طلعت دخلت اوضتها وقفلت على نفسها بالمفتاح وطبعا مكنش قدامى غير انى انام بس طبعا كنت هايج من كتر الاحداث اللى حصل قدامى فامكنش قدامى غير انى اتفرج على فيديوهات كنت صورتها لكريمه وده حابقى احكلكم عملتها ازاى المهم جبتهم ودخلت انام لصبح ولما صحيت لقيت خالتى صحيت فى الصاله فاقومت ودار بنا الحوار ده
انا/صباح الخير يا خالتو
ناديه/صباح الخير يا حبيبى ..اعملك الفطار
انا/(مستغرب انها مش باين عليها حاجه) لا يا خالتو مش عايز ...انتى تمام؟
ناديه/اه تمام
انا/طيب حابه نتكلم
ناديه/(بعصبيه) هو حصل حاجه علشان نتكلم فيها
انا/(بخوف)لا يا خالتى مفيش
ناديه/(تبدء فى العياط)انا اسف يا شريف ..انا اسفه
انا/(اخدتها فى حضنى) ممكن تهدى
ناديه/اهدا ايه بس ..بعد ما العرص ده عمل اللى عملوه فيا ..(تفتكر انه صورها)يامصبتى ده كمان مصورنى..اكيد حايذلنى بفيديو ده ومش بعيد يوريه لبابا زى ما قال ...وطبعا بابا مش حايستحمل .انا خلاص انتهيت (بتعيط)
انا/لا يا خالتى متقوليش كدا امال انا روحت فين
ناديه/يعنى انت ياعيل حاتعمل ايه
انا/عيل ...طيب ادينى يومين وشوفى العيل ده حايعمل ايه
(وطبعا نزلت وسبتها وانا عارف انها على اخرها وفعلا اعدت يومين مبردش على تليفونات خالتى ناديه ولا حتى لما كلمتنى على موبيل جدتتى واتحججت انى بذاكر ومردتش وبعد اليومين روحتلها البيت وبعد مافتحتلى الباب)
انا/ازيك يا احلى خاله فى الكوكب كله
ناديه/(تمسكنى من هدومى)بقى كدا يا شريف تسبنى من غير حتى تليفون وانا اللى قولت انك راجل وحاعتمد عليك طلعت عيل
انا/ايه يا ناديه فى ايه حاتبهدلى الهدوم ..يالا اعمليلى قهوه علشان دماغى حاتفرقع
ناديه/ولاه امشى غور فى داهيه انا على اخرى
انا/اغور فى داهيه ..ماشى بس مش حاقولك حلت الموضوع ازاى
ناديه/ايه ..بجد يا شريف ..احلف كدا
انا/وغلاوتك عندى اتحل خالص كمان
ناديه/طيب احكيلى بسرعه
انا/مش قبل ماتعمليلى قهوه وتقوليلى اتفضل يا حبيبى
ناديه/ياشريف مش وقت هزار قولى عملت ايه
انا/مبهزرش مش قايل غير بعد ماتجبيلى القهوه
(وفعلا عملتلى القهوه وهى حاتموت وتعرف عملت ايه وانا كنت بحاول العب با اعصابها لاخر درجه )
ناديه/(بعد مشرب القهوه) قول بقى
انا/ماشى يا خالتوا (طلعت موبيلى من جيبى ) افتحى الفيديو على الموبيل وانتى حاتفهمى
ناديه/(تفتح الموبيل وتشغل الفيديو لتجد انور وهو متكتف واتنين بلطجيه بيضربوه وهو بيقول الحقونى ..حرامت يا شريف بيه ..حرامت انا اسف يا ناديه هانم يا اميره ناديه ارحمونى ببقى )
ناديه/يخربيتك انت عملت ايه
انا/قوتلك ادينى يومين وانا حاحلهالك ..ايه رايك
ناديه/ طيب والفيديو
انا/الفيديو يا ستى..(يخرج موبيل متكسر فى كيس) ادى موبيل الحيوان ده كسرته ميت حته لما اتاكدت ان مفيش نسخ تانيا للفيديو ..ها ايه رايك بقى
ناديه/(اخدتنى بالحضن) يا حبيبىىىىىىىى انا مش عارفه من غيرك كنت عملت ايه ..انت فعلا راجل وسيد الرجاله كمان ..اطلب اى حاجه وانا انفذهالك حالا
انا/اى حاجه ؟
ناديه/طبعا
انا/طيب ..انا زهقت من المذكره ونفسى اتفسح ماتيجى نروح الشاليه بتاعنا اللى فى العين السخنه
ناديه/طيب ودروسك
انا/ده يوم واحد يا ناديه ..علشان خاطرى علشان خاطرى
ناديه/ماشى اجهز الشنط ونتحرك الصبح
انا/ماشى يا احلى ناديه فى الكوكب خمسه الصبح حاتلقينى تحت البيت (وخرجت علشان اجهز شنطتتى)
طبعا انتو فهمين اللى حصل ..انا فى اليومين اللى سبت خالتى فيهم قابلت انور وجبت اتنين بتوع كمال اجسام واتفقت معاهم اننا بنصور خناقه كدا وكدا وطبعا بعد ما صورت الخناقه اخدت موبيل زى بتاع انور وكسرته ميت حته علشان متسالش على الفيديو وبكدا ابقى البطل فى عيون خالتى وفعلا روحت البيت جبت الشنطه وروحتلها على البيت واتحركنا بالعربيه ووصلنا الشاليه)
انا/يلا بقى يا خالتى علشان ننزل المايه
ناديه/ لا انا مش حانزل
انا/مش حاتنزلى ايه ..حد يجى هنا ومينزلش المايه
ناديه/لا ما انا معملتش حسابى ومجبتش المايوه معايا
انا/(يضحك) كنت عارف انك حاتعمل كدا وعلشان كدا جبتلك مايوه معايا (وطلعته من الشنطه)
ناديه/يخربيتك ده مايوه بيكينى
انا/امال يا وحش ..ده انتى حاتبقى سبب فى طلاق نص ستات الشاطئ النهارده
ناديه/يابكاش ..انا خلاص كبرت
انا/كبرتى مين ..بقولك ايه هو احنا حانضيع اليوم فى الكلام ..ادخلى البسى المايوه وحانتراهن لو ما تعكستيش من كل الرجاله اللى على البلاج الغدا على حسابى ..اما لو حصل حاتفضلى بالمايوه لحد ماننام بليل ...اتفقنا
ناديه/(مع هزارى ومحاوله ناديه انها تفك المود اقتنعت ولبست المايوه وطبعا جسم ابن وسخه فاجر صاروخ ابيض فى بيكينى اسود ومكتوب على المايوه من وراه سكسى بالدهبى ..طبعا اتعكست لما قولنا يا بس وانا كسبت الرهان وجبت الغدا على حسابها وكان حكمى عليها انها تاكل وهى لبسه المايوه فى الشاليه )
ناديه/يخربيت عقله يا شريف انا مضحكتش فى يوم اد النهارده
انا/اى خدمه قولتك ..حاتعملى قلابان على البلاج ..شوفتى الست اللى قالت لجوزها بتبص على ايه هو بتاعك بيقف اصلا
ناديه/(وهى بتضحك) بس يا ولد بطل قله ادب
انا/انا يا نانا ..ده انا غلبان خالص
ناديه/ماشى يا غلبان ..يلا قوم عايزين نشيل الاكل ونقفل الشاليه علشان نتحرك الصبح
انا/ماتخلينا يوم كمان
ناديه/لا.. احنا اتفقنا ..يوم واحد
انا/ماشى ..انا حاقوم الم الاكل واعملنا احلى عصير وانتى استنينى يا سمو الاميره فى الجنينه اتفقنا
ناديه/اتفقنا
(طبعا الكل فكر انى حاحطلها حاجه فى العصير لكن لا انا كنت عايزها هى اللى تبقى بتعمل ده بمزاجها )
انا/اتفضلى يا ستى احلى عصير
ناديه/الجو ابتدا يسقع انا حادخل اغير المايوه ده
انا/وبعدين ..احنا اتفقنا حاتفضلى بيه لحد ما ننام ولا حاتبقى عيله
ناديه/يعنى ابرد ....انا عيله يا سيدى
انا/انا كنت عارف انك عيله وعلشان كدا جبتلك ده (جبتلها كاش مايوه تلبسه فوق المايوه لونه اسود)
ناديه/ايه يا واد كل ده.... انت عرفت الحاجات دى ازاى
انا/ياخالتوه انا احمد صحبى شغال فى محل ملابس قوتلها هاتلى احلى حاجه
ناديه/لا الحاجه حلوه فعلا ..سلم ايدك
انا/طيب يا خالتوه ممكن نتكلم سوا بقى
ناديه/(طبعا مودها قلب)انا كنت عارفه ان ده حايحصل ..عايز تقول ايه
انا/صراحه انا مكنتش حابب ازعلك بس كل ما افكر فى كلام الحيوان اللى صورك ده دماغى بتروح وتيجى ..وعايز اعرف منك هو فعلا كلامه كان صح وانك...
ناديه/كنت عيله يا شريف مش فاهمه حاجه فى الدنيا وجدك كان مشدد علينا اوى كنت بنزل وبرجع مع السواق بتاعنا كان شاب طويل وعريض كان دمه خفيف اوى كان دايما بيضحكنى ولما ابقى زعلانه ميسكتش غير لما اضحك ..كنت صغيره واى كلمه حلوه كانت بتاثر فيا وده اللى لعبه عليها عمرو السواق وكان كل يوم يجبلى ورده ويسبهالى فى الدواسه علشان بابا ميشوفهاش ويوم وراه يوم بقى عمرو ده احسن واحد فى حياتى وطبعا بقينا بنتقابل فى الجراج بحجت انه بيسخن العربيه كانت بتبقى احلى ربع ساعه فى حياتى يعد يحكى معايا ويهزر لحد مافى يوم ابتدا الكلام يتحول لفعل وابتدا يبوسنى وبعد كدا بقى بيقفش فى بزازى على خفيف بعد كدا بقى جامد ويلعب فى كسى جامد وانا بقيت مقدرش ابعد عنه يوم الاجازه ده كان بيبقى عذاب علشان مبشفهوش وبعد مده كان لازم يطفى ناره هو كمان فابقيت بمصله زبه لحد مايجبهم فى بوقى ..وبقيت اغيب يوم عن المدرسه واروح انا وهو فى اى حته بعيده هاديه واموصله زبه وبعدها اقنعنى انه يفتح طيزى ...وقتها مكنتش بفكر فى حاجه غير انى اتناك ..كان بيسخنى اوى وبعد كدا يسبنى اروح المدرسه ..كنت ببقى مش مركزه فى اى حاجه طول اليوم بفكر امتى حانروح علشان نعد فى الجراج حبه ويريحنى ..وفضلنا على كدا لحد ماخالتك الكبيره امينه شفتنا وطبعا علشان الدنيا متوسعش هددت عمرو انه لو ممشيش من الشغل حاتقول لبابا ..وطبعا عمرو كان غلبان فاخاف ومشى على طول .وامينه جابت سواق راجل عجوز بحجه انه محتاج الشغل وفجاه بقيت لوحدى وبعد ما كنت كل يوم اتناك مبقاش بعمل حاجه وده كان معصبنى ومخلينى مش مستحمله حاجه..لحد ما ابتديت اعلق مع الولاد اللى فى الشارع وطبعا كنت اسهل بنت فى الشارع بكلمتين حب توصل لطيزى و تلعب وتقفش براحتك لحد ما بابا عرف وطبعا جوزنى لابن واحد صحبه عايش بره جيه البلد اسبوع اجوزنى وسافر ..ولما سفرت اكتشفت انه مش راجل اصلا ..اعدت معه اربع سنين ولما تعبت خليته يطلقنى ورجعت عشت لوحدى
انا/(وناديه بتحكى وهى مش مركزه معايا انا كنت قلعت خالص واعدت احلب زبرى علشان يقف ولما خلصت كلمها اتفاجئت بيا)
ناديه/(تنظر لشريف) ايه ده .. انت اجننت ..انا اللى غلطانه انى افتكرتك راجل
انا/(هجمت عليها وهى على الشيزلونج)ما انا راجل امال ..ده ايه (حاولت احك زبرى فى كسها واللى كان سهل بسبب المايوه)
ناديه/(بتحاول تقاوم بقوه) بامجنون بتعمل ايه انا خالتك ..يامجنون
انا/(قربت من بوقها واعد اببوس فيها ورميت جسمى عليها علشان متعرفش تقاوم ..وابديت اقفش فى بزازها
ناديه/شريف ..بس يا شريف ..يا مجنون
انا/روحت قومت من عليها وساحب الكلوت بتاع المايوه)
ناديه/انت حاتعمل ايه ..حاتعمل ايه
انا/انتى بقى بتحبى العافيه انا بقى حاظبطك (فتحت رجلين ناديه ورشقت زبرى فى كسها مره واحده)
ناديه/اه
انا/ايه يا شرموطه ..
ناديه/اه ..براحه
انا/براحه ..ايه ..ده انا حافشخك لصبح (واعدت ادخله فيها واطلعه جامد اوى وهى بتصوت والميزه ان الشاليه مفيش حد جمبنا وده اللى خلانى نكتها بمزاج اوى
ناديه/شريف ..كفايه يا شريف
انا/كفايه ايه... سيبانى كل السنين دى اجيبهم على افلام طيب ماتقوليلى كنت ريحتك يا شرموطه ..يا متناكه
ناديه/بس يا شريف الكلام ده ..
انا/ايه بيسخنك ..ما انا عارف ما كسك غرقان كس شرموطه كانت بتتناك فى طيزها من العيال
ناديه/اه ه ه هه ه بس يا شريف كفايه
انا/(وانا بدخله فى كسها جامد)لما جوزك مكنش راجل هو مين اللى فتح كسك كدا وخلاه ملعب ها
ناديه/احححححححححح ..
انا/انتى شرموطه برخصه ..بتتناكى من ابن اختك وفشخاله كسك ..ده انتى حتى مقومتيش يا متناكه
ناديه/بس يا شريف حرام عليك
انا/وانا لسه عملت حاجه (قلبتها وخالتها فى وضعيه الكلب) انا حانيك الطيز الجباره دى (وفعلا ابديت انيك فى طيزها وهى سيحه على الاخر )
انا/(بضربها على طيزها)مبسوطه يا شرموطه ..اجبلك انور ..ينيكك تانى
ناديه/اح ح ح ح ح امممممممممممممم
انا/(ابديت العب فى كسها بصوابعى وبزبرى فى طيزها وهى بتترج قدامى وبزازها بتترج)
ناديه/اه هه ه هه هه ه ه هه كفايه يا شريف مش قادره طلعه بقى
انا/(مسمعتش كلمها واعدت انيك فيها فى كسها وطيزها لحد ماخلاص كنت حاجبهم) انا حاجبهم
ناديه/حاتهم فى كسى
انا/لا انا حاجبهم على جسمك (وفعلا جبتهم على وشها وصدرها )
ناديه/يامجنون...
انا/ايه رايك بقى ...راجل ولا عيل
ناديه/لا راجل وسيد الرجاله كمان
انا/(ببوسها)
ناديه/كفايه بقى انا مش حملك ...انا حاقوم استحمى
انا/لا انتى حاتفضلى كدا
ناديه/افضل ايه ده انت لبنك مغرقنى
انا/ماده حلاوته ..حاتفضلى كدا لحد الصبح ولبنى عليكى والصبح حاحميكى با ايدى ماشى ياشرموطه
ناديه/ماشى يا راجلى
انا/(وهنا خلاص بقت ناديه خاتم فى صباعى وطبعا اى حاجه حاقولها حاتسمعها ودى اول خاله من خلاتى وانا بهزر مع ناديه بعد ما نكتها اعدت افكر ازاى اقنعها تساعدنى اوصل لخالتى امينه وعيالها فاقوتلها ..
يتابع
ارجو ان يكون الجزء ده عجبكم وياريت متحرمونيش من تعليقاتكم بجد عايز اعرف راى الناس فى القصه

