NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

طلب مهم للبنات وسائل الامان

طب ما نخلينا في الامان ومنبعتش 😂

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
الموبايل لو أتسرق بيبقى معمولة باسورد علشان تفكه هتفرمط الموبايل ، أغلب الفضايح بتبقى حاجة من تلاتة يا أما موبايلات قديمة (تحت أندرويد ١٠) فبتتفك بدون فورمات عادي يا أما هاك يا أما صاحب الصور نفسه قرر ينشرها سواء كأنتقام أو هو ديوث
في ناس حريفه في الهاك ممكن يهاك موبيلك يسرق الصور ولو اتسرق في ناس بتفك الباسورد من غير فورمات وهكذا ف انت هتعمل ايه اذا كان الايفون ليه جليبريك وبيفكو تشفير الموبيل الاندرويد مش هيعرفو يفكو

في ناس حريفه في الهاك ممكن يهاك موبيلك يسرق الصور ولو اتسرق في ناس بتفك الباسورد من غير فورمات وهكذا ف انت هتعمل ايه اذا كان الايفون ليه جليبريك وبيفكو تشفير الموبيل الاندرويد مش هيعرفو يفكو
دى حاجات حرفياً محتاجة مش محترف هاك ، دى محتاجة شخص عبقري معاه أدوات و برامج و أجهزة اختراق نادرة و عالية المستوى ، و فى الغالب اللى بيسرق موبايل بيسرقه علشان يبيعه مش يخترقه إلا لو حد مستهدفك

طب ما نخلينا في الامان ومنبعتش 😂
مهو انتي عيزه تتمتعي وانا عايز اتمتع ف بنوجد طريقه لمتعتنا من غير ميكون في ضرر لاي حد فينا فهماني

دى حاجات حرفياً محتاجة مش محترف هاك ، دى محتاجة شخص عبقري معاه أدوات و برامج و أجهزة اختراق نادرة و عالية المستوى ، و فى الغالب اللى بيسرق موبايل بيسرقه علشان يبيعه مش يخترقه إلا لو حد مستهدفك
كل الاحتمالات وارده ي صديقي يبقي تخليك ف الامان

مهو انتي عيزه تتمتعي وانا عايز اتمتع ف بنوجد طريقه لمتعتنا من غير ميكون في ضرر لاي حد فينا فهماني
فهماك بس الصور كارثه صدقني وعن تجربه

كل الاحتمالات وارده ي صديقي يبقي تخليك ف الامان
صدقني لو كل حاجة هتحطها على موبايلك هتخاف عليها من الاختراق متمسكش تليفون أحسن

فهماك بس الصور كارثه صدقني وعن تجربه
صوابعك مش زي بعضيها بس انتي عليكي ف اي علاقه انك تخدي حذرك بس المتعه لازم تكون مزدوجه

• حبيته
التفاعلات: BasBosaaaaaaa
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
وسورى بس ليه تبعت من الاساس؟!
عشان ده بيثير الأعصاب الحسية في الجسم و بيخلي الراجل علطول مستثار و بيحس أن البنت او الست بقت خاتم في صباعه أو العكس.
بس على الرغم من كل دا القانون في البلد بيعاقب اللي بيبتز اي حد بصور أو فيديوهات
و كمان بيعاقب اي حد ليحاول يكره شخص أو شخصه على فعل شيء مكره.
ده قانون العقوبات

• بيضحكني
التفاعلات: aml alaa

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%