NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

yasser55

نسوانجى بريمو
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
عدم الإفصاح
زي ما عنوان الموضوع بيقول هل ممكن تثق في شخص اتعرفت عليه من موقع ذو طابع جنسي وممكن تتقابلوا في الواقع سواء كنتم (رجل وإمراة) أو (موجب وسالب) أو ( ستات ليزبيان) أو حتى تعارف بدون ما يكون الجنس هو الهدف منه ولا هنا احنا مجرد بنهرب من الواقع ومشاكله بشخصيات غير شخصياتنا الحقيقية لو لك/لكي تجربة مشابهة ممكن تحكي( بدون تجريح او إساءة لأي عضو في المنتدى طبعاً) ربما حد يستفيد من تجربتك

• عجبني
التفاعلات: tabadol amman، غريب عن العالم و aahmedegypt
الثقه تتولد من المعامله والاحتكاك مع الشخصيات الموجوده هنا
بالنسبه لي لا اثق في شخصيات الواقع
فما بالك علي العالم الافتراضي

تسلم علي فكرا انا في واحد كلمتها من زمان من بور سعيد بتقوال انت لو عندك 30 سنة لسة عندك تثق في حاد اكيد انت عبيط انت اي ريك في الكلم دا

تسلم علي فكرا انا في واحد كلمتها من زمان من بور سعيد بتقوال انت لو عندك 30 سنة لسة عندك تثق في حاد اكيد انت عبيط انت اي ريك في الكلم دا

صوابعك مش زي بعض والشخصيات تختلف من شخص الي اخر بالنسبه لي لا ثقه في اي احد

تسلم ايدك انت صح وا غلط ازي ممكن تفكر

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
بعد المعامله في ارض الواقع لو هو وافق نتقابل في مكان عام ونتعامل ونتصاحب من هنا هتيجي الثقه لكن وسائل التواصل دي هتثق ازاي في

نسبه كبيره مختلين ، انت و نصيبك

زي ما عنوان الموضوع بيقول هل ممكن تثق في شخص اتعرفت عليه من موقع ذو طابع جنسي وممكن تتقابلوا في الواقع سواء كنتم (رجل وإمراة) أو (موجب وسالب) أو ( ستات ليزبيان) أو حتى تعارف بدون ما يكون الجنس هو الهدف منه ولا هنا احنا مجرد بنهرب من الواقع ومشاكله بشخصيات غير شخصياتنا الحقيقية لو لك/لكي تجربة مشابهة ممكن تحكي( بدون تجريح او إساءة لأي عضو في المنتدى طبعاً) ربما حد يستفيد من تجربتك
ممكن ليش لا

انا بالنسبه ليا اه عادى وفى ناس كتير بكلمهم وانا نفسى اقابلهم فى الحقيقه كمان عادى

• أتفق
التفاعلات: احمد ماندوو
أفضل صديق (أو صديقة) ليا حاليا إتعرفت عليه من المنتدى هنا وعلاقتنا قوية جدا
المهم حسن الإختيار

• عجبني
التفاعلات: نبيله كرم و ماجد HGZ
المهم حسن الإختيار
كلاامك راقي كلاامك واقعي حببتو حبيبي كلاامك

• عجبني
التفاعلات: aahmedegypt
  • عجبني
التفاعلات: نبيله كرم
وتمن
المهم حسن الإختيار
كلاامك والاقي مثلك واثق فيه بكل حاجه واسلمه كمان كل حاجه ونفسي كامله

• عجبني
وتمن

كلاامك والاقي مثلك واثق فيه بكل حاجه واسلمه كمان كل حاجه ونفسي كامله
الميزة فى المنتدى هنا إنه بيجمع مختلف الشخصيات
فيه ناس كتير راقية وبتدخل تتكلم كلام محترم وتضحك مع بعضها باحترام
عن نفسى معظم اللى إتعاملت معاهم فى المنتدى ناس محترمين وأخلاقهم فى منتهى الرقى

• عجبني
التفاعلات: ماجد HGZ
الميزة فى المنتدى هنا إنه بيجمع مختلف الشخصيات
فيه ناس كتير راقية وبتدخل تتكلم كلام محترم وتضحك مع بعضها باحترام
عن نفسى معظم اللى إتعاملت معاهم فى المنتدى ناس محترمين وأخلاقهم فى منتهى الرقى
حبيبي انته كلاامك راقي كلاامك بيدل عليك نسان راقي ناضج وناعاشق لشب الناضج مثلك حبيبي كلاامك بيجنن

• عجبني

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%