NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موقف الاتيليه اللي صدمني

ده موقف حقيقي مش قصه
ايوه عارف انا بحب قصصك ومواقفك لانها حقيقيه مش خيال او اختراع من دماغ الناس
 
  • بيضحكني
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: البرنس احمد، إبراهيم سالم و وفاء39
اوعي تسيبي البانتي😂😂
اللي يفرط في البانتي بتاعه يفرط في اي حاجة 😁😂
احلى مسا 🌹🔥
 
ده موقف حقيقي مش قصه
هو انا اكتر حاجه عجبانى فيكى ومن المواقف اللى بتحكيها وبتقوليها انه مش اى واحد وخلاص وانه مفيش حد يعمل معاكى حاجه او ياخد منك حاجه غصبن عنك
 
  • عجبني
التفاعلات: ahasmaa
من كام سنه انا وصحبتي كنا بنفصل فساتين جديدة لفرح وعرضت عليا نروح اتيليه هيا تعرف صاحبه وقبلها كانت حكتلي ان صاحب الاتيليه ده معجب بيها وبيحاول يصاحبهاوهيا بتطنشه المهم روحنا هناك وكان راجل أربعيني وكان واضح من نظراته انه معجب اوي بصاحبتي وبيتغزل فيها لما تقيس اي حاجة وبعد ما اتفقنا عالتفصيل روحنا بعدها نقيس الفساتين الجديدة بس المره دي كان الاتيليه فاضي والبنات اللي شغالين هناك كلهم اجازة والاتيليه عبارة عن دورين دخلت اقيس الفستان في بروفه في الدور اللي تحت انا وصحبتي وخرجت اخد رايها ملقتهاش ولا لقيت الترزي وانا فاكره انها في البروفه بس اتأخرت ولقيت تلفون صاحبتي جوزها بيتصل عليها رديت عليه وقولتله يتصل لما تخلص وصاحبتي اتأخرت قومت اشوفها ملقتهاش في البروفه قلقت طلعت الدور فوق ندهت عليها محدش رد لقيت بروفه فتحت الستارة لقيت صاحبتي مفنسه عالارض ملط وهوه راكب فوقها وفي قمة نشوتهم لدرجه انهم كأنهم مش شايفني ومكملين سوا عادي قفلت الستارة من صدمتي ووقفت استناها بره وانا سامعه اصوات الترزيع والاهات وتغير الاوضاع نزلت تحت استناها تخلص وبعد شوية نزلت قولتلها الفستان عاجبك ضحكت ضحكة بمرقعه وقالتلي فستان جامد دخلت البروفه اغير هدومي وقلعت وواقفه بالبرا والبانتي لقيت البانتي بتاعي مبلول من اللي شوفته قلعته علي اساس هحطه في شنطتي فجأة لقيت الترزي دخل عليا البروفه وانا مصدومة وخايفه وهو شايف جسمي بالبرا بس وكنت لسه هصوت لقيته خد البانتي من ايدي وقالي ده عشاني وخده ومشي وانا خرجت قولتله هات الحاجة بتاعتي اللي خدتها مني قالي حاجتك فوق تعالي خديها خدت شنطتي وفستاني وقولت لصاحبتي يلا احنا اتأخرنا ومشينا واحنا ماشيين قالتلي هو حصل ايه خلاكي تمشي بسرعه حكتلها الموقف اللي عمله الترزي معايا ضحكت وقالتلي ده بيغلس عليكي عادي ومش هيعمل حاجة غير برضاكي قولتلها معقوله مش غيرانه قالتلي لا عادي وانها مش هتصاحبه و مكنتش مخططه انها تنام معاه الموضوع تخطيطه هو وهيا حست بالامان معاه وكان نفسها فيه بس وعدتني مش هتروحله تاني عشان ممكن تحصل فضيحه بعد كده وانا كمان من يومها مروحتش هناك خالص
مش ضد التصديق طالما بتقولى حقيقى لانه موقف وارد يحصل ويتصدق فالواقع مش صعب
برضو صراحتك مع نفسك حاجه كويسه
ممكن ضد بس ردودك على انتقادات ملهاش لازمه
بالتوفيق والسعاده دايما فحياتك
 