سلاح مرات خالى الجزء الخامس

وقفنا الجزء اللى فات لما نكت خالتى ناديه بعد ماحكتلى اد ايه هى كانت شرموطه وان اى حد بكلمتين حب يوصل لطيزها وويقفش فيها وبعد ما نكتها وبقت خاتم فى صباعى حكمت عليها انها تنام جمبى عريانه ولبنى على جسمها كله ومردتش انها تستحمى علشان تبقى هايجه وخصوصا ان فكرت انها اتناكت من ابن اختها ده كان مخلى كسها غرقان لوحده وفعلا نممنا مقتولين وصحيت انا قبل خالتى ماتقوم
انا/(قومت ولعت سجاره ووقفت فى البلكونه حبه كدا واعدت افكر ازاى حاقدر اوصل لخالتى امينه وهى اصلا اكبر خلاتى متجوزه وجوزه عايش وعندها ولد وبنت الولد اصغر منى بسنه والبنت اكبر منى بتلات سنين الفكره كلها كانت ازاى ادخل العيله دى وخالتى امينه اصلا مبتحبنيش وكنت بخرج مع ولادها اصلا صدف ازاى حاعرف اسيطر على العيله دى ..مفوقنيش غير لما السجاره خلصت ولسعت ايدى وقولت الموضوع محتاج مخمخه بس اكيد خالتى ناديه حايبقى ليها دور فى الموضوع وعلشان كدا كان لازم اخلى ناديه متعرفش اصلا تقاوم اى حاجه تسمع الكلام وبس وعلشان كدا قولت لازم اصحيها على حاجه حلوه
انا/(قومت رايح على الاوضه ومولع نور خفيف لقيت خالتى ناديه نايمه على جمبها اليمين وطيزها لبره ..جسم فاجر ابن وسخه ..وبزازها مايله على الجمب اليمن ..روحت حاولت براحه من غير ماتصحه انى اخليها تنام على ضهرها وفتحت رجليها براحه وونزلت ابتديت امص فى زنبورها براحه طبعا بعد دقيقه من لحسى فى كسها ابتديت تفوق
ناديه/امم..شريف ..اه ه ه ه
انا/(ابتديت ازود مص فى كسها وهى ابتديت تتجاوب على طول وكسها بيجيب على طول)
ناديه/احححح..كفايه يا شريف ..
انا/(وقفت مص وطلعت قرصت حلمت بزازها جامد) ايه يا خالتى مالك
ناديه/(بتتوجع بمياعه) اه ...متقوليش يا خالتى
انا/ليه ..بتهيجى لما بقولك يا خالتى
ناديه/(بهياج) اه
انا/ليه يا خالتى فكره ان ابن اختك فشخ رجلك واعد بيقفش فى بزازك ده جامد عليكى(ابديت العب فى كسها با ايدى)
ناديه/(بهياج) بس يا وسخ
انا/الوسخ هو انتى ..اللى بتهيج من الكلام وعايزه تتناك طول الوقت
ناديه/احححححح
انا/(رجعت امص فى كسها تانى الستات بتحب المص اوى وانا كنت قاصد ازودها معاها ..وخالتى ناديه كانت خلاص اتبنجت اعده بتحرك وتتنفض مع مصى لكسها وفجاه طلعت على صدرها وصدرت زوبرى فى بوقها )مصى بقى يا شرموطه.... انتى ايه ...ردى عليه
ناديه/(بتتكلم بالعافيه) شرموطه
انا/برافو عليكى ..مصى بقى زبر سيدك
ناديه/(مسكت ناديه زوبرى وابدت تدخله فى بوقها وتمصه بطريقه بنت متناكه تدخله جواه لحد زورها وتلعب فى بضانى با ايديها وبعد كدا تطلع زوبرى وتمص راسه براحه وبعد تدخله فى بوقها تانى )
انا/انا فى الوقت ده كنت اعد اقفش فى صدرها با ايدى بعد كدا فكرت ما اعمل حركه 69 وفعلا جيت اقوم
ناديه/رايح فين
انا/اصبرى يا متناكه ..حاروئك (وفعلا خاليت راسى لتحت وزوبرى لفوق عند بوق ناديه وابديت الحس فى كسها)
ناديه/ا ه ه ه ه ..لا براحه ..مش قادره
انا/براحه ايه يا شرموطه ده انتى حاتناكى لحد مايبانلك صحاب (ابديت امص وادخل صباعى واطلعه مع المص وهى بتمصلى زبرى بس طبعا مش قادره )
ناديه/اه هه احححححححححححححححح ..انت اتعلمت ده فين يا شرموط
انا/مالكيش دعوه اتعلمت فين ..قوليلى انتى بس كام راجل غير جوزك ناكك
ناديه/بس يا شريفففففففففف
انا/بس ايه ..احكى يا شرموطه (ضربتها على كسها) يالا
ناديه/12
انا/(دفست تلات صوابع فى كسها )ايه ..12 ..احا ..ده انتى معلمه ...ودول كانو مين ..قولى
ناديه/مش قادره يا شريف ابوس ايدك
انا/(ابتديت امص جامد فى كسها وهى اصلا كان غرقان من الكلام) قولى يا شرموطه
ناديه/اه ه ه ه ه .. كان اخوات جوزى الاتنين لما كانوا بيجوا يزرونا ..
انا/الاتنين ..يخربيتك ازاى
ناديه/كان كل واحد بيجى لوحده ..مره فى السنه يزور اخوه وويعد معانا شهر ..طبعا لما لقيت جوزى خيبه مبيعملش حاجه اشتكيت لاخوه وقوتله انى عايزه اطلق ..وهو راح قفشنى من كسى وزنقنى فى الحيطه وقالى حاتطلقى اخويا وتفضحيه ..لو هو ميعرفش انا اعرف و..يوميها نكنى ساعتين فى كسى وطيزى
انا/يابت الشرموطه ..والتانى
ناديه/التانى ..جيه بعد ما اخوه سافر ب 4 شهور واول لما بقينا لوحدنا قالى ان اخوه فهمه كل حاجه وناكنى فى المطبخ على الارض ..كان بيحب الحاجات دى
انا/(انا من الكلام كان زبرى حايفرقع ..خالتى شرموطه على الاخر ..وهى ابتديت تتكيف من الكلام ومسكت زبرى جامد وابتديت تمصه احلى وعلى الرايق)وبعدين مين الباقين
ناديه/اى حد كان بيجى البيت يصلح حاجه او يوصلنا حاجه كانت لازم اخليه ينكنى بس اللى كيفنى اوى بواب العماره
انا/يا وسخه ...البواب
ناديه/اه كان زبره عريض اوى كان لما بيدخله فى كسى كنت ببقى حاموت
انا/ ما الحياه حلوه اهو امال اطلقتى ليه
ناديه/(وهى بتمصلى زبرى) جوزى شافنى والبواب بينكنى على سريره ..طبعا معرفش يقول ايه والبواب خاف ونزل جرى وهو طلقنى ورجعت على مصر من غير محد يعرف حاجه عن الموضوع
انا/كفايه مص بقى (قومت وقفت قدام خالتى ومسكت رجليها البيضه وحطيت كعب رجليها الاتنين على زوبرى وقفلت عليه وابديت انكها فى كعب رجلها)
ناديه/اه ه ه هه ه..نكنى بقى يا شريف ..كسى عايزك
انا/طيب العبى فى نفسك خالينى اهيج عليكى اكتر
ناديه/(ابتديت تلعب فى كسها وانا ماسك رجليها وده كان مخلى الموضوع صعب بس كانت بتحاول وبتقفش فى صدرها )شريف
انا/عايزه ايه يا خالتى
ناديه/خالتك عايزه زبرك الكبير يدخل فيها
انا/(فتحت رجليها وابتديت افرشلها كسها براس زبرى) حلو كدا
ناديه/اححححح ..انت هيجتنى اوى ..ريحنى بقى
انا/(دخلت زبرى مره واحده وطلعته على طول)
ناديه/شريففففففففف ..نكنى بقى حرام عليك
انا/(رفعت رجليها على كتفى..ودخلته فى كسها وابديت احركه جواها )
ناديه/اح حح ح ح ..جامد يا شريف ..نكنىىىىىىىىى
انا/زبرى مكيفك يا خالتى
ناديه/(وهى مش قادره تتكلم)اوى يا حبيبى
انا/ده زبر مين يا وسخه
ناديه/ابن اختى الشرموط
انا/ادورى بقى عايز امسىى على طيزك)
ناديه/لا كمل فى كسى
انا/مش بمزاجك يا شرموطه..انتى قحبه ..تعملى اللى يتقالك وبس.. يلا(ضربتها على فخادها جامد)
ناديه/(بوجع) اه ...حاضر (قامت واخدت وضعيه الكلب وانا تفيت على خرم طيزها وابتديت الحسه براحه)
اه ه ه ه هه ه
انا/(دخلت لسانى فى خرم طيزها وبا ايدى بلعب فى كسها قدام وهى بتقفل على ايدى علشان اوقف لعب)
افتحى يا شرموطه رجلك
ناديه/يا شريف ..مش قادره ...
انا/(دخلت زبرى فى طيزها وابديت انكها بغباوه ونمت على ضهرها وفى نفس الوقت بقيت العب فى كسها وفجاه اقفش فى صدرها علشان متبقش عرفه تعمل ايه)
ناديه/اوفففففففففففففففففففف ..بس يا شرموط ..يا وسخخخخخخ
انا/(بكلمها فى ودنها) ايه رايك يا خالتو ..مش انا احلى من البواب الى كان بينيكك قدام جوزك العرص
ناديه/اه ه ه ههه ..احلى بكتير ..انت كنت فين من زمان
انا/موجود..ياما جبتهم على كلوتاتك اللى كنت بسرقهم لما اجى ازورك
ناديه/(بصوت مبحوح من الهيجان) انت يا وسخ اللى كنت بتاخد الكلوتات
انا/الكلوت الاسود ابو شبكه عند كسك ده انا خليته ابيض من كتر ماجبت لبن عليه ...كنت اعد افكر ان ده مكان كسك وانه كان بيحك فيكى وانتى لبسه
ناديه/كفايه يا وسخ ..كلامك مموتنى ..وزوبرك فشخ طيزى مش قادره
انا/طيب عايزه فين
ناديه/تعالى فى كسىى ..ريحوه
انا/(قلبتها وخاليت كسها فى وشى وكنت خلاص زبرى على الاخر فادخلته فيها مره واطلعه)
ناديه/اح حححح..بس بقى يا شريف مش قادره
انا/(اعدت ادخل زبرى واطلعه وبعد حبه كنت خلاص حاجبه روحت مطلع زبرى ) انا حاجبهم
ناديه/هاتهم فى بوقى انا وحشنى طعم اللبن
انا/(دخلت زبرى فى بوقها واعدت تمصه مطولش لانى كنت خلاص مش قادر جبتهم فى بوقها وبلعتهم ولا اجدع شرموطه)
ناديه/لبنك ..حلو اوى يا شريف
انا/وانتى احلى شرموطه نكتها فى حياتى
(اخدتها فى حضنى ونمنا على السرير وانا خلاص مستوى المهم صحيت على الساعه 4 5 كداولقيت خالتى ناديه مش جمبى ..قومت ادور عليها لقتها فى الحمام تحت الدش فجاه زبرى قام تانى وقولت ناديه دى لازم تطلع مكيفه على الاخر دخلت كانت سيبه الباب مفتوح دخلت وهى كانت ضهرها للباب ووشها تحت الدش روحت داخل حضنها جامد)
ناديه/(صوتت)يخربيتك يا شريف خضتنى
انا/(وانا حاضنها وبحك زبرى فى طيزها مع المايه وهى نازله علينا) ما انتى اللى غلطانه بتستحمى من غيرى
ناديه/ما انتى اللى هددتى يا خويا ولبنك كان عليا
انا/طيب.... الشرموطه لازم تتعاقب
ناديه/الشرموطه تحت امرك
انا/طيب انزلى مصيلى زوبرى
ناديه/امرك يا سيدى(نزلت على ركبها فى البانيو وبتمص زبرى وطبعا المايه نازله علينا وهى كسم المنظر وهى ماسكه زبرى واعدده تمص والمايه مغرقه شعرها وانا كنت مكيف على الاخر)
انا/ودلوقتى الشرموطه حاتتناك عقابا ليها
ناديه/طيب براحه
انا/براحه ايه ده انا حافشك يا خالتى (خالتها تطلع وتسند با اديها على اعده الحمام وانا دخلت زبرى من وراه فى كسها واعدت ادخله واطلعه فيها وهى بتصوت)
ناديه/اووووووووووف ..يا شريف ..شريف مش قادر اقف
انا/(انا كنت هايج اوى من منظارها وهى مش قادره تقف وانا بنكها وده خلانى اجبهم بسرعه)
ناديه/ايه ده ..انت جبتهم
انا/اه يا شرموطه مقدرتش منظر اللى جابك يهيج الحجر
ناديه/وانا مالى انا عايزهم فى بوقى
انا/احا..وانا حاعملك ايه
ناديه/ماليش فيه خالى زبرك يقوم
انا/طيب اتصرفى انتى يا معلمه
ناديه/(اعدت على قاعده الحمام وفتحت رجليها وانا وقفت قدامها وهى مسكت زبرى وابديت تمص فيه وباايدها التانيا شويه تلعب فى بضانى وشويه تلعب فى كسها )مبسوط من خالتك
انا/اوى ...
ناديه/عارف انى لعبت فى زبرك من سنتين كدا
انا/يا بت الشرموطه عملتى ايه
ناديه/مره وانتى بايت عندى قومت روحت الحمام لقيتك نايم فدخلت اغطيك لقيت زبرك واقف ..منظره هيجنى على الاخر اعدت احك فيه با ايدى من على الهدوم وانت نايم مش حاسس لحد ما جبتهم ..روحت سبتك وطلعت على طول خفت تصحى
انا/يا بنت الوسخه ..ده انا اليوم ده قولت ازاى اجبهم وانا نايم واستحميت ومكنتش فاهم ده حصل ازاى
ناديه/(ابتديت تمصه وتحلب زبرى جامد) يالا بقى هاتهم عايزه لبنك فى بقى يالا
انا/(مع الحلب الجامد والكلام الوسخ بتاع خالتى جبتهم فى بوقها )
ناديه/(بعد مامصت زبرى ومسحت كل اللبن)يالا بقى علشان نستحمى ونلحق نرجع علشان دروسك يا وسخ
انا/دروس ايه....ده انتى احلى مدرسه فى الكوكب كله
ناديه/(اخدتنى تحت الدش واعدنا نبوس فى بعض وهى بتدعك فى زبرى وانا بدعك فى كسها لحد ما خلصنا الدش وطلعنا وهى كانت بتنشف شعرها وانا بسرحولها
انا/قوليلى يا خالتى ..انتى كنتى بتحبى عمرو ده
ناديه/(اتنهددت) ده كان احلى حاجه فى حياتى بجد ..لولا خالتك امينه كان زمانا متجوزين وعندى عيال اكبر منك..... يالااشوف فيها يوم
انا/اه ..طيب اللى ينتقملك من امينه ويخليها كلبه تحت رجلك ..تديلوه ايه
ناديه/اديلوه ايه... ايه ..ده انا حاعيش خدامه تحت رجله ..بس فهمنى حاتعمل ايه
انا/حاقولك
يتابع
(ارجو ان الجزء ده يكون عجبكم ويااريت تقولولى رايكم علشان ده بجد بيفرق معايا فى انتظار تعليقاتكم )

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء السادس

اولا احب اشكر كل اللى شجعنى برسايل او تعليقات بجد الموضوع بيفرق معايا وبيشجعنى انى اكمل
نرجع لقصه بتاعتنا
انا/(وقف الكلام بينى وبين خالتى ناديه على ان اللى ينتقم لها من اختها امينه تديلوه ايه وقالتلى انها تعيش خدامه تحت رجليه وهنا كانت الخطه ماشيه زى الفل ناديه عايزه تنتقم من امينه وانا عايز اوصل لامينه وعيلتها كلها فقوتلها )
انا/طيب ما تساعدينى يا نانا وانا اجبلك راسها فى الارض
خالتى ناديه/(بخضه) شريف ..انت حاتعمل ايه ؟
انا/ماتخفيش اوى كدا انا حاوعد بنتها ريم بالجواز ويوم الخطوبه مش حاروح ....(طبعا مش ده اللى كان فى دماغى بس انا كنت بقولها اى كلام علشان تساعدنى)
ايه رايك؟ وابقى كدا كسرتها
ناديه/فكره تجنن ..طيب يالا يا بطل
انا/لا الموضوع لازم انتى تدخلى فيه
ناديه/ازاى
انا/بصى يا ستى ..خالتى امينه بتكرهنى... هى اصلا بتكره كل الناس فا انا ..لو اتقدمت لريم ..اكيد حاترفضنى وش ..لكن لو خالتى امينه رضيت عنى وبقيت فى عنيها كويس حاتوافق والخطه تتم
ناديه/ودى حانعملها ازاى يا فالح
انا/ما هنا بقى حايبقى دورك ..لازم ترجعى تتكلمى معاها وترجعوا الاخوات الحبايب وانا عن طريقك ادخل البيت ونفذ خططتنا
ناديه/انت عبيط يا شريف ..ده بتكرهنى من زمان
انا/ما انا عارف ..لكن لو دخلتلها بوش ..انك ندمانه على العمر اللى راح ..ونفسك ترجعى فى حضن عيلتك من تانى ..والكلام ده ..اكيد حاتقتنع
ناديه/وفكرك خالتك... الشويش امينه ..حاتقتنع بالكلام ده
انا/اكيد ..اللى يشوف الوش الحلو ده ..والبزاز اللى تهبل دول يقتنع على طول
ناديه/(تضحك) يا واد بس
انا/بس ايه ..يا شرموطه ..هو فى كدا بز ملبن وكس كله عسل
ناديه/يا واد يا بكاش
انا/بكاش ..ايه يا لبوه (خالتى ناديه كانت اعده على السرير بتسرح شعرها وبتكلمنى روحت فاكك الروب بتاع الحمام اللى لبسه واعدت اقفش فى صدرها )
ناديه/(بتتاثر بالتقفيش ويبان فى صوتها)بس يا شريف ...عايزين نخلص علشان نرجع البيت بقى
انا/(بقرص الحلمه بتاعتها جامد)بيت ايه يا مزه ..حد يبقى معاكى وويفكر فى البيت
ناديه/(وهى بتسخن من الحركه)شريف..اه ..جدتتك حاتزعق
انا/سيبك منها ركزى معايا سبيلى نفسك خالص(مسكت ايديها وخلتها تلعب فى كسها)
ناديه/ما انا سيبه خالص ...هو فى اكتر من ابن اختى بيقفش فى بزى وانا بلعب فى كسى قدامه
انا/ولسه(نزلتى على ركبى وفتحت رجليها علشان الحس كسها)
ناديه/لا يا شريف(بتحاول تقفل رجليها بمياعه) الحركه دى بتموتنى
انا/ما انا عارف يا شرموطه (بلحس بالسانى فى كسها واعد با ايدى ادعك فى فخادها )
ناديه/اح ح ح ح ..بس بقى يا شريف ...
انا/(وقف لحس وبصتلها)عايزانى اوقف
ناديه/(زقت رقبتى على كسها ) لا ..كمل يا ابنى اختى ..اححح ..الكلمه دى.... بتهيجنى اوى
انا/ابن اختك حايروقك (بمص كسها واسحب زنبورها باسنانى على خفيف)
ناديه/اوفففففففففففففففف..يا وسخ كفايه .... نكنى بقى يا شريف
انا/طيب قوليلى عايزانى اكيفك ازاى
ناديه/دخله فى كسى ..عايزه اوى
انا/لا انهارده يوم طيزك..انا حادخله فيها بس بطرقتى
ناديه/انت حاتعمل ايه
انا/(قلبتها بالعافيه وخلتها نايمه على بطنها .واعدت العب فى خرم طيزها بصباعه)
ناديه/ا هه ه ه..حرام عليك يا شريف
انا/بس يا شرموطه ..مش عايز صوت خالص
ناديه/حاضر
انا/ولما انيكك ..مش عايز صوت اكتمى اهاتك(وانا اعد ادخل صوباعى فى طيزها)
ناديه/ليه
انا/علشان لو نكتك فى مكان فى ناس محدش يحس بينا
ناديه/اح ح ح ح..انت ناوى على ايه
انا/كل حاجه يا شرموطه ..اللى عنده خاله زيك لازم يتمتع بيها ..ولا ايه
ناديه/اعمل اللى نفسك فيه ..انا خدمتك ..بس ريحنى بقى.... انا تعبانه
انا/عنيا ..(بدخل زبرى فى طيزها)
ناديه/اه ه ه ه
انا/(بعصبيه)قولنا ايه
ناديه/حاضر..(بتحاول تكتم) امممم ..امم
انا/شاطر (برزع فى طيزها جامد)
ناديه/اه ه هه .. مش قادره...اه ه ه
انا/الشرموطه مابتسمعش الكلام ..يبقى لازم تتعاقب(بطلع زبرى من طيزها واقلبها تنام على ضهرها وبفتح رجلها وادخل زبرى فى كسها وفى نفس الوقت بضرب على بزازها جامد)
ناديه/حرام عليك ..الحركه دى بتولعنى
انا/انتى كل حاجه بتولعك يا وسخه..ماتجمدى شويه
ناديه/مش قادره .....زبرك ده حايموتنى
انا/طيب ..خدى بقى (اعدت ادخله واطلعه فيها بسرعه)
ناديه/ا حح ح ح ح ..ا ه هه (تقفش فى بزازها با ايدها وهى بتتناك)
انا/(نمت عليها وزبرى فى كسها )بصى فى عينى وقوليلى فكرتى فيا قبل كدا
ناديه/بس بقى يا شريف
انا/قولى (وانا برزع فى كسها)فكرتى ولا لا
ناديه/فكرت
انا/امتى احكيلى
ناديه/شريف
انا/(نزلت امص بزها وانا بنكها )ها قولى
ناديه/مره وانت عندى فى البيت دخلت تستحمى ومقفلتش الباب كويس وانا شوفتك فى مرايه الحمام وشوفت زبرك ووانت بتحلبه هجت عليك اوى ..كنت عايزه ادخل عليك واخليك تنكنى
انا/وعملتى ايه ..طفيتى نارك ازاى
ناديه/دخلت الاوضه وقفلت عليا ..واعد العب فى كسى واتخيلك بتنكنى
انا/ياشرموطه مدخلتيش ليه وكنتى طفيتى نارى
ناديه/خوفت من الفضيحه ..لكن زبرك منظره كان مهيجنى على الاخر
انا/وده كان قبل ماتلعبى فى زبرى وانا نايم ولا بعد
ناديه/(بشرمطه) كفايه بقى يا شريف
انا/(رزعه زبر جامد) انطقى
ناديه/يوميها ....كنت مش قادره .. استنيتك لما نمت دخلت واعدت ادعك فى زبرك وانا وبلعب فى كسى واول لما جبتهم طلعت من الاوضه جرى
انا/اه يالبوه ...كل ده منك انتى ..وانا اللى اعد اشم فى كلوتاتك واتخيل كسك ..انتى عارفه انا كنت بخلب زبرى على ايه يوم لما كنت بستحمى
ناديه/ايه
انا/كلوتك الاحمر ..الفاتله ..كنتى ناسيه فى الحمام وانا لقيته واعدت اشم فيه وشلته بعيد عن المايه علشان متحسيش بحاجه
ناديه/احححح ..انت كنت بتهيج عليا اوى كدا
انا/(وانا عد برزع فيها جامد) امال يا شرموطه ده انتى يزازك دى ياما جبت عليهم لبن فى دماغى
ناديه/اوففففففففففففف ..زبرك مولع فى كسى
انا/اه....انا خلاص حاجبهم
ناديه/هاتهم فى بوقى
انا/(طلعت زبرى من كسها ودخلته فى بقها وهى اعد تحلبه لحد ماجبتهم فى بقها) اه ه ه ه
ناديه/(بعد مابلعت اللبن كله ومسكت زبرى )هو ايه ده مبيتهدش
انا/انت يا خالتو ..فياجراصلى اول لما بيشوفك بيقف على طول ..تجربى
ناديه/لا ابوس ايدك ..خلاص مش قادره ..انا حاقوم استحمى تانى ..بس المره دى حاقفل الباب ..انا مش حمل مره كمان
انا/(ضحكت) ماشى انتى اللى خسرانه
ناديه/ماشى يا قلبى ..ياله روح استحمى انت كمان علشان نلحق نوصل البيت قبل الليل
انا/طيب مانوفر المايه ونستحمى سوا .
ناديه/يالاهوىىىىىىىىى....بقولك ايه انا حاروح استحمى
انا/طيب استنى بس(قومتلها)
ناديه/(تجرى منى وهى بتضحك بشرمطه)بس بقى يا مجنون عايزين نلحق نوصل (تدخل الحمام وتقفل الباب)
انا/ماشى يا قلبى لما تطلعى حافشخك
(بعد كدا طلعت خالتى ناديه من الحمام وابتديت تلبس اول حاجه جت تلبس الكلوت)
انا/لا لا لا لا مينفعش
ناديه/ايه يا مجنون ده اللى مينفعش
انا/وانتى معايا مفيش كلوتات حاتتلبس تانى
ناديه/(تضحك بشرمطه) امال حامشى كدا
انا/لا يا قلبى انا حاتصرف
ناديه/ماشى يا مجنون لما نشوف اخرها(تلبس السوتيان وحاتلبس بنطلون)
انا/لا برضو مينفعش
ناديه/ولاه ..انت حاترجعنى ملط ولا ايه
انا/لا يا خالتو ..هو انا اقدر ..بس انتى حاتلبسى جيبه وسعه..وبلوزه
ناديه/اشمعنا
انا/انا حر ..انتى تسمعى وتقولى حاضر وبس (وبستها فى بوقها بوسه طويله) اتفقنا ..حاضر وبس
ناديه/حاضر (سمعت خالتى الكلام ولبست جيبه على كسها من غير كلوت والبلوزه واخدنا الشنط وركبنا العربيه)
انا/بقولك ايه يا قلبى
ناديه/امر يا حبيبى
انا/المشوار طويل وانا لازم اركز علشان ماسرحش وتبقى مصيبه فالموضوع ده عليكى انتى
ناديه/يعنى اعمل ايه
انا/(طلعت زبرى من البنطلون )عايزه نضيف ..يالا
ناديه/يامجنون حد يشوفنا تبقى فضيحه
انا/متخفيش العربيه متفيمه (ازازها اسود) والطريق فاضى ..يلا علشان ده لو نام حانزعل كلنا
ناديه/لا ينام ايه..سيبه لخالتوه حاتظبته(نزلت بدماغها على زبرى وابديت تمص فيه )
انا/(اتحركت بالعربيه وهى بتمص فى زبرى وانا مش مصدق اللى بيحصل ..الهيجان مع الحركه المجنونه كان مخلى زبرى عمود واقف)
ناديه/اممممم..حلو كدا ..مبسوط من شرموطك
انا/(بهيجان) اه ..يا شرموطه وعلشان كدا لازم ادلعك(رفعت خالتى ناديه من على زبرى وخالتها تعد عدل ومسكت اديها خالتها تحلب زبرى وانا رفعت الجيبه بتاعتها لفوق لحد ما فخدها بانت وابتديت العب فى كسها اللى كان سايح من اللى بيحصل )
ناديه/(بتكلم بالعافيه )اوف ف ف ف ف...يامجنون حاتف ض ح نا
انا/انتى لسه شوفتى جنان(دخلت صباعى فى كسها وهى اديها سابت من الهيجان)
ناديه/اه ه ه..دخله كله ..كسى هايج على الاخر
انا/(شديتها من شعرها ودخلت زبرى فى بوقها)
ناديه/(بوجع) اه...
انا/مصى يا متناكه
ناديه/اممممم..اممممم (بتدعك با ايدها )
انا/(بمفاجئه) يخربيتك ..لاجنه ..اعدلى هدومك بسرعه
يتابع
مستنى رايكم فى الجزء ده ومتبخلوش عليا بتعليقاتكم

