NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• عجبني
التفاعلات: أنثى لا مثيل لها
من فتره كبيره اتعرفت على واحد من موقع تواصل اجتماعي واتصاحبنا وبعدها ب فتره دخلنا في علاقه حب وكدا....وكان دايما يقولي انا لو ملقيتش واحده زيك مش هتجوز ابدا...كان نفسي اتجوزك اوي

سألتو وقتها سؤال....هل لو ف يوم اتطلقت ممكن تتجوزني؟؟ وكان الرد... بصراحه لا

صدمني فعلا...بس اخدتها ببرود واتصرفت عادي ...وبعدها ب فتره افترقنا

وبعدها ب كام شهر اتعرفت ع واحد تاني واتعلقنا ببعض وكان بيقولي نفس الكلمتين...لو ملقيتش زيك مش هتجوز...وسألتو نفس السؤال والغريبه ان الاجابه كانت نفسها... بصراحه لا

معلش يعني هيا المطلقه مالها بجد...انسانه زيها زينا...كل الحكايه ان نصيبها مش كويس...وانها ملقيتش اللي نفسها فيه ف شريك حياتها وقابلها ملل وخنقه وبرود ويمكن حاجات تانيه اكبر من كدا بكتير

سؤالي بقا.....للرجاله..هل لو كلمت واحده متجوزه وشوفت فيها كل المواصفات اللي نفسك فيها...ممكن لو اتطلقت تتجوزها؟؟

وسؤال للستات او البنوتات... لو حصلك زيي واتقالك لا مش هتجوزك؟ هتتصرفي ازاي؟؟
المشكلة مش انك حتكوني مطلقة
المشكلة عندهم ان من اكتر ما شجعهم علي علاقتهم بيكي
انهم حيحصلوا علي المتعة المجانية بدون قوانين او مسؤولية مش اكتر

المطلقة لا يعبها شئ
لاكن العلاقات الي بتتبني علي المشاعر وليدة لحظات المتعة
زي الزبده
يطلع عليها صهد النشوة تسيح
ف بعدها الكل يرحع ل ارض الواقع

العلاقة الصح الي يتبني عليها حياة لازم تتنبي بعيد عن المنافع المشتركه في السكس
تتبني علي الشعور بالسكينه و التوافق العقلي و ارتباط الروح قبل الجسد

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
من فتره كبيره اتعرفت على واحد من موقع تواصل اجتماعي واتصاحبنا وبعدها ب فتره دخلنا في علاقه حب وكدا....وكان دايما يقولي انا لو ملقيتش واحده زيك مش هتجوز ابدا...كان نفسي اتجوزك اوي

وبعدها ب كام شهر اتعرفت ع واحد تاني واتعلقنا ببعض وكان بيقولي نفس الكلمتين...لو ملقيتش زيك مش هتجوز...وسألتو نفس السؤال والغريبه ان الاجابه كانت نفسها... بصراحه لا

معلش يعني هيا المطلقه مالها بجد...انسانه زيها زينا...كل الحكايه ان نصيبها مش كويس...وانها ملقيتش اللي نفسها فيه ف شريك حياتها وقابلها ملل وخنقه وبرود ويمكن حاجات تانيه اكبر من كدا بكتير

سؤالي بقا.....للرجاله..هل لو كلمت واحده متجوزه وشوفت فيها كل المواصفات اللي نفسك فيها...ممكن لو اتطلقت تتجوزها؟؟

معظم الرجالة مش بيحبوا المطلقة لأنهم عايزين واحدة لسة فيرچين ويكون اول واحد يلمسها واتعرت قصادة وفي اللي يقولك عادي
انا بالنسبالي لو انتقالي كدا ولا يأثر فيا شعرة لان موضوع الجواز مش اغصاب دا لازم يكون في قبول وتوافق بين الطرفين

• عجبني
ي
المشكلة مش انك حتكوني مطلقة
المشكلة عندهم ان من اكتر ما شجعهم علي علاقتهم بيكي
انهم حيحصلوا علي المتعة المجانية بدون قوانين او مسؤولية مش اكتر

المطلقة لا يعبها شئ
لاكن العلاقات الي بتتبني علي المشاعر وليدة لحظات المتعة
زي الزبده
يطلع عليها صهد النشوة تسيح
ف بعدها الكل يرحع ل ارض الواقع

العلاقة الصح الي يتبني عليها حياة لازم تتنبي بعيد عن المنافع المشتركه في السكس
تتبني علي الشعور بالسكينه و التوافق العقلي و ارتباط الروح قبل الجسد
ا اخي انا ديما بحب كومنتاتك اوي .خود قلبي مش عوزاه♥️♥️😂

• بيضحكني
التفاعلات: Life Arch
لا بجد غلطانه اوي ايه الغباء دا
الفكره اني كنت نازل ديت عادي مش ارتباط اصلا وكمان كان بقالنا 6 شهور مش بنتكلم جت فتحت وكلمتني مره واحده وانا من النوع الي مبحبش الكدب 😂😂😂

• عجبني

هي وجهات نظر لو انا قابلت انسانه مطلقه او اطلقت هتجوزها عادي وايه المشكله وفي رجاله تقبل ورجاله لاء وكل واحد وله وجهة نظره

• عجبني
انتي عملتي خلط بين العرض والطلب يا طيبه ،، (( بمعني ))

انا مستحيل اكلم حد واوصل به اني اعرض عليه الانفصال أو انجرف بمشاعري مع انسان افتراضي .