  • أتفق
التفاعلات: drsniper666
من كام سنه انا وصحبتي كنا بنفصل فساتين جديدة لفرح وعرضت عليا نروح اتيليه هيا تعرف صاحبه وقبلها كانت حكتلي ان صاحب الاتيليه ده معجب بيها وبيحاول يصاحبهاوهيا بتطنشه المهم روحنا هناك وكان راجل أربعيني وكان واضح من نظراته انه معجب اوي بصاحبتي وبيتغزل فيها لما تقيس اي حاجة وبعد ما اتفقنا عالتفصيل روحنا بعدها نقيس الفساتين الجديدة بس المره دي كان الاتيليه فاضي والبنات اللي شغالين هناك كلهم اجازة والاتيليه عبارة عن دورين دخلت اقيس الفستان في بروفه في الدور اللي تحت انا وصحبتي وخرجت اخد رايها ملقتهاش ولا لقيت الترزي وانا فاكره انها في البروفه بس اتأخرت ولقيت تلفون صاحبتي جوزها بيتصل عليها رديت عليه وقولتله يتصل لما تخلص وصاحبتي اتأخرت قومت اشوفها ملقتهاش في البروفه قلقت طلعت الدور فوق ندهت عليها محدش رد لقيت بروفه فتحت الستارة لقيت صاحبتي مفنسه عالارض ملط وهوه راكب فوقها وفي قمة نشوتهم لدرجه انهم كأنهم مش شايفني ومكملين سوا عادي قفلت الستارة من صدمتي ووقفت استناها بره وانا سامعه اصوات الترزيع والاهات وتغير الاوضاع نزلت تحت استناها تخلص وبعد شوية نزلت قولتلها الفستان عاجبك ضحكت ضحكة بمرقعه وقالتلي فستان جامد دخلت البروفه اغير هدومي وقلعت وواقفه بالبرا والبانتي لقيت البانتي بتاعي مبلول من اللي شوفته قلعته علي اساس هحطه في شنطتي فجأة لقيت الترزي دخل عليا البروفه وانا مصدومة وخايفه وهو شايف جسمي بالبرا بس وكنت لسه هصوت لقيته خد البانتي من ايدي وقالي ده عشاني وخده ومشي وانا خرجت قولتله هات الحاجة بتاعتي اللي خدتها مني قالي حاجتك فوق تعالي خديها خدت شنطتي وفستاني وقولت لصاحبتي يلا احنا اتأخرنا ومشينا واحنا ماشيين قالتلي هو حصل ايه خلاكي تمشي بسرعه حكتلها الموقف اللي عمله الترزي معايا ضحكت وقالتلي ده بيغلس عليكي عادي ومش هيعمل حاجة غير برضاكي قولتلها معقوله مش غيرانه قالتلي لا عادي وانها مش هتصاحبه و مكنتش مخططه انها تنام معاه الموضوع تخطيطه هو وهيا حست بالامان معاه وكان نفسها فيه بس وعدتني مش هتروحله تاني عشان ممكن تحصل فضيحه بعد كده وانا كمان من يومها مروحتش هناك خالص
خير ما عملتو
 
مسمعتيش صوت النيك والترزيع وتغيير الاوضاع قبل ما تعرفى المكان لكن لما دخلتى البروفة المهجورة وشوفتيهم وهما مش حاسين بنفسهم ولا بيكي سمعتى بقى الاصوات ، يبقى الاصوات مكنتش راضية تطلع علشان متسمعيش لكن الاصوات لما عرفت انك عرفتى طلعت وعليت عادى
 