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء السابع

احب اشكر كل اللى شجعنى على الاجزاء السابقه بجد بتدونى دفعه انى اكمل
نرجع للقصه لما كنت انا وخالتى ناديه فى العربيه وهى بتمص زبرى وانا اعد باللعب فى كسها وفجاه لقيت لاجنه فى وشى
انا/(بمفاجئه) يخربيتك ..لاجنه ..اعدلى هدومك بسرعه
ناديه/(بصدمه) يادى المصيبه اتفضحنا خلاص
انا/بس مش عايز صوت اعدلى هدومك بسرعه واتصرفى طبيعى
ناديه/اتفضحنا يا شريف ..اتفضحنا
انا/بقولك ايه كلمه كمان وحانزل من العربيه ..مش عايز صوت وسبينى اتصرف
(دخلنا على اللجنه وطبعا بسبب الازاز بتاع العربيه المتفيم الظابط وقفنا )
ظابط/رخصه العربيه والسواقه
انا/حاضر ..اتفضل (اديته الرخص..بص فيها وبصلنا وقالى اتفضل ..وبعد ماسبت الظابط وانا مش فاهم اى حاجه )
ناديه/ايه ده بجد
انا/انا مش فاهم حاجه ..المفروض الازاز ده مخالفه
ناديه/يا سلام يعنى اللى همك الازاز ومهمكش انه كان حايمسكنا
انا/يمسكنا ليه ..انتى كنتى عدلتى هدومك واحنا اللى داخلين عليه ..مش هو اللى مسكنا ..فهمتى؟
ناديه/فهمت ايه يا ابن الوسخه ...انا اللى غلطانه انى سمعت كلامك
انا/(مسكتها من شعرها جامد) بقولك ايه تتكلمى با ادب علشان مفشخش اللى جابك..(بعصبيه)ماشى
ناديه/(بخوف) ماشى
انا/(حسيت انى افورت اوى وهى ابتدت تعيط) خلاص ..متزعليش
ناديه/(بتعيط) حتى انت بتزعقلى ..كلكم بتكرهونى
انا/بنكرهك مين يا خالتى بس ..ده انا اكتر واحد بيحبك
ناديه/يسلام
انا/وغلاوتك عندى بموت فيكى ..(حطيت ايدى على رجليها)
ناديه/(رمت ايدى) اوعى ..انا عايز اروح ..يلا روحنى بسرعه (بزعيق)
انا/طيب اهدى بس ...ما احنا حانروح ..ممكن تهدى..
ناديه/(بصت ناحيه الشباك ومش راضيه ترد عليا)
انا/يا خالتى ..خالتو ...نانا ..ماتبقيش بايخه بقى
ناديه/(مش بترد وقفلت خالص)
انا/انا قولت خلاص كدا كل حاجه باظت والخطه اضربت واعدت افكر اعمل ايه بصراحه مخى كان خلاص وقف ومش عارف اعمل ايه فاقولت افتح معاها اى كلام) هو ازاى الظابط معملش مخالفه على الازاز ؟ ها؟
ناديه/(بتكلم بغلاسه) وحايعمل مخالفه على الازاز ليه
انا/ليه ..ايه ..الازاز المتفايم ده ممنوع
ناديه/العربيه مترخصه بالازاز ده
انا/ايه ده بجد
ناديه/اه ..اصلا انا اشتريت العربيه دى وكانت مترخصه بالازاز كدا
انا/ياخالتو يا جامده ..
ناديه/(ابتسمت على خفيف ..وقولت هنا ممكن تبقى الفرصه الحق الدنيا )
انا/(ابتديت اهزر معاها فى اى حاجه وبعدها حطيت ايدى على رجليها وهى معترضتش فاقولت حلو اكمل بقى ) بس انا كنت متاكد ان الظابط مكنش حايعمل حاجه
ناديه/ليه بقى
انا/قدام جمالك يا خالتى ..مكنش حايقدر يعمل حاجه
ناديه/يسلام (بضحكه صغيره)
انا/ايوا يا صاروخ انتى ..ده انتى لو كنتى نزلتى من العربيه كانت الدنيا حاتقف الصدر الجامده ده ولا الوش اللى زى القمر ده ولا الجسم الفاجر (وهنا قفلت على رجليه على بعض فاقولت ان الكلام حايجيب معاها فلازم اكمل)
انا/عارفه لو كان ركز معاكى ..كان اكيد قالك انزلى
ناديه/(بهيجان) اه
انا/وطبعا مع الهوا براه كانت الجيبه حاتطير ويعرف انك مش لبسه كلوت
ناديه/(حطيت اديها على كسها)اح ح ح
انا/طبعا عارفه كان حايعمل ايه
ناديه/(بتدعك فى كسها) ايه؟
انا/(رفعت جيبتها براحه علشان متخرجش من المود) كان حايحط ايده على فخادك الملبن دول
ناديه/(بتدعك فى كسها) اه
انا/ويقولك ايه ده ..انتى كسك مبلول ليه كدا ..انتى هايجه ولا ايه
ناديه/اوى ى ى ى
انا/(طلعت زبرى من البنطلون) حايمسكك من رقابتك وينزلك على زبره تمصيه (مسكتها من رقبتها ونزلتها على زبرى) مصى يا لبوه
ناديه/(نزلت على زبرى واخدته فى بوقها وبتدعك با ايدها فيه)
انا/(حركت ايدى على فخادها وووصلت لخرم طيزها وقولت اكلمها كا انى واحد غريب) ايه..ده يا مدام هو مال خرم طيزك واسع ليه
ناديه/(الكلام بيهيجها)امممممم.
انا/شكلك بتتناكى فيها من زمان..وانا لازم اكتشفها بنفسى
ناديه/اه ..ياريت
انا/طيب تعالى على زبرى
ناديه/(بمحن)ازاى
انا/تعالى (هديت العربيه شويه وخالتها تطلع على زبرى وخالتها تسند دماغها على كتفى وانا بدخل زبرى فى طيزها على خفيف وانا سايق وطبعا العربيه اتوماتك فا الدنيا سهله)
ناديه/(وهى سايحه)انت مجنون
انا/انا مجنون بيكى (اعدت ابوس شفايفها وطبعا مخالى عينى على الطريق)
ناديه/هو ماله كبر اوى كدا ليه
انا/معه اوسخ شرموطه ..وعايزه ميقفش
ناديه/ماتقلش كدا
انا/خلاص مش حاقول ..بس زبرى الغلبان ده يعمل ايه وهو فى طيز خالتوه ..واعده تنزل وتطلع عليه ..مش حرام عليكى
ناديه/(بتقطيع فى الكلام )حرام ..عل..يا ..انا ..وهو اللى موتنى ده ..مش حرام عليه
انا/لا ..ده غلبان
ناديه/اوى
انا/ماتيجى تسوقى انتى
ناديه/(بزعل) ايه تعبت
انا/لا يا موزه عايز انيكك كويس
ناديه/حاتعملها ازاى وانا بسوق
انا/لا ما انتى حاتعدى على زبرى وتركزى انتى مع الدريكسيون والطريق
ناديه/يخربيت جنانك
انا/يلا يا شرموطه زبرى مولع عايز كسك (وفعلا خالتها تبقى هى لقدام وبتسوق با اديها وانا رجلى على الدواسه والعربيه علشان جيب وعاليه الموضوع كان حلو ) ركزى مع الطريقه اوعى تسرحى مع كسك تضيعينا
ناديه/ا ح ح ح ح..مش قادره (وايديها كانت مش عارفه تمسك الدريكسيون كويس بس احنا كنا واخدين يمين ومشين براحه) اه ه هه هه ..براحه يا شريف
انا/براحه ايه بقى انا زبرى مولع (واعدت ارزع فيها بس على اعد ماقدر وهى كانت بتصوت والعربيه بتيجى يمين وشمال)
ناديه/يا شرموط ...مش قادره ...اه ه ه ه ه
انا/(كنت خلاص ماسك نفسى بالعافيه انى مجبهمش بس خلاص ) انا حاجبهم يا خالتى
ناديه/لا يخربيتك اوعى تجبهم فيا
انا/(وقفت العربيه وهى جت على الكرسى اللى جامبى واعدت تحلب فى زبرى اللى كان خلاص استوى)اه ه يالبوه كفايه
ناديه(بتضحك بشرمطه)مش حاسيب ولا نقطه (واعدت تحلب فيه )
انا/يلا علشان نروح بقى (عدلت هدومى انا وخالتى وجبت حاجه نشربها واكلنا فى السكه وفعلا وصلت البيت على الساعه 10 بليل وصلتنى خالتى لبيت جدى وهى روحت وطبعا طول السكه كنت بقفش فى صدرها وطيزها واعدت اسخانها علشان تسمع كلامى على طول لحد ماوصلنا تحت البيت ونزلت من العربيه وهى جت تسوق مكانى)
انا/حاتوحشينى يا قمر
ناديه/ماتيجى تبات عندى النهارده
انا/(قربت منها )شجعينى يمكن افكر
ناديه/(فتحت رجلها علشان اشوف كسها ووطلعت لسانه ولحست شفايفها بطريقه بنت وسخه ولعت فى زبرى )
انا/لا انا كدا جى
ناديه/(ضحكت بصوت واطى) اطلع يا مجنون علشان جدتك متشكش فى حاجه ركز فى مذكرتك وحاستناك بليل
انا/اركز فى مذكرتى ايه بس ..فى حاجات اهم ..والذ ..بكتيرررررر(قربت على ناديه فى العربيه اوى)
ناديه/ولاه انت حاتفضحنا ..اطلع وحاستناك بكره
انا/طيب مفيش حاجه ..تصبيره
ناديه/قوتلك حاتفضحنا ..يلا باى(اتحركت بالعربيه)
انا/باى ..يا خالتو..يا مزه
(طبعا طلعت السلام بتاع البيت كانه جبل تعبان جدا جدا يومين نيك مستمر وقله نوم اول لما وصلت البيت)
جدتى/انت جيت يا شريف
انا/اه يا تيتا ..انتى تمام
جدتى/اه يا حبيبى ..اعملك العشاء
انا/لا اكلنا انا وخالتو فى السكه
جدتى/هى مطلعتش معاك ليه
انا/انا فكرك نمتى فاقولت تيجى بكره
جدتى/تمام ..انا حادخل انام ..اصحيك كام بكره
انا/لا متصحنيش انا حانام برحتى علشان عايز اسهر بليل عندى مذكره جامده اوى (الكلام على خالتى بس طبعا جدتى مش فاهمه حاجه)
جدتى/ماشى يا حبيبى تصبح على خير
انا/وانتى من اهلو (دخلت اوضتى قلعت واترميت على السرير مصحتش غير الضهر على الساعه 2 على صوت داوشه فى البيت )ايه الزفت ده
انا/(قومت وانا متعصب مصدع من امبارح..طالع بالبوكس بس فتحت الباب ولسه حازعق لقيت فى وشى الوليه جواهر)
جواهر دى ست ظروفها صعبه هى وعيلتها فا جدتى بتساعدها بقرشين وهى بتيجى تنضف البيت وتساعد جدتى فى شغل البيت
جواهر ست عندها 60 سنه بس مش باين عليها سمره شعرها اسود ولفه عليه طرحه وملامح وشها حلوه جسمها بلدى على حق بزاز كبيره وطيزها كبيره اوى كذا مره كنت اقول لجدتى خايف تخبطك بطيزها تروحى مننا ..وطبعا كانت جدتى كانت بتضحك بش تقولى عيب متقولش الكلام ده نرجع لما طلعت من الاوضه بالبوكسر
انا/ايه يا جماعه الدوشه دى ....ايه يا جواهر
جواهر/معلش يااستاذ شريف انا معرفش انك هنا
انا/اديكى عرفتى ..متعمليش دوشه بقى عايز انام
جدتى/ايه يا واد يا شريف ..كفايه نوم لحد كدا ..عايزين نروق البيت ونحضر الغدا لجدك
انا/وانا قولت متعملوش انا بقول بصوت واطى
جواهر/حاضر يا استاذ شريف انا حانضف من غير صوت
جدتى/سيبك منه يا جواهر ..كلمى انتى الصاله هنا ولما تخلصى تعاليلى على المطبخ
جواهر/حاضر
انا/بقولك ايه يا جواهر انا داخل انام مش عايز صوت ..نضفى براحه (وفعلا دخلت انام صحيت على الساعه 5 وجواهر بتصحينى )
جواهر/استاذ شريف ..استاذ شريف
انا/(بحاول افوق)ايوا ..يا جواهر
جواهر/الاكل جاهز مش حاتتغدا
انا/ماشى ماشى قايم ..
جواهر/طيب ..أصلا
انا/(هنا ابتديت افوق)فى ايه
جواهر/اصلا كنت عايز اقولك كدا على موضوع
انا/طيب قولى
جواهر/لا لما تصحى كدا وانا حاقولك
انا/خلاص ماشى (وفعلا قومت واتغديت وشرببت الشاى ودخلت اوضتى وناديت على جواهر) خير فى ايه
جواهر/ بصراحه يا استاذ شريف كنت عايزك تكلملى جدتك
انا/اكلمه فى ايه
جواهر/كنت عايزه استلف منه 25 الف جنيه ....الواد محمود ابنى عايز يجيب توكتوك... وانت عارف الايد قصيره
انا/امممم ..25 الف ده مبلغ كبير يا جواهر
جواهر/انا مستعده امضئ وصلات امانه ...اى حاجه المهم اجيب للواد التوكتوك
انا/(برغم ان جواهر دى عشره من سنين لكن فى اللحظه دى الفكره فى دماغى نورت وقولت استغل الفرصه )طيب بصى انا ممكن اجبلك الفلوس دى
جواهر/(بفرحه)كتر الف خير يا استاذ شريف ده جميل عمرى ماحانساه
انا/متقوليش كدا يا جواهر ده احنا اهل
جواهر/ماده العشم برضو يا استاذ شريف
انا/بس فى حاجه صغيره كدا
جواهر/خير
انا/هو تيتا وجدو ناموا ولا صحين
جواهر/كانوا داخلين يناموا لما ناديت عليا
انا/حلو ..طيب بصى يا جواهر انا حاجبلك الفلوس وحابقى انا الضامن قدام جدى ..وطبعا دى مش حاجه ساهله انتى عارفه جدى صعب فى الفلوس ازاى
جواهر/عارفه وقولت محدش حايخلص الموضوع ده غيرك يا استاذ شريف
انا/طبعا (روحت ناحيه الباب فتحته بصيت فى حد فى الصاله وبعد كدا رجعت للاوضه وقفلت الباب) انتى عايزه الفلوس دى امتى
جواهر/لو فى اسرع وقت يا استاذ شريف الحاجه بتغلى يوم عن يوم
انا/تمام خلاص اتفقنا ..
جواهر/(بفرح) بجد ...
انا/اه ..بس فى حاجه صغير كدا
جواهر/ايه
انا/قربت عليها وهى واقفه وقوتلها )اصل انا عندى مشكله ومحدش حايحلها غير
جواهر/مشكله ايه
انا/(طلعت زبرى من البطلون)
جواهر/(لاطمت)يالاهوى ايه ده يا استاذ شريف
انا/(بعصبيه) بس يا وليه حاتصحى اللى فى البيت
جواهر/اخص عليه يا استاذ شريف دى اخرتها
انا/بقولك ايه لا اخرتها ولا خرجتها ..انتى عايزه فلوس وانا عايز اجرب الجسم الفاجر ده
جواهر/لا طبعا انا ماشيه ومش عايزه منك حاجه ..وحاقولك لجدك على كل حاجه
انا/ماشى وانا حاقوله انك دخلتى وعرضتى نفسك عليا مقابل الفلوس.... وشوفى حايصدق مين فينا
جواهر/يالاهوى يالاهوى يالاهوى
انا/ولا يالاهوى ولا حاجه ..سبيلى نفسك وانا حامتعك ...(ابتديت اقرب منها اكتر)
جواهر/عيب يا استاذ شريف انا ...
انا/حاخليهم 35 الف حلو كدا
جواهر/(بامفاجئه) 35 الف
انا/(كنت زنقتها فى الحيطه وانا زبرى طالع وواقف فدخل فى بطنها علشان هى اقصر منى واعدت احكه فيها وهى مش عارفه تعمل ايه)
جواهر/يا استاذ شريف
انا/هوششش..سبينى اتمتع بقى (شلت الطرحه اللى على دماغها واعدت اقفش فى بزازها من فوق الهدوم..حاجه كدا بلدى ملبن اوى وببوسها فى وشها كله بوقها وخدها )
جواهر/استاذ شر..
انا/اقلعى
جواهر/لا اقلع ايه
انا/يلا يا لبوه خلاصى وانا فضيلك ..أقلعى هدومك يالا
جواهر/حاضر(ابتديت تقلع جلبيه سوده اللى كانت لبسها تحتيها جلبيه تانيا تحتيها جلبيه اخف وبعدها كلوت ابيض مقطع وسوتيانه) كفايه كدا ابوس ايدك
انا/احا...وانا حافاصل معاكى يالا ياشرموطه اخلصى
جواهر/حاضر..(قلعت السوتيان طلع بزازها الملبن بز كبير والحلمه بتاعته اد عقله الصباع )
انا/(قفشت فيهم) ايه ده كله
جواهر/اه .. براحه يا استاذ شريف
انا/عيونى (بمص فى بزها)
جواهر/يالاهوى ايه ده
انا/(وانا اعد اقفش فى بزها جامد وبالايد التانيا دخلتها فى كلوتها وبلعب فى كسها)
جواهر/لا يا استاذ شريف ابوس ايدك بلاش هنا
انا/هو فى احلى من هنا(نزلت الكلوت با ايدى لتحت وهى واقفه سنده على الحيطه نزلت على ركبى الحس كسها )
جواهر/اه ..يا استاذ شريف ..اححح
انا/(مع الوقت كنت خلاص عرفت ايه المكان اللى فى كس الست اللى يخليها تسيح على طول وده اللى عملته مع جواهر ركزت على زنبورها لحد ما كانت خلاص راحت فى عالم تانى مش قادره تقف ودايخه)
جواهر/اه ..احححححححح ...كفايه ابوس ايدك
انا/احنا لسه عملنا حاجه يا شرموطه ...ده انا حاروئك
(مسكتها نايمتها على السرير وهى عريانه ملط ونمت على كسها واعدت الحس فيه تانى وهى بتتنفض من النشوه )
انا/(وانا بالعب فى كسها با ايدى)متناكتيش من امتى
جواهر/اه ..اه ...من زمان اوى
انا/انا بقى حارجعك لزمن الزبر الجميل (وقفت وفتحت رجليها... زبرى كان واقف مش محتاج حاجه رشقته فى كس جواهر وهو غرقان )
جواهر/اه..اههههههه
انا/ايه يا وسخه ده كله ده... ده كسك غرقان على الاخر
جواهر/اممممممممممممم
انا/سمعينى صوتك ..
جواهر/يا وسخ ..مش قادره
انا/وسخ ..طيب (اعدت ارزع زبرى فيها جامد) خدى بقى لما نشوف مين الوسخ ..خدى
جواهر/احححح..كفايه...مش قادره ..كفايه
انا/مش انا وسخ...ده انا حافشخك لحد مانجيب اخ لمحمود
(اعدت ارزع فيها جامد كان احساس مختلف عن لما نكت خالتى وده كان مهيجنى على الاخر وجسم جواهر كان مهيجنى اكتر ولما قالتلى يا وسخ كانها ادنتى فياجرا نكتها لحد ماجبتهم مرتين على زبرى وانا مكمل كنت هيجان على الاخر وكل ما احس انى حاجبهم كنت اطلع زبرى من كسها واعد اقفش فيها شويهلحد ما وصلت لطيزها ودى كانت قصه تانيا )
انا/لفى يا جواهر نامى على بطنك
جواهر/مش قادره يا استاذ شريف
انا/وانا باخد رايك يا شرموطه يالا (وفعلا لفت ونامت على بطنها ولقيت جبل مش طيز حاجه تخلى الزبر يقف دخلت زبرى بين فلقت طيازها واعد احكه فيهم
جواهر/احححححححححح ..اه ها هه ه ه ه براحه
انا/بس يا لبوه
(كنت خلاص مش قادر فاجبتهم على ضهرها ونمت جبها على السرير)انتى فظيعه ياجواهر
جواهر/(بعد ماهديت وابتدت تفوق)حاتجبلى الفلوس امتى
انا/ادينى يومين حاجبلك 5 الف
جواهر/ايه انت قولتلى 35 الف انت حاترجع فى كلامك
انا/انا مابرجعش فى كلامى ابدا ..كل مره حانيكك فيها حاديكى 5 الف
جواهر/ايه ..لا انا مش حاعمل كدا تانى
انا/برحتك انتى اللى خسرانه
جواهر/(بخيبت امل)ماشى يومين مش اكتر (تقوم علشان تلبس)
انا/ماشى يا جواهر هانم ..بس سيبى الكلوت بتاعك هنا
جواهر/ليه
انا/جراه ايه ..تسمعى الكلام من غير ماتسالى ..
جواهر/حاضر(لبست هدومها وسابت الكلوت على الارض ونزلت وفجاه لقيت خالتى ناديه بترن)
انا/(جبت الكلوت من الارض وبمسح زبى بيه) الو يا خالتو
ناديه/ايه يا حبيبى ماجتش ليه
انا/(ببص على الكلوت)لا كان فى حوار كدا بخلصه
ناديه/وخلص
انا/عيب عليكى ده انا شريف
ناديه/ماشى يا قلبى ..تعالى علشان فى مفاجئه
انا/مفاجئه ايه
يتابع
ارجو يكون الجزء عجبكم مستنى تعليقاتكم

