NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال نقاش منتدى نسوانجى نعمه أم نقمه

اهلا اعزائى ...
قبل اى كلام الموضوع للنقاش ومش هجوم على أصحاب الميول​
1- هل المنتدى علمك حاجة ايجابية واى هى ؟​
2- ليه المنتدى بيساعد على نشر الميول مع انها غير موجودة بالمرة ولو موجودة قليلة جدا ؟​
3- هل المنتدى أثر عليك بالسلب فحياتك الخاصة ؟​
قبل ما تجاوب اعرف اننا فمكان جنسى يعنى الشهوة تغلب التفكير​
طيب ياعم توربينو لما انت عارف اننا هنا بحكم شهوتنا الجنسية ليه بتسأل كل الأسئلة دى​
هقولك يا صديقى الموضوع ممكن يكون منبه ليك وللنقاش فى التأثير السلبى على شخصيتك بسبب المنتدى​

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مأثرش عليا بالسلب عشان انا مبركزش علي الميول انا بركز علي القسم العام والقصص الجنسية والغير جنسية... وحتي قصص المحارم بقرأها بس بعد ما بخلص قرايا بنساها يعني بقرأها تسلية مش اكتر لكن ولا بهيج ولا اي حاجة... حتي لما بعرف ميول غريبة بيبقا من باب العلم بالشئ... بالعكس انا استفدت منه كتير يعني بعرف حاجات جديده سواء جنسيه او غير.... بمارس هوايتي في المنتدي بكتب قصص... بكتب خواطر بقرأ خواطر وشعر..... نصيحه لكل واحد هنا. حاول تستفاد من أي حاجه شغل دماغك وخليك عقلاني متمشيش ورا شهوتك وخلاص... وانا مش ملاك يعني بس بعمل لكل حاجه حدود زي مثلا لاقيت ان في ميول زي مثلا جات عليا فتره كنت بحب افلام الساديا ولقيت نفسي بنجذب اني اكون ماستر... بس طردت الفكره من دماغي لحد ما راحت خالص ومبقتش افكر في الحوار ده تاني... انت في ايدك تطور نفسك وتستفاد وبأيدك تدمر نفسك وتهدها 🤷🏻‍♂...

اهلا اعزائى ...
2- ليه المنتدى بيساعد على نشر الميول مع انها غير موجودة بالمرة ولو موجودة قليلة جدا ؟​
طيب ياعم توربينو لما انت عارف اننا هنا بحكم شهوتنا الجنسية ليه بتسأل كل الأسئلة دى​
هقولك يا صديقى الموضوع ممكن يكون منبه ليك وللنقاش فى التأثير السلبى على شخصيتك بسبب المنتدى​
لا عادي. بس عاوز تغير شويه في

هو المنتدي اصل بلده ايه

اهلا اعزائى ...
اعتقد من وجه نظري المنتدي بيوصل بعض الناس اافكار مختلفه مش موجوده ف حياته او مايكونش قادر يطبقها بسبب الظروف والحياه والمجتمع بيحاول يوصل هنا لانه يخرج ميوله اي كانت عن طريق الكلام أو التعارف بس بيكون هارب من المجتمع ومتاكد ان محدش يعرفه او هيشوفه .. ويبدأ يعيش تجاربه من بعيد وتاني يوم يتعامل كأنه انسان طبيعي مع الناس اللي ممكن يكون حد منهم هنا وكلمه بس هما ميعرفوش بعض

تحس ان كل الناس بتهرب وبتضحك علي كله الموضوع فقط مجرد انتفاضة للانسان او خروج من الحياه الطبيعيه للحياه اللي عاوزها او نفسه فيها بس مش عارف يعيشها

• أتفق
التفاعلات: Adam Afndena

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%