صدفه خير من الف ميعاد
 
من كام سنه انا وصحبتي كنا بنفصل فساتين جديدة لفرح وعرضت عليا نروح اتيليه هيا تعرف صاحبه وقبلها كانت حكتلي ان صاحب الاتيليه ده معجب بيها وبيحاول يصاحبهاوهيا بتطنشه المهم روحنا هناك وكان راجل أربعيني وكان واضح من نظراته انه معجب اوي بصاحبتي وبيتغزل فيها لما تقيس اي حاجة وبعد ما اتفقنا عالتفصيل روحنا بعدها نقيس الفساتين الجديدة بس المره دي كان الاتيليه فاضي والبنات اللي شغالين هناك كلهم اجازة والاتيليه عبارة عن دورين دخلت اقيس الفستان في بروفه في الدور اللي تحت انا وصحبتي وخرجت اخد رايها ملقتهاش ولا لقيت الترزي وانا فاكره انها في البروفه بس اتأخرت ولقيت تلفون صاحبتي جوزها بيتصل عليها رديت عليه وقولتله يتصل لما تخلص وصاحبتي اتأخرت قومت اشوفها ملقتهاش في البروفه قلقت طلعت الدور فوق ندهت عليها محدش رد لقيت بروفه فتحت الستارة لقيت صاحبتي مفنسه عالارض ملط وهوه راكب فوقها وفي قمة نشوتهم لدرجه انهم كأنهم مش شايفني ومكملين سوا عادي قفلت الستارة من صدمتي ووقفت استناها بره وانا سامعه اصوات الترزيع والاهات وتغير الاوضاع نزلت تحت استناها تخلص وبعد شوية نزلت قولتلها الفستان عاجبك ضحكت ضحكة بمرقعه وقالتلي فستان جامد دخلت البروفه اغير هدومي وقلعت وواقفه بالبرا والبانتي لقيت البانتي بتاعي مبلول من اللي شوفته قلعته علي اساس هحطه في شنطتي فجأة لقيت الترزي دخل عليا البروفه وانا مصدومة وخايفه وهو شايف جسمي بالبرا بس وكنت لسه هصوت لقيته خد البانتي من ايدي وقالي ده عشاني وخده ومشي وانا خرجت قولتله هات الحاجة بتاعتي اللي خدتها مني قالي حاجتك فوق تعالي خديها خدت شنطتي وفستاني وقولت لصاحبتي يلا احنا اتأخرنا ومشينا واحنا ماشيين قالتلي هو حصل ايه خلاكي تمشي بسرعه حكتلها الموقف اللي عمله الترزي معايا ضحكت وقالتلي ده بيغلس عليكي عادي ومش هيعمل حاجة غير برضاكي قولتلها معقوله مش غيرانه قالتلي لا عادي وانها مش هتصاحبه و مكنتش مخططه انها تنام معاه الموضوع تخطيطه هو وهيا حست بالامان معاه وكان نفسها فيه بس وعدتني مش هتروحله تاني عشان ممكن تحصل فضيحه بعد كده وانا كمان من يومها مروحتش هناك خالص
حلوه اوي
 
  • عجبني
التفاعلات: Gnoonelrooh
من كام سنه انا وصحبتي كنا بنفصل فساتين جديدة لفرح وعرضت عليا نروح اتيليه هيا تعرف صاحبه وقبلها كانت حكتلي ان صاحب الاتيليه ده معجب بيها وبيحاول يصاحبهاوهيا بتطنشه المهم روحنا هناك وكان راجل أربعيني وكان واضح من نظراته انه معجب اوي بصاحبتي وبيتغزل فيها لما تقيس اي حاجة وبعد ما اتفقنا عالتفصيل روحنا بعدها نقيس الفساتين الجديدة بس المره دي كان الاتيليه فاضي والبنات اللي شغالين هناك كلهم اجازة والاتيليه عبارة عن دورين دخلت اقيس الفستان في بروفه في الدور اللي تحت انا وصحبتي وخرجت اخد رايها ملقتهاش ولا لقيت الترزي وانا فاكره انها في البروفه بس اتأخرت ولقيت تلفون صاحبتي جوزها بيتصل عليها رديت عليه وقولتله يتصل لما تخلص وصاحبتي اتأخرت قومت اشوفها ملقتهاش في البروفه قلقت طلعت الدور فوق ندهت عليها محدش رد لقيت بروفه فتحت الستارة لقيت صاحبتي مفنسه عالارض ملط وهوه راكب فوقها وفي قمة نشوتهم لدرجه انهم كأنهم مش شايفني ومكملين سوا عادي قفلت الستارة من صدمتي ووقفت استناها بره وانا سامعه اصوات الترزيع والاهات وتغير الاوضاع نزلت تحت استناها تخلص وبعد شوية نزلت قولتلها الفستان عاجبك ضحكت ضحكة بمرقعه وقالتلي فستان جامد دخلت البروفه اغير هدومي وقلعت وواقفه بالبرا والبانتي لقيت البانتي بتاعي مبلول من اللي شوفته قلعته علي اساس هحطه في شنطتي فجأة لقيت الترزي دخل عليا البروفه وانا مصدومة وخايفه وهو شايف جسمي بالبرا بس وكنت لسه هصوت لقيته خد البانتي من ايدي وقالي ده عشاني وخده ومشي وانا خرجت قولتله هات الحاجة بتاعتي اللي خدتها مني قالي حاجتك فوق تعالي خديها خدت شنطتي وفستاني وقولت لصاحبتي يلا احنا اتأخرنا ومشينا واحنا ماشيين قالتلي هو حصل ايه خلاكي تمشي بسرعه حكتلها الموقف اللي عمله الترزي معايا ضحكت وقالتلي ده بيغلس عليكي عادي ومش هيعمل حاجة غير برضاكي قولتلها معقوله مش غيرانه قالتلي لا عادي وانها مش هتصاحبه و مكنتش مخططه انها تنام معاه الموضوع تخطيطه هو وهيا حست بالامان معاه وكان نفسها فيه بس وعدتني مش هتروحله تاني عشان ممكن تحصل فضيحه بعد كده وانا كمان من يومها مروحتش هناك خالص
حد كان منزل جزء من قصته شبيه بالموقف اللى حصل معاكى ده
 