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء التامن

احب اشكر كل اللى شجعنى على الاجزاء السابقه واللى جاى حايبقى اجمد اوعدكم
نرجع للقصه كنا وقفنا بعد مانكت جواهر واتفقت معاها ان كل مره حانكها حاديها 5 الف جنيه وبكدا ضمنت انكها 7 مرات وطبعا حامضيها على وصلات امانه فاضيه وكدا جواهر بقت خدامه تحت رجلى وفى الوقت ده خالتى ناديه كلمتنى فى الموبيل وقالتلى
ناديه/ تعالى علشان فى مفاجئه
انا/مفاجئه ايه
ناديه/(ضحكت بمياصه) لا لما تيجى تشوف بنفسك
انا/اه لو كدا انا جى وبايت كمان ..حادخل استحمى واجيلك يا وسخه
ناديه/طيب ماتتاخرش علشان الوسخه كسها تعابها اوى وعايزه الدكتور
انا/الدكتور جى بنفسه وزبره حايحل كل حاجه
ناديه/(بهياج) اه ه ه ..بسرعه يا دكتور
انا/طياره ..شاور سريع واجيلك يا مزه
ناديه/مستنياك يا روح قلب المزه
(قفلت الخط وطبعا انا مش متخيل حاعمل ايه انا لسه نايك جواهر وكدا خالتى ناديه على اخرها فاعندى نيك متواصل لصبح وهى شرموطه مبتشبعش فاانا كدا محتاج الحقنه بتاعت فيلم انكل زيزو حبيبى هههههه .المهم دخلت استحمى وانا تحت الدش افتكرت كريمه ..كريمه اللى مش فاكر هى مين حايلقى قصتها فى الجزء التانى من القصه افتكرتها وافتكرت اليوم ده كان اول يوم زبرى يلمسه ايد غير ايدى وده تحت الدش برغم التعب وقف زبرى تانى وافتكرت اللى حصل بعد كدا ..بعد ما كريمه روحت بتها وانا قوتلها انى حاتقدملها وانها خلاص مراتى ..حسيت اد ايه انا فى مصيبه انا 18 سنه وهى 17 سنه... وجدى صعب جدا يقتنع بفكره انى اخطب او حتى يبقى ليا اى اهتمام غير مذكرتى وهنا مكنتش عارف اعمل ايه
لو قفلت الموضوع مع كريمه حاتفضحنى وحاتبقى مصيبه ولو كلمت جدى حايقفش عليا ومضمنش يعمل ايه
وبعد تفكير قولت انى انيم كريمه واقنعها انى حاتجوزها بس لما اخلص الجامعه كمان كام سنه وفى الوقت ده اعمل اللى انا عايزه مع كريمه بس المهم كنت ازاى اسيطر عليها وخصوصا انا كانت فى دماغى افكارجنسيه وسخه كتير فا البنت اللى حاتنفذها لازم تبقى بيحبنى اوى وعلشان كدا كان لازم خطه
(خطه كريمه )
(طبعا عدا اليوم اللى حصل بينى وبين كريمه واليوم اللى بعده انا روحت عند خالتى ناديه نمت عندها ساعتها كان بيت خالتى ناديه بيت عادى بروح اعد معاها واتعشى وانام عادى مفيش اى علاقه ما بنا وعلشان اسوى كريمه على نار هاديه اعدت عند خالتى اسبوع وقفلت الموبيل وفهمت جدتى انى عايز افصل دماغى شويه فاعد عند خالتى ناديه وجدتى وافقت وانا اعدت افكر طول الاسبوع ازاى لما ارجع البيت اخاليها خاتم فى صباعى المهم الاسبوع عدا ...وانا مروح لمحت كريمه واقفه فى البلكونه وشافتنى وطبعا انا متاكد حالقيها على السلم وده اللى حصل فعلا
كريمه/(بتاثر قرب للعياط)كدا يا شريف اد كدا انا الرخيصه اللى بتهرب منها
انا/ايه العبط اللى بتقوليه ده
كريمه/عبط وانت لسه شوفت عبط ..اسبوع يا شريف ..قافل موبيلك ومعرفش عنك حاجه..ما طبعا اخدت اللى عايزه ورمتنى
انا/بس يا بت ..وطى صوتك حاتفضحينا
كريمه/وانت لسه شوفت فضايح
انا/بقولك ايه ..انا مبتهددش ..وتعالى نطلع الشقه عندى علشان اقولك حاجه
كريمه/حاجه ايه
انا/(شدتها من ايديها )تعالى بس(طبعا انا كنت راجع متاخر فاجدى وجدتى نايمين فا اخدتها على اوضتى وقفلت الباب)
كريمه/ايه يا استاذ شريف ...عايز مزاجك منى تانى
انا/ماتبس بقى يا بت ..ايه كلام... كلام.. كلام..ممكن تهدى وتسمعينى
كريمه/نعم ..
انا/(طلعت علبه من الشنطه اللى معايا كان فيها دبل فضه ونزلت على ركبى )كريمه تقبلى تتجوزينى
كريمه/(طبعا البت اتصدمت وبقت بتعيط وبتضحك مع بعض)
انا/مراتى مجنونه يا ناس
كريمه/(بتضحك) بس يا ولاه
انا/ولاه مين يا بت ..انا جوزك ..من هنا ورايح تحترمينى وتقوليلى يا سى الاستاذ شريف
كريمه/(ضحكت..زياده ومبقتش بتعيط)
انا/(انا كدا ماشى صح وهى هديت وكدا اول جزء ماشى صح ) وبعد كدا تقوليلى حافضحك ..كدا يا كرمله اهون عليكى
كريمه/(بدلع) باسلام..ما انت سبتنى اسبوع بحاله ..معبرتنيش حتى برنه
انا/لو تعرفى اد ايه انا كنت بحارب علشان موضوعنا ..انتى عارفه انا كلمت خالو هانى ..وكنت كل يوم اروح اعد معه ونفكر حانتصرف ازاى وهو اللى ادانى الفلوس علشان اجيب الدبل دى (طبعا الكلام ده كله كان بلح ومفيش حاجه حصلت منه)
كريمه/يا حبيبى يا خالو هانى ...
انا/بنت ..عيب ..انا بغير عليكى
كريمه/بجد يا شريف
انا/امال واسمى سى شريف
كريمه/استنى بس نتكلم جدا ..قولى وصلتوا لايه
انا/بصى يا ستى ..انتى عارفه طبعا ان جدو زعلان من خالو هانى علشان متجوزش العروسه اللى جبهاله جدو وعلشان كدا حايبقى صعب انه يكلمه مباشر..لكن قالى انه حايقف معايا واول لما اخلص الكليه حانيجى نتقدملك رسمى
كريمه/ايه الكليه ...ده لسه بدرى اوى
انا/حانعمل ايه يا حببتى ..انتى عارفه لو عملنا خطوه غلط وجدو قفش انسى مش بيغير دماغه ابدا فانستنىعلشان ميبقاش ليه حجه ....... لكن انتى من دلوقتى خطبتى ..وحانقول الموضوع ده لصحابنا القريبين بس ..لحد ما الموضوع يبقى رسمى .اتفقنا يا حببتى
كريمه/(كانت كريمه فى تخبط من الاحداث اللى بتحصل حواليها لكن انا كلامى كان منطقى وخصوصا انها شافت جدى وهو بيتخانق مع خالى هانى وطرده من البيت ومنع العيله كلها انها تتكلم معه ..فا مكنش قدامها غير تقتنع بكلامى ) اتفقنا يا حبيبى
انا/(بمفاجئه) يخربيت يا بت ..انتى هنا ..وامك فى البيت ..دلوقتى حاتيجى وتعملنا فضيحه ...
كريمه/لا..متخفش ماما فى فرح بنت واحده صحبتها
انا/اممم..طيب مارحتيش معاها ليه
كريمه/اروح ايه يا شريف انا كنت خلاص حاموت نفسى انت سبتنى ..والتفكير كان حايموتنى
انا/(قومت حاضنها) بس يا حبيبى انا معاكى اهو ..
كريمه/(وهى فى حضنى)بجد ياشريف
انا/طبعا يا عمرى ..يالا علشان ترجعى قبل ما ماما تيجى
كريمه/لا ماما لسه بدرى على ماتيجى ..ده الفرح مش حايخلص قبل الساعه 1 (الساعه كانت 11)
انا/(وانا لسه حاضنها)حلو اوى....تعرفى انك وحشتينى اوى
كريمه/وانت كمان يا حبيبى
انا/(بمرر ايدى على ضهرها وبنزل لطيزها) وحشتينى او ى اوى
كريمه/(بتحاول تفك منى) شريف وبعدين
انا/بعدين ايه ..مراتى وبعاين حاجاتى ....فى مانع
كريمه/(بتضحك) لسه يا استاذ بعد الفرح
انا/(دخلت ايدى فى بنطلون الترنج بتاعها من وراه) طبعا (وبوستها فى بوقها بصراحه البت حاولت تقاوم بس مع اللعب فى طيزها والحضن وكل اللى بيحصل ساحت خالص)
كريمه/(بهيجان) شريف ..لا ..يا شريف
انا/لا ايه ..انتى عارفه انتى وحشتينى اد ايه (مسكت ايديها وحاطتها على زبرى فوق الهدوم)
كريمه/(حاولت تشيل ايديها) لا ده مش صح
انا/متخفيش احنا مش حانعمل حاجه ..(مسكت ايدها تانى على زبرى) بس التعبان ده لازم تهدى ..بصى واقف ازاى
كريمه/طيب اعمل ايه
انا/(مسكت ايدها واعد احك فى زبرى من بره) طبطبى عليها هو بيحبك اوى ..كل مايفتكرك يقف ويقولى عايز كرمله
كريمه/بجد
انا/اه شايفه ..عايز يطلع من البنطلون
كريمه/لا خاليه جواه
انا/لا ..جوزك مايتقلوش لا .يتقالوا حاضر وبس ماشى .....علشان مزعلش منك
كريمه/(بحب) حاضر
انا/اقلعى بلوزه الترنج
كريمه/لا
انا/قولنا ايه
كريمه/حاضر(قلعت كريمه البلوزه وطبعا صدرها المقلبظ كان يوقف الحجر وانا وقتها كنت خام ..اخرى بشوف افلام سكس فاحسيت انى خلاص حاجبهم فاوقف حبه علشان اهدا بعد كدا طلعت زبرى من البنطلون )
انا/يالا يا قلبى عايزك تمصيلى زبرى
كريمه/انا مش بعرف
انا/انا حاعلمك ..(بشرحلها على زبرى وانا بتكلم)امسكيه كدا..وبلسانك كدا ..الحسى راسه الحمره دى
كريمه/كدا(لسه بطرف لسانها لمسته فاجبتهم على وشها وصدرها طبعا اثاره بنت وسخه شاب 18 سنه معه بنت عريانه فى اوضته بتلحس زبره)
كريمه/ايه يا شريف
انا/مستحملتش يا كرمله ..اصلك جامده اوى
كريمه/(ضحكت بكسوف) طيب خلاص انا حاقوم اروح
انا/لا تروحى فين ..احنا لسه عملنا حاجه ..بقولك ايه اقلعى البنطلون
كريمه/لا يا شريف احنا اتفقنا مش حانعمل حاجه غلط
انا/يا حببتى انا وعدتك ..انا بس نفسى اشوف كسك
كريمه/وعايز تشوفه ليه
انا/عايز اشوف اللى لما بفكر فيه زبرى بيقف على طول
كريمه/بس وعد حاتشوفه بس ..مش حاتعمل حاجه
انا/طبعا ..يالا علشان الوقت
كريمه/(قلعت البنطلون والكلوت وبان كسها الوردى كان متغطى بالشعر علشان هى مس بتحلقه.. وكان مبلول علشان كانت هايجه)حلو؟
انا/حلو بعقل ..ايه الكسك الفاجر ده ..
كريمه/خلاص البس البطلون(بتحاول تلبس هدومها)
انا/(منعتها)لا ..تعالى اعدى على السرير كدا وافتحيلى رجلك اتفرج
كريمه/تتفرج بس ..انت وعدتنى
انا/طبعا(اعدت على السرير وفتحت رجليها ومنظر كسها وقف زبرى تانى)يخربيتك منظر اللى جابه يولع ..بقولك ايه هو انتى عملتى سبعى ونص قبل كدا
كريمه/اه ..مره انا وصفاء لما كنا بنذاكر فامعرفش ايه اللى فتح الكلام ... فاقلتلى ان الموضوع ده بيخلى البنت مبسوطه اوى..وبيخليها تنام مرتاحه
انا/صح صفاء دى بتفهم (فكرت فى صفاء وجسمها ابن المتناكه فازبرى وقف اكتر) طيب ماتورينى
كريمه/(بطفوليه)لازم
انا/اه
كريمه/ حاتتفرج بس ماشى
انا/(ضحكت) ماشى
كريمه/(ابتدت تلعب فى كسها من فوق فى زنبورها..وبتعمض عنيها من الشهواه )
انا/(بقفش فى بزازها وده هايجها فافتحت عنيها وكانت سايحه على الاخر )
كريمه/اه ه ه
انا/(بقيت ببسها واقفش فى بزازها وبعد كدا لما سخت دخلت زبرى فى بقها وخالتها تمسكه وتحلبه وانا بدعك فى زنبورها زى ما شوفت فى الافلام )
كريمه/(بتمص)اممممممممم ...امممممممممممممم
انا/جامد ..ياوسخه
كريمه/(بتمص)اممممممممم ...امممممممممممممم
وبتعك با ايدها فيه
انا/ده انتى بتمصى ولا اجدع شرموطه(ضربتها على كسها)
كريمه/اه ه ه ه
انا/انتى اتعلمتى فين المص يا لبوه
كريمه/اممممم .صفاء كانت بتخلينى امص ازازه الحاجه الساقعه ...وتلعب فى كسها على منظرى
انا/اه ه ه ه ه ه ه ه...وصفاء اتناكت قبل كدا
كريمه/كانت بتتناك فى طيزها ..لحد ما حببها فتحها يوم عيد ميلاده اللى فات
انا/واتكيفت
كريمه/اه بتقولى ..ظبتها على الاخر ..بس محدش يعرف الموضوع ده غيرى
انا/(هجت لما فكرت انى ممكن انيك صفاء فى كسها) اه هه ..مصى جامد يا كريمه
كريمه/امممممممممم ...امممممممممممم
انا/وصفاء بتهيج عليكى
كريمه/(الكلام مسخنها اكتر منى) اه ..كذا مره تقفشنى من طيزى وتضربنى عليها
انا/(الكلام كان مولعنى) اه ...وايه كمان(كانت مسكه زبرى وهى على السرير وانا واقف جمبها وهى بتحكى)
كريمه/كل مره لما تيجيلى البيت تعد تبسنى فى بوقى
انا/هى بتحب البنات ولا الولاد
كريمه/(وهى بتمص)هى قالتلى..انها بتهيج عليا انا...انا فى الاول كنت فاكراها بتهزر لكن كذا مره واحنا بنذاكر تحت ايديها على كسى وتبسنى
انا/ياولاد الشرموطه ..كل ده يطلع منك يا لبوه
كريمه /انا مكنتش حاقولك بس شكل الكلام عن صفاء سخنك اوى
انا/اه يا شرموطه ..تعالى بقى (نيمتها على السرير ونمت فوقيها واعدت افرشلها كسها بزبرى)
كريمه/براحه ياشريف..اه ه ه ه
انا/ده انتى طلعتنى متناكه
كريمه/احححححححححححححح
انا/ايه رايك صفاء تمصلك بزازك
كريمه/اححححححححححح
انا/ايه هجتى عليها
كريمه/اه ..اوى
انا/ايه رايك انيكك انتى وهى وانتو نايمين على السرير قدامى
كريمه/اه .وامص كسها وانت بتنكنى
انا/اه يا شرموطه واخليها تمصلك كسك وانا بنكها
كريمه/اححححححححححححح
(طبعا بعد كل الاثاره دى طبعا مستحملتش وجبتهم تانى عليها وبعد ما ريحنا وجبتلها مناديل تمسح لبنى من عليها كانت الساعه بقت 12.30)
انا/يالا يا كرمله ..علشان تروحى قبل ما امك تيجى
كريمه/ايه زهقت منى
انا/لا يا قلبى ..وانا اقدر ..بس خايف عليكى
كريمه/ماشى يا حبيبى ..مش عايزه حاجه من الهدوم (بتكلم على الستيان والكلوت)
انا/لا المره دى سماح ..لكن بعد كدا حاطلعك مالط
كريمه/(بتضحك) اه صحيح ..موضوع انك تنيك صفاء ده كلام وبس ..انت بتاعى انا لوحدى
انا/(بحاول مابينش انه صح) طبعا يا عمرى ده كلام وخلاص (وحضنتها)
كريمه/يا حبيبى يا شريف
انا/(فى اللحظه دى كنت بفكر ازاى انيك كريمه علشان التفريش ده مبيشبعش والكلام عن صفاء كان مخلينى مابفكرش غير فى كس صفاء وشرمطتها ..لكن برضو ام كريمه حاتبقى مشكله فى الخطه اللى عايز اعمل فاكان لازم افكر ازاى اوصل لصفاء وانكها ... وام كريمه ازاى اسيطر عليها )
يتابع
ارجو ان الجزء ده يكون عجبكم حاستنى تعليقاتكم

