NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

momo2020v

نسوانجى بادئ الطريق
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اول مره انزل هنا بس بصراحه التجربه والموضوع غريب ومريب جدا

الموضوع بدأ ب اني شغلي دايما علي الفيسبوك وبشترى دايما اكونتات فيسبوك من ناس بتعملها مخصوص للشغل ده

فكان فيه اكونت منهم باسم بنت وانا فاتحه وشغال عليه يدخل واحد يكلمني عالاكونت ده وكان غتت جدا ف انا رديت عليه

مجرد ما رديت عليه بدأ يشكي حاله وبتاع المهم كانت مراته متوفيه وعايز اي واحده وخلاص تعوضه

بعد كلام كتير وبتاع

عرفت انه علي علاقه بواحده 22 سنه والصدمه انه 40 سنه والبنت دي مش متجوزه بس مخطوبه وخطيبها مسافر

المهم انه كان عنده شقه بدا يجيبها في الشقه دي كتير وبعدين حصل واتجوزت خطيبها ده وقطعت معاه شهرين

ولما جوزها سافر رجعت بنفسها تاني كلمته بس المره دي كانت متجوزه

في الاول كان بيتعامل معاها علي اساس بنت انما بعد الجواز طبعا الدنيا بقت مفتوحه وسهله فكان بيتعامل اكنه جوزها بالظبط

من كلامه بيقول انه عمل علاقه معاها اكتر من 200 مره

وكانت بتبعت ليه صور وفيديوهات ومروقه عليه اخر رواقه

يعني حته مراته المتوفيه دي هيا عوضتها وزياده

طبعا كان بيحكي كل ده علي اساس ان اللي بيكلمه واحده وانا جاريته في الكلام وفضل يبعت في صور ليها وفيديوهات والدنيا معاه خربانه

المهم من ضمن الفيديوهات اللي بعتها فيديو فيه معرف حساب تيكتوك بتاع زوج البنت دي

طبعا خدته ودخلت كلمته وقلتله فيه اللي حصل ده كله

طبعا الكلام ده خد يومين بعد ما كلمته كان فيهم بقي انه عمل مشكله كبيره والبنت واقفه عالطلاق

خلال اليومين دول كان بيكلمني الواد اللي كان مقضيها مع البنت وبيتحايل عليا بكل الطرق انهي الموضوع باي شكل

هو طلع قريب منهم جدا وكان بيكلم جوزها عادي وبيقوله دا موبايلها متهكر وبتاع وحد سرق صورها عشان يبعد الموضوع عنه خالص

فلما البنت وقفت خلاص وهتطلق ام البنت دي كلمتني وبتتحايل عليا اكلم جوزها تاني واقوله الصور دي متركبه ومش ليها وبتاع عشان بس الفضيحه اللي حصلت والبنت مش مهم تطلق بس نلم الموضوع والبنت طبعا كلمتني كانت بتموت ومحايله وبتاع عشان اكلم جوزها تاني اغير كلامي

ف انا بصراحه كلمته تاني قولتله انه موضوع الصور تركيب وبتاع وصوره معموله ب ai وحركات من دي وقدرت اقنعه تاني انه يرجع مراته وميدمرش بيته

ف انا من ساعتها مش عارف انا صح ولا غلط واللي عملته مظبوط ولا ايه

ياريت تدوني رأيكوا في الموضوع ده

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اول مره انزل هنا بس بصراحه التجربه والموضوع غريب ومريب جدا

الموضوع بدأ ب اني شغلي دايما علي الفيسبوك وبشترى دايما اكونتات فيسبوك من ناس بتعملها مخصوص للشغل ده

فكان فيه اكونت منهم باسم بنت وانا فاتحه وشغال عليه يدخل واحد يكلمني عالاكونت ده وكان غتت جدا ف انا رديت عليه

مجرد ما رديت عليه بدأ يشكي حاله وبتاع المهم كانت مراته متوفيه وعايز اي واحده وخلاص تعوضه

بعد كلام كتير وبتاع

عرفت انه علي علاقه بواحده 22 سنه والصدمه انه 40 سنه والبنت دي مش متجوزه بس مخطوبه وخطيبها مسافر

المهم انه كان عنده شقه بدا يجيبها في الشقه دي كتير وبعدين حصل واتجوزت خطيبها ده وقطعت معاه شهرين

ولما جوزها سافر رجعت بنفسها تاني كلمته بس المره دي كانت متجوزه

في الاول كان بيتعامل معاها علي اساس بنت انما بعد الجواز طبعا الدنيا بقت مفتوحه وسهله فكان بيتعامل اكنه جوزها بالظبط

من كلامه بيقول انه عمل علاقه معاها اكتر من 200 مره

وكانت بتبعت ليه صور وفيديوهات ومروقه عليه اخر رواقه

يعني حته مراته المتوفيه دي هيا عوضتها وزياده

طبعا كان بيحكي كل ده علي اساس ان اللي بيكلمه واحده وانا جاريته في الكلام وفضل يبعت في صور ليها وفيديوهات والدنيا معاه خربانه

المهم من ضمن الفيديوهات اللي بعتها فيديو فيه معرف حساب تيكتوك بتاع زوج البنت دي

طبعا خدته ودخلت كلمته وقلتله فيه اللي حصل ده كله

طبعا الكلام ده خد يومين بعد ما كلمته كان فيهم بقي انه عمل مشكله كبيره والبنت واقفه عالطلاق

خلال اليومين دول كان بيكلمني الواد اللي كان مقضيها مع البنت وبيتحايل عليا بكل الطرق انهي الموضوع باي شكل

هو طلع قريب منهم جدا وكان بيكلم جوزها عادي وبيقوله دا موبايلها متهكر وبتاع وحد سرق صورها عشان يبعد الموضوع عنه خالص

فلما البنت وقفت خلاص وهتطلق ام البنت دي كلمتني وبتتحايل عليا اكلم جوزها تاني واقوله الصور دي متركبه ومش ليها وبتاع عشان بس الفضيحه اللي حصلت والبنت مش مهم تطلق بس نلم الموضوع والبنت طبعا كلمتني كانت بتموت ومحايله وبتاع عشان اكلم جوزها تاني اغير كلامي

ف انا بصراحه كلمته تاني قولتله انه موضوع الصور تركيب وبتاع وصوره معموله ب ai وحركات من دي وقدرت اقنعه تاني انه يرجع مراته وميدمرش بيته

ف انا من ساعتها مش عارف انا صح ولا غلط واللي عملته مظبوط ولا ايه

ياريت تدوني رأيكوا في الموضوع ده
انت غلط من ساعة ما جاريت الراجل بالكلام أنت مالك وماله🤨

• عجبني
التفاعلات: momo2020v
انت غلط من ساعة ما جاريت الراجل بالكلام أنت مالك وماله🤨
المشكله ان هو اللي حكي كل حاجه لوحده

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%