احساسك واحساسها جميل
 
  • عجبني
التفاعلات: سائد
جامدة اووى .. يا بخت صاحب الاتيليه بصاحبتك وبيكى
 
وانتى مش كان نفسك يكمل...؟ ولا يوم من الايام كان نفسي تروحيله.
 
لو مفصله شرح شويه
 
من كام سنه انا وصحبتي كنا بنفصل فساتين جديدة لفرح وعرضت عليا نروح اتيليه هيا تعرف صاحبه وقبلها كانت حكتلي ان صاحب الاتيليه ده معجب بيها وبيحاول يصاحبهاوهيا بتطنشه المهم روحنا هناك وكان راجل أربعيني وكان واضح من نظراته انه معجب اوي بصاحبتي وبيتغزل فيها لما تقيس اي حاجة وبعد ما اتفقنا عالتفصيل روحنا بعدها نقيس الفساتين الجديدة بس المره دي كان الاتيليه فاضي والبنات اللي شغالين هناك كلهم اجازة والاتيليه عبارة عن دورين دخلت اقيس الفستان في بروفه في الدور اللي تحت انا وصحبتي وخرجت اخد رايها ملقتهاش ولا لقيت الترزي وانا فاكره انها في البروفه بس اتأخرت ولقيت تلفون صاحبتي جوزها بيتصل عليها رديت عليه وقولتله يتصل لما تخلص وصاحبتي اتأخرت قومت اشوفها ملقتهاش في البروفه قلقت طلعت الدور فوق ندهت عليها محدش رد لقيت بروفه فتحت الستارة لقيت صاحبتي مفنسه عالارض ملط وهوه راكب فوقها وفي قمة نشوتهم لدرجه انهم كأنهم مش شايفني ومكملين سوا عادي قفلت الستارة من صدمتي ووقفت استناها بره وانا سامعه اصوات الترزيع والاهات وتغير الاوضاع نزلت تحت استناها تخلص وبعد شوية نزلت قولتلها الفستان عاجبك ضحكت ضحكة بمرقعه وقالتلي فستان جامد دخلت البروفه اغير هدومي وقلعت وواقفه بالبرا والبانتي لقيت البانتي بتاعي مبلول من اللي شوفته قلعته علي اساس هحطه في شنطتي فجأة لقيت الترزي دخل عليا البروفه وانا مصدومة وخايفه وهو شايف جسمي بالبرا بس وكنت لسه هصوت لقيته خد البانتي من ايدي وقالي ده عشاني وخده ومشي وانا خرجت قولتله هات الحاجة بتاعتي اللي خدتها مني قالي حاجتك فوق تعالي خديها خدت شنطتي وفستاني وقولت لصاحبتي يلا احنا اتأخرنا ومشينا واحنا ماشيين قالتلي هو حصل ايه خلاكي تمشي بسرعه حكتلها الموقف اللي عمله الترزي معايا ضحكت وقالتلي ده بيغلس عليكي عادي ومش هيعمل حاجة غير برضاكي قولتلها معقوله مش غيرانه قالتلي لا عادي وانها مش هتصاحبه و مكنتش مخططه انها تنام معاه الموضوع تخطيطه هو وهيا حست بالامان معاه وكان نفسها فيه بس وعدتني مش هتروحله تاني عشان ممكن تحصل فضيحه بعد كده وانا كمان من يومها مروحتش هناك خالص
احلي كلام واجمل شرموطين
 
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%