NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

متقدريش تحكمي لانه حرفيا حيعيد ترتيب احشاءك الداخلية ولو كان غشيم أو دخل نرة واحده يبقي نزيف وعملية وبلاوى زرقه انا دكتور علي فكرة مش بهبد �
😂😂😂لسه بقول كل واحد وسنه ياجدعااان ارحمو نفسكم وميغركوش المنظر احنا رجاله اه بس جامدين اوي

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: Abo hassan و drsniper666
  • بيضحكني
التفاعلات: Señorita Dalia
  • بيضحكني
التفاعلات: mido tito و drsniper666
موجودة بس هيه نيكة واحدة والكس ينباع خردة
بيسموه في الطب vaginal tear أو تمزق مهبلي وع التأهيل المهني take care of what u wish for او بالعربي احذر ما تتمني 🤣🤣🤣

• بيضحكني
  • عجبني
التفاعلات: mido tito و حمادة المغامر
الاحجام دي مش متوفرة في مصر والشرق الاوسط
مش لازم بالظبط بس معظم اللي بيبقى اوكيه معاهم اني امصلهم واشرب لبنهم من غير full sex بتكون ازبارهم صغيره

وهو فيه ازبار كده يااهبل ولا بالحجم ده برضه؟؟ دى خدع كاميرا على فكره.. ولو فى كده بجد ممكن يموت اللى بنيكها او اللى ينيكه برضه.. ويعورها وبجيبلها نزيف فى كسها وكمان فى طيزك.يعنى مايغركش ده كله فعلا خدع وتكبير كاميرا.. وخلى بالك فى فى افريقيا احجام كبيره تعتبر لكن مش بالحجم الخيالى ده ابدا يعنى..
ومتقباش اهبل وعايز تمص وتتناك وخلاص وتروح علطول لاى زوبر كده.. لو عايز تموت ولا تنتحر من غير متعه.. روح بقى مصه وخده وفى طيزك وموت عادى.. شهيد النيك طبعا.. مفيش احلى من احجام ازبارنا احنا الطبيعيه اللى طبعا انت شوفت ومصيت ورضعت من ازبارنا دى كتير واتعبيت لبن مننا يعنى.. اللى هو. 20 سم مثلا ولا حاجه او اقل سم يعنى واللى يقولك انه اكبر من كده بيضحك عليك وعايز يتناك هو كمان زيك كده وخلاص بلاش عبط... وابقى خده بمزاج احسن متخده بالكبر والحجم الخيالى اللى مش موجود ده صدقنى.. حححححححححح
منا عارف ان الحجم دا مش موجود طبيعي و لو موجود بتكون اقليات و طفرات وعارف انه كلها خدع تصوير
دا غير اني بحب اصلا حجم الزبر ال ١٩ و ٢٠ سم بس حتى دا مش موجود اغلبيه اللي بيكلمونه ١٥ و ١٦ سم
ددوانا مش بتناك انا متعتي اني اكون تحت الزبر احلقله وانعمه و امصه و الحسه واشرب لبنه ف الاحجام المتوسطه اللي هي الطبيعيه اللي هي حوالي ١٦ سم دي مش بتكون طلبي اما من اللي ف حدود ال٢٠ سم دا عسل اوي بالنسبالي و لو اسمر بقى ف سمار الراجل اللي ف الصوره يبقى احلى و احلى واحلى

• حبيته
التفاعلات: نزيه الخاطر
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
منا عارف ان الحجم دا مش موجود طبيعي و لو موجود بتكون اقليات و طفرات وعارف انه كلها خدع تصوير
دا غير اني بحب اصلا حجم الزبر ال ١٩ و ٢٠ سم بس حتى دا مش موجود اغلبيه اللي بيكلمونه ١٥ و ١٦ سم
ددوانا مش بتناك انا متعتي اني اكون تحت الزبر احلقله وانعمه و امصه و الحسه واشرب لبنه ف الاحجام المتوسطه اللي هي الطبيعيه اللي هي حوالي ١٦ سم دي مش بتكون طلبي اما من اللي ف حدود ال٢٠ سم دا عسل اوي بالنسبالي و لو اسمر بقى ف سمار الراجل اللي ف الصوره يبقى احلى و احلى واحلى
تعالي احلقلي

تدلع مين .. وده يتمعمل معاه ايه ده لمؤخذه😅 دا شكلو يرعب
لما تكون متسطّحه و رأسك مدلدلة رأسه تكون جوّه زورك ، كفاية عليه كده

• عجبني
التفاعلات: Abo hassan
  • بيضحكني
التفاعلات: Señorita Dalia
شوف يا كيمو
*37 سنة بتعامل مع أطياز وأكساس
  • لم أقم بأخذ قياسات لا للطول ولا للحجم
  • ضوابطي : (لسانك صاحي - عينيك مغمضه) الى انتهاء العملية
  • لتعاملي الجاد : أغلب سوالب وستات هي بتطلب الاداء ، وصراحتنا القوية هي أهم شيء
  • من كلاهم الصريح تبين لي أن ما يحتاجه خرم الطيز تحديدا هو من 8 الى 10 سم فقط وعلى قولهم إنها الكافيه لحيحان خرم الطيز بس فيه أطياز تطلب تكمل الادخال وده في منتصف العملية عشان الخصيتين تضرب من تحت والمتعه بتلاقي جسدي مع فلقات وصفائح خرم الطيز

• بيضحكني
التفاعلات: Kimo119

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%