NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

انا اقصد انك حتى لو شلت الحجات دى هتلاقى ان برضو صعب صعب جدا مصاريف وايجار وفواتير ولبس وادويه واطفال جايه فالسكه
مهي دي المصيبه الي الواحد مش عارف حتا يفكرلها 😅💔

شوف انا وانا صغير فقدت ابوي فلحضه cancer
فجئه بدون سابق انذار ودون لا اخ ولا يسندني
مش ممكن اعيش حياتي واتزوج واجيب ابن واخله يذوق من نفس الكاس الي انا ذقت منه عاطفيا حياتي وقفت من 20 سنه وبدون موف اون
قلتلك قصتي دراما تركيه 🤚😀
💔

انت كا شخص حبيت من قلبك ومحصلش نصيب

ممكن تحتاج وقت اد اي علشان تعرف تتخطي المرحله دي

وهل ف خطوات ممكن تحطها لنفسك علشان تمنعها من التفكير ف الشخص ده

يعني من الاخر اربع سنين كافين ينسوك الشخص ده وتبقي جاهز نفسيا للارطبات بشكل رسمي ؟؟؟
فيه خطوات بس مكسل اكتبها
الخلاصه أن النار الحب بقت رماد و مينفعش تفكر فيها لانها مع غيرك

• محزن
التفاعلات: jexx

يعني من الاخر اربع سنين كافين ينسوك الشخص ده وتبقي جاهز نفسيا للارطبات بشكل رسمي ؟؟؟
لو حب بجد مابيتنسيش

• محزن
صديقي مش ممكن يحصل ده من هالناحيه صرت معقد
لازم تتعقد وبعدين خلاص هى مش من نصيبك وصدقنى وحده هتعوضك عن دا كلو وهتحسسك بالامان ومشاعرها هتملاك انت بس معقد نفسك

بس انا مش عايز احبطك بس لو كان حب بجد فعلا فده عمرك ماهتنساه اه انت هتقابل تانى وتربتبط وتحب ولكن الحب الاول عمرك ماهتنساه احنا ياسيدى الفاضل بنتناساه ولكن مش ببنساه فنصحتى ارتبط وحب من جديد ومتحاولش فيوم تقارن بين الجديد والقديم

• أتفق
بس انا مش عايز احبطك بس لو كان حب بجد فعلا فده عمرك ماهتنساه اه انت هتقابل تانى وتربتبط وتحب ولكن الحب الاول عمرك ماهتنساه احنا ياسيدى الفاضل بنتناساه ولكن مش ببنساه فنصحتى ارتبط وحب من جديد ومتحاولش فيوم تقارن بين الجديد والقديم

فخ المقارنه 🤦‍♂️

• عجبني
التفاعلات: الرعد الشديد
انا اتجوزت و طلقت والموضوع مخدش معايا اكتر من ٤ شهور
مش يمكن علشان اتجوزتها وراضيت رغبتك ف وجود الشخص ده معاك ؟

متعرفش
ولو عدى طيف الشخص دا بعد عمر طويل هتسترجع الذكريات اللى تألمك وتعيد حياتكم فى دماغك من تانى

• محزن
متعرفش
ولو عدى طيف الشخص دا بعد عمر طويل هتسترجع الذكريات اللى تألمك وتعيد حياتكم فى دماغك من تانى
يعني مفيش حل 💔

• عجبني
التفاعلات: Aymanx123

ما فيش حاجه بتتنسي حتي لو ارتبطت ودخلت علاقات وعملت ناسي بيفضل الحب الحقيقي معلم فيك

• عجبني
التفاعلات: نياك بقوة و الملك السادى
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

من الاخر اربع سنين كافيين انك تدخل فى عللقة جديدة و تحب كمان .. مش لازم تنسى الشخص القديم لو ذكريات حلوة لكن المشاعر و الحب تتوجه للشخص الجديد

• أتفق
ما فيش حاجه بتتنسي حتي لو ارتبطت ودخلت علاقات وعملت ناسي بيفضل الحب الحقيقي معلم فيك
وله حتا لو حاولت ترتبط تاني؟ ؟

ولله ولا يكفو ولا نيله بس بوجود شخص الصح يكفو
الاختيار الغلط لازم يتمسح باختيار صح حكم عقلك واختار صح اختار حد لما تحط مقارنه بينه وبين الكان معاك هتشوف قد اي اننت كنت ف هلاك وهو خدك لجنتو

ولله ولا يكفو ولا نيله بس بوجود شخص الصح يكفو
الاختيار الغلط لازم يتمسح باختيار صح حكم عقلك واختار صح اختار حد لما تحط مقارنه بينه وبين الكان معاك هتشوف قد اي اننت كنت ف هلاك وهو خدك لجنتو
يعني حلها بايدك !

صح اوي

يعني حلها بايدك !

صح اوي
طبعا باختيارك انت وع فكره انا بقالي سنتين بعيده عن اختياري الغلط وربنا بعتلي احسن اختيار ف الدنيا فعادي يعني ربك بيعوض وبينسي وبيخليك تفوق من غيبوبه والغشاوه انك شايف ناس ملهاش سعر احنا عملنلها قيمه

طبعا باختيارك انت وع فكره انا بقالي سنتين بعيده عن اختياري الغلط وربنا بعتلي احسن اختيار ف الدنيا فعادي يعني ربك بيعوض وبينسي وبيخليك تفوق من غيبوبه والغشاوه انك شايف ناس ملهاش سعر احنا عملنلها قيمه
صح وا. لله

• عجبني
التفاعلات: jjojja

صعب فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%