NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ايوه متستغربش من العنوان ، حقيقي التحرر في مصر طبقي وخطاب العادات والتقاليد موجهة في المقام الاول للشعب وللمناطق الشعبيه ، انما مثلا طبقة الساحل والجونه عايشين حياتهم بشكل اكثر تحررا ، عرفتوا ليه انا ناقم علي المجتمع؟ ، اهو ده احد الأسباب ، لأن في مصر اللي عايشين هما الطبقة اللي فوق ، اللي يقدروا يروحوا الساحل الشرير ويروحوا يصيفوا في شواطئ اوروبا ، انا طبعاً هنا مش بعمم ، لكن فعلا الناس دي بتتمتع بالخصوصية ومحدش يقدر يقرب منهم تحت اي ظرف ، انما لو واحده بس فكرت تخرج بشعرها في مناسبة بيتهموا كل اللي يقربلها بالدياثة ، انا بصراحه اتخنقت من المجتمع ده ومش قادر اتعايش معاه 💔
معاك حق

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اهي البديهيات دي اغلب الناس مش فاهماها
طول عمرها المجتمعات بتاعتنا محافظه من الخارج وبس
بتتفاوت درجات الفجر بين الطبقات ع أساس المستوي المادي والثقافي التحرر ف الطباقات العاليه والدياثه والمحارم ف الطبقات المتوسطه اماً من هم تحت الخط فحدث ولا حرج 😞
موضوع مميز

لا طبعا ختان البنات غلط غلط غلط
غلط 100000000%
قول لى على شعب بيعمل ختان غير المتخلفين اذيال العالم
بتاخد السودان مثال ???? اكتر شعب متخلف و اللى هو اساسا
و لا بلاش
علط ليه لامؤاخذة ؟؟؟

طول عمرها المجتمعات بتاعتنا محافظه من الخارج وبس
بتتفاوت درجات الفجر بين الطبقات ع أساس المستوي المادي والثقافي التحرر ف الطباقات العاليه والدياثه والمحارم ف الطبقات المتوسطه اماً من هم تحت الخط فحدث ولا حرج 😞
موضوع مميز
هي اصلا الحياه هنا في مصر للي معاهم فلوس

سافر

• حبيته
التفاعلات: اريد الزواج من متحررة
فين الانتهاك يا حبيبى لما تبقى شفرات كسها دلدلة مترين اى حركة ليها مخلياها هايجة اى كلب بلدى معدى تنزل تتناك منه يبقى حلو ؟؟
ولما تفقد رغبتها الجنسية مع جوزها وتبقي بارده ولا حد غشيم يدمرلها المهبل حلو يعني؟ ،. بعدين مين قال ان اللي مش عاملين ختان مستنيه اي دكر ينط عليها ، اعذرني ده تفكير قديم جدا ورجعي المفروض تجاوزناه من زمان

عايز اعمل كده فعلا وبسعي لكده بس عايز زوجه مصريه زيي نسافر سوا ، اهو واحده تفهمني وافهمها

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%