NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

موضوع محيرني

• أتفق
التفاعلات: The Sub
  • عجبني
التفاعلات: الأستاذ المنحرف
هظر واضحك علي اي حاجة بيقلوها
لقيتهم بيلمحوا لمح انت كمان من بعيد لبعيد لقيت في تلامس لامس من بعيد لبعيد بردو فاهم
كل حاجة هاتبقا بارادتهم انت مش هاتتعب في حاجة مش بعيد كمان في منهم هايطلب علاقة صريحة

لا طبعا مش كلهم كدا ، ومس فارقة جوزها بيشتغل ايه
انت رزقك ف الحريم كويس مش اكتر

انا شخص محترم بطبعي في حاجه بتوجهني وعايز اتاكد أن هي صح انا بحكم شغلي وتعملي مع الناس في فئة بتواجهني اللي هي زوجات الظباط سوا شرطة او جيش ليه دايما هيجاني وبحس فشخ منهم بايحات جنسية وللحق هم جامدين فشخ عايز اخد خطوة مع حد فيهم اعمل ايه ؟
خلي بالك ممكنً تكون جاي من بيئه غير ومتعاملتش مع ستات وخلي بالك انك ممكن تكون عايش في وهم وتروح ورا الشمس في الاخر
احكي مواقف بجد ونشوف لاكن متفترضش

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
انا شخص محترم بطبعي في حاجه بتوجهني وعايز اتاكد أن هي صح انا بحكم شغلي وتعملي مع الناس في فئة بتواجهني اللي هي زوجات الظباط سوا شرطة او جيش ليه دايما هيجاني وبحس فشخ منهم بايحات جنسية وللحق هم جامدين فشخ عايز اخد خطوة مع حد فيهم اعمل ايه ؟
حك فيهم بدون قصد و انتظر رد فعلهم

عارف ليه تحسهم تعبانين علي طول كده عشان معظم رجالتهم بيبعدو عنهم بالشهور فا تلاقي الواحده من دول هايجه فشخ

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%