NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال تجربة موضوع الحماه إللي من أيجيبت مش من مصر هههههههههههه

شريـف باشا

نسوانجى الاصلى
العضوية الذهبيه
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
توجه جنسي
أنجذب للإناث
دلوقتي يا جماعة أخويا متجوز واحدة أمها من أيجيبت و إللي مش فاهم المصطلع يعني هاي كلاس تمام ، و هى عندها 58 بس هى جميلة و عنيها ملونة و بيضة و جسمها حلو اوي ، المهم هى محترمة لكن لما أخويا بيطلع معاهم السخنة أو لما بطلع أنا معاه بنشوفها لابسا شورتات ضيقة أسترتش و ألاندر باين و بتلبس مايوة بكيني و بصراحة منظرها بيهيج أوي ، عارف كل التعليقات هاتقول طب ماتشوفوا سكة معاها أو دي مش كويسة لا بصراحة و الحق هى محترمة لكن لبسها كدا ، بس بجد بجد غصب عننا بنهيج عليها جامد جدااااااااً

• عجبني
التفاعلات: كريم ابن مني، Alfâ7d و Jonasser82
دلوقتي يا جماعة أخويا متجوز واحدة أمها من أيجيبت و إللي مش فاهم المصطلع يعني هاي كلاس تمام ، و هى عندها 58 بس هى جميلة و عنيها ملونة و بيضة و جسمها حلو اوي ، المهم هى محترمة لكن لما أخويا بيطلع معاهم السخنة أو لما بطلع أنا معاه بنشوفها لابسا شورتات ضيقة أسترتش و ألاندر باين و بتلبس مايوة بكيني و بصراحة منظرها بيهيج أوي ، عارف كل التعليقات هاتقول طب ماتشوفوا سكة معاها أو دي مش كويسة لا بصراحة و الحق هى محترمة لكن لبسها كدا ، بس بجد بجد غصب عننا بنهيج عليها جامد جدااااااااً
عيش يعم

• بيضحكني
التفاعلات: شريـف باشا
أعيش أزاي بس ههههههههه أنا أصلا مرتبط ببنت عم مرات أخويا ، و لما أعيش و أبص هاتقفش

• عجبني
التفاعلات: Alfâ7d
أعيش أزاي بس ههههههههه أنا أصلا مرتبط ببنت عم مرات أخويا ، و لما أعيش و أبص هاتقفش
يخربيتك عيش من تحت لتحت عارف لو انا مكانك كان زمان شاقطها

• بيضحكني
يخربيتك عيش من تحت لتحت عارف لو انا مكانك كان زمان شاقطها
لسه بقووووووووووول فوق الست محترمة و لو مش محترمة انا مالي بيها بس انا بهيج جامد ، دا غير الحمام و الغسيل و الاندرات الرفيعة هههههههه

• عجبني
لسه بقووووووووووول فوق الست محترمة و لو مش محترمة انا مالي بيها بس انا بهيج جامد ، دا غير الحمام و الغسيل و الاندرات الرفيعة هههههههه
انت مالك 🙂 احاااااا بمفتاحها

• محزن
  • بيضحكني
مالي أزاي أحيانا بشوفها كتييييييييييير ههههههههههه
يغبي انت بتقول انا مالي
بقولك احا بمفتحها بس ضيف عليها احا بلشبشب بتاعها

يغبي انت بتقول انا مالي
بقولك احا بمفتحها بس ضيف عليها احا بلشبشب بتاعها
غبي لييييييييييه
بعدين منغير غلط لوسمحت

• بيضحكني
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
فيه بين الصحاب لو سمحت دي كدا باظت خالص
لا اصلك بتقولي غبي و انا مش غبي و مش بحب الغلط انت على راسي من فوق بس خلينا نتكلم بهزار مانغلطش

• بيضحكني
لا اصلك بتقولي غبي و انا مش غبي و مش بحب الغلط انت على راسي من فوق بس خلينا نتكلم بهزار مانغلطش
خلاص مش هغلط هشتم بس 😂😂🙂

• محزن
الناس دول عادي يبقي لبسهم شراميطي بس شخصياتهم محترمة فشخ

• عجبني
  • جامد

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%