NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

hell girl

نسوانجى مخضرم
نسوانجية كيوت
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
ثنائي الميل
بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟

• عجبني
  • بيضحكني
  • حبيته
التفاعلات: Jawad Jammeh series with, ابن المنيا, رهان روهان vihk و 8 آخرين
بما اني جيت تاني اقرفكو م عارفه نا عيشت ازاي تلت تيام من غير ما ارخم بس حابه اتناقش ف موضوع مهم

قصه عك حبتين معلش
واحد ساب خطيبته عشان علقت ت بوست لولد بيقول انه ساب حبيبته عشان عرف انها كان بتكلم ولد قبله و شاف شات ليهم مع ان الشات محترم عادي
المهم البنت بقي قالتله ملكش دعوه بماضيها انت ليك من ساعت م عرفتها عشان كده خطيبها سابها
السؤال هنا
هل لو عرفت ان خطيبتك او مراتك ليها ماضي مع حد قبلك سواء ماضي كويس او لا هتكمل معاها
و هل انتي لو اكتشتفتي ان حبيبك او خطيبك او جوزك كان مثلا مدمن او بيكلم بنات او بيغلي معاهم كمان بس اتغير و بقي كويس هتكملي معاه ولا لأ
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
🙏🙏🙏

• عجبني
التفاعلات: hell girl

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
ماضي زي ايه؟

اي واحد يتمني حبيبته تكون ليه وحده وتكون بدون ماضي لكن في الزمن ده صعب
لكن كون انها تحتفظ بشات قديم ده غباء منه وعدم اهتمام بمشاعرخطيبها

• عجبني
التفاعلات: S A R A H

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
جوابي هيكون مبني علي الوقت اللي هيحصل فيه الموقف ده يتني لو انا ليا علاقات قبلها سواء كانت وحشة او حلوة ف انا مش احسن منها عشان ازلها ب ماضيها

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟

المشكله مش في الماضي لان كل واحد له ماضي هي متولدتش يوم ما عرفتها...بس المشكله لو بتحاول تكدب او تخبيه او حتي متمسكه بحاجه غلط في الماضي ده ومبتحاولش تتغير للاحسن

قصه عك حبتين معلش
السؤال هنا
و لو هتكملو هيبقي لي؟
او هتبعدو لي بردوا؟
حلو الموضوع
بصي حبيبتى مفيش حاجه اسمها ماضية أنساه أو العكس على حسب لو ماضي عك وقرف اكيد مش هينفع مش هامن لنفسي معاه وهو كذلك برضو بس لو مثلا قصة حب عاديه أو اعجاب وكلام عادى اعتقد عادى احنا الاثنين نرضى

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح و hell girl
اي واحد يتمني حبيبته تكون ليه وحده وتكون بدون ماضي لكن في الزمن ده صعب
لكن كون انها تحتفظ بشات قديم ده غباء منه وعدم اهتمام بمشاعرخطيبها
هي مكنتش محتفظه بيه ده هو شاف شات ليها عند حد تاني

جوابي هيكون مبني علي الوقت اللي هيحصل فيه الموقف ده يتني لو انا ليا علاقات قبلها سواء كانت وحشة او حلوة ف انا مش احسن منها عشان ازلها ب ماضيها
طب و لو انت مكنش ليك اي علاقات و محترم و اكتشفت انها كانت بتغلط بس اتغيرت و بقت احسن هتنفض للناس و هتكمل معاها بدل شايفها بتتقي **** فيك ولا هتسيبها

مثلا كانت تعرف ولاد قبل
اكتشفت انها نامت مع واحد كانت بتحبه اي ماضي يجي ف خيالك
تعرف ولاد حب و علاقه عاطفية فقط من غير جنس من غير ما تقول هيهدم الثقة لأنها زي ما خبت حاجه زي دي يأما مخبية حاجات تانيه يأما هتخبي في المستقبل و دي حاجه تهدم العلاقة بالنسبالي بالذات انها تخبي حاجات مهمة
اما نامت مع واحد كانت بتحبه فده شئ من سابع المستحيلات اكمل معاها بعده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
المشكله مش في الماضي لان كل واحد له ماضي هي متولدتش يوم ما عرفتها...بس المشكله لو بتحاول تكدب او تخبيه او حتي متمسكه بحاجه غلط في الماضي ده ومبتحاولش تتغير للاحسن
لا هي اتغيرت و قربت من **** و بقت احسن بس خبت ماضيها بغيه انها خلاص هبتدي صفحه جديده
في رجاله هتتقبل الماضي ده بدل بقت احسن و رجاله لا
انت انهي منهم

حلو الموضوع
بصي حبيبتى مفيش حاجه اسمها ماضية أنساه أو العكس على حسب لو ماضي عك وقرف اكيد مش هينفع مش هامن لنفسي معاه وهو كذلك برضو بس لو مثلا قصة حب عاديه أو اعجاب وكلام عادى اعتقد عادى احنا الاثنين نرضى
يعني هو لو كان لي ماضي عك و قرف بس بقي كويس و انتي بتحبيه هتكملي ولا هتبعدي

• بيضحكني
التفاعلات: Adam Afndena
تعرف ولاد حب و علاقه عاطفية فقط من غير جنس من غير ما تقول هيهدم الثقة لأنها زي ما خبت حاجه زي دي يأما مخبية حاجات تانيه يأما هتخبي في المستقبل و دي حاجه تهدم العلاقة بالنسبالي بالذات انها تخبي حاجات مهمة
اما نامت مع واحد كانت بتحبه فده شئ من سابع المستحيلات اكمل معاها بعده
طب لو هي اللي جة و حكتلك كل حاجه من اول العلاقه بينكو و قالتلك م عايزه تخبي عنك حاجه من اولها هيكون رد فعلك اي

@YOYA🌹
حابه اسمع رأيك لأني بثق فيه الصراحه

طب لو هي اللي جة و حكتلك كل حاجه من اول العلاقه بينكو و قالتلك م عايزه تخبي عنك حاجه من اولها هيكون رد فعلك اي
حكتلي عن انها كانت علي علاقه حب بواحد قبلي هتقبلها عادي طلاما خلاص كل حاجه منتهية
انما تيجي تحكيلي انها كانت بتتناك من واحد او اكتر من قبل ما تعرفني فبصراحه لا مش هكمل

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%