NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

• بيضحكني
التفاعلات: مدام دعاء
اوسخ حاجة النسوان اللى بتتجمع فى مكان عمل وميعملوش اعتبار ان فى راجل ممكن يسمعهم او ساعات بيبتجحوا وبيكون الراجل معاهم فعلا فى نفس المنكان وبيفتحوا مواضيع نسائية كدا وبيزعلو لما يقول عليهم شراميط
هم كانوا بينسوا اني موجود لاني كنت لسه جديد وكلامي قليل وهم مش يبطلوا رغي

• عجبني
بس هما كدا مش شراميط
الستات مش معندهمش اختيارات كتير زى سعادتك
مينفعش مثلا يسيبو شغل البيت والاولاد ويتجمعو يرغو على كافيه زيك
او يتجمعو ويسهرو عند حد منهم زى حضرتك مبتعمل مع صحابك
فبينتهزو اى فرصه تجمع فى حد المتاح ويفضفضو
ولا انت مبتتكلمش فى السكس مع رجاله زيك وعامل فيها مؤدب 🙄
فى حاجاة اسمها اعمل اععتبار ان فى رجالة فى الشغل بقولك ساعات بيبتجحوا وفى وجود راجل معاهم وبيتكلمو فى حاجة اسمها حياء يتكلمو اها مع بعضهم فى غرفتهم هم لو ليهم غرفة خاصة بيهم كستات مش فى مكان الىل رايح واللى جاى يسمع او فى وجود راجل بالفعل اى راجل متجوز واحدة منهم بالتأكيد مش هيعجبه ان مراته تتكلم عن علاقتهم اصلا فى السرير قدام راجل تانى او على مسمع من راجل تانى !!!!!
ولامناسبة عادى بتكلم فى السكس بس مبروحش انا واصحابى نقعد فى مكان فى نسوان ونتكلم !!!

فى اواخر شغلى لما كنت مفتشة روحت مركز رعايه وكنا الساعه 1 اخر يوم العمل وتقريبا الشغل
خلص والكل قاعد مستنى ميعاد الانصراف الاقيلك 4 او 5 ممرضات قاعدين فى ركن وبيتكلمو
عن المص 😅 والى فتح الموضوع انهم اكتشفو ان منهم واحده متعرفش يعنى ايه مص اصلا
فكانو بيعرفوها وبيحاولو يدخلوها المجال 😂
انا وقفت معاهم دقيقه وخدت الموضوع بهزار وسحبت واحده منهم علشان اراجع معاها
السجلات بتاعتاها وبعد شويه كدا الاقى صويت وهرج ومرج
والى حصل فيه موظف زميلهم معدى سمعهم ووقف يتسنط عليهم فتره وراح طابب عليهم
واحرجهم بالكلام .. قولتلهم تستاهلو علشان متتكلموش فى الحاجت دى فى الشغل تانى
ومرة تانيه ممرضة طواريء معروف انها ليسبيان صاحبتها جت تزورها في الشغل وزنقوا بعض في الحمام واهاتهم سمعت الطوارئ كلها وده موضوع اخر ممكن نحطه تحت عنوان الهيجان وحش🤣🤣🤣

• بيضحكني
هم كانوا بينسوا اني موجود لاني كنت لسه جديد وكلامي قليل وهم مش يبطلوا رغي
مش مبرر حضرتك انت مش بتكون قدامهم ؟؟؟ واصلا المواضيع دى لازم تكون مش فى اى مكان انا كراجل لو متجوز مش هحب مراتى تتكلم عن العلاقة بينا واللى بيحصل مع حد حتى لو ست وفى احتمالية 1 ف المية ان راجل تانى يسمعها اذا كان النسوان بتهيج على بعض فما بالك بقى براجل وبسمع حاجاة زى دى من ست !!!

• أتفق
التفاعلات: drsniper666
فى اواخر شغلى لما كنت مفتشة روحت مركز رعايه وكنا الساعه 1 اخر يوم العمل وتقريبا الشغل
خلص والكل قاعد مستنى ميعاد الانصراف الاقيلك 4 او 5 ممرضات قاعدين فى ركن وبيتكلمو
عن المص 😅 والى فتح الموضوع انهم اكتشفو ان منهم واحده متعرفش يعنى ايه مص اصلا
فكانو بيعرفوها وبيحاولو يدخلوها المجال 😂
انا وقفت معاهم دقيقه وخدت الموضوع بهزار وسحبت واحده منهم علشان اراجع معاها
السجلات بتاعتاها وبعد شويه كدا الاقى صويت وهرج ومرج
والى حصل فيه موظف زميلهم معدى سمعهم ووقف يتسنط عليهم فتره وراح طابب عليهم
واحرجهم بالكلام .. قولتلهم تستاهلو علشان متتكلموش فى الحاجت دى فى الشغل تانى
اكيد كانوا عاوزين فقالوا نفتح الموضوع نستدرج حد

حضرتك شغاله فى الصحه ولا ايه

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هيا السبب وانتي ازاي مش تعليمها🤔
يعنى انا رايحهلم بصفتى مفتشة وهيئه وكدا اقوم اليب السجلات والتطعيمات ومتابعة الحوامل واقعد اعلمهم المص 😶
هيبقا منظرى ايه ادامهم بعد كدا 😅