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء التاسع

(فى الاول احب اشكركم على تشجيعكم ليا وده اللى بيخلينى استغل اى وقت فاضى علشان اكتب اجزاء القصه وياريت متحرمونيش من تشجعكم)
نرجع للقصه لما فرشت كريمه وعرفت منها ان صفاء بتبحها وبتهيج على جسمها وان الفكره دى بتهيج كريمه وده كان باين على كسها وهيجانه من الكلام عن صفاء وانها تتناك معاها وطبعا ده كان فى دماغى طول الوقت وكان مهيج زبرى على الاخر وخصوصا لما كنت بشوف صفاء وهى جايه تذاكر مع كريمه وخصوصا انها كانت بتجلها يوم ويوم ولما اسال كريمه كانت بتقولى وحياتك بنذاكر مبنعملش حاجه تانيا..بس طبعا الكلام ده ميدخلش على عيل صغير بس مكنتش لقى حل للموضوع بس بعد كدا الظروف كلها خدمتنى وده اللى حانعرفه فى الجزء ده
انا/(برن لكريمه كذا مره وصفاء عندها ومش بترد وبعد مده رنتلى)ايه يا بنت المتناكه مبترديش ليه
كريمه/اسفه يا حبيبى كنت عامله التليفون صامت علشان بنذاكر
انا/بتذكروا ولا حاجه تانيا يا شرموطه
كريمه/يوه ه ه ه..بقى يا شريف ..متخلنيش اندم انى حكتلك ..هى كانت فتره وخلاص مبيحصلش بنا حاجه دلوقتى
انا/(بدعك فى زبرى وانا متخيل اللى بيحصل مابنهم) يا كرمله ..انا بغير عليكى ..مش عايز حد يلمسك غيرى
كريمه/(ضحكت ضحكه طفوليه)بجد يا شريف
انا/امال يا روح قلبى
كريمه/طيب حاقفل معاك ..علشان صفاء طلعت من الحمام وحانكمل مذكره
انا/ماشى يا عمرى روحى(قفلت الخط) يا بنت اللبوه ..بتشتغلينى انا (بقلد كلمها) كانت فتره وخلاص مبيحصلش حاجه...ماشى يا كريمه
(كان فى شباك فى اوضه كريمه على المنور قدام اوضه جدى وجدتتى ..فاقولت اروح اشوف المنظر من هناك واعتمدت ان جدى وجدتى فى الصاله وفعلا دخلت الاوضه وببص لقيت صفاء اعده ببلوزه قطت وكريمه اعده تقرا من الكتاب فاقولت يبقى انا ظلمت كريمه وانهم فعلا بيذكروا لسه بدور لقيت جدى فى وشى)
جدى/ولد ..يا شريف ايه اللى داخلك الاوضه هنا
انا/(وقتها فكرت فى كل حاجه ..ملقتش حل وكنت خلاص عايز الارض تنشق وتبلعنى لحد ماجت الفكره)(اتكلمت بتاثر) كنت جى اشوف ماما
جدى/ايه؟
انا/صوره ماما اللى عندك يا جدى فى الاوضه ..اصلها وحشتنى اوى
جدى/(كان فى اوضه جدى صوره لماما متعلقه على الحيطه فا لما قوتله كدا طبعا اتاثر هو كمان بس كان بيحاول ميبينش)اه ..معلش يا ابنى . (وهنا كانت الكارثه جدى اعد على الكرسى وضهره للشباك وانا واقف ببص لقيت صفاء بالستيان وكريمه بتمص الازازه اللى قالتلى انها بتتخيلها زبر)
انا/(بمفاجئه) اه ..اه يا جدى ..ألموضوع صعب اوى
(فى الوقت ده انا شايف ضهر صفاء بس بتتحرك فا كدا يبقى بتلعب فى كسها على منظر كريمه )
انا/ايوا بقى
جدى/ايه ..اللى بتقوله ده
انا/(بحاول مسخنش مع المنظر) ايوا بقى يا جدى هى اعمار..بس كدا كتير اوى عليا
جدى/اجمد يا ولد خاليك زى جدك مشاكل كتيره حصلتلى وفضلت واقف على رجلى
انا/ماهو واقف ..قصدى ما انا واقف اهو
جدى/تمام يا ابنى تعالى نطلع نعد مع جدتك بره
انا/معلش يا جدى ..سبنى مع الصوره شويه
جدى ماشى يا ابنى ..برحتك (خرج جدى)
انا/ياولاد المتناكه..بتذكروا كدا ..(روحت ابص لقيت كريمه اعده على السريروصدرها عريان وضهر صفاء اللى باين وهى ماسكه بز صفاء واعده بتمص فيه وكريمه باين عليها الهيجان على الاخر )
انا/احاااااااا..طيب ما انا موجود اريحكم انتو الاتنين (طلعت زبرى واعدت احلب فيه على منظر صفاء وهى بتمص بز كريمه فجاه لقيت صفاء بتقوم كريمه وبتنزلها على ركبها وصفاء وقفت وقلعت الجيبه والكلوت وخالت كريمه تمصلها كسها وهنا كان اول مره اشوف كس صفاء ..كس احمر من كتر ماهو مولع مفهوش ولا شعرايه تحس انه بيبرق من كتر مص كريمه ليها وبعد كدا اعدت على السرير واعدت تفعص فى بزازها من الهيجان )
انا/ احيههههههههههه ...ايه البزازه دى يا متناكه (بزازه مليانه بس حجمها وسط والحلمه بتاعتها بنى على خفيف بس منظره يولع بعد كدا رحت صفاء مسكه راس كريمه ومدخلها على كسها اوى علشان تمصلها جامد )
انا/(فى الوقت ده كنت خلاص مش قادر الهيجان ومنظر صفاء وكريمه بتاكل كسها سخنى اوى وزبرى كان حايجبهم فابسرعه قولت اشوف حاجه اجبهم فيها علشان الترنج لو طلعت بيه وهو فى حاجه حاتفضح ..ببص بسرعه لقيت قميص النوم بتاع جدتى..مسكته واعدت ابص على المنظر بتاع صفاء وكريمه .ونزلت شلالات لبن منى المنظر كان مهيجنى اوى لحد ما جبت اللبن كله فى قميص النوم ..وزبرى نام ..بس بعد ما خلصت ورفعت قميص النوم من على زبرى وشوفت لبنى على قميص جدتى حسيت بنغزه فى زبرى تانى
انا/احا ....انا اتهبلت ولا ايه ؟ ..بهيج على جدتى(اعدت ابص للقميص وبعد كدا اقربته من مناخيرى واعدت اشم ريحتها... فجاه لقيت زبرى وقف تانى ) لا لا لا ..تيتا لا ..اعقل يا ابنى الوسخه
جدى/(صوت من بره) ياشريف ..فينك يا ابنى
انا/(طبعا ..اتخضيت ورميت القميص على الكرسى وطلعت ودى كانت مصيبه كبيره)ايوا يا جدى
جدى/تعالى ياشريف انا زهقان ..تعالى ننزل نتمشى شويه
انا/ماشى يا جدى..ادخل البس
جدى/لا الترنج ده حلو احنا حاننزل نتمشى وحانرجع على طول (جدى كان فاكر انى مضايق من موضوع ماما فا بيحاول ميسبنيش اعد لوحدى)
انا/ماشى يا جدى تعالى بس حاعزمك على جيلاتى على حسابى
جدى/ماشى يا بطل بس خد فلوس معاك علشان تدفع مش زى كل مره (ضحكنا)
انا/(نزلت انا وجدى واعدنا نلف وروحنا كافتريا جمب البيت اعد جدى يحكيلى عن مغامراته فى ايام الشباب وعن شغله وكلام كتير مالوش لازمه ولما تقارن انك سايب صفاء مسيحه كريمه وبتمصلها وانا اعد اسمع عن مغامرات ايام 1960...تحس بالحسره ...المهم خلصنا الكلام وروحنا انا كان عايز اروح الحمام فااول لما وصلنا دخلت واول لما دخلت ببص فى طشت الغسيل لقيت قميص نوم جدتى اللى جبت لبن عليه منقعه فى مايه )
انا/احيهههههههههه..يا نهار اسود ..انا نسيتك خالص ..يا نهار اسود ..كدا جدتى شافت القميص وعرفت اللى عليه ..روحت فى داهيه يا شريف روحت فى داهيه(حاولت اهدا والم الدنيا وطلعت من الحمام لقيت جدتى فى المطبخ)
انا/ازيك يا تيتا
جدتى/ازيك يا شريف يا حبيبى ..امبسط مع جدك
انا/انا بفكر امبسط ايه ..يا وليه قوليلى عرفتى ولا لا قلبى حايقف)
جدتى/ايه يا شريف بقولك امبسط مع جدك
انا/اه ..اه طبعا جدى ده احلى واحد فى الدنيا وانتى طبعا احلى واحده فى الدنيا
جدتى/ماشى يا حبيبى روح ريح علشان تعرف تذاكر شويه قبل ما تنام
انا/حاضر ..(روحت اوضتى وانا دماغى حاتفرقع تخيلت كذا فكره
1 /حاتروح لجدى تقوله فايدخل عليا يضربنى بالنار ويموتنى فى مكانى
2/لا حاتقول..لخالى هانى ..وهو يضربنى
3/حاتقول لخالتى امينه ..وتخاليها تدخلنى مدرسه داخلى زى ما كانت دايما تقولى لما تشوفنى(كلام خالتى امينه) انت واد بايظ تدخل مدرسه داخلى تعلمك الادب ونرتاح منك
وسط كل الافكار دى قطع الكلام صوت جدتى
جدتى/شريف ..شريف
انا/(بمفاجئه)ايه ..ايوا يا تيتا فى حاجه ؟
جدتى/مالك يا شريف انا بنادى عليك من بدرى
انا/معلش كنت سرحان شويه
جدتى/يا حبيبى متخليش الزعل ياكل حياتك ..انت لسه صغير ....(طبعا اعدت تتكلم علشان مزعلش وهنا كنت هديت وقولت الموضوع عدا)
انا/تمام يا تيتا انا حاسمع كلام وحاركز فى دراستى
جدتى/برافو عليك ..انا حاروح انام بقى (وكانت طالعه)اه شريف يا حبيبى..هو انت بتلعب رياضه
انا/(استغربت من السؤال)اه يا تيتا على خفيف كدا
جدتى/اممم لا حاول تزود الرياضه بتخرج الطاقه الزياده اللى فى الشباب ..استغل طاقتك فى حاجه مفيده (ضحكت ضحكه انثى خبيثه)
انا/(بفكر فى دماغى)احيههههههه..يبقى شافت القميص يا معلم..انا روحت فى داهيه يالاهوى
جدتى/ايه حاتسرح تانى
انا/لاخلاص اهو معاكى وحاركز
جدتى/طيب يا حبيبى انا حروح انام ..كمل انت مذكرتك ..سلام
انا/سلام يا تيتا..(خرجت جدتى)يانهار اسود ..انا كدا حاتفشخ ....(حوار بينى وبين نفسى)بس استنى كدا ..هى تيتا كانت بتضحك ليه وهى بتقولى على الطاقه؟....ايه يا ابنى الوسخه بتفكر فى ايه....بفكر انها لو كان الموضوع ضيقها كانت قالت لكن دى سكتت....اه بس ممكن خايفه عليك....كانت نبهتك لكن الموضوع ده سخانها يا معلم ...بقولك ايه تيتا لا مش حانسخن عليها...وليه لا ..هى صحيح كبيره حبه بس فرسه ..جسم فرنساوى على ابوه ..وصورها بتاعت زمان ايام المنى جيب مباينه فخادها البيضه اللى تهيج اجدعها زبر
انا/(وهنا كان زبرى بقى عمود من فكره ان تيتا تكون شافت القميص وشمت ريحه اللبن اللى عليه وكسها هاج زى ما زبرى هاج عليها واعدت تلعب فى كسها وانا وجدى تحت واعدت اتخيل كدا لحد ماجبتهم فى الهدوم كنت هايج اوى اوى فاقومت جبت هدوم وطلعت علشان استحمى فاببص لقيت جدتى فى الحمام بتتستحمى بس الباب كان مقفول بس ممكن تشوف اللى جواه من الازاز المزخرف
انا/لا انا اكتر من كدا حادخل اغتصبها ..انا ادخل انام وتيتا ليها تخطيت تانى معايا(دخلت نمت طبعا من المجهود صحيت الصبح وانا مقرر انى مفكرش فى تيتا دلوقتى غير لما اخلص موضوع كريمه علشان ابقى فايق وبرحتى..اتصلت بكريمه)
انا/ايه يا كرمله فينك
كريمه/ايه يا شريف اعدت ارنلك امبارح مردتش عليا
انا/سورى يا حببتى ..نزلت مع جدو ونسيت التليفون...ذكرتى مع صفاء امبارح؟
كريمه/اه ..امبارح كنا بنراجع حاجات كتير
انا/(فى دماغى)اه يشرموطه(بكلمها) تمام يا قلبى المهم ..تنجحى علشان محدش يقول انى كنت معطلك عن المذكره
كريمه/لا يا حبيبى متخفش انا وصفاء بناكل المنهج
انا/اه ما انا عارف..شوفتك وانتى بتاكليه
كريمه/(بخضه)شوفت ايه؟
انا/مالك يا بت .ما انا بقولك انك بتذكرى ..مش بتقولى بتاكلى المنهج
كريمه/اه تمام
انا/بقولك ايه ..انا عايز انزل
كريمه/انا عندى درس كمان 3 ساعات
انا/لا فكك منه حاننزل احنا فى فكره مجنونه فى دماغه
كريمه/ماشى يا مجنون لما نشوف اخرها
انا/(نزلنا انا وكريمه واتمشينا لحد موقف المشاريع وركبنا فى الكنبه اللى وراه وهى علشان كلبوزه والكنبه صغيره قولت للسواق انا حادفع الكنبه كلها علشان نعد برحتنا )
السواق/ماشى يا نجم
كريمه/ايه بقى كنت عايز تعمل ايه
انا/(هى اعده ناحيه الشباك شمال وانا قفل عليها من الناحيه اليمين)حاعمل اهو (حاطيت ايدى على رجليها)
كريمه/(بخضه) ايه يا شريف بتعمل ايه
انا/(بصوت واطى)بس يا شرموطه..حاتفضحينا
كريمه/(قفلت على ايدى) بتعمل ايه
انا/يعنى حاكون بعمل ايه..افتحى رجلك وسبينى العب فى كسك
كريمه/حانتفضح يا شريف الناس مركزه معانا
انا/محدش مركز اهدى انتى ومطلعيش صوت
(ابديت امرر ايدى على شفرات كسها من فوق البنطلون والبطلون علشان اسود وخامته طريه كان مساعدنى اوى )
كريمه/(بصوت مبحوح وهى بتحاول تقاوم برجليها) شريف ..وحيات امك ..كفايه حانتفضح...
انا/هش (طلعت الموبيل كانى بلعب عليه با ايدى اليمين والايد التانيا فى كسها)حاسه با ايه
كريمه/مش قادره ..أيدك مولعانى (وحطت دماغها على الكنبه كانها نايمه)
انا/(اخدت ايدها وخالتها تحطها على زبرى وتتحرك براحه عليه)
كريمه/(بصوت واطى)يا شريف حانتفضح
انا/خاليكى طبعيه ..محدش حايركز(اعدت احرك ايدى على كس كريمه فى المشروع والمشروع بيتحرك والساعه 8 بليل فى الدنيا ضلمه ..والمشروع الخط بتاعه مش اقل من ساعه فا انا مكيف على الاخر وكريمه كانت بتلعب فى زبرى من فوق الهدوم ..روحت فاتح السوسته بتاعت النطلون وانا مكنتش لابس بوكسر علشان يطلع بسهوله )
كريمه/لا يا شريف ..كدا لا (وشالت ايدها)
انا/اهدى يا بت ..العبى فى راسه بس (وفعلا بقت بكف ايدها اعده تحك فى راس زبرى علشان مايبانش وانا اعد احك فى كسها وكنت سخنت اوى مفقوتش عير لما السواق وقف والباب اتفتح وبيقولى )
سواق/الاستاذ ..اللى فى الكنبه اللى وراه
انا/(فى لحظه قولت انا اتكشفت وحاتبقى مصيبه) ايوا
سواق/معلش امحترم خد الست الغلبانه دى جمبك
انا/يا اسطى الكنبه ضيقه واحنا اعدين بالعافيه
ست/معلش يا ابنى انا مشوارى طويل ..ومفيش عربيات بتعدى من بدرى
انا/خلاص يا امى تعالى ..(طبعا كدا اليوم اضرب والوليه فلاحه لبسه جلبيه سوده ومعاها شنطه فيها حاجات كتير جات اعدت جمبنا وحاطت الشنطه على رجليها وكنا اعدين مزنوقين لان فعلا الكنبه صغيره )
ست/معلش يا استاذ ..حازنقكم
انا/ولا يهمك يا امى
ست/(اعدت تبص لكريمه كانت سنده راسها على الكنبه )هى العروسه مالها؟
انا/لا تعبانه شويه
ست/الف سلامه عليها
انا/شكرا(فى الوقت ده انا كنت نسيت ادخل زبرى فى البنطلون من مفاجئه مجيه الست وكلام السواق فامكنتش مركز)
ست/هو انا قاطعتكم فى حاجه (غمزت بخباثه)
انا/ايه؟
ست/(حطيت ايدها براحه على زبرى) ها
انا/(هنا اتفكرت زبرى فابصلتها بصت اللى ابوس ايدك متفضحناش ) انا.....
ست/متخفش انتو شباب لازم تمبسطوا
انا/(ضحكتلها ولسه بدخل زبرى فى البلطون)
ست/لا ..متحسسنيش بذنب ...كمل
انا/اكمل ايه
ست/كمل معاها تحسيس ..وسبهولى(الكلام على زبرى) حاروقهولك ب50 جنيه ايه رايك؟
انا/(هنا فهمت انها طلعت مصلحه والفكره دى هيجتنى فارجعت امشى ايدى على كس كريمه )
كريمه/(بصتلى اوى ..على اساس ازاى انا بعمل كدا قدام الست ...فا الست بصتلها وضحكت ضحكه تطمنها ..وقالتلها)
ست/الف سلامه عليكى يا عروسه
انا/(ودى كانت زى اشاره من الست لكريمه ان كله تمام وانا كملت لعب فى كريمه اما الست فا خالت الشنطه على رجليه تدارى لو حد شايف وبا ايدها طلعت زبرى من البنطلون واعدت تدعك فيه..وكريمه تبص للمنظر وهايجه وانا رجعت بضهرى على الكنبه من الهيجان..وانا ببص لمحت السواق شايفنا فى المرايه بتاعت العربيه .. فافهمت ان الست دى معه بس وسط الهيجان ده ..مكنش فى مكان لتفكير... انا اعد على جمبى الشمال كريمه ايدى فى كسها وبنطلونها مبلول من كتر العسل اللى نزل منها وعلى اليمين الست الفلاحه ..وهى اعده بتدعك فى زبرى براحه علشان مجبهمش بسرعه ...بس سخنتى اوى ...وعلشان اسخن اكتر روحت حاطتت ايدى التانيا على كس الست وكدا بلعب فى كسين مع بعض من فوق الهدوم ... كسم الهيجان ..شورت لست انها تصبر علشان زبرى ولع ومش عايز اجبهم
ست/(بصوت واطى) اهدا علشان نمبسط كلنا ..ايه رايك تجيب 100 جنيه واخليك تدخل ايدك فى كسى
انا/(بهيجان) ماشى (كان اول مره حاحط ايدى جواه كس واحده علشان كريمه كانت بنت )
ست/(ابتديت ترفع الجلبيه على حفيفه لحد ما فخدها بانت كانت سمرا ولبسه الجلبيه من غير كلوت )
انا/(احساس فشيخ انا بدخل ايدى فى حاجه دافيه اوى وطالع منها سائل الاحساس مولعنى ..بس علشان هى مصلحه كان كسها واسع وده عرفته لما جربت مع بنات )
السواق/فجاه ابتدا يكح بصوت عالى وبعدها عاله صوت الكاست زياده..واللى فهمته انها كانت علامه لست علشان تخلص )
انا/(اعدت الست تدعك فى زبرى جامد ..وبسرعه وانا ايدى فى كسها بيلعب ..لقتها قربت الشال بتاعها على زبرى وقربت من ودنى وقالتلى )
ست/عايزه بتاعك يكيفنى فى كسى..تفضل تدخله فيا وتلعب بيه فى كسى يا سيدى ..أنا خدمتك ..انا عايزه فى بقى
انا/(الكلام ده كله كان علشان يسخنى زياده واكيد بعد كل الاثاره دى جبتهم فى الشال بتاع الست على طول وعلشان الموسيقى العاليه فى العربيه محدش حس بحاجه )
ست/(بصت للشال واللبن اللى فيه)تسلم يا سيد الرجاله ..ناولى الفلوس بقى خالينى انزل
انا/(ادتها الفلوس وانا فى حاله نشواه رهيبه مش مصدق ان كل ده بيحصل وخصوصا انى قبل كدا كان كل افكرى عن السكس هى الافلام وبس)
ست/على جمب يا سطى هنا ...(توجع الكلام لينا وهى نازله)لامواخذه يا استاذ .والف سلامه عليكى يا عروسه
كريمه/(ابتسمت وكانت زى هيجانه بس انا كنت سخن فاحولت مع كريمه تانى بس قالتى) مش قادر يا شريف ..عايزه اروح
انا/ماشى ..على جمب يا اسطى هنا (نزلنا انا وكريمه وطبعا كريمه كانت مش قادره تقف وبنطلونها لزق على كسها..المهم ركبنا تاكسى ووصلنا البيت )
انا/هى امك فين
كريمه/مش عارفه ..أستنا حاتصل بيها..(تكلم امها) الو ..ايوا يا ماما ..اه خلصت الدرس اهو ..ومروحه فينك ...خلاص تمام ..لما اوصل حاجيلكم ..سلام
انا/ايه فى ايه
كريمه/ماما عندكم فى البيت
انا/بجد...طيب ماتيجى نروح عندكم البيت
كريمه/ابوس ايدك ارحمنى ....انا حاطلع اخد شور واجلكم ..وانت اطلع على البيت علشان محدش يشوفنا مع بعض
انا/ماشى يا موزه حاتوحشينى
كريمه/(ضحكت بكسوف)
انا/(طلعت البيت ودخلت وعملت انى متفاجئ بوجود طنط انتصار ماما كريمه) ايه ده ..ازيك يا طنط عامله ايه
انتصار/ازيك يا شريف يا حبيبى عامل ايه
انا/تمام يا طنط ..انتى ايه الاخبار ..امال فين كريمه
انتصار/كريمه يا حبيبى فى الدرس بتاعها حاتخلص وتيجى على هنا
انا/تمام يا طنط ..انا حادخل اغير هدومى
جدتى/مالك يا شريف
انا/لا مافيش يا تيتا ..مجهد بس شويه (سبتهم ودخلت استحميت وطبعا انا كنت متابع مع كريمه علشان اعرف جايه امتى..وفعلا استحمت وغيرت البنطلون ولبست بنطلون شبه اللى كانت لابسه علشان امها شافتها وهى نازله بهدومها فا لازم ترجع بنفس الشكل وجات البيت والكل سلم عليها وده الطبيعى علشان انا وكريمه كنا بنعد فى البيت كتير مع بعض وعلشان الطبيعى انها تقوم تعملنا حاجه نشربها قامت كريمه على المطبخ وانا قومت معاها اساعدتها وده طبيعى علشان احنا بنتعامل قدامهم زى الاخوات فا انا اول لما دخلت المطبخ)
كريمه/بقولك ايه ...انا واقفه بالعافيه ..
انا/ايه يا كرمله ..هو با ايدى ..(طلعت زبرى) هو سخنان عليكى طول الوقت
كريمه/يسلام ..عليا انا ولا على الوليه الشرموطه بتاعت المكروباص
انا/متفكرنيش يا كرمله ..كانت حركه اخر جنان
كريمه/اه ..وانت بقيت مجنون على الاخر
انا/(زقيتها وزنقتها فى الحيطه)بزمتك مش الجنان حلو
كريمه/(بدلع )اه ..بس معايا انا بس
انا/يا قلبى انا كنت بتمرن علشانك ..لكن انتى بتاعتى انا ومحدش حايخدك منى
كريمه/بجد يا شريف
انا/اه يا روحى..يالا بقى علشان الغلبان ده عايز يتغسل مكان ايد الست ..
كريمه/حاضر يا حبيبى (نزلت على ركبها واعدت تمص في زبرى وهى على الارض وانا اعد اقفش فى بزازها وازق راسها على زبرى ..جاتلى فكره بنت وسخه )
انا/كرمله ..بقولك ايه
كريمه/(وهى على الارض ومسكه زبرى) ايه ؟
انا/هى امك وتيتا حايشربوا ايه
كريمه/ماما حاتشرب نسكافيه وتيتا حاتشرب لبن ..بتسال ليه
انا/ايه رايك لو مامتك وتيتا يشربوا لبنى مع اللى حايشربوه
كريمه/(ضحكت بشرمطه) يخربيت يا شريف ..ده انت الجنان عالى معاك اوى
انا/(حطيت اديى على كسها) قوليلى ان الموضوع مسخنكيش
كريمه/اه ه ه...هو سخنى بس ..حاننكشف
انا/ولا حاننكشف ولا حاجه هما نقطتين مش حايغيروا طعم حاجه بس انا وانتى بس اللى حانشوفهم وهما بيشربوا لبنى ..أيه رايك؟
كريمه/ماشى يا مجنون (اعدت كريمه تمص وتحلب فى زبرى لحد ما جبتهم فى كبايه وقسمناهم على كبايتين كبايه تيتا وكبايه انتصار وطلعنا الحاجه واعدنا انا وكريمه نتفرج على تيتا وهى بتشرب اللبن وانتصار بتشرب النسكافيه وده كان مهيجنى انا وكريمه على الاخر ونبص لبعض ونضحك بخباثه وفجاه)
انتصار/(وهى بتشرب النسكافيه فى حاجه لقتها فى بقها انا مركز معاها وهى بتطلعها بتبص لقتها شعره مكان زبرى )
انا/(ينهار اسود روحنا فى داهيه)
يتابع
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وحاستنى تشجيعكم

