NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مهو في رجل بيضه طبيعيه مديا ع حماااار كدا بس معرفش سببها سعات بتحصلي من القعده الكتير الاقي رجلي احمرت لوحدها
فيه فكرة كده جتلى بالمناسبة دى أنك لو فى مكان هادئ و ينفع فيه كده ممكن لو كنتى لابسة صندل أو أى حاجة مفتوحة و لقيتى كعبك محمر تخلى خطيبك يدلكه لك ;);) علشان الحمار ده يروح بس بما أنه زيى بيحب الرجلين فأنا مش مسئول على اللى هو هيعمله فيكى بعدها :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

الحصل انهارده غير وانا ريحه الامتحان قدام المجمع اوف كان في بنات البت جسمها من فوق عود وكيرفي بطريقه أنا شكيت أنها لبسه شورت بوش اب😂😂😂
اوعدنا بنسوان من دي

• بيضحكني
التفاعلات: jjojja
بيبقو تنكين تناكه وسم بينقطو سم بجد واخدين قلم ف كسهم معرفش ع اي😂😂😂
ياريت كلهم زيك ياعم الدم الخفيف واللبونه الناعمه بتغطي ع الجسم حرفيا

• حبيته
ياريت كلهم زيك ياعم الدم الخفيف واللبونه الناعمه بتغطي ع الجسم حرفيا
أنا جسمي حلو بس انا متصالحه مع نفسي 😂😂😂😂😂😂😂😂م شبهم

أنا جسمي حلو بس انا متصالحه مع نفسي 😂😂😂😂😂😂😂😂م شبهم
اكيد جسمك حلو مفيش شك ف دا
بس مش كله عنده ددمم خفيف زيك فانتي فارقه عنهم ياروحي

اكيد جسمك حلو مفيش شك ف دا
بس مش كله عنده ددمم خفيف زيك فانتي فارقه عنهم ياروحي
تسلملي ❤️ ❤️ 🥺

• حبيته
التفاعلات: Omar Tamer
  • حبيته
  • عجبني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عندها كام سنة الست دى

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: عمرو 55
انهارده كنت مروحه من مشواري العادي ف شارع بتاعنا ع اول الشارع في ست طالعه موزه اوي وشكلها متشيك ونضاره وسلسله وبتاع شكلها شدني فمديت قبلها خطوتين لقيت بتاع الفاكهه بيبصلها فببص علي البيبص عليه لقيتو بيبص علي رجليها كانت عامله ددمم الغزال ومركز اوي فلما لقاني مركزه مع المركز معاه بيقولي اي هي خبطتك ولا اي قلتلو لا أصل الاحمر شدني وضحكت وكسفت ومشيت😂😂😂😂😂
هو ايه ددمم الغزال دا معلش ؟!!!! انا علمي ع قدي ي بنتي 🤦‍♂️🤦‍♂️😅

انهارده كنت مروحه من مشواري العادي ف شارع بتاعنا ع اول الشارع في ست طالعه موزه اوي وشكلها متشيك ونضاره وسلسله وبتاع شكلها شدني فمديت قبلها خطوتين لقيت بتاع الفاكهه بيبصلها فببص علي البيبص عليه لقيتو بيبص علي رجليها كانت عامله ددمم الغزال ومركز اوي فلما لقاني مركزه مع المركز معاه بيقولي اي هي خبطتك ولا اي قلتلو لا أصل الاحمر شدني وضحكت وكسفت ومشيت😂😂😂😂😂
اذا كان لفتت انتباهك وانتى انثى اكيد هاتجذبه كارجل

لا م الأوفر لا
عموما جميلل مش بحب الجسم البرفكيت اوي بحس في حاجه غلط وبحس انه ليه البنات لازم تتعب اوي كده في جسمها مهو لو حببها ححبها خلاصص نقطه

عودة
أعلى أسفل
0%