• بيضحكني
التفاعلات: الزب الهايج مووووت
فى حاجاة اسمها اعمل اععتبار ان فى رجالة فى الشغل بقولك ساعات بيبتجحوا وفى وجود راجل معاهم وبيتكلمو فى حاجة اسمها حياء يتكلمو اها مع بعضهم فى غرفتهم هم لو ليهم غرفة خاصة بيهم كستات مش فى مكان الىل رايح واللى جاى يسمع او فى وجود راجل بالفعل اى راجل متجوز واحدة منهم بالتأكيد مش هيعجبه ان مراته تتكلم عن علاقتهم اصلا فى السرير قدام راجل تانى او على مسمع من راجل تانى !!!!!
ولامناسبة عادى بتكلم فى السكس بس مبروحش انا واصحابى نقعد فى مكان فى نسوان ونتكلم !!!
ماشى دا راى يحترم
انما لو سمحت متوصفهمش بالشراميط لان دى اهانه وانت متعرفهمش علشان تقول عليهم كدا

يعنى انا رايحهلم بصفتى مفتشة وهيئه وكدا اقوم اليب السجلات والتطعيمات ومتابعة الحوامل واقعد اعلمهم المص 😶
هيبقا منظرى ايه ادامهم بعد كدا 😅
مصلح اجتماعي 😂😂😂

• بيضحكني
ماشى دا راى يحترم
انما لو سمحت متوصفهمش بالشراميط لان دى اهانه وانت متعرفهمش علشان تقول عليهم كدا
دا اقل وصف لاى حد يعمل كدا وميحترمش راجله فى غيابه زى حضوره

• هممم
  • بيضحكني
التفاعلات: فحل هايجان و drsniper666
مش مبرر حضرتك انت مش بتكون قدامهم ؟؟؟ واصلا المواضيع دى لازم تكون مش فى اى مكان انا كراجل لو متجوز مش هحب مراتى تتكلم عن العلاقة بينا واللى بيحصل مع حد حتى لو ست وفى احتمالية 1 ف المية ان راجل تانى يسمعها اذا كان النسوان بتهيج على بعض فما بالك بقى براجل وبسمع حاجاة زى دى من ست !!!
وانا كنت خام اوي وقتها ومكنش لي مكان للأسف كانوا فوق العشر صيدلانيات الي بتتكلم عن غراميات جوزها والاندرات الي اشترتها وطلعت صغيرة عليها وانا قاعد راسم تعبير وش عبيط كده وعامل مش سامع حتي وقتها مكنش فيه موبايلات عشان ننشغل فيها

• بيضحكني
  • بيضحكني
وانا كنت خام اوي وقتها ومكنش لي مكان للأسف كانوا فوق العشر صيدلانيات الي بتتكلم عن غراميات جوزها والاندرات الي اشترتها وطلعت صغيرة عليها وانا قاعد راسم تعبير وش عبيط كده وعامل مش سامع حتي وقتها مكنش فيه موبايلات عشان ننشغل فيها
ياعينى
حاسه بيك
انا كنت زيك كدا بردو فى بدايه شغلى 🤣

• بيضحكني
يا عم هم ارهنك كانو واخدين بالهم بس مش مدين اهتمام لوجودك وانا اراهنك على كدا لكن هم كانو واعين لوجودك وعارفين انك سامع وكنت لازم تاخد رد فعل على الأقل بالخروج من المكان عشان يبقى ليك هيبة واحترام كراجل فى نظرهم متزعلش منى لان الست فى لاموقف الىل زى دا بتحطك فى مكان صاحبتها عادى بنتكلم قدامه بتعتبرك زى اختها ومش قصدى اهانة ليك انا بتكلم عن حقيقة

ياعينى
حاسه بيك
انا كنت زيك كدا بردو فى بدايه شغلى 🤣
لحد ما روحت السعودية وقابلت المعلمات هناك عايز اقولك ان الفلبينيات هم الي علموني التحرش لما كانت تمشي تهز طيزها ادامي وتتاخر عشان اضربها سبانكاية

• بيضحكني
يا عم هم ارهنك كانو واخدين بالهم بس مش مدين اهتمام لوجودك وانا اراهنك على كدا لكن هم كانو واعين لوجودك وعارفين انك سامع وكنت لازم تاخد رد فعل على الأقل بالخروج من المكان عشان يبقى ليك هيبة واحترام كراجل فى نظرهم متزعلش منى لان الست فى لاموقف الىل زى دا بتحطك فى مكان صاحبتها عادى بنتكلم قدامه بتعتبرك زى اختها ومش قصدى اهانة ليك انا بتكلم عن حقيقة
اخرج اروح فين انت شوفت الراعيات عاملة ازاي؟؟ دي مش مستشفى ممكن اروح اتمشى في اي مكان تاني وبعدين انت فاهم يعني في دكتور لسه متخرج جاي جديد علي مجتمع مش عارفه نظرة الإنسان بتختلف مع الخبرة الي بياخدها

• عجبني
التفاعلات: الملك السادى
اخرج اروح فين انت شوفت الراعيات عاملة ازاي؟؟ دي مش مستشفى ممكن اروح اتمشى في اي مكان تاني وبعدين انت فاهم يعني في دكتور لسه متخرج جاي جديد علي مجتمع مش عارفه نظرة الإنسان بتختلف مع الخبرة الي بياخدها
سيبك الاخ دا برا المجال ومصمم على الى فى دماغو وبس

• أتفق

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%