NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

كس من سنينزع كيلوتي ويفوز بكسي- سيستمر الحوار حتى يتم نزع كيلوتي

• حبيته
التفاعلات: اه كسي مبلول

اتمني ان اكون معك الأن أقيدك من يديكي وقدميكي في السرير المعدني وأغطي عينيكي ثم قوم بنزع كل ملابسك الا الكلوت​

بعدها سو اقبل كل جسمك ارضع بزازك وانيك فيهم و احرك زبي علي شفتيكيكي​

بعدها سوف اقوم بإنزال كلوتك واكشف كسك واقوم بتقبيله والحسه وادخل لساني فيه واحك زبي عليه حتي ياتي عسل كسك اول مره واقوم بلحسه ومص شفايف كسك​

بعدها افك رجليكي واقوم برفع قدميكي علي كتفي ادخل زبي في كسك بقوم وانيك في كسك برومانسيه وثم بعنف وعندما ياتي عسل كسك سوف انيك فيكي بهدوء ثم استأنف النيك بعنف مرة اخري حتي تاتي شهوتك وعندما يقترب لبني من الالانفاع سوف اقوم بإخراجه وانزال لبني في علي بزازك ثم اقوم بفك يدييكي وكشف عيونك واحضنك حتي تهدأي​

بعدها اخدك تحت الدش وانيكك مره اخري تحته​

اووووووففففففففففففففف
حقيقتن انك لزيز وفاجر ويستحق ان ينزع كيلوتي وينيكني ويمتعني
وهزه صورت هدية لك لتكون تشجيعا لك على تمتيعي اكثر وتفوز بنزع كيلوتي ونيكي

هزه اخر صورت لي قبل الأخيرة
وفي الصورة الأخيرة سيكون كسي جاهزا لاستقبال الزب اللزيز
وأظن انك ستفوز بها وتنيكني بمتعت شديد

الان لنرى من هو الفحل الزي سيجعلني تفتح كسي له معلنة استعدادي تنتاك بزبه

• نار ياحبيبي نار
التفاعلات: الصقر_الجارح
  • حبيته
التفاعلات: lonley rasta
اووووووففففففففففففففف
حقيقتن انك لزيز وفاجر ويستحق ان ينزع كيلوتي وينيكني ويمتعني
وهزه صورت هدية لك لتكون تشجيعا لك على تمتيعي اكثر وتفوز بنزع كيلوتي ونيكي

هزه اخر صورت لي قبل الأخيرة
وفي الصورة الأخيرة سيكون كسي جاهزا لاستقبال الزب اللزيز
وأظن انك ستفوز بها وتنيكني بمتعت شديد

الان لنرى من هو الفحل الزي سيجعلني تفتح كسي له معلنة استعدادي تنتاك بزبه

بعد ان انيكك تحت الدش سوف احملك عاريه الي السرير المعدني وأنيمك عليه واعتليكي في وضع الـ 69 ونبدأ في لحس كسك وتقومي بمص زبي بعنف وقوه حتي ياتي كلانا بعسله ..انا سأقوم بلعق عسل كسك وانتي ستجعلي لبني يسيل علي بزازك بعدها سوف اخطك في حضني وانام لفتره وسوف تصحي علي و انا الحس كسك الشهي بعدها اضعك في وضع الدوجي وأبدا في حك زبي علي شفايف كسك وعلي طيزك وأبدأ في إدخاله في كسك ببطيء حتي يطبح بأكمله في داخل كسك ثم أبدا في النيك فيكي بعنف وانا اجزبك من زراعيكي وانتي تصخين تحتي من شدة العنف والمتعه​

• حبيته
هذه الكس يحتاج ان يتاكل اول اما اشوف سوفا احضنك وبعد ذالك نزهب الي السرير ثما نبدأ بي خلع الملبس معاده الكلوت وبعد كده هبوسك من شفيفك الكريز دي ثما انزل علي رقبتك ثما انزل علي بزازك الحسهم وامصهم وانزل علي بقيت جسمك لغايد لما اوصل لي الكلوت وكسك وابدا بلحس كسك من الكولت لغايد لما تجيبي اول مره وبعد كده هقلعك الكلوت والحس كسك بعسلو لغايد لما تجيبي المره التاني واشربه وبعد كده هقم وتمصي زبي وبعد ما تمصي هنيكك بزازك واخليجي تجيبي لي المره 3 علي ايدي ثما انزل بزبي علي كسك وانيكك لغايد لما تجيبي المره ٤و٥ واقذف علي بزازك ونام في حض بعض ثما نقوم لي الحمام وانيكك تحت الدش واجيبهم علي وشك ونستحم ونخرك عريانين مع بعض

• حبيته
نفسي الحس كسك والحسسس العسل اكتر من ساعه واكون بمرر الساني ع كيزك واحطه جور الخرم وابوس الكيز وامص السانك بشدة واسحبه لبرا ممممممم وارضع الحلمات ومرر الساني عليهن وانا عم بلعب ف كسك وابوس زنبورك واعضه فالساني مووووواه واجط اصبعي فكيزك والحس بطنك وضهرك وانزل كلسونك ف تمي مووواه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
نفسي الحس كسك والحسسس العسل اكتر من ساعه واكون بمرر الساني ع كيزك واحطه جور الخرم وابوس الكيز وامص السانك بشدة واسحبه لبرا ممممممم وارضع الحلمات ومرر الساني عليهن وانا عم بلعب ف كسك وابوس زنبورك واعضه فالساني مووووواه واجط اصبعي فكيزك والحس بطنك وضهرك وانزل كلسونك ف تمي مووواه
فتحه طيزي ممنوع