سلاح مرات خالى الفتاك الجزء العاشر

اولا انا بعتذر على التاخير على نزول الجزء ده
تانيا احب اشكر كل اصدقائى اللى شجعونى على الاجزاء اللى فاتت وبعتولى بجد ده اللى وصلنى انى اكتب عشر اجزاء ولسه فى اجزاء تانيا كتير والنهارده حابب نحتفل بالجزء العاشر ده سوا
(نرجع للقصه بتاعتنا لما جاتلى فكره مجنونه انى اشرب تيتا وطنط انتصار ام كريمه من لبنى عن طريق انى احطهلهم فى الحاجه اللى حايشربوها وفعلا عملت كدا انا وكريمه واعدنا نتفرج ونشوفهم وهما بيشربوا والموضوع ده كان ميهجنى انا وكريمه جدا لحد ما لقيت انتصار وهى بتشرب النسكافيه ملامح وشها اتغيرت وطلعت من بوقها شعره مكان زبرى وكريمه بتحلبه علشان تنزل اللبن وهنا قولت روحنا فى داهيه والموضوع حايتعرف)
انتصار/(طلعت الشعره من بوقها ..وبصت لكريمه وليا اوى ..وابتديت تكمل الكلام مع تيتا عادى بس تحس انها مش طبيعيه بتقفل الكلام وبعد ماشربت النسكافيه وهى باين عليها انها قرفانه من النسكافيه خلصت الكلام وقالت لتيتا)طيب يا طنط انا حا قوم بقى علشان ورايا شويه حاجات عايزه اعملها
جدتى/ما تعدى يا انتصار ..حاجات ايه بس يا بنتى
انتصار/شويه ورق كدا تبع الشغل ..يالا يا كريمه ...سلام يا عمى ..سلام يا شريف
جدى/سلام يا انتصار يا بنتى
(اتحركت انتصار ناحيه الباب بسرعه واخدت كريمه ومشيوه بسرعه وده كان مش مفهوم سببه بنسبه لجدى وجدتى بس انا كنت فاهم )
جدى/(بيكلم جدتى)هى مالها انتصار
جدتى/مش عارفه ..
جدى/ اول مره تمشى كدا بالمنظر ده
جدتى/هى انتصاربقالها فتره كدا ...انت عارف من ساعت ماسابت جوزه وهى مش مظبوته
جدى/ايوا بس الموضوع ده من تلات سنين اكيد فى حاجه تانيا
انا/(حسيت الكلام حايفتح وممكن الموضوع يتعرف فاقولت اغير الكلام ) طيب طلما سايبين بعض من تلات سنين ليه مطلقوش
جدى/صعب يا شريف انتصار شغاله فى وظيفه مهمه وحساسه ولو حصل اى حاجه تاثر على صورتها ممكن تتشال من شغلها
انا/وايه اللى حاياثر عليها لما تتطلق عادى يعنى
جدى/لا يا ابنى ..اللى عايز يتلكك لحد حايدور على عيوبه وعلشان كدا انتصار مكتمه على موضوع انفصالها ده وحتى سامح جوزها سافر وسمعت انه اتجوز بره
جدتى/اتجوز اما راجل ناقص صحيح
انا/(وهنا ابتدى جدى وجدتى يتكلموا فى اى مواضيع وانا اخدت معلومه مهم من كلمهم قولت حاتفدنى قدام المهم فى الوقت ده كانت انتصار وكريمه فى شقتهم بيتكلموا وانا برن لكريمه وكريمه بتكنسل )
انتصار/(بعصبيه)ليه كدا يا كريمه
كريمه/(افتكرت ان انتصار فهمت موضوع لبن شريف فابترد بخوف) ماما ممكن تسمعينى انا حاقولك على كل حاجه
انتصار/حاتقولى ايه يا كريمه ..ليه يا بنتى تخلى منظرنا كدا قدام الناس
كريمه/اصل يا ماما
انتصار/اصل ايه ..بس ..دلوقتى حايقولوا علينا معفنين
كريمه/(كريمه اتفاجئت من الكلام) ايه ..معفنن ايه ؟
انتصار/ايوا طبعا معفنين ..لما القى شعره من شعرك فى النسكافيه يبقى اكيد شعرك وقع فىباقى الكوبايات بتاع الناس وحايقولوا علينا معفنين
كريمه/(هنا كريمه مكنتش عارفه تضحك ولا تاخد نفسها بعد ما كان قلبها حايقف من كلام انتصارفاضحكت)
انتصار/(بعصبيه) بتضحكى ليه يا عبيطه انتى
كريمه/(وهى بتضحك بتتكلم) اصل يا ماما انتى حاسستينى انى عملت مصيبه حرام عليكى
انتصار/طبعا مصيبه يا بنتى انتى متعرفيش طنط (بتتكلم على جدتى) دى فى النضافه مبتسكتش ..ليه نسمع كلمتين منها
كريمه/حاضر يا ماما..ألمره الجايه حاشيل الشعر كله على جمب(بتتكلم على شعر زبرى)
انتصار/شعر ايه اللى حاتشليه
كريمه/حالم شعرى يعنى ..تصدقى انتى سكر(وبستها)
انتصار/ماشى يا بكاشه روحى ذكرى حابه وانا حاخلص شويه ورق وانام
كريمه/ماشى يا قمر ..سلام(دخلت كريمه كلمتنى حكلتى على الموضوع )
انا/(وانا بضحك) يا بنت المتناكه
كريمه/(بدلع) ولد ..عيب ماتقولش كدا على مامى
انا/مامى ايه بس ..ده انا قولت الدنيا حاتولع ..وحاتبقى مصيبه
كريمه/اه طبعا ..وساعتها كنت حاتبعنى
انا/اخص عليكى يا قمر ..حد يبيع روحه
كريمه/(بدلع) اه يا خويا ..أضحك على العبيطه بكلمتين
انا/عبيطه مين ده انتى روحى وقلبى كمان
كريمه/طيب يا شريف ..كفايه جنان على كدا ..المره دى عدت ..منعرفش ايه اللى جى
انا/يا بت ..بطلى عبط بزمتك ..الجنان ده مش هو اللى بيهيجك
كريمه/ايوا يا شريف ..بس..
انا/مابسش بقى ..خاينا اهو بننبسط ..هو فى احلى من الجنان
(بعد كدا ابتديت انا وكريمه كل ما هى وانتصار يجوا البيت عندنا وهما كانوا بيجوا كتيربصراحه كنا نعمل حوار اللبن ده وبعد كدا الموضوع اتطور بقت كريمه تمصلى زبرى لحد ما اجبهم فى الكوبايه وتغسل زبرى والمايه بتاعت الغسيل دى تعمل بيها النسكافيه يبقى فيها زبرى ومكان مص كريمه ليا.. وطبعا كنت بحلق زبرى على الاخر علشان مينزلش شعره ونصفى النسكافيه علشان ميطلعش فيه حاجه ..وفضلت انتصار تشرب لبنى كدا لدرجه انها قالت لكريمه مره ان النسكافيه فى البيت عندى طعمه مختلف عن بتهم ..وانا وكريمه كنا بنهيج اوى على الكلام ده وانا اعد ببعبص طيزها واقولها طلعه شرموطه زى امك ..وهى كانت بتبقى فى عالم تانى ..فامش بتركز فى الكلام ..واستمر الحال على كدا لحد ما حاسيت انى زقهت وقولت لازم اعمل حاجه مجنونه جديده)
انا/(كلمت كريمه فى التليفون) ايه يا كرمله فينك
كريمه/اهو ..اعده بذاكر يا حبيبى
انا/انا زهقان ..ماتيجى ننزل
كريمه/صعب يا قلبى ..اقولك ما اجى اذكر عندك..وبالمره تسلم على طيزى ..علشان انت وحشتها اوى
انا/طيب اسمعى كلامى..البسى وتعالى حاننزل ..وانا حاخلى طيزك تبقى مولعه على الاخر
كريمه/حاتعمل ايه يا مجنون
انا/كل خير يا قلبى ..المهم بس البسى الجيبه المشجره اللى انا بحبها وعليها البادى الكرينه الاسود وتحتيها سوتيانه بيضه وعليهم الجاكت الجلد
كريمه/ايه ده كله .. وازاى الكرينه سوده ..والسوتيان ابيض..كدا السوتيانه حاتبقى باينه
انا/ما ده اللى انا عايزه ..ياله معاكى نص ساعه تجهزى ولما تخلصى رنيلى حانزل استناكى تحت
كريمه/(بمياصه) ماشى يا مجنون
(المهم فعلا كريمه لبست اللى انا قوتلها عليه وجهزت وقالت لانتصار انها حاتروح لصفاء شويه وكلمت صفاء قالتلها انها نازله تشترى هدوم فا لو امها اتصلت تغطى عليها ونزلت قبلتنى بعيد شويه عن البيت عن مكان متفقين عليه والوقت ده كانت الساعه 2 الضهر والدنيا زحمه والموصلات موت )
كريمه/ها يا عم المجنون حاتعمل فيا ايه المره دى؟
انا/يا قلبى متقلقيش ..انا قولت ..انك زهقهانه فقولت افسحك
كريمه/بجد ..يا حبيبى ..حاتودينى فين
انا/حانركب اتوبيس نقل عام
كريمه/احيه.. دى الفسحه ..(بصتلى ) شريف أنت ناوى على ايه
انا/اهو حانتسلى شويه ..انا حافهمك كل حاجه واحنا ريحين نركب
(المهم روحنا الموقف اخدنا الاتوبيس من اول الخط فاطبعا كان فاضى ..واحده واحده مع وقت الضهر الاتوبيس اتزحم والدنيا بقت فوق بعض وانا اعد من جواه ناحيه الشباك وسايب كريمه من بره ..وطبعا كريمه من كتر اللى عملتوه فيها بقت طول الوقت هايجه وعايز اى حاجه تسخنها فا الموضوع كان ظريف وانا قوتلها نشوف مين اللى حايجى يوقف عندك..وفعلا جيه راجل فى التلاتينات وقف جمب كريمه واقف ولو بص لتحت حايشوف كريمه وطبعا البادى بيتزحلق فا الستيان الابيض واضح وصدر كريمه باين وفعلا الراجل ركز مع كريمه وحاول مايبينش ..بس زبره فضحه لما وقف..فى الوقت ده كنت شايف ان فكره ان فى واحد هايج على صدر كريمه ده مسخنى ..وعلشان اوجب مع الراجل قولت لكريمه)
انا/(بكلم كريمه بصوت واطى) شدى البلوزه لتحت شويه
كريمه/(بتعجب بصوت واطى) ايه يا شريف كدا صدرى حايبان
انا/جراه ايه يا كسم امك ما انتى فاهمه اننا نازلين ..نعمل حاجه جديده..يالا يا كرمله ..ألراجل فضله تكه ويجبهم
كريمه/(فكره هيجان الراجل عليها سخنتها فابراحه كدا سحبت البلوزه لتحت فا صدرها بان والراجل مركز وفاكر ان نزول البادى ده صدفه)
انا/(بكلم كريمه ) مدى صدرك شويه خالى الراجل يتمتع
كريمه/(بصتلى والهيجان ظاهر عليها ومدت صدرها لقدام واصلا صدرها كبير فا المنظر من فوق HD انا قولت عايزين نسخنه اوى )
انا/(بكلم كريمه بصوت واطى خالص)بقولك ايه ..عايزينه يجبهم
كريمه/(بهيجان) امممم..عايزنى اعمل ايه
انا/حاتحكى زبره بكتفك على خفيف كانه غصب عنك
كريمه/(رفعت كريمه كتفها شوي وبقت بتحك زبر الراجل مع حركه الاتوبيس فا مش باين انها قاصده بس الراجل كان سخن على الاخر)
انا/عايزين نخلص
كريمه/(بدلع)سيبه شويه
انا/ايه عجبك يا لبوه
كريمه/(بصوت واطى) اه ه ه ..حرام عليك يا شريف اللى بتخلينى اعمله ده بيهيجنى اوى
انا/وهو ده اللى انا عايزه ..يالا علشان يمشى ويجى غيره
كريمه/هو لسه فى غيره
انا/امال ..ده المشوار لسه طويل
كريمه/احااااااا..طيب اعمل ايه
انا/حاتعملى ان صباعك ..اتعور من حاجه فى الكرسى ومصيه براحه خالص..وفجاه بصى لراجل ..بصه تخليه يجبهم ..ماشى يا لبوه
كريمه/(بشرمطه) حاضر (وفعلا عملت كريمه ان فى حاجه شكت صباعها واعدت تمصه براحه اوى والراجل مركز اوى اوى معها وصدرها باين من البادى والراجل بيلعب فى زبره من جيب البنطلون ..وانا شايفه بس لابس نضاره شمس فاالراجل مش شايف انى بصصله وهنا رحت خبط كريمه على خفيف ..رحت ادورت وبصتله وهى بتمص صباعه ..بصه بنت متناكه ..وقالتوا )
كريمه/(بمحن)اسفه لو ضيقتك
الراجل/لا لا مفيش حاجه(طبعا مستحملش الغلبان وجابهم فى بنطلونه والبنطلون علشان قماش وفاتح بان عليه وعلشان كريمه تولع فيه قالته)
كريمه/(بصت لمكان البقعه فى البنطلون وقالته بشرمطه) ايه ده؟
الراجل/(الراجل طبعا اتكسف واتحرك جرى ناحيه باب النزول واعد يدارى البنطلون بكيس كان معه ولما نزل )
انا/(انا وكريمه بنضحك )يا بنت الشرموطه (بقلد طريقتها وهى بتكلم الراجل) ايه ده؟ ....الراجل ولع
كريمه/(ضحكت) مش اسيب التاتش بتاعى ..الراجل غرقنى لما جبهم
انا/معذور ..قدامه مزه زيك يعمل ايه
كريمه/طيب ماتيجى نروح ..انا هايجه اوى ..وعايزك
انا/اصبرى ..يا شرموطه شويه ..اوبا بصى هناك(شورتلها على بنت فى الاتوبيس واقفه وفى واحد لزق فيها من وراه وهى بتتحرك علشان تهرب منه ) هى دى
كريمه/(بتمسكنى من دراعى)شريف .حاتعمل ايه ؟
انا/يا بت اصبرى ..اعمل الخطه سابعه ونص اللى قوتلك عليها ..ده انا النهارده حافرتكلك طيزك
كريمه/ماشى ..لما نشوف اخرت جنانك
انا/(قمت من مكانى وشورت للبنت انها تيجى تعد مكانى وانا وقفت جمب كريمه وهى جت اعدت من جواه ناحيه الشباك وشكرتنى انا وكريمه اوصفلكم البنت هى طوالها حوالى 160 ووزنها 70 جسمها كرباج صدرها وطيزها مش كبار بس شكلهم حلو وبيضه ولما جت اعدت جمب كريمه اتكلموا سوا)
بنت/انا اسفه انى ازعجتكم ..بس الناس خلاص بقت فى منتهى قله الادب
كريمه/(بتعمل انها مش فاهمه الكلام على ايه) ليه يا حببتى بتقولى كدا
بنت/اقولك ايه(بكسوف) الولد اللى هناك ده(شورت لكريمه عليه بس فى الخباثه) فضل لزق فيا من اول لما ركبت الاتوبيس ..حاولت ابعد عنه معرفتش
كريمه/يااا ..صحيح الناس بقت زباله ..متزعليش نفسك يا..
بنت/مى ..اسمى مى
كريمه/وانا كريمه..وده شريف خطيبى
انا/اهلا
بنت/اهلا
(طبعا كريمه اعدت تتكلم مع مى فى اى مواضيع لحد ما اتصحبوه وحكتلها انها عندها 26 سنه شغاله ممرضه فى عياده دكتور امراض نسا وتوليد وانها اطلقت من جوزها اللى كان اكبر منها ب10 سنين ..بعد سنه ونص من الجواز علشان كانت حماتها بتكرها وفضلت وراه ابنها لحد ما طلقها وان الموضوع ده عده عليه سنه ودى كانت فرصه كريمه انها تنفذ الخطه اللى متفقين عليها)
كريمه/يااا سنه بحالها
بنت/اه
كريمه/طيب بينى وبينك كدا يا مى ..جوزك كان ..ولا كان بركه فى البيت (ضحكت)
بنت/(ضحكت) يخربيتك يا كريمه ..بس يا بت
كريمه/لا يا مى بجد ..احكيلى احنا بنات زى بعض ومحدش سامع ..كان جامد
بنت/اسكتى يا كريمه..ده كان مموتنى ..كل يوم لازم يعمل مرتين علشان يتهد وينام
كريمه/مرتين ..ياااا
بنت/مش بقولك مموتنى ..ده انا كنت ارجع من العياده يدوب اعمل الاكل ..وقبل ما اشيل السفره يبقى شايلنى على الاوضه جواه وميسبنيش غير وهو مموتنى من النيك
كريمه/طيب يا بت ..حد يسيب جوز زى ده
بنت/ما هى المفتريه امه ..الى فرقت ما بنا ..
كريمه/طيب ماتحولى ترجعوا لبعض وتصلحى الوضع معاها
بنت/حاولت كتير يا كريمه ..بس هى قفلت عليا كل الطرق وهو ميقدرش ميسمعش كلامها
كريمه/يا حببتى ..طيب ممكن اسالك سؤال صريحه شويه
لو مفهاش زعل؟
بنت/اكيد يا قمر قولى
كريمه/هو انتى ازاى عرفه تعيشى بعد ما ماكان بيعمل معاكى مرتين كل يوم ..عايشه ازاى يعنى بتطلعى شهوتك ازاى؟
بنت/(اتنهدت بحرقه) اه ه يا كريمه ..انتى لسه بنت ..مش حاتعرفى احساسى ...انا كل يوم بموت وانا بليل لوحدى ..اعد ادعك با ايدى فى كسى لحد ما عسلى ينزل وارتاح كريمه/اه حاسه بيكى
بنت/اسكتى يا كريمه ..انتى متعرفيش حاجه
كريمه/(بتكلمها بخباثه) ومين قالك
بنت/(برقتلها) يعنى ايه
كريمه/(شورت عليا) مبهدلنى
بنت/ازاى..انتىو مش لسه مخطوبين
كريمه/اه..بس هو بينكنى فى طيز لحد مانتجوز
بنت/(مى هنا ابتدت تسخن مع الكلام)امممم
كريمه/(بتشورلها على زبرى) مموتنى يا مى ..زبره كبير وخرم طيزى صغير ميستحملش كل ده
بنت/(بص مى لزبرى وانا واقف ومحدش فى الاتوبيس مركز معانا وانا كنت لابس سويت بانس رصاصى فااللى حايركز مع زبرى حايشوفه)(بصت كدا )اه ..كبير ..
كريمه/مش بقولك مموتنى ...كل يوم يجيلى البيت ينكنى قبل ما تيجى ماما اصله فى الشقه اللى فى وشنا
بنت/(بشهوه) كل يوم
كريمه/اه ..ماتيجى ..تشيلى عن اختك شويه
بنت/(بتضحك) ماشى
كريمه/يعنى اتفقنا
بنت/(ركزت مى فى الكلام ولقت ان كريمه مش بتهزر) انتى بتقولى ايه...لا طبعا (وكانت عايزه تقوم)
كريمه/(مسكتها علشان تعد) استنى بس ..(قربت من ودنها وخلت كتف مى فى صدر كريمه) موحشكيش النيك..موحشكيش زبر يدخل فى كسك العطشان ده ..موحشكيش حضن راجل يكيفك ويقلعك ويمص حلمه بزك لحد ماتقف وتبقى نار
بنت/(بهيجان) وحشنى اوى ..بس مينفعش..مينفعش راجل غير جوزى ..يلمسنى
كريمه/(تحط ايديها بين رجليهاعلى كسها)طيب ينفع انا
بنت/(ساحت خالص)اح ح ح ح
كريمه/(فى ودنها ) لا اجمدى ده انا حامتعك على الاخر انتى عجبانى اوى انا نفسى يطلعلى زبر علشان انيكك بيه ا(كريمه بتحك كس مى وعلشان كريمه كلبوزه فامش باين)
بنت/(بصت لكريمه وهى مش عارفه تركز من الهيجان)انتى بتعملى فيا ايه
كريمه/بريحك سبيلى نفسك وانا حامتعك على الاخر غمضى عينك واتخيلبنى جوزك وراجع البيت علشان انيكك
بنت/(غمضه مى عينها ونامت على كتف كريمه من بره واللى يشوف المنظر يفتكر ان مى تعبانه ونايمه عادى)
كريمه/(بتدعك فى كس مى وانا بدع فى زبرى من جيب البنطلون على المنظر..كريمه سالت مى)ها ازود (على الدعك)
بنت/لا ..كفايه ..انا مش قادره
كريمه/لا كفايه ايه ..احنا لسه بنسخن ..بقولك جوزك جى ينيكك(بقت بتدعك با ايد فى كسها والايد التانيا بتفعص فى حلمه صدرها )
بنت/(بصوت مقطع من الشهوه) كريمه ابوس ..أيدك ..
كريمه/لا انتى حاتبوسى (سحبت كريمه ايد مى وهى مش حاسه بااللى بيحصل وحاتطها بين رجليها على كسها وقفلت رجليها عليها طبعا مى مش فى الدنيا )
بنت/كفايه
كريمه/(بتتكلمى معايا)يالا بينا ..هى استوت على الاخر
انا/يالا(قومنا انا وكريمه ومى وطبعا مى مش مجمعه حاجه من الهيجان وانا علشان الناس متشكش فى حاجهكتن باين انها دايخه وسانده على كريمه ..فاكنت بكلم الناس واكلم كريمه )ماشى يا استاذ بعد اذنك السكه..انا قولت ماتنزلش وهى حامل..على جب لو سمحت
انا/(وفعلا نزلنا من الاتوبيس واخدت تاكس انا قدام وكريمه ومى وراه وهى كل ما تفوق كريمه تبعبصها او تحك كسها وانا مفهم السواق انها تعبانه فامركزش معاها لحد ما وصلنا بيت واحد صحبى شقته فى الارضى والعماره محدش مركز معاها فا الدنيا حلوه .. اخدت مى وكريمه ودخلنا الشقه )
بنت/انتو عايزين منى ايه
انا/عايزين ننمبسط كلنا ..انتى حاتتمتعى واحنا كمان
بنت/بس انا مش عايزه
كريمه/متكذبيش يا شرموطه ..ده انتى كسك مولع على الاخر (دخلت اديها فى بنطلونها وبعد كدا فكت كريمه بنطلون مى وقلعتهولها )
انا/(بصيت لكلوت مى المبلول) حرام عليكى يا كريمه دى البنت غرقت خالص.... نريحها بقى
كريمه/لا يا روحى..انا اللى جبتها وانا اللى حاتمتع بيها الاول(قلعت كريمه مى كل هدومها وخالتتها ملط واعدتها على الكنبه وابديت تمص فى كس مى)
انا/(انا مكنتش مصدق اللى بيحصل وازاى كريمه البريئه بقت شرموطه اوى كدا )
بنت/اححححح..دخلى لسانك اوى ...مصى كمان
كريمه/اصبرى يا لبوه ..انا حاكيفك على الاخر
(قامت كريمه وقلعت الجاكت والجيبه وفضلت بالبادى والكلوت ونزلت تانى تمص كس مى )
بنت/اه ه ه ه (زقت مى دماغ كريمه علشان تمص اكتر ) اه ه
ياشرموطه مصى جامد
كريمه\ايه يا لبوه (بتمص زنبور مى بطرف لسانها وفتحه شفاتير كسها با ايدها وبتمص من فوق وتحت براحه اللى هى بتسخنها وماتريحهاش)
بنت/اح ح ح ح..دخلى ايدك بقى ..ريحينى
كريمه/(بصتلها وهى بين رجلين مى)عايزانى اريحك
بنت/ياريتتتتتتتتتتت
كريمه/(قامت من على الارض ) تعالى الحسيلى كسى (وقلعت الكلوت قومت مى من على الكرسى واعد مكانها)
بنت/(نزلت على الارض وبتلحس فى كس كريمه وبتلعب باايديها فى كسها)
كريمه/اححححححح ..لسانك حلو اوى يا شرموطه
بنت/(مى لما سمعت الشتيمه سخنت وبتلعب فى كسها اكتر)
كريمه/(بصلتى وانا بدعك فى زبرى على منظرهم) ايه يا عرص عجبك المنظر
انا/(كان اول مره كريمه تتكلم بوساخه كدا معايا والموضوع ده هيجنى)اوى يا لبوه
كريمه/طيب انزل مصلها كسها
انا/(نزلت على الارض ودخلت راسى بين رجلين مى وبالسانى بمص كسها)
بنت/لا ..لا(مش قادره تقاوم) اه ه ه ه ه
كريمه/(مسكت راسها وخالتها تبصلها)ايه رايك يا وسخه ..اهو راجل تانى بيمص كسك
بنت/(بهيجان) اممممممممممممم
كريمه/(مسكت كريمه من شعرها وشورتلها على زبرى)عايزاكى تمصهوله على الاخر علشان ينيكك يا الشرموطه
بنت/لا...(بهيجان) مش حاينفع
كريمه/(دخلت اديها فى كس مى )انتى مالكيش راى يا بنت الوسخه انتى هنا علشان تبسطينا يالا مصى (ضربتها بالقلم وزقت راسها على زبرى)
انا/(مكنتش فاهم حاجه بس سايب كريمه هى اللى بتتحكم )
بنت/(مسكت زبرى..وبتمص جامد ..كانت شرقانه اوى) اممممممممممم ..اممممممممممم ..(وتمص بضانى وتلحص فى راس زبرى ودخله فى بوقها كله وتطلعه)
كريمه/براحه يا شرموطه ..ده انتى تعبانه اوى(اعدت تقفش فى بزاز مى ..ومى كانت فى قمه النشوه اللى ممكن لوعملت فيها اى حاجه مش حاتعترض ..كريمه بتقفش فى بزازه وتمص حلمتها وبتبعبص طيزها وهى بتصوت من الهيجان ومى بتمص زبرى وانا المنظر مخلى زبرى واقف زى الحديد )
كريمه/(بتكلم مى) تعالى يا شرموطه مصيلى حلمه بزى وانت يا شرموط وسعلها طيزها
انا/(اعدت مى تمص فى بزاز كريمه وهى بقت المسيطره على مى..وانا بدخل صباع فى فتحه طيز مى وهى بتصوت من الوجع ..علشان طيزها مش مفتوحه)
كريمه/كفايه مص يا لبوه ..تعالى(مسكتها نيمتها على الكنبه ونامت فوقيها بحيث ان يبقى كس مى تحت وطيز كريمه فوق )
انا/(افشخ حاجه لما تحب واحده شرموطه شهوتها اللى بتحركها وده اللى كان ظاهر على كريمه...المهم اول لما شوفت المنظر بتاع كريمه ومى فوق بعض سخت اوى ومسكت زبرى ودخلته فى كس مى ..دى كانت اول مره زبرى يدخل كس ..كل اللى فات كانت يا اما تفريش يا اما طيز ..لكن المره دى كانت الفشخ بجد زبرى داخل فى كس فرسه بنت متناكه بتتاوه من كتر الهيجان وكان كس ضيق مولع ولعنى معاها بقيت عايز افرتكها... بقيت بدخل زبرى واطلعه وادخله واطلعه بسرعه علشان اسمع افشخ اه ه ه ه بتطلع منها)
بنت/اه ه ه ه...براحه يا شريف مش قادره
كريمه/(وهى نايمه على مى ) خاليكى معايا انا يا متناكه (باستها فى بوقها بوسه طويله ولعت مى اكتر من الاول كان باين فى كسها وغرقانه)
مى/براحه يا مها
كريمه/(كريمه فاقت من الاسم)احاااا..مين مهى دى يا شرموطه
مى/دى اختى ....اصلها بتبوسنى زيك كدا .. اتخيلتها انتى
انا/ده ايه العيله الوسخه دى ...ايه رايك لو انيكك انتى ومها مع بعض
بنت/اح ح ح ح ح ح ح ح...ياريت...دى بتفضل تمص فى كسى ..وبعد كدا تسبنى وانا مولعه
انا/انا حانتقملك منها حاخليها تولع زيك كدا(اعدت ارزع فى كسها جامد وهى بتصوت )
بنت/اه ه ه ه ه ه
كريمه/نيك يا شريف الشرموطه دى والمره الجايه مها تبقى مكانها
بنت/اه ه ه ه ه ه ه..وانكها فى كسها انا كمان
انا/(بقيت بنيك زى المجنون زبرى مولع ..بسمع كلام متوقعتش اسمعه ابدا .. واحده عايزه تنيك اختها... وكريمه البنت اللى كانت بتكسف من الهوا... اعده تمص فى شفايف مى قدامى وبتبعص طيزها كسم البنات الشراميط ليه مايبقاش كلهم كدا ينزلوا بكلوتات فى الشارع واللى تعجبك تووقفها وتنكها فى الشارع قدام الناس عادى ..ليه ماتبقاش الدنيا كدا ..وانا بفكر فى البنات وشرمطتهم سخنت اوى وكنت خلاص حاجبهم )
انا/انا خلاص حاجبهم
كريمه/(تكلم مى) عايزاكى تشربى لبنه كله يا شرموطه ..اكيد وحشك طعمه
بنت/اه اوى (مسكت مى زبرى واعدت تحلبه وهو فى بوقها)
كريمه/(بتكلم مى) سخنيه يا متناكه (بعبصتها فى طيزها)
بنت/هات لبنك فى بوقى ...انا شرموطك ... انا الوسخه اللى عايزاك تنكها كل يوم ......(بتحلب جامد) هاتهم على صدرى .هاتهم بقى ..انا اللى بتخون جوزها علشان كسها هايج
انا/(انا لو بطل مش حاستحمل كل ده فرسه بتمص زبرى وبتبصلى ببصه بنت متناكه وبتقول كلام يهايج الميت فاطبعا جبتهم )
كريمه/(مسكت مى من شعرها) تعالى انتى بقى يا لبوه ريحينى انا بقى (نيمتها على الكنبه وخالت كسها يحك فى كس مى )
بنت/اح ح ح ح ..احححححح
كريمه/(بتقفش فى بزاز مى وهى بتحك كسها فى كس مى) اه يا لبوه ..كسك مولعنى يا وسخه ...انا احلى ,,ولا مها
بنت/انتى ..اه ه ه ه ه
كريمه/عايزه انيكها زيك؟
بنت/(وهى بتخبط كسها فى كس كريمه كانها بتنكها) اه ...اكتفهالك وانتى تنزلى تمصى كسها ..وتنكيها زى
كريمه/انتى حاتكتفيها ...عايزانى اغتصبها
بنت/ايوا ..دى شرموطه كبيره اوى .لازم تتناك غصب عنها
كريمه/اح يا وسخه سخنتينى على مها اوى (احدت تدعك كسها فى كس مى اوى لحد ما الاتنين اترعشوا وجابوه شهوتهم)
(اعدنا احنا التلاته على الكنبه عريانين مش قدرين ننتحرك بعد الفشخ ده كله)
انا/(قومنا اخدنا دش كلنا وطبعا عملنا واحد تانى فى الحمام بس على خفيف علشان كنا خلاص ميتين.. ولما طلعنا اخدنا نمرت مى واتفقنا على خطه علشان نجيب مها اخت مى وروحنا انا وكريمه على الساعه 9 بليل وطبعا كنا مايتين من التعب دخلت البيت كان جدى وجدتى نايمين فايدوب غيرت هدومى ونمت قتيل... والصبح)
جدتى/(بزعيق) شريف ..اصحى يا شريف
انا/(فوقت على الخضه) فى ايه يا تيتا
جدتى/(بعصبيه)مش عارف فى ايه انا اقولك
ارجو ان يكون الجزء ده عجابكم ومستنى تعليقاتكم وعقبال الجزء ال100

التعديل الأخير بواسطة المشرف:
  • عجبني
التفاعلات: 1اسد مصر 1
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا عندي سؤال القصة عندك كلها ولا لا
لو عندك نزلها كلها مرة واحدة

• عجبني
التفاعلات: EL_J_O_K_E_R
انا عندي سؤال القصة عندك كلها ولا لا
لو عندك نزلها كلها مرة واحدة
هو انا هنزلها كلها بس لو لقيت ان في ناس عايزاها بس

• عجبني
التفاعلات: bolbol_7yran1
هو انا هنزلها كلها بس لو لقيت ان في ناس عايزاها بس
القصة حلوة ونزلها كلها المواضيع بتتجد و كدا فا ممكن ناس كتير ما يشفوش الموضوع
بنصحك تنزلها كلها وكل سلاسلها واكيد الناس عوزاها

طبعاً القصة من أروع القصص فى المنتدى التاني يا ريت تنزل كلها وكانت على ما اعتقد ست أجزاء..
مع خالص تحياتى..