الطلب: انك غرضي نفسك عليه بالطلاق والزواج منه أو حتى كنتي مطلقه ميصحش انك تعرض نفسك على اي انسان .

العرض : للاسف العوانس كتير مفيش اكتر منهم مشكله بلدنا ليست مطلقه فقط ،، ومعروفه الشاب يمشي مع كل رخيصه لكن ساعه الزواج اول تفكيره أنها معيوبه لانها سلمت ولو حتى مشاعرها ف ازاي يأمن على بيته لها ؟؟ ف بالتالي اول الاختيارات بنت بنوت صغيره (( بطيخه مقفوله يعني )) ومش بيفكر ولا في عانس ولا مطلقه ولا ارمله حتى وإن حدث وشاب فكر فيهم هيبقى مطلق وعنده طفلين محتاج لهم خدامه ليس زوجه يا طيبه 🙂‍↕️ سحقا له من تفكير عقيم

• أتفق
  • بيضحكني
التفاعلات: ZEUS I
ي

ا اخي انا ديما بحب كومنتاتك اوي .خود قلبي مش عوزاه♥️♥️😂
كتير عليا يا لا مثيل لكي 😂🙏🏻🌹🌹

قلبك اغلي من اني اقدر اصونه او اتحمل تكلفت الاحتفاظ بيه

الي عايز اقوله انتي ما يعيبك الا انك بتدي للي مالوش حق حق عليكي

نصيحتي و ياريت تعملي بيها سوفي انت نفسك تاخدي اية من الدنيا
و اشتغلي علي نفسك لغاية ما يجيلك لانك تستحقية
للاسف مش بناخد في العلاقات غير الي نستحقه

• حبيته

معلش نتكلم بصراحة
الراجل مع الست المطلقة وقت العط هيحب الخبرة واكيد مش محتاج أوضح خبرة ف ايه بالظبط
يجي بقا وقت الجد يحب القطة المغمضة الي بفتح عيونها على الحاجات قليلة الادب دي بنفسه ف هو عايز يكون الشخص الي هيكمل معاه حياته يكون فبريكة

• عجبني
تصدق مشكله🤔
ايوا اذا كان هى مصانتش جوزها حتى لو مش طايفاه تطلق و فكرة اني اعرف واحدة مطلقة عادي لكن فكرة اني اكلم واحدة متجوزة دي اصلا مرفوضة بالنسبالي

• عجبني
عندك حق فعلا
انتي عملتي خلط بين العرض والطلب يا طيبه ،، (( بمعني ))

انا مستحيل اكلم حد واوصل به اني اعرض عليه الانفصال أو انجرف بمشاعري مع انسان افتراضي .

الطلب: انك غرضي نفسك عليه بالطلاق والزواج منه أو حتى كنتي مطلقه ميصحش انك تعرض نفسك على اي انسان .

العرض : للاسف العوانس كتير مفيش اكتر منهم مشكله بلدنا ليست مطلقه فقط ،، ومعروفه الشاب يمشي مع كل رخيصه لكن ساعه الزواج اول تفكيره أنها معيوبه لانها سلمت ولو حتى مشاعرها ف ازاي يأمن على بيته لها ؟؟ ف بالتالي اول الاختيارات بنت بنوت صغيره (( بطيخه مقفوله يعني )) ومش بيفكر ولا في عانس ولا مطلقه ولا ارمله حتى وإن حدث وشاب فكر فيهم هيبقى مطلق وعنده طفلين محتاج لهم خدامه ليس زوجه يا طيبه 🙂‍↕️ سحقا له من تفكير عقيم
معاكي حق فعلا

كتير عليا يا لا مثيل لكي 😂🙏🏻🌹🌹

قلبك اغلي من اني اقدر اصونه او اتحمل تكلفت الاحتفاظ بيه

الي عايز اقوله انتي ما يعيبك الا انك بتدي للي مالوش حق حق عليكي

نصيحتي و ياريت تعملي بيها سوفي انت نفسك تاخدي اية من الدنيا
و اشتغلي علي نفسك لغاية ما يجيلك لانك تستحقية
للاسف مش بناخد في العلاقات غير الي نستحقه
انا فعلا بدأت اشوف انا عاوزه اي واعملو مش هعيش عمري مهمومه ومدفونه كدا

• أتفق
التفاعلات: Life Arch
معلش نتكلم بصراحة
الراجل مع الست المطلقة وقت العط هيحب الخبرة واكيد مش محتاج أوضح خبرة ف ايه بالظبط
يجي بقا وقت الجد يحب القطة المغمضة الي بفتح عيونها على الحاجات قليلة الادب دي بنفسه ف هو عايز يكون الشخص الي هيكمل معاه حياته يكون فبريكة
ودلوقتي اصلا صعب تلاقي قطه مغمضه

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%