هذه الكس يحتاج ان يتاكل اول اما اشوف سوفا احضنك وبعد ذالك نزهب الي السرير ثما نبدأ بي خلع الملبس معاده الكلوت وبعد كده هبوسك من شفيفك الكريز دي ثما انزل علي رقبتك ثما انزل علي بزازك الحسهم وامصهم وانزل علي بقيت جسمك لغايد لما اوصل لي الكلوت وكسك وابدا بلحس كسك من الكولت لغايد لما تجيبي اول مره وبعد كده هقلعك الكلوت والحس كسك بعسلو لغايد لما تجيبي المره التاني واشربه وبعد كده هقم وتمصي زبي وبعد ما تمصي هنيكك بزازك واخليجي تجيبي لي المره 3 علي ايدي ثما انزل بزبي علي كسك وانيكك لغايد لما تجيبي المره ٤و٥ واقذف علي بزازك ونام في حض بعض ثما نقوم لي الحمام وانيكك تحت الدش واجيبهم علي وشك ونستحم ونخرك عريانين مع بعض
اووووووووووففففففففففففففف
انت نياك لزيز
ان لم تفوز اليوم ليس مشكلات سوف تنتاك مع انت في وقت اخر

بعد ان انيكك تحت الدش سوف احملك عاريه الي السرير المعدني وأنيمك عليه واعتليكي في وضع الـ 69 ونبدأ في لحس كسك وتقومي بمص زبي بعنف وقوه حتي ياتي كلانا بعسله ..انا سأقوم بلعق عسل كسك وانتي ستجعلي لبني يسيل علي بزازك بعدها سوف اخطك في حضني وانام لفتره وسوف تصحي علي و انا الحس كسك الشهي بعدها اضعك في وضع الدوجي وأبدا في حك زبي علي شفايف كسك وعلي طيزك وأبدأ في إدخاله في كسك ببطيء حتي يطبح بأكمله في داخل كسك ثم أبدا في النيك فيكي بعنف وانا اجزبك من زراعيكي وانتي تصخين تحتي من شدة العنف والمتعه​

💋 💋 💋

كسي جاهز لزبك يا نياكي اللزيز
ليعرف كل شباب وبنات نسوانجي ان انت من استحق نزع كيلوتي
وانا تفتح لك كسي كي تمتعه بلسانك وزبك الفاجر والصلب وتنيكني في كسي وبزي وفمي في كل وضعيات تمتعنا
واريد من انت أن يجعلني تصرخ من متعت نيكك لي حتى يسمع كل شباب وبنات نسوانجي وكل جيران أن الفحل الصقر الجارح ينيك انجي بمتعت كبير

هزا كسي مفتوح لك ايها النياك الممتع واللزيز

انا تنتظرك لمتع هزا الكس اللزيز

• عجبني
  • حبيته
التفاعلات: رمضان حفيظ و الصقر_الجارح
اووووووووووففففففففففففففف
انت نياك لزيز
ان لم تفوز اليوم ليس مشكلات سوف تنتاك مع انت في وقت اخر
ممم مش فاهم انا بحب الرومنسيه واللحس ف السكس وبحب ابسطك اول اشي واخر مرحله النيك بتكوني شبعتي وبتكوني ف عالم تاني من الشهوه وبس اخلص الحس كسك وانتي مخدرة من الشهوة مش صاحيه ع حالك واصل الحس واعض ف زنبورك ختا تصرخي ممممم

• حبيته
💋 💋 💋

كسي جاهز لزبك يا نياكي اللزيز
ليعرف كل شباب وبنات نسوانجي ان انت من استحق نزع كيلوتي
وانا تفتح لك كسي كي تمتعه بلسانك وزبك الفاجر والصلب وتنيكني في كسي وبزي وفمي في كل وضعيات تمتعنا
واريد من انت أن يجعلني تصرخ من متعت نيكك لي حتى يسمع كل شباب وبنات نسوانجي وكل جيران أن الفحل الصقر الجارح ينيك انجي بمتعت كبير

هزا كسي مفتوح لك ايها النياك الممتع واللزيز

انا تنتظرك لمتع هزا الكس اللزيز

عشيقتي الرائعة انجي أني اروع جائوة يمكن الحصول عليها ...أعشقك بكل جوارحي​

ممم مش فاهم انا بحب الرومنسيه واللحس ف السكس وبحب ابسطك اول اشي واخر مرحله النيك بتكوني شبعتي وبتكوني ف عالم تاني من الشهوه وبس اخلص الحس كسك وانتي مخدرة من الشهوة مش صاحيه ع حالك واصل الحس واعض ف زنبورك ختا تصرخي ممممم
ممكن تنيكني في حوار اخر هبيبي
انا انجي البنت التركية اللبوه عندي كثير حوارات

بس لحس مش اشي تاني ما تخافي ع فكرة زبي ١٧ سم صورة زبي الموحوده ع بروفايلي
فتحه طيزي ممنوع لمس ممنوع لحس ممنوع بوس
ممنوع مص
ممنوع بعص
ممنوع نيك
انا تطلب السكس النظيف والصحي

• حبيته
التفاعلات: lonley rasta
فتحه طيزي ممنوع لمس ممنوع لحس ممنوع بوس
ممنوع مص