NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

نقاش موضوع للنقاش حول الدياثه

Gemy_elsady

نسوانجى بريمو
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
الموقع الالكتروني
t.me
توجه جنسي
أنجذب للإناث
شايف ان الدياثه مرض ولا لا؟
ولو شايفها مرض تفتكر ايه علاجه من وجهة نظرك؟
والديوث ممكن يحكي ميولة اتحولت لكدة امتي وازاي وايه اللي بيحبه في الموضوع ❤️

Tumblr 03305d99f64c3da47773a5076d55c976 ba2139d4 540

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: محب الجمال, 🙂 I am alone, Atman و 4 آخرين
محدش حيعرف الاحساس غير الديوث بس مش فاهم فين المتعة فى كده انه يبيع شرفه رغم ان اكتر حاجة بتهيجنى انى اكلم ديوث وياسلام لو نكت اخته او مراته ودامه قمه المتعة بس انا بخاف جدا ولو محستش من اللى بكلمه بالامان سواء فى بيته او منه ببعد لان مينفعش نجرى ورا شهوتنا ومنحكمش عقلنا رقم واحد الامان وثانيا السرية دى اهم حاجة فى العلاقة

محدش حيعرف الاحساس غير الديوث بس مش فاهم فين المتعة فى كده انه يبيع شرفه رغم ان اكتر حاجة بتهيجنى انى اكلم ديوث وياسلام لو نكت اخته او مراته ودامه قمه المتعة بس انا بخاف جدا ولو محستش من اللى بكلمه بالامان سواء فى بيته او منه ببعد لان مينفعش نجرى ورا شهوتنا ومنحكمش عقلنا رقم واحد الامان وثانيا السرية دى اهم حاجة فى العلاقة
فكرت كذا مره ف الموضوع وتخيلت حبيبتي مثلا ف وضع زي كده اللي جه ف بالي ساعتها اني طلعت سيف معرفش منين وفشختهم سوا ف عشان كده الكام سؤال دول جم ف بالي

كتر مشاهده افلام السكس بتخليه يتحول لديوث من غير ما يحس

• عجبني
التفاعلات: Ibrahimna
سؤال منطقي
هو الديوث ايه متعته في كدا
ودا اكيد مرض زي باقي الأمراض التانيه مثل الشذوذ والحالات الآخري المرضيه

• حبيته
التفاعلات: حب العمر
شايف ان الدياثه مرض ولا لا؟
ولو شايفها مرض تفتكر ايه علاجه من وجهة نظرك؟
والديوث ممكن يحكي ميولة اتحولت لكدة امتي وازاي وايه اللي بيحبه في الموضوع ❤️

مشاهدة المرفق 141852
كل الميول الجنسيّة ليها سبب نفسي و مرضي، أنا عن نفسي الموضوع بدأ معايا كنوع من الإنتقام من شخصية جرحت كرامتي في موقف و أصبح بالنسبالي نفسي أشوفها بتتناك أو كمان تُغتَصب و ده يمكن و مجرد يمكن، يشفي غليلي (شوية) إنما اللي فعلاً ممكن يشفي غليلي هو إني أحس إنها إنكسرت و أغلى ما تملك إتاخد منها رغم عنها،و للعلم، كانت بالنسبالي شخصية في غاية المعزّة. غالباً لأنها كانت إنسانة عزيزة عليا جداً ده سمحلها تكون قريبة للمسافة اللي تسمحلها إن ضربتها تجرح كرامتي جداً، من وقتها و أنا كل بنت أحس إنها عجباني أو بتثيرني بكون عاوزها تمر بنفس الآلم و تنكسر بنفس الكسر

انا شايفه ان الدياثه حاجه مرض ولازم يتعالج

• حبيته
التفاعلات: Prince Magdi
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مش عارف مرض ولا اي بس انا كنت بتفرج ع سكس عادي وميجيش في بالي اني اديث ع اختي او اهيج ع حد منهم لحد ما بدأت اهيج ع اختي وانت علشان سالب بلبس لبسها واضرب عليه عشره لحد ما ابتدي واحد من الي بينيكوني يكلمني ع اختي وبدأت احس اني بهيج لما حد يكلمني عليها أو وانا بضرب عشره اتخيلها بتتناك واتخيلها مكان بطله الفيلم السكس وان الواد فاشخها الموضوع ده بيهيجني

• عجبني
التفاعلات: Ibrahimna، فحل حريمك ياعرص و KiMo0o
شايف الدياثة حرية شخصية للى بيحبها ومحدش ليه اى حق يتنمر عليه

