NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

هيثم مجدى

نسوانجى خبرة
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
اللى عمل مواقف تحرر هو ومراته وهاج عليها يحكى بدون كذب

• عجبني
التفاعلات: Mostafaelshazly
انا مع خطبتي خلتها خلعت الكلوت و نزلت معايا الشارع من غيره .. كل ماحد يبص عليها كنت بهيج اووي

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: Marwan652 و هيثم مجدى
انا مع خطبتي خلتها خلعت الكلوت و نزلت معايا الشارع من غيره .. كل ماحد يبص عليها كنت بهيج اووي
دى متحررة من اولها؟

نروح البحر مع مراتي وتلبس فيز ون من اندر
وكل الناس تبص عليها

• حبيته
  • عجبني
التفاعلات: Marwan652 و الجيزاوى
  • عجبني
التفاعلات: زبي نار نار و hemahema2010
  • عجبني
التفاعلات: زبي نار نار
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
حصل مع اختي كنا جعانين اخر لليل فا طلبنا دليفري وهيا كانت لابسه بنطلون بيتي للي هوا فيزون دا بيكون ماسك في للحم جدا جه الدليفري فتحتلو الباب واحد من نفس سني كده وكان لبسه تيشرت بكوم بس شفاف شويه كده المهم جه الدلفيبري فتختله الباب وحطت الطرحه على شعرها جت تديله الفلوس وقعت منها وطت ادامه نص صدرها بان وحسيت الدليفري بيبص ومش مصدق وحتا هيا اتكسفت وحطت ايديها على صدرها عشان تغطي كده الموقف دا كان مهيجني اوي لو حد جاي تبادل اختي بمراته او امه وجاد يكلمني❤️

• حبيته
  • انا سخنت كده ليه
التفاعلات: BoBoS_batsy و قحبة اخويا
حصل مع اختي كنا جعانين اخر لليل فا طلبنا دليفري وهيا كانت لابسه بنطلون بيتي للي هوا فيزون دا بيكون ماسك في للحم جدا جه الدليفري فتحتلو الباب واحد من نفس سني كده وكان لبسه تيشرت بكوم بس شفاف شويه كده المهم جه الدلفيبري فتختله الباب وحطت الطرحه على شعرها جت تديله الفلوس وقعت منها وطت ادامه نص صدرها بان وحسيت الدليفري بيبص ومش مصدق وحتا هيا اتكسفت وحطت ايديها على صدرها عشان تغطي كده الموقف دا كان مهيجني اوي لو حد جاي تبادل اختي بمراته او امه وجاد يكلمني❤️
اممم ياويلي انا اخي حاتبدل بيني اخي 😉

عزيزي النسوانجي مشاركات التعارف ممنوعه تماما بأقسام المنتدى مكانها قسم التعارف فقط طلب أي وسيلة تعارف خارجيه او ذكر ها في موضوعك او ردودك مخالف تماما ومن الممكن ان تعاقب إداريا بسبب ذلك ( هناك قسم كامل لغرض التعارف) فلا تكن عضو مصر على المخالفات

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%