NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: ميسي النياك MESSI
مكنش عندي خوف اد م كان عندي فضول اعرف في ايه! ف في تلني نره خرجت اجري ف الشقه ملط ادور ع حاجه ممكن تكون السبب ف الخبط ده 😂
وطبعا ملقتش حاجه 😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: zlabya
  • بيضحكني
التفاعلات: B L A C K
  • عجبني
التفاعلات: BABA YAGA
لسه بيجيلك
واحيانا بتكون المواقف دي مع حيوانات في الحلم زي قطه كلب شكلهم بيخوفني برغم ان انا في الواقع مربي الاتنين ومبخافش منهم بس في الحلم بخاف وبترعب

• عجبني
على فترات يعني مش ديما ممكن كل كم شهر كده
واحيانا بتكون المواقف دي مع حيوانات في الحلم زي قطه كلب شكلهم بيخوفني برغم ان انا في الواقع مربي الاتنين ومبخافش منهم بس في الحلم بخاف وبترعب
طب مجربتش تفهم ليه ده بيحصلك؟ مسألتش يعني؟

• عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أكتر موقف مرعب اتعرضت ليه ومحرج ف نفس الوقت كان ليا صديق خدنى شقة بتاعت قواد وبجيب بنات عنده بس بالاتفاق كده مش شقة كل يوم فيها دعارة وللاساس ده وافقت واحنا تحت لاقينا اتنين بيبصوا عليا واحنا داخلين العمارة والشقة كانت دور تانى وبعدين ع السلم قابلنا راجل كان شكل المخبرين بالظبط وقلبى وقع ف رجليا أكتر وأكتر فتح لنا الباب وصاحبى صمم ان ادخل الأول وأنا اى دمى نشف ودخلت ويومها من الرعب معملتش حاجة وطلعت جري ومرضتش اقلع هدومى كاملة مع ان البنت يومها كانت تستاهل تقلها دهب بياض وحلاوة وجسم صاحبي دخل وطول يومها جوه وأنا اى قاعد ف البلكونة عشان لو ف حاجة انط وبعد مانزلنا بتخانق معاه طلع الناس اللى شفتها دى بتأمن
الدنيا وشغالين تبع القواد😂😂

• بيضحكني
التفاعلات: STroNG a👑 و BABA YAGA
أكتر موقف مرعب اتعرضت ليه ومحرج ف نفس الوقت كان ليا صديق خدنى شقة بتاعت قواد وبجيب بنات عنده بس بالاتفاق كده مش شقة كل يوم فيها دعارة وللاساس ده وافقت واحنا تحت لاقينا اتنين بيبصوا عليا واحنا داخلين العمارة والشقة كانت دور تانى وبعدين ع السلم قابلنا راجل كان شكل المخبرين بالظبط وقلبى وقع ف رجليا أكتر وأكتر فتح لنا الباب وصاحبى صمم ان ادخل الأول وأنا اى دمى نشف ودخلت ويومها من الرعب معملتش حاجة وطلعت جري ومرضتش اقلع هدومى كاملة مع ان البنت يومها كانت تستاهل تقلها دهب بياض وحلاوة وجسم صاحبي دخل وطول يومها جوه وأنا اى قاعد ف البلكونة عشان لو ف حاجة انط وبعد مانزلنا بتخانق معاه طلع الناس اللى شفتها دى بتأمن
الدنيا وشغالين تبع القواد😂😂
احااا😂😂😂😂شغلك كنت لسه جديد في الشغلانه😂😂😂😂

• عجبني
  • عجبني
التفاعلات: STroNG a👑
  • عجبني
احااا😂😂😂😂شغلك كنت لسه جديد في الشغلانه😂😂😂😂
كانت تالت مرة تقريبا بس أنا عامة جبان أووى😂😂 فيما بعد ظبطت شقة ف دمياط عندى وبقيت أجيبهم أنا😅

• بيضحكني
كانت تالت مرة تقريبا بس أنا عامة جبان أووى😂😂 فيما بعد ظبطت شقة ف دمياط عندى وبقيت أجيبهم أنا😅
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂🙏

اعتقد كانت حادثة وغير كده كوابيس بقا واوقات متداخلة ومبقاش عارف انا صاحي ولا نايم😔

اعتقد كانت حادثة وغير كده كوابيس بقا واوقات متداخلة ومبقاش عارف انا صاحي ولا نايم😔
**** معاك ياخويااا🙏

• حبيته
دي مستحيل تكون قطه يسطا
عارف و طول عمري اسمع ان القطط السودة بتكون منهم اغلب الاوقات و خصوصآ بالليل كدا

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%