• عجبني
يسطا ابقصه كانت 18 جزء تقريبا و فاجره فشخ انا دورت عليها كتير مش لاقيها لو مش عايز تنزلها كلها ممكن فضلا تبعتهالى خاص

كارثة كملها

• عجبني
فين إيام القصص الجامده دى من ايام المنتدى التاني
من تأليف مودى من أجمل الصقق الممتعة

• عجبني
ياريت تنزلها كاملة

• عجبني
انا معايا السلسلة الثانية والثالثة والرابعة والخامسة بس معيش الاولى والسادسة فى المنتدى اساسا انا نزلت السلسلة الثانية

• عجبني
(انا اسمى شريف شغال مبرمج كمبيوتر وحيد ابويا وامى ماتوا فى حادثه وانا صغير واتربيت فى بيت جدى وجدتى علتنا كلها متجوزها من بعض كلنا قرايب فى بعض علشان فلوس العيله متروحش لحد غريب الوحيد اللى اتجوز من بره العيله هو خالى هانى وده اصغر خلانى وكان الفرق بينى وبينه 15 سنه فاكنت بتعامل معه انه اخويا الكبير وطبعا لما اتجوز من بره العيله كل العيله زعلت منه وقاطعوه لكن انا الوحيد اللى كنت بزوره علشان انا بحبه وكنت دايما اقوله انها مساله وقت وكل حاجه حاتتحل وطبعا هو كان بيعملنى على انى عيل فايقولى طبعا طبعا ويحاول يغير الموضوع بس احنا عيلتنا صعب اوى واللى بيقطعوه بيعتبر مات بنسبالهم وده اللى كان مزعل خالى طول الوقت
مرات خالى منال كانت قمر بمعنى الكلمه طبعا فى الوقت ده مكنش فى دماغى اى تفكير فى حاجه بس كان وشها ابيض كدا ولما بتضحك تحس ان الدنيا فعلا نورت اما لو على الجسم فاكان فاجر فعلا الجسم اللى تحس انه مفهوش غلطه طول 160 وزن 70 كيلو الجسم الكيرفى على حق بس كانت طيزها كبيره شويه ودى حاجه فى العيله بتاعتها وحانعرفها فى الاجزاء الجايه المهم كنت كل يوم ازوغ من المدرسه واروح اعد مع خالى شويه من غير محد يعرف علشان كان ممنوع ان اى حد من العيله يتكلم مع خالى هانى المهم فى يوم روحت لقيته بيجهز شنطته وحاجاته
انا/ايه يا خالو حاتعزل ولا ايه
خالى/لا يا حبيبى بس عايز اقولك حاجه
(انا بصراحه قلقت من طريقته فى الكلام)
انا/خير فى ايه
خالى/انا بصراحه جالى عقد عمل فى الخليج ومرضتش اقولك علشان متزعلش
انا/ايه ده انت حاتسافر... طيب وانا حاتسبنى
خالى/متقلقش انا بس حاسافر سنه واحده انت شايف من ساعت ما العيله قلبت عليا وانا مش عارف اشتغل فى حته كل الناس مش عايزه تزعل خلاانك وانا بصراحه مقدميش غير السفر المهم يا بطل مش حاوصيك على منال انت عارف كل عليته فى الصغيد ومالهاش حد فى القاهره عايزك كل يوم تسال عليها وانا حاتابع معاك اتفقنا
انا/اتفقنا (وسافر خالى وكان كل يوم يكلم منال ويكلمنى وانا هناك وطبعا علشان اعد وقت اكتر مع منال اخترعت فى البيت انى باخد درس بعد المدرسه وكنت بروح اعد مع منال نهزر ونضحك ونذاكر لحد ما فى يوم اتغيرت كل حاجه
منال/هانى وحشنى اوى يا شريف
انا/وانا كمان بجد انا بكره عيلتى اللى خالته يسافر ويسبنا
منال/متقلقش كل حاجه فى وقتها حاتتحل انا مرتبه كل حاجه
انا/(فى الوقت ده كنت فاكر كلام منال عادى لكن بعد كدا اتكشفت هى بتخطط لايه المهم فى اليوم ده قالتلى )
منال/شريف انت مال وشك اصفر كدا ليه
انا/انا لا انا تمام
منال/لا يا ابنى وشك اصفر اهو ..انت تعبان
انا/لا انا عادى بس يمكن المجهود بتاع المدرسه وكدا
منال/ممكن ..استنا انا عندى خلطته اعشاب حلوه اوى حاعملك كوبايه
انا/(وفعلا عملتلى الكوبايه كانت طعمها من حلو اوى لكن مع تصممها انى اشربها كلها شربتها... وبعد كدا ابتدت الدنيا تسخن اوى اوى ..وزبرى وقف اوى وانا مش فاهم فى ايه ..وبحاول ادريه با ايدى بس مش نافع)
منال/مالك يا شريف ..فى حاجه
انا/(بنار طالعه من جسمى) لا مش عارف حاسس انى تعبان شويه
منال/(جات اعدت جمبه وهى بروب ولبسه تحتيه كلوت من غير ستيان ورجليه البيضه باينه منه)ايه مالك سلمتك (وحطت ايديها على زوبرى) ماله واقف اوى كدا ليه (بضحكه تولع الحجر)
انا/مش عارف ..اول مره تحصلى
منال/طيب طلعه ..يمكن الهدوم قفله عليه
انا/اصل..
منال/ياواد انت حاتتكسف منى ده انا منوله ده انا زى ماما ..طلعوا ممكن يكون موضوع كبير نلحقه
انا/(انا وقتها كنت صغير مش فاهم حاجه فاسمعت كلمها وقلعت البنطلون وطلعت زوبرى)
منال/ايه ده ده كبير اوى
انا/(انكسفت من الكلام وسكت)
منال/انتى اتكسفتى يا بيضه ..طيب هادى العمود ده لا ينفجر (وضحكت بشرمطه اكتر )
انا/طيب اعمل ايه؟
منال/تعمل ايه ..ايه بس عيال اخر زمان ..انا حاتصرف (قامت منال وجابت كريم جيل وحاطت منه على زوبرى وبدات تدعك فيه وانا كنت فى عالم تانى)
منال/ها احسن؟
انا/(وانا مغمض عينى ومش حاسس بحاجه) اه حلو اوى يا منوله
منال/(وهى بتحلب زوبرى وهو هايج على الاخر)انت حالتك صعبه اوى لازم حاجه كمان
انا/ايه
منال/(لقيتها طبعت شفايفها على شفايفى وابديت تلعب بالسانها جواه فى بوقى وقالتلى ) اعمل زى مابعمل علشان تخف
انا/حاضر(ابديت العب باللسانى فى بوقها وهى راحت فتحت الروب ومسكت راسى وخالت بوقى على بزها وقالتلى)
منال/ارضع من بزى يا شريف مش قادره احححححح ارضع يا كس امك ..
انا/(فى الوقت ده كنت خلاص حاجبهم راحت منال ضربتنى بقلم..انا طبعا فقت من القلم ده)
منال/بعصبيه اوعى تجبهم غير لما انا اقولك مفهوم
انا/بخوف مفهوم
منال/(قلعت الروب خالص ووقفت قدامى احلى فراسه ممكن اتخيلها فى حياتى ومسكتنى من دماغى نزلتى على ركبى وخالت دماغى على كسها قالتلى الحس )
انا/(وابتديت الحس كسها وهو بينزل شهد فى بوقى ماكنتش فاهم فى الاول ده ايه لكن الاثاره اللى انا فيها وانا مش مصدق اللى بيحصل خلتنى بسمع كلمها من غير تفكير كانى متخدر وهى كانت اعدى بتتنفد فوقى)
منال/اح يا شريف الحس كمان يا وسخ يا شرموط لسانك حايموتنى اححححححححح كمان جامد جامدددد
(بعد كدا اخدتنى منال على اوضه نوم خالى نيمتنى على السرير وابدت تحلب زوبرى جامد وفجاه دخلت زوبرى فى كسها ..كسم الاحساس فجاه حاسيت انى مكان دافى وزوبرى مكيف على الاخر وهى بتطلع وبتنزل على زوبرى جامد وبتقولى
منال/مبسوط يا شريف
انا/اه اوى
منال/مبسوط وانت بتنيك مرات خالك الشرموطه وانت مدخل زوبرك فى كسها على سريره
انا/(الكلام ده خالنى هايج اكتر من الاول رحت شاددها من شعرها على زوبرى علشان تمصه )اه يا شرموطه مصى زوبرى اللى حايكيفك
منال/(بتمص زوبرى وتلعب فى بضانى وانا اضغط على رقبتها علشان زوبرى يدخل لاخر زورها وهى تبقى بتتخنق وانا ماسها من شعرها وانزلها واطلعها على زوبرى وهى بتمصه بعد كدا روحت منيامها على السرير ورافع رجليها على كتفى ودخلت زوبرى فيها مراه واحده)
منال/اححححح ..اوففففففففففففففففف زوبرك كبير اوى ..كسى مش قادره ..نيك كمان انا تعبانه اوى
انا/(بعد حوالى ساعتين كنت خلاص مش قادر )انا خلاص حاجبهم
منال/هاتهم فى كسى بقاله كتير مترواش
انا/(وهنا طلع من زوبرى كميه لبن ابن متناكه محسيتش بنفسى غير بعدها بشويه وانا ومنال على السرير بننهج من المعركه اللى حصلت)
منال/مبسوط يا راجلى
انا/(وانا ببوس فى شفايفها وايدى بتفعص فى بزها ) مبسوط وبس ده انا مولع ماتيجى تانى
منال/(وهى بتحلب زوبرى)هو ايه مبيتهدش
انا/معاك مينفعش يتهد ده لازم يحارب طول الليل يا شرموطه
منال/انا موافقه بس حاتعمل ايه فى العيله وقت الدرس عدا كدا حايقلقوا عليك
انا/اهو ده الكلام اللى يفوق بقى
منال/معلش يا وحش انا عندى خطه تخليك تعمل اللى انت عايزه وكمان العيله دى متعرفش تنطق تانى
انا /انا مش فاهم حاجه
منال/(تنزل على ركبها وتبدء فى مص زوبرى وهى بتبصلى)بص يا حبيبى الموضوع بسيط انت حاتتصل بخالتك ناديه وتقولها انك تعبت فى الدرس وتديها عنوان هنا على انه عنوان واحد صحبك وتقولها تيجى علشان تروح معاها علشان انت تعبان
انا/وبعدين
يتابع
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وحاستنى منكم رايكم بكل صراحه

سلاح مرات خالى الفتاك )الجزء التانى
(اولا احب اشكر كل اللى شجعنى بالكلام فعلا ده اللى خلانى اتشجع واكمل القصه وكل الملاحظات حاخدها فى عين الاعتبار وشكرا لاهتمام ) ودلوقتى نرجع لاحداث القصه
زى ما قوتلكم انا اسمى شريف احداث القصه دى حصلت وانا فى تانيا ثانوى وانا عندى19 سنه وانا كنت كبير اوى بنسبه للفى سنى ودى بسبب انى كنت فى الكويت مع اهلى وانا صغير فا لما رجعت مصر كنت السنه راحت عليا ولما ابويا وامى ماتوا فى الحادثه مقدرتش ادخل الامتحان فاراحت السنه التانيا منى ...... المهم نرجع لبيت خالى وانا مع منال وهى على ركبها وبتمص زبرى وبتقولى اكلم ناديه خالتى واقولها انى تعبان
انا/وبعدين
انا/بقولك ايه انا مابحبش ابقى اطرش فى الزفه فهمينى حاتعملى ايه
منال/يا حبيبى مش انت عايز تبقى براحتك فى البيت ومحدش يقدر يكلمك كلمه
انا/اه طبعا ..ياريت
منال/خلاص سيب بقى الموضوع ده على حبيبتك منوله
انا/ماشى يا منوله
منال/بس استنا هنا ده انا طلعت مابهمش حاجه
انا/(بضحك) ازاى يعنى
منال/انا قولت انت غلبان من اول بوسه حاتروح منى طعت مصيبه.ده انت بهدلتنى اكتر من خالك
انا/علشان تعرفى انى جامد
منال/لا بجد اتعلمت كل ده من ايه ..اوعى تقولى من افلام البورنو
انا/لا بورنو ايه ..انا خبره
منال/(تدعك فى زبرى جامد ) يخربيتك ده انا قولت انا اول واحده
انا/(بتعب) بس براحه الغلبان ده مش حملك (على زبرى)
منال/(بتمص زبرى) ده غلبان ده طلع مصيبه امال عملى مكسوف واقولك اقلع تتكسف
انا/ما انتى اللى غلطانه ..انا بتعامل معاكى انك مرات خالى ..كنت قوتيلى من الاول كنتى حاتلقينى سافل معاكى
منال/احيه عليكى ...ده انت شرموط كبير..طيب احكيلى بقى انت بقيت خبره ازاى
انا/لما تقوليلى الاول شربتينى ايه خالنى ساعتين عامل زى الطور كدا
منال/(تضحك بشرمطه) اصلى انا قولت انت لسه اول مره فاتخلص منى بسرعه جبتلك خلطه تفضل مكتفه الوحش ده(تشير لزبرى) لحد ما اشبع منه
انا/حلو ده حاينفع
منال/المهم احكيلى بقى
انا/(بسحب منال تعد جمبى على السرير وابدء فى اللعب فى زنبوره) عايزه تعرفى
منال/(وهى سايحه) اه ه ه ه قول بقى
انا/ انا حاكيلك اللى علمنى كل ده يبقى كريمه جارتنا ..بنت اصغر منى بسنه...... كريمه كانت صحبتى من اول لما رجعت مصر كنا بنلعب سوا لما كنا صغيرين ولما كبرت شويه بقت بتحكيلى على مشاكل البيت عندها وان مامتها مقفله عليها كل حاجه علشان هى وحيده وملهمش حد بعد ما ابوها مات كنت بعاملها زى اختى بظبط ولو حد ضيقها كنت بتخانق معه... المهم فى يوم كريمه جت البيت عندى علشان تعد معانا وده كان الطبيعى احنا نعتبر زى الاخوات اليوم ده انا اعدت اكلم مع كريمه .. اوصفلكم كريمه
كريمه كانت 155سنتى الوزن كان 80 كيلو كان كلبوزه اوى وبيضه قشطه زى امها صدره كبير بنسبه لوحده فى سنها بس طيزها مكنتش كبيره اوى نرجع لكلامى مع كريمه
كريمه/انا زهقانه اوى يا شريف
انا/يا بنتى ما احنا اعدين اهو بنتكلم وبنلعب كوتشينه اعملك ايه تانى
كريمه/انا زهقت مفيش اى حاجه جديده كله ملل
انا/طيب يا بنتى ماتخرجى مع صحاب المزعجين اللى بيجولك البيت وصوتهم بيصدعنا واحنا فى الشقه اللى فى وشكم
كريمه/ماما مش بترضه (بتقلد مامتها)..بتقولى يجولك البيت اه لكن تنزلى معاهم لا
انا/امال سيباكى تقرفينا كل يوم هنا ليه ..مش خايفه عليكى منى (بلعب بحواجبى )
كريمه/(بضحك) ياعم اتنيل ..ده انا ارجل منك ..
انا/(بضحك)بنت ماتخليش الشيطان يلعب فى دماغى اطلعك من هنا بتوائم
كريمه/ياعم روح ..تلئيك متعرفش تعمل حاجه
انا/(بضحك على اعتبار اننا بنهزر)لا عيب انا سي ديهاتى معايا ومركز جدا كمان
كريمه/ طيب كويس امال ايه بقى
انا/لا احنا يقصنا التجربه العمليه يا استاذ لمبى (بضحك)
كريمه/طيب ما انا قدامك اهو
انا/(اتصدمت من الكلام)بنت يا كريمه انتى مالك النهارده فى ايه اتهبلتى
كريمه/ياعم زقهانه زهقانههههههه نفسى اعمل اى حاجه تكسر الملل ده
انا /(بعصبيه)لا قومى اكسريه فى حته تانيا يلا يا قومى امشى(بفتح باب الاوضه علشان تمشى)
كريمه/(بزعل) خلاص ماشيه (تبدء فى الحركه وتقف لحظه تفكر وتقول )على فكره انت معندكش ددمم وتبدء فى العياط
انا/(بحاول مصلحتها )خلاص ي اعبيطه بهزر معاكى متزعليش
كريمه/(تتكلم وهى بتعيط ) يثاعم عبيطه وهبله وكل حاجه ..بس نفسى يا شريف احس احساس البنات هو انا وحشه اوى كدا ..محدش عايز يكلمنى ... تصدق البنات صحباتى بتحكيلى ازاى بيتعكسوا فى الشارع واللى بيبعبصها فى الاتوبيس ...انت عارف صفاء بتحكيلى انها زوغت من الدرس مع الواد بتاعها وراحوا دسكوه وبتقولى خدها الحمام واعد يبوس فيها ويقفش فى جسمها
انا/(فى الوقت اتصدمت من الكلام اللى بسمعه وازاى ان كريمه بتتكلم بصراحه دى معايا بس فى الوقت ده مع صدمتى فى كريمه ابديت اشوف كريمه انثى بجد مش صحبى اللى كنت بالعب معه بت مزه وجايلنا بهدوم البيت اللى هو ترنج ملزق على جسمها وحكيتها على صفاء صحبتها اللى انا كنت معجب بيها سخنتنى زياده وبيقت مش سامع حاجه من كلام كريمه وهى بتعيط كل اللى فى دماغى جسمها اللى اعد يتهز مع عياطها وصدرها اللى بارز من الترنج بس حاولت اعمل انى مش مركز فى جسمها )
انا/بس يا كريمه خلاص انا اسف حقك عليا
كريمه/(بعياط)محدش اصلا حاسس بيا كله بيقولى الجاموسه دى مبتحسش..انا انسانه وعندى مشاعر
انا/طبعا (وروحت واخدها فى حضنى وهى كانت فكرانى لسه شريف الغلبان متعرفش ان كل اللى اتفرجت عليه نفسى اطبقه حالا)اهدى يا كريمه خلاص
كريمه/(وهى فى حضنى ابديت تسكت ومش بتتحرك والحضن ده اخد حوالى دقيقه وكان جسمها كله جواه جسمى وصدرها الملبن لزق فيا وهنا زبرى كان ابتده يطلع ويخبط فى بطنها علشان هى اقصر منى)
كريمه/(بتكلم وهى سريحه)شريف انا عايزه اروح
انا/(وانا بمشى ايدى على ضهرها وعارف انا حاعمل ايه )لا مينفعش تمشى وانتى زعلانه كدا
كريمه/(وهى خلاص مفيش مقاومه)لا سبنى امشى علشان خاطرى
انا/مينفعش(روحت بايسها فى شفايفها بوسه مبتدئين بس هى معندهاش خلفيه فى اى حاجه فى اى حاجه بعملها بتجيب معاها)
كريمه/(بتحاول وتقاوم على خفيف)شري..شريف .. بس بقى
انا/(وهنا كان مخى شغال شويه روحت وقفت بوس فيها وابديت اسالها وانا بمشى ايدى على جسمها) تحبى اوقف؟
كريمه/(بحيره مع شهوه) اصل ماما لو جات ومالقتنيش فى البيت حاتزعق ..وانا ..
انا/(وهى بتتكلم كنت وصلت لكسها من فوق الهدوم وعلشان الترنج خفيف حسيت بحاجه ملزقه قولت كدا زى ماكنت بقرا فى القصص البت ساحت على الاخر)
انا/متخفيش لسه الوقت بدرى ...سبيلى نفسك خالص وانا حابسطك
(وهنا اعدتها على السرير وقلعتها بلوزه الترنج ولقيت الصدمه مدفعين بيض جواه ستيانه حاتفرق عايز تتفك حالا وحلمه صدرها كانت وقفه اوى ابديت افعص فيهم براحه )
كريمه/انت بتعمل ايه..شريف شريف..اممم ..اممم
انا/(لقيت صوت كريمه حايعلى وحانتفضح روحت قايم قافل باب الاوضه بتاعتى وده كان طبيعى فى البيت لما ابقى مع كريمه بنقفل الباب علشان انا وهيا مرتبين سوا فا محدش بيركز معانا )
كريمه/شريف ..انت قفلت الباب ليه
انا/(كنت هنا رجعت امص صدر كريمه واعمل وزى الافلام بظبط وطبعا كنت بضرب عشرات كتير على الافلام فا كنت هدى شويه وعلى حظ كريمه قبل ماتيجى بنص ساعه كنت بشوف فيلم وضرب عشره عليه فا كنت عارف اطول اعدت امص فى صدر كريمه وادخل ايدى فى بنطلون الترنج من غير ما اقلعهولها وده كان بيثرنى اكتر احساس انى مدخل ايدى فى هدومها وهى لبسها وابديت امص جامد وهى اهاتها ابديت تعالى
كريمه/اه ه ه ..مش قادر ..ابوس ايدك يا شريف كفايه
انا/وهنا روحت جرى مشغل الكاست فى الاوضه علشان محدش يركز فى الصوت وده كان العادى فى البيت انى انا وكريمه بنسمع اغانى فى الاوضه وهنا كان لازم اجرب افشخ حاجه فى خيالى وهو انها تمسك زبرى با ايدها وتمصلى زى الافلام وفعلا اعد ابوس فى رقبتها وودانها وافعص فى صدرها كنت عايزها تهيج اوى علشان متقومش كنت بعمل كل حاجه سمعتها عن الجنس والبت بقت سيرحه على الاخر اعده على السرير ضهرها مفروض وانا واقف جمبها بلعب فى كسها وافعص فى صدرها وبعد كدا طلعت زبرى قدام بوقها وهنا فاقت
كريمه/لا ياشريف لا ..وحيات امك ..لا ..سبنى اروح
انا/(اعدت ابوس فيها علشان تسكت وتلين معايا وفعلا ابديت تسكت ومسكت ايديها وخالتها تمسك زبرى وتمشى عليه وحبه حبه بقت بتحلبه لوحدها ...انا بصراحه مستحملتش كل ده جبتهم تانى على ايديها..وهنا وقفت شويه كانت الاثار هديت بس تخيلوا كدا معايا فى اوضتى على سرير وانا شاب عندى 18 سنه قدامى مزه مكلبظه صدريه عريان قدامى وكسها من المايه باين فى البنطلون ومغمضه عنيها مش قادر تتكلم وشعرها الاسود نازل على جسمها العرقان من السخونا بتعتنا وبواقى لبنى على كف ايدها كل ده خله زبرى يبدا يقوم من تانى ورجع ابوس فى شفايفها تانى
كريمه/كفايه بقى يا شريف ..مش قادر بس ..ماما حتبهدلنى
انا/(وانا اعد بدعك فى كل حته فى جسمها ..مش سايب حاجه) متخفيش انتى خلاص بقيتى مسئوله منى انتى دلوقتى مراتى اللى بحبها وبموت فيها وحاخليها اسعد واحده فى الدنيا
كريمه/(بفرحه)مراتك..بجد يا شريف
انا/امال يا حببتى ده انتى كل حياتى (وهنا كريمه كانت خلاص سلمت كل حاجه وانا بقيت المتحكم فيها روحت ماسك ايدها وخالتها تدعك زبرى وبعدها قوتلك )افتحى بوقك
كريمه/لا يا شريف..علشان خاطرى
انا/حد يقول لا لجوزه ..يلا
كريمه/(مع الكلام الحلو كريمه بقت ملبن وفتحت بقها وابديت ادخله فيه وهى مش عارفه تعمل ايه)
انا/مصيه يا كريمه كانك بتمصلى ايس كريم
كريمه/(ومع محاولات مبدئيه ابديت تمص بس طبعا زبرى مستحملش كل ده فاجبتهم فى بوقها وطبعا هى شرقت واعدت تكح بس انا لحقتها وجبتلها مايه وابديت تهدا وانا اعدت جمبها وابتدينا نتكلم وهى بتفوق)
انا/كنتى حاتموتى يا حببتى
كريمه/حببتك ؟...انا مش مصدقه اللى حصل ده(وحاتبدء تعيط)
انا/لا انا قولت ايه انتى مراتى حاتعيطى حاقول عليكى نكديه واجوز غيرك
كريمه/لا لا ..انا حاعيش خدامه تحت ريجليك
انا/ياحببتى(وهنا كنت بحاول اضحك عليها بكلمتين علشان افضل مسيطر عليها وكل اللى فى دماغى معقول اللى بيحصل ده بجد وكنت بفكر لحد ماكلام كريمه فوقنى)
كريمه/شريف ..شريف ..انتى مش معايا
انا/لا يا قلبى معاكى بس سرحت فى النعيم اللى انا فيه ..كنتى بتقولى ايه
كريمه/بقولك انت حاتعمل ايه ..حاتكلم ماما امتى علينا
انا/قريب جدا ..ده انتى حلم عمرى (وحضنتها ومش عارف اعمل ايه)يلا ياقلبى علشان تلحقى تروحى قبل ماما ماتيجى
كريمه/اه صح(تنظر فى ساعه الحيط) دى خلاص قربت تيجى..(تنظر لنفسها وتتكلم بمياعه ) ده انت بهدلتنى خالص ..اعمل فيك يه
انا/تعملى ده(بوستها بوسه طويله)
كريمه/يوه يا شريف ..يلا بقى ماما حاتموتنى لو ملقتنيش فى البيت
انا/طيب يلا قومى انا حابص اشوف حد فى الصاله ولا لا لو كدا اطلعى على طول وغيرى الترنج اللى غرق ده
كريمه/ ماهو بسببك (تبدء فى الوقف وتبدء فى لبس الستيان)
انا/(اذهب لاخذ الستيان) لا دى بتاعتى انا
كريمه/يامجنون ..حاتعمل بيها ايه
انا /اعمل ايه..ايه دى فيها ريحه مراتى حببتى
كريمه/يامجنون حاطلع بصدرى كدا سايب فى الترنج
انا/انا لو عليا اطلعك ملط
كريمه/مجنون
انا/(ابدء فى بوسها)مجنون وبموت فيكى
كريمه/(تحاول كريمه ظبط شكلها الخارجى علشان تعرف تطلع من عندنا لبتها اللى فى الشقه المجاوره وعلى الحظ كان جدى وجدتى ناموا وانا كنت مظبط لها السكه لحد ماوصلت شقتها بس كل اللى فى دماغى هو انا اللى حصل ده حاجه كويسه ولا مصيبه اتفتحت عليا
(نعود للكلام مع منال واحنا على السرير وانا بلعب فى كسها)
منال/يخرب بيتك ...كل ده يطلع منك انت
انا/غلبان يا منووله وحياتك
منال/غلبان ايه بس ..بس استنا يا واد اللى حكيتوه ده كله ميخلكش خبره فى النيك ده انت كنت بتفعص بس
انا/(بضحك) لا يا عمرى ما ده كان من سنه ...سنه فيها كريمه رهن اشارتى اقولها نفسى اعمل اى حاجه اشوفها على النت تقولى حاضر دى جبتلى صحابتها كمان
منال/لا ده الموضوع ده عايزله اعده تحكيلى المهم دلوقتى كلم خالتك ناديه وقولها انك تعبان واستموت خاليها تيجى على هنا
انا/تمام(طلعت الموبيل وطلبت خالتى ناديه)
انا/الو
ناديه/(بعصبيه فى التليفون) ايوا يا شريف انت ايه اللى اخرك كدا
انا/تعبت يا خالتو فى الدرس وفجاه حسيت انى مش قادر اقف على رجلى
ناديه/يالاهوى طيب ..انت فين
انا/انا فى بيت صحبى اللى بناخد فيه الدرس اول لما اقدر اتحرك حانزل من عنده
ناديه /انت بتقول ايه ادينى العنوان انا حاجى اخدك حالا
انا/ماشى يا خالتى اكتبى عندك(ووصفتلها العنوان وقفلت معاها المكالمه ) ها ايه رايك؟
منال/مش قوتلك مجرم
منال/اول لما تيجى ناديه حاتشوف ..
ارجو يكون الجزء ده عجابكم

