NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

أنا سالب بنوتي

مشكلتي اللي بتوجهني في حياتي أن لوني اسمر لاكن جسمي حلو وناعم ووزني 68 كيلو ومهتم بنفسي ونظفتي لاكن مفيش حد عايز يتعرف عليا بسبب لوني وانا كونت مرتبط اكتر من سنه لاكن من سنتين سبني وسافر بره ومش عارف اثق ف حد من بعده واللي بيكوني جد في تعاملهم مش بيعجبهم لون بشرتي وبيقولي ليا احترم لونك ليه العنصريه دي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: gupA و Jordn
أنا سالب بنوتي

مشكلتي اللي بتوجهني في حياتي أن لوني اسمر لاكن جسمي حلو وناعم ووزني 68 كيلو ومهتم بنفسي ونظفتي لاكن مفيش حد عايز يتعرف عليا بسبب لوني وانا كونت مرتبط اكتر من سنه لاكن من سنتين سبني وسافر بره ومش عارف اثق ف حد من بعده واللي بيكوني جد في تعاملهم مش بيعجبهم لون بشرتي وبيقولي ليا احترم لونك ليه العنصريه دي
حتلاقي الي يحبك اكيد يا سمراء

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
أنا سالب بنوتي

ليه ياعم
الأسمر حلو مادام ناعم وطري
اعتز بنفسك وليك عهد عندي لو التقينا حدلعك وادعلني

• عجبني
التفاعلات: Shynice6
طب وايه انك اسمر ؟؟ على اساس ان لازم اللي بيتناك يكون ابيض؟ انا عن نفسي اسمر وبحب اللي من لوني واكيد هتوصل لحد يقدرك

أنا سالب بنوتي

مشكلتك هي ثقتك بنفسك مهزوزة كل بنوتي عليه يكون واثق من نفسه و راح تظهر ثقة بنفسه على تصرفاته و جماله . الاسمر لون جسم جميل و يغري
ركزي حبيبتي كلهم يبتسموا و ثقتهم بانفسهم عاليه

• عجبني
التفاعلات: وليد ليو سالب ومبادل
مشكلتك هي ثقتك بنفسك مهزوزة كل بنوتي عليه يكون واثق من نفسه و راح تظهر ثقة بنفسه على تصرفاته و جماله . الاسمر لون جسم جميل و يغري
ركزي حبيبتي كلهم يبتسموا و ثقتهم بانفسهم عاليه

تسلم ايدك حبيبتي سوسن

ده تنمر جاهل اوي 😥

Bb your skin is so sexy
I like it

علي فكره السمار نص الجمال وبجد أنتي جميله وروعه❤️
تحياتي ليكي

خليك واثق نفسك في كل حاجة مش في الجنس بس
عشان ممكن التقي حد يستغلك اسوء استغلال بسبب عدم ثقتك في نفسك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
عارف يا زين انت لو كنت اسكندراني كنت ارتبطت بيك ناااااو
السمار جمال مختلف فكك من اي حد اهبل يقولك كلمه على لونك
انت قمر

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات
عودة
أعلى أسفل
0%