NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

ملوكه هاانم

نسوانجى بريمو
عضو
توجه جنسي
عدم الإفصاح
كل واحد يحكي موقف حصله في الشارع او برا البيت مش قادر ينساه جنسي او غير جنسي

• عجبني
  • بيضحكني
التفاعلات: PopmarlySady@, AlFã7d, Horny Dragon و 6 آخرين
كان في فرح وعربيه من عربيات الفرح ماشيه جنبنا وفي عربيه نقل كبيره سواقها كان شارب تقريبا او تعبان **** اعلم دخل فيها وكان في عيال صغيره باصه من الشباك روسهم طرشقة زي الكوره

• محزن
التفاعلات: الصقر_الجارح
اي موقف م قادر تنساه
ايوه الموقف دا عمرى ما هنساه ابدا مع انى واحد بنسى بسرعه اوى فى تاريخ 7/1/2022 وانا فى الشغل عادى وبالليل جم بنتين واحده لابسه بتاع شبه قميص النوم كدا والصراحه كانت جامده اوى والتانيه كامت لابسه زيها بس كانت لابسه جاكت بمبى كدا ومعاهم ولد ودخلو قعدو شويه وبعد كدا طلعو قعدو فى العربيه والعربيه كانت فى وش الباب بتاع الشغل وعينك ماتشوف الا النور نزلو تفعيل فى يعض بوس وتقفيل ومص ولعب مشهد سكس قدامك مباشر يسطا 😂😂😂والكلام ده بجد و**** حقيقى 😂😂

• عجبني
  • جامد
التفاعلات: mo salah ali, AlFã7d, نفسي انيك اختي في طيزها و شخص آخر
ايوه الموقف دا عمرى ما هنساه ابدا مع انى واحد بنسى بسرعه اوى فى تاريخ 7/1/2022 وانا فى الشغل عادى وبالليل جم بنتين واحده لابسه بتاع شبه قميص النوم كدا والصراحه كانت جامده اوى والتانيه كامت لابسه زيها بس كانت لابسه جاكت بمبى كدا ومعاهم ولد ودخلو قعدو شويه وبعد كدا طلعو قعدو فى العربيه والعربيه كانت فى وش الباب بتاع الشغل وعينك ماتشوف الا النور نزلو تفعيل فى يعض بوس وتقفيل ومص ولعب مشهد سكس قدامك مباشر يسطا 😂😂😂والكلام ده بجد و**** حقيقى 😂😂
كنت روحت لعبت معاهم 😹

• عجبني
التفاعلات: الصقر_الجارح
كان في فرح وعربيه من عربيات الفرح ماشيه جنبنا وفي عربيه نقل كبيره سواقها كان شارب تقريبا او تعبان **** اعلم دخل فيها وكان في عيال صغيره باصه من الشباك روسهم طرشقة زي الكوره
ياعم ايه اللي بتحكيه ده مش للدرجادي

• بيضحكني
التفاعلات: SNIPER89⛓️
  • بيضحكني
التفاعلات: ملوكه هاانم
يسلام ع الذاكرة يا ماندو 😁😁😁

• بيضحكني
التفاعلات: احمد ماندوو
🩷 موقف حصل ما نسيته اممممممم ممكن حين وجد الكلب الي عندي هات

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: الصقر_الجارح و 𝔱𝓗ⓔ β𝐋𝓪℃Ҝ Ã𝓓𝔞Mˢ
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%