• عجبني
التفاعلات: محب الجمال
شايف الدياثة حرية شخصية للى بيحبها ومحدش ليه اى حق يتنمر عليه
مناقشة أو تحليل إذاما كانت الدياثة شيئ طبيعي أو مرض ده مش تنمر و إنما في ناس فعلا فاطرة إن الموضوع طبيعي جداً و سلوك عادي، نتمر لو نقول إنه حاجة وحشة و خلاص و نقفل الكلام، إنما إحنا بنحاول نلاقي السبب علشان يكون في حل للمشكلة، أكيد هو حرّية شخصية لكن هذا لا يمنع إننا نعرف سببه و نحاول نلاقيله حل أصل مش كل الناس مبسوطة من الموضوع و مستمتعة بيه حتى الديوث نفسه تحسه بيعاني زي الشخص المجروح ممكن يكون بيتعايش مع الجرح و يحاول يبين للناس إنه مستحمل و قوي لكن في الحقيقة هو بيإنّ من آلمه و عاوز يرتاح من الجرح أو الآلم محدش بيجبر مريض إنه يتعالج لكن مازال الطب بيبحث عن أسباب حدوث مرض علشان يجنّبوا الناس من الإصابة به ولا إيه؟ ;)

• عجبني
التفاعلات: مرحب و Gemy_elsady
مش ميول
ممةن فيتيش
رغبة
لكن يستحيل تكون ميول
ليه؟ لان الميول تعني الشخص و توجه الجنسي
نا فيش حد حيتناك بالواسطة من اهله؟!
تبقى مش ميول
تبقى شهوة
تبقى رغبة
فانتازي
فيتيش
اي شيء…
انا شايف انها ممن يكون ليها جانب نفسي… لان علم النفس شخص عقدة اوديب وًعقدة اليكترا و غيره بالنسبة للاب و الام…

• حبيته
كل الميول الجنسيّة ليها سبب نفسي و مرضي، أنا عن نفسي الموضوع بدأ معايا كنوع من الإنتقام من شخصية جرحت كرامتي في موقف و أصبح بالنسبالي نفسي أشوفها بتتناك أو كمان تُغتَصب و ده يمكن و مجرد يمكن، يشفي غليلي (شوية) إنما اللي فعلاً ممكن يشفي غليلي هو إني أحس إنها إنكسرت و أغلى ما تملك إتاخد منها رغم عنها،و للعلم، كانت بالنسبالي شخصية في غاية المعزّة. غالباً لأنها كانت إنسانة عزيزة عليا جداً ده سمحلها تكون قريبة للمسافة اللي تسمحلها إن ضربتها تجرح كرامتي جداً، من وقتها و أنا كل بنت أحس إنها عجباني أو بتثيرني بكون عاوزها تمر بنفس الآلم و تنكسر بنفس الكسر
انا اتاثرت بكلامك فشخ حقيقي
**** يعوضكق

• عجبني
مناقشة أو تحليل إذاما كانت الدياثة شيئ طبيعي أو مرض ده مش تنمر و إنما في ناس فعلا فاطرة إن الموضوع طبيعي جداً و سلوك عادي، نتمر لو نقول إنه حاجة وحشة و خلاص و نقفل الكلام، إنما إحنا بنحاول نلاقي السبب علشان يكون في حل للمشكلة، أكيد هو حرّية شخصية لكن هذا لا يمنع إننا نعرف سببه و نحاول نلاقيله حل أصل مش كل الناس مبسوطة من الموضوع و مستمتعة بيه حتى الديوث نفسه تحسه بيعاني زي الشخص المجروح ممكن يكون بيتعايش مع الجرح و يحاول يبين للناس إنه مستحمل و قوي لكن في الحقيقة هو بيإنّ من آلمه و عاوز يرتاح من الجرح أو الآلم محدش بيجبر مريض إنه يتعالج لكن مازال الطب بيبحث عن أسباب حدوث مرض علشان يجنّبوا الناس من الإصابة به ولا إيه؟ ;)
حبيبى انت عندك حق بسي الكلمة فى ناس بتشتم بعض بيها اكنها حاجة بعايرو بيها هو ده التنمر اللى انا اقصدو

• عجبني
التفاعلات: Gemy_elsady
مش ميول
ممةن فيتيش
رغبة
لكن يستحيل تكون ميول
ليه؟ لان الميول تعني الشخص و توجه الجنسي
نا فيش حد حيتناك بالواسطة من اهله؟!
تبقى مش ميول
تبقى شهوة
تبقى رغبة
فانتازي
فيتيش
اي شيء…
انا شايف انها ممن يكون ليها جانب نفسي… لان علم النفس شخص عقدة اوديب وًعقدة اليكترا و غيره بالنسبة للاب و الام…
الرغبه دي اساسها مرض ولا اساسها ايه مثلا من وجهة نظرك

مش عارف مرض ولا اي بس انا كنت بتفرج ع سكس عادي وميجيش في بالي اني اديث ع اختي او اهيج ع حد منهم لحد ما بدأت اهيج ع اختي وانت علشان سالب بلبس لبسها واضرب عليه عشره لحد ما ابتدي واحد من الي بينيكوني يكلمني ع اختي وبدأت احس اني بهيج لما حد يكلمني عليها أو وانا بضرب عشره اتخيلها بتتناك واتخيلها مكان بطله الفيلم السكس وان الواد فاشخها الموضوع ده بيهيجني
تقصد ان الموضوع جه تدريجي؟

انا شايفها انها مرض بس مش بالتعريف المشهور عند كل الناس للمرض
تقدر تقول كدة أنها مرض فكري أو نظرة غلط اتحفرت في العقل الباطن عن اللذة

• عجبني
التفاعلات: Gemy_elsady

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%