NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

بيكهام الاسمرر

العالمي ⁦❤️⁩ كن راقيا بافعالك ⁦🙏🏾⁩⁦❤️⁩
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دائما عندي حلم تربية كلب

ممكن الناس اللي مربية كلاب يقولولي تجربتهم ايه

وايه رأيكم روت وايلر ولا كين كورسو ؟

• عجبني
التفاعلات: Dot com، ابو اسكندر السندباد و مدرس جنسى
بيت ولا شقه و لا مكان واسع

• عجبني
التفاعلات: مدرس جنسى
لو في شقه جيب حاجه صغيره ما تفرهدكش

دائما عندي حلم تربية كلب

انت منقى سلالتين اصعب من بعض افضل لو عندك خبرة سابقة لان لو شخصيتك ضعيفة مع النوعين دول بالذات حتزعل والى حواليك حيزعلو... ابدا بجريمن شيبرد

انت منقى سلالتين اصعب من بعض افضل لو عندك خبرة سابقة لان لو شخصيتك ضعيفة مع النوعين دول بالذات حتزعل والى حواليك حيزعلو... ابدا بجريمن شيبرد
مش عارف ليه مش حابب الجيرمن
كنت نفسي في دوبر مان بس في مصر سلالة ضعيفة

دائما عندي حلم تربية كلب

لو عايش مع عيلتك و ممكن حد يتضايق منه او عيل لسه صغير فبلاش احسن

لو عايش مع عيلتك و ممكن حد يتضايق منه او عيل لسه صغير فبلاش احسن
هاخد سكن مع نفسي انا كدة كدة مغترب

كين كورس روعه وشرس

دائما عندي حلم تربية كلب

قبل ما تاخد القرار ده لازم تكون متأكد انك قد المسؤوليه لانه روح متشعلقه في رقبتك يعني تبقى عارف انك هترجع من الشغل هتنضف وتأكل وتلعب وتنزل تتمشى على الاقل نص ساعه ودي اساسيات يوميه (أ ب تربية كلب) مافيش حاجه اسمها تعبان هلكان زهقان عايز انام،،
انسى جنان الشله ويلا نخطفلنا يومين في السخنه لانك لازم الاول تدور وتبحث لحد ما تلاقي قريه او مكان مسموح فيه بإصطحاب الكللابب،،
تأقلم نفسك على حالة الطوارئ لما يزورك ضيف بيخاف او *** سمج عايز يشد لسان الكلب،،
عندك القدرة الماليه عشان تشتري الدراي فوود ولا هتقدر تنظم وقتك عشان تطبخ اكل فريش،،
كل ده واكتر في كووووووم وتعليم دخول الحمام اول ما تجيبه كووووووووم تااااني خاااااالص🙆🏻‍♀️

• أتفق
التفاعلات: الأستااذ
قبل ما تاخد القرار ده لازم تكون متأكد انك قد المسؤوليه لانه روح متشعلقه في رقبتك يعني تبقى عارف انك هترجع من الشغل هتنضف وتأكل وتلعب وتنزل تتمشى على الاقل نص ساعه ودي اساسيات يوميه (أ ب تربية كلب) مافيش حاجه اسمها تعبان هلكان زهقان عايز انام،،
انسى جنان الشله ويلا نخطفلنا يومين في السخنه لانك لازم الاول تدور وتبحث لحد ما تلاقي قريه او مكان مسموح فيه بإصطحاب الكللابب،،
تأقلم نفسك على حالة الطوارئ لما يزورك ضيف بيخاف او *** سمج عايز يشد لسان الكلب،،
عندك القدرة الماليه عشان تشتري الدراي فوود ولا هتقدر تنظم وقتك عشان تطبخ اكل فريش،،
كل ده واكتر في كووووووم وتعليم دخول الحمام اول ما تجيبه كووووووووم تااااني خاااااالص🙆🏻‍♀️
ده انا مش بهتم بنفسي كدة 😅

• حبيته
التفاعلات: Kιɳg Jr
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%