NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

لان بكل بساطه احنا كا سوالب و بنوتي اولا مش هنحمل منه لو فضل ينيك فينا و ثانياً شهوتنا اعلى و بنحب اننا نكون خاضعين اكتر و معظمنا مش بياخد فلوس + في ناس مننا احلى من البنات و اجمل منهم

• عجبني
  • حبيته
  • جامد
التفاعلات: سالب متبادل, Jordn, § سالب بنوتي مربرب® و 8 آخرين
اتفق معك بتعليقك بس من ناحية الفلوس ما اعتقد الانه لازم المال للعيش ولإستمرار في الحياة (بس ايلي واخدين الفامبويز ستايل وهواية ممكن مايخدو فلوس ) او ببساطة يكون عندك شوكر دادي يصرف عليك 🤭، بس هي قليلة بمجتمعاتنا ايلي اغلبهم يحبون البنوتين ويتمنون يتكلمو معهم بس خايفين من المجتمع الإر هابي المنافق
لان بكل بساطه احنا كا سوالب و بنوتي اولا مش هنحمل منه لو فضل ينيك فينا و ثانياً شهوتنا اعلى و بنحب اننا نكون خاضعين اكتر و معظمنا مش بياخد فلوس + في ناس مننا احلى من البنات و اجمل منهم

• عجبني
التفاعلات: Totaa الملبن
ليش الرجال صارو يحبو الأولاد في السرير على البنات؟JOrdOCB.md.jpg
بعيد عن اي حاجه انتي جامده فشخ وانا عايزك

اتفق معاك في آخر بند بس ان في سالب اجمل من البنات

عشان عايزين نتناك زي ما هو عايز ينيك، ومش بنتكسف نبين اننا عايزي نتناك
ولما بينيكنا بيلاقي شهوتنا في حتة تانية، وتفاعل وآهات، مش برود زي اللي عند معظم البنات
ولما بيمارس معانا بيدخل في الجنس على طول، مش بيقعد يمهد ويسخن ويسيح وحاجة تزهق
وغير كده مش حنقرفه بقى بحكاية انت ما جبتش هدية في الفلانتاين ليه؟ هي فلانة دي عملت لايك على صورة الفيسبوك بتاعتك ليه؟ انت مش ناوي تيجي تخطبني؟ هو انت ماتصلتش بيا تسأل عليا انهارده ليه؟ محدش بيحب يجيب لنفسه وجع الدماغ

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: Jordn، DHorny و Egyptian walfe
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
محصلش يابني كل دا كدب الراجل دايماةهيفضل الست علي السالب

• عجبني
التفاعلات: Popshetos
اخيرا واحد فاهم👌🏼

في منكم فعلا احله من البنات شبهك كده و كمان حوب التجربه و ان البنوتي بحب الحجات الغريبه اكتر من البنات و الاوضاع و كده

• عجبني
التفاعلات: عرابى الكبير
متفق تماما و للأسف ممكن يفضل يتنقل من بنوتي لبنوتي تاني بكل حرية و عمر فحد فيهم هيتابعو او يطالبو او يفرض عليه جواز او مسؤولية او علاقة دائمة بكل إختصار بيشتري دماغو و البنوتي هو اللي بيدور عليه مش العكس مع البنت هو اللي بيجري وراها و يحفى عشان بس يكلمها

• عجبني
التفاعلات: Jordn
متفق تماما و للأسف ممكن يفضل يتنقل من بنوتي لبنوتي تاني بكل حرية و عمر فحد فيهم هيتابعو او يطالبو او يفرض عليه جواز او مسؤولية او علاقة دائمة بكل إختصار بيشتري دماغو و البنوتي هو اللي بيدور عليه مش العكس مع البنت هو اللي بيجري وراها و يحفى عشان بس يكلمها
النص right والنص التاني wrong

اولا انا بحب نيك الطيز الحلوة الناعمة
ثانيا بيكون انثوى اكتر وخاضع واعشق اركب طيزة وهو تحتى وراضى بزبرى جواة

• عجبني
التفاعلات: Rana sam
اولا انا بحب نيك الطيز الحلوة الناعمة
ثانيا بيكون انثوى اكتر وخاضع واعشق اركب طيزة وهو تحتى وراضى بزبرى جواة
كلمتك فون مرضتش عليا

حسب رأيي المتواضع الموضوع موضوع امكانيات و ما هو متوفر
البنات اصبحو متطلبات و ماديات و بيطلبو فلوس و هدايا و عزوما و خروجات و لفة بعربية و ......

اسباب كتير اهمها ان انا كسالب اوبنوتى بمتع الراجل اكتر يعني بنغذ كل طلباته بعمل كل الاوضاع اللي بيحبها ده غير كمان مش هاجى في يوم واقولو انا حامل منك

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%