سلاح مرات خالى الفتاك (الجزء التالت)
(اولا احب اشكر كل اللى شجعنى على الجزء اللى فات بجد بتدونى طاقه ايجابيه جامده جدا وبتشجعونى على الكتابه بطريقه مش معقوله شكرا بجد )
نرجع لاحداث القصه وانا ومنال اعدين على السرير وانا وهى بنتكلم
منال/اول لما تيجى ناديه حاتشوف
انا/بقولك ايه لا افهم علشان الدنيا تمشى صح
منال/(تمص زبرى) احنا حانعمل على خالتك ناديه ملعوب صغير كدا علشان نكسر عينها
انا/اه طبعا لما تيجى حاتديها شاى ابو خلطه وبعدها انكها.... صح؟
منال/(تضربنى على زوبرى براحه) لا غلط طبعا
انا/(بتوجع)اه ..امال ايه ؟
منال/لو نكتها المره دى مش حاتعملها تانى وحاتبقى غصب وممكن تقلب عليك العمر كله ..لكن انا عايزها تبقى عجينه فى ايدك ..كلبه تقول حاضر وبس
انا/انا مش فاهم
منال/انا حافهمك ..انت عارف هانى كان بيحكيلى كل حاجه عن العيله بكل التفصيل ..وعلشان كدا انا اعرف اسرار كتير عن ناديه ..وناويه استغل النقطه دى
انا/حلو ..انتى بقى حاتفضحى الاسرار دى صح؟
منال/(تضربى زبرى تانى)لا غلط ..وبعدين (تحلب زبرى جامد)حاتفهم ولا لا
انا/خلاص خلاص فهمينى
(تبدء منال تحكيلى هى ناويه تعمل ايه وفى نهايه كلامها)المهم يابطل تعمل اللى مطلوب منك من غير ماتبين حاجه اتفقنا
انا/اتفقنا
اوصفلكم خالتى ناديه طويله جسمها مشدود صدرها مش كبير بس مرسوم رسمه بنت متناكه وطيزها كبيره عندها 45 سنه كانت متجوزه ومكسافر مع جوزها لكن اتطلقت ورجعت عاشت هنا فى شقه بعيده عن بيت العيله بناء على طلبها وكانت هى اللى بتباشر مصنع جدى بعد ما كبر المهم نرجع للقصه
(يمر الوقت وتاتى ناديه للعنوان وترن الجرس فايفتح الباب راجل ضخم جسمه عريض ..اسمه انور)
انور/(يفتح الباب وينظر لناديه) ايوا اى خدمه
ناديه/(تبصله وهى خايفه من منظره لكن بتحاول تدارى ده) ايوا من فضلك كان ابن اختى شريف بياخد درس هنا وتعب
انور/اه ..اهلا وسهلا اتفضلى
ناديه/(تدخل ناديه)انا اسفه على الازعاج ...(تبدء فى النظر فى اركان الصاله لا تجد شريف ) امال شريف فين؟
انور/جوه فى الاوضه اصل هو تعب اوى ساعت الدرس فا دخل ريح على السرير ومعه ابنى جواه تعالى اتفضلى
ناديه/هو تعبان لدرجه دى (تدخل الاوضه مسرعه لتجد شريف على السرير مربوط الايدى فى اعمده السريرومتغمى عنيه وعند النظر له تجد انور خلفها ويغلق باب الاوضه بسرعه)
ناديه/انت بتعمل ايه يا حيوان ...يا عرص افتح الباب (تحاول فتح الباب)
انور/ (يمسكها ويجرها على الارض نظرا لقوه جسمه ويربط ايدها وراه ضهرها ويبدا فى الكلام )
انوار/اخرصى خالص يا شرموطه من عايز نفس
ناديه/انت مين وبتعمل كدا ليه
انور/انا مين ؟طبعا مش عارفه انا مين ..ما اللى زيك بيدوس على الناس برجليهم من غير لا احساس ولا ضمير (يضربها بالقلم)
ناديه/(تبدء فى العياط) حرام عليك ..حرام عليك
انوور/حرام عليا انا(يمسكها من شعرها ) ..وانتى مكنش حرام عليكى اللى عملتيه فيا
ناديه/(بعياط) انا عملت ايه انا مش فاهمه حاجه
انور/انا حافهمك ..انا انور اللى كنت شغال فى المصنع بتاع ابوكى زمان...ولما عكستك ..روحتى قولتى لابوكى ..فاجمع العمال وضربونى فى المخزن لحد ماكسرولى دراعى ..وابوكى مكفهوش كدا طردنى من المصنع وبهدلنى اخر بهدله لحد ماطفشت من البلد كلها وكل ده بسببك انتى يا شرموطه..انا لازم اموتك
ناديه/لا لا لا ..انا كنت صغيره اوى ..معرفش ان كل ده حايحصل ..وحاولت اصلح الموضوع لكن بابا كان عصبى اوى ..معرفتش اقنعه يسمحك ..صدقنى
انور/(ضحك بغيظ) اصدق ايه يا وسخه (يمسكها من لبسها ويرفعه عن الارض)..ده انتى حاتشوفى عذاب محدش شافه .... ده انتى حاتتمنى الموت
ناديه/(تعيط )ابوس ايدك ..أبوس رجلك ..انا معملتش حاجه ..ألموضوع ده عده عليه سنين كتير
انور/الموضوع ده كانوا امبارح ..انا فاكر وانا ببوس رجل ابوكى علشان يرحمنى وهو ورجالته بيضربوه فيا زى الكلب ...(انا لازم احرق قلبه زى محرق قلبى ) انا لازم اموت....
ناديه/حاتعمل ايه ..أنا مش عايز اموت
انور/لا ياكس امك الموت دى راحه ليكى (يتجه انور ناحيه شريف ويخرج سكينه من جايبه) انا حاموت الحيله ده
انا/(فى الوقت ده انا كنت متكتف فى السرير وعينى متغميه وبوقى مربوط علشان يبان انى مخطوف فعلا)
ناديه/يا لاهوى لا ..شريف لا ..ابوس ايدك انا مستعده اعمل اللى تطلبه اى حاجه خد اللى انت عايزه ..انا ممكن اجبلك فلوس كتير اوى ..بس سيب شريف حرام عليك
انور/بقولك ايه خلاص وقته خلص اترحمى عليه
(يذهب انور لشريف فى تمثيل منه انه ذاهب لقتله وطبعا شريف بيحاول انه يفك نفسه فى حاله هياج لكنه مربوط كويس اوى فامفيش فايده وهنا كانت ناديه فى حاله انهيار ورعب جامد)
ناديه /لا ابوس ايدك ارحمه هو مالوش ذنب ..ابوس ايدك (وهى بتحاول تقف علشان تمنع انور لكن انور كان اقوى منها فازقها فاوقعت على الارض وجيبتها ترتفع لفوق وفخادها تبان)
انور/(ينظر لرجلين وفخاد ناديه)لسه فرسه زى ما انتى يا متناكه (يرفعها من الارض ويضعها على السرير اللى شريف عليه بحيث ان ضهرها يبقى على السرير ورجليها وطيزها على رجلين شريف وطبعا شريف فى محاوله منه انه يفك الحبل او يتحرك لكن من غير فايده )
انور/انا بقى جالى فكره ..انا بقى حانيكك واصورك وابعت الصور لابوكى علشان يعرف بنته الشرموطه اللى كانت بتتناك فى طيزها من طوب الارض وهو فاكرها محترمه
ناديه/(فى الوقت ده كانت بتعيط وبتحاول تستعطف انور لكن هو كان مش سامع حاجه )
انور/(يخرج موبيله من جيبه ويبدا فى التصوير ويقلع البنطلون وبطلع زبره ويمسك ناديه ليجعل بوقها مواجه لزبره )تعالى بقى يا شرموطه(يدخل زبره فى بوق ناديه وهى بتعيط وفى حاله توتر ويدخله للاخر فا تبدء فى الاختناق وبعد كدا يخرجه من فمها ويكرر الموضوع تانى)
انور/ها يا شرموطه زبرى حلو ولا لا يا متناكه
ناديه/(تستقبل زبر انور فى بوقها من غير اى مقاومه بتعيط وخلاص)
انور/(يرفع انور القماشه اللى على عين شريف) بص يا حيلتها بص ..خالتك الشرموطه ..اجدع شرموطه كانت بتمص فى شراعكم ..وجدك المعرص فكرها محترمه
انا/(طبعا علشان التمثليه تمشى صح انا اعد بحاول افك نفسى وانى متعصب اوى من اللى بيعمله انور)
انور/(وناديه بتمص زبر)براحه على نفسك يا وحش الشرموطه دى متستاهلش كل ده دى اوسخ واحده فى عيلتكم (ينظر لناديه) ماتقوليله يا نانا ..ولا احكيلى انا على مغامراتك القديمه
ناديه/(وزبر انور فى بوقها وتشير برفض) اممممم ..اممممممممممم
انور/خالتك دى مفيش عيل فى الشارع مكيفش طيزها ..وجت عليا انا وعملت شريفه يا ا خى احااااااااااااااا
(يبدا انور فى انه يقلع ناديه هدومها وهى مربوطه فا يقلعها الجيبه ويفتح البلوزه ويطلع بزازها بره الستيان ويبدء فى مص بزازها وهى مش قادره تقاوم)
ناديه/اممممممممم حرام (ابتدا انور يمص فى بزاز ناديه جامد وهى كانت ساحت خالص فا مش بتتكلم بس مش بتعارض والاهات طلعت) اه ه ه ه ه اه ه ه ه ه
انور/ايه انتى سحتى يا شرموطه ..مش كنتى محترمه من شويه (نزل كلوت ناديه وصباعه بيلعب فى كسها علشان تسيح ويدخل صباع ويطلعه ويدهولها تدوقه وتمصه) مصى يا شرموطه
ناديه/(كانت خلاص ساحت احساس انها بتتغصب على النيك ودى حاجه بتهيجها اوى وانها بتتناك قدامى وكل ده خالها فى عالم تانى )امممممممم ..امممممممممم
انور/(يكلم شريف) بقولك ايه يا واد يا شريف ..علشان انت واد جدع وبسببك الشرموطه دى جت تحت رجليا انا حاكفائك (يرفع ناديه وتبقى فى وضع الكلب ويفك ايدها ويطلع زبر شريف من البنطلون ويخلى ناديه تمسكه وهو يبدء فى الدعك فى طيز ناديه)
انور/ها يا شرى ..أيه رايك ..قوتلك خالتك دى متناكه
ناديه/(بتمص زبر شريف وهى ممحونه على الاخر وانور بيمص فتخه طيز ناديه براحه اوى علشان تدوب اكتر
انور/ياااااا ..الطيز دى ياما حلمت بيها (يضربها على طيزها جامد وبعد كدا يحط صباع فيها ثم صباعين بعدها تلاته ويحرك ايده وناديه بتتنفض من حركه انور فى طيزها)
ناديه/اححححح ...مش قادره
انور/ايوا كدا هى دى المتناكه اللى انا اعرفها ودلوقتى عايزانى اعمل ايه يا وسخه
ناديه/نكنى بقى مش قادره
انور/(وهو بيصور بالموبيل) تعالى يا عم ناجى(اسم جدى)شوف بنتك اللى ضربتنى علشانها زمان عايزه تتناك( يدخل انور زبره فى طيز ناديه مره واحده)
ناديه/ (تصرخ) اه
انور/ايه وجعك.....ده انا حافشخ اللى جابك
انا/(فى الوقت ده كانت خالتى بتمص زبرى بس على خفيف علشان انور كان هريها نيك فى طيزها)
ناديه/احححححححححححح ...كفايه
انور/(يمسك ناديه ويقلبها على ا لسرير ويفتح رجليها علشان يدخله فى كسها)ها يا شيرى امبسط من خالتك الشرموطه ولا عايز تنكها (يضحك)
ناديه/لا ..لا ابوس ايدك
انور/(يدخل فى كسها )ماتدى الواد فرصه حايلقى فين شرموطه زيك
ناديه/(الكلام ده كان مخلى خالتى هايجه على الاخر وكسها غرقان ) اه ه ه ه ه ه ه ه ه
انور/(يخرج انور زبره من كس ناديه ) انا عايز اجبهم فى بوئك وتبلعيهم كلهم يالا يا بنت القحبه (يرفع راس ناديه ويدخل زبره فى بوقه وتبدء فى حلبه لحد مايجبهم فى بوقها وتبلعهم بعد كدا انور بيعدل هدومه ويدخل زبره فى البنطلون) (بعد كدا يفك ايدى ورجلى وبوقى)
بقولك ايه يا واد انت تاخد خالتك الشرموطه دى وتمشى من هنا ولو فكرتوا بس ان حد منكم يجى هنا حانزل الفيديو بتاع خالتك ده على النت واخليها اشهر من صافينار مفهوم يالا
انا/(طبعا انا عملت انى بحاول اقوم وانى مش مصدق اللى حصل وحاولت اقوم خالتى ناديه وهى فى حاله متتوصفش متناكه فى كسها وطيزها ومعيطه ...قومتها وحاولت انى البسها هدمها وطبعا اتعمدت انى اسيب الكلوت بتاعها علشان انا بحب اجمع كلوتات اللى بنكهم وخرجت انا وخالتى من الشقه وهى متسنده عليا وطبعا انا معايا رخصه سواقه فاركبنا عربيتها ورجعنا الشقه بتاعتها وهى طول السكه بتعيط وانا عامل انى مصدوم ومش بتكلم خالص
السؤال المهم
انا/طبعا انتو عايزين تعرفوا سر اللى حصل ده
منال قالتلى ان خالى هانى كان قايلها على اسرار العيله وان ناديه لما كانت صغيره كانت شرموطه بتتناك من طيزها والموضوع ده كان معروف وعلشان كدا جوزوها بسرعه وسافرت على طول وكان فى واحد اسمه انور كان شغال فى مصنع جدى لما جيه يكلم ناديه شتمته وقالت لجدى فاضربه وطرده والموضوع ده كان مقصر اوى فى ناديه وجاولت تصلحه معرفتش وطبعا منال قدرت تجيب انور وهو اقتنع جدا انه ينيك ناديه علشان ينتقم من اللى عملوه ابوها فيه وهنا حصل كل ده ناديه اتناكت وبقى معانا فيديو فيه كل حاجه
نرجع بقى للعربيه وانا وخالتى مروحين طبعا انا كانت خالتى سخنتنى اوى لما مصت زبرى وكنت واخد حبايه من منال علشان ماجبهمش بسرعه بس كنت خلاص لازم انيك حد وهنا فكرت فى كريمه بس قولت برضو خالتى جمبى ياتره اعمل ايه ؟
يتابع
ارجو يكون الجزء ده عجبكم وياريت متحرمنيش من تشجعكم وكلمكم الحلو

فين يامعلم باقى القصه متنزلها وخلى الناس تستمتع بالاحداث وتبقى من القصص الكامله الجميله غير كدا هتتنسى ومش هيبقى ليها طعم ارجوا منك ان تكملها ولك جزيل الشكر

• عجبني
الاجزاء التانية موجودة بس السلسلة الاولى لا مش موجوده

فين يامعلم باقى القصه متنزلها وخلى الناس تستمتع بالاحداث وتبقى من القصص الكامله الجميله غير كدا هتتنسى ومش هيبقى ليها طعم ارجوا منك ان تكملها ولك جزيل الشكر
الاجزاء التانية موجودة بس السلسلة الاولى لا مش موجوده
اسمها الاجزاء التانيه تفضل مشكور وابعتلى

• عجبني
التفاعلات: مرحب

اسمها الاجزاء التانيه تفضل مشكور وابعتلى
ماشى شكرا وعشان تشوف الأجزاء التانيه أبحث فى بحث نسوانجى أو فى تراث قصص المحارم
انا نزلتهم

القصة حلوة ونزلها كلها المواضيع بتتجد و كدا فا ممكن ناس كتير ما يشفوش الموضوع
بنصحك تنزلها كلها وكل سلاسلها واكيد الناس عوزاها
القصه نزلت في التعليقات بس لسه الدمج

يسطا ابقصه كانت 18 جزء تقريبا و فاجره فشخ انا دورت عليها كتير مش لاقيها لو مش عايز تنزلها كلها ممكن فضلا تبعتهالى خاص
القصه نزلت ناقصه الدمج بس

• عجبني
التفاعلات: Zazamezo
تين التكمله

هو انتوا يا شباب استأدنتوا من مودي هاني قبل م تنشروا قصته, لاني اللي اعرفه انه بطل ينشر ع نسوانجي و مش عامل اكونت عليه و قال كدة كدا مرة.., عامة دي قصة ل كاتب اسمه مودي هاني من الناس القديمة ف المنتدي و كان منافس ليا فشخ ع المنتدي القديم, و قصته دي خدت احسن قصة, و هو عامل بلوج خاص بيه بينشر عليه قصصه., بس مش هقول اسم قصص تانية ليه ع مستأدنتوش, و ع بصراحة م يتسرقش منه قصص تانية., عامة هو اسمه "مودي هاني" و مشهور جدا

التعديل الأخير:
  • عجبني
طبعا الاستاذ مودى هانى من احسن الكتاب وانا مكنتش اعرف اتواصل معاه وانا قلت انشر السلاسل الاخرى كى لا تنسى و عشان هى من افضل القصص وتستحق القراءة والسلاسل ال انا نشرها كلها مكتوب تحتها من mody hany

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%