NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

سؤال ممكن تتجوز من المنتدي

• عجبني
التفاعلات: عادي٩٩
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
هل ممكن تتجوز في يوم من الايام من المنتدي
انا اه عادي معنديش مشكله وحبيت بنت هنا كانت في المنتدي وفعلا حبيتها جدا وكنت ناوي اول م الظروف تتحسن اخطبها واتجوزها لانها كانت انسانه جميله ومحترمه وفرفوشه ومن الناحيه الجنسيه كانت مجنونه للتجارب زيي وكانت بتحب اللي بحبه ف الموضوع سواء عادي او جنسي متفقين فيه بس حصل خلاف بنا وانها عيزانا نكون صحاب بس هرمونات بنات بقي ودلوقت احنا صحاب
معتقدش هنا ممكن يحصل حاجه زي كدا يعني الناس هنا مستخبيه ورا التليفون باسامي مختلفة وكل واحد داخل لغرض معين معتقدش اني ممكن يحصل كدا في يوم من الايام

• عجبني
التفاعلات: الباحـــث
للجواز اماكنها و للسكس امكنه
ماتتوقعش تلاقى حاجه المفروض ماتلاقيهاش فى مكان ما
اللخبطه دى مش حلوه على قلبك

انا شايف انه صعب وان وجدنا هنا اننا بنهرب من الواقع شوية ويكون فيه شى من التحرر وبعدين بنرجع للواقع تانى دا رائى

انا في مواصفات للبنت اللي عيزها ب النسبالي مش سهل الاقيها وكمان ميفرقش السن المهم الدماغ والموصفات بتعتنا تكون متطبقه ف اي مكان حتي لو هنا معنديش مشكله
لو المواصفات دي مش هاتلاقيها الا في منتدى جنسي يبقى تراجع المواصفات دي كويس.. و الاحسن ماتتجوزش اساسا لحد ماتنضج شوية

معتقدش هنا ممكن يحصل حاجه زي كدا يعني الناس هنا مستخبيه ورا التليفون باسامي مختلفة وكل واحد داخل لغرض معين معتقدش اني ممكن يحصل كدا في يوم من الايام
فيها ايه لما تلاقي ضلتك هنا

• عجبني
التفاعلات: Cr7 10
للجواز اماكنها و للسكس امكنه
ماتتوقعش تلاقى حاجه المفروض ماتلاقيهاش فى مكان ما
اللخبطه دى مش حلوه على قلبك
ملهاش علاقه ب العكس بشوف ان هنا في صراحه بدل م تاحد واحده علي عميانك ومتعرفش هي عامله بلاوي ايه

انا شايف انه صعب وان وجدنا هنا اننا بنهرب من الواقع شوية ويكون فيه شى من التحرر وبعدين بنرجع للواقع تانى دا رائى
مش شايف كده

م
انا اه عادي معنديش مشكله وحبيت بنت هنا كانت في المنتدي وفعلا حبيتها جدا وكنت ناوي اول م الظروف تتحسن اخطبها واتجوزها لانها كانت انسانه جميله ومحترمه وفرفوشه ومن الناحيه الجنسيه كانت مجنونه للتجارب زيي وكانت بتحب اللي بحبه ف الموضوع سواء عادي او جنسي متفقين فيه بس حصل خلاف بنا وانها عيزانا نكون صحاب بس هرمونات بنات بقي ودلوقت احنا صحاب
مين ياض اعترف

انا اتفق معاك بالنسبالى اه عادى هيا انسانه مش معنى انها تكون فى منتدى زى ده تبقى معلشى شمال لا خاجه أبدت احنا كلنا واحد ودى فى الحقيقه تلاقيها محدش يعرف اصلا يلمسها هنا بنطلع كل الكبت اللى جوانا وعادة تخب وتتحب

هي ارزاق والزواج رزق
لا تعلم اين يكون رزقك
لكن
الزواج من المنتدى
صعب للبنت .دا في حالة راجل مش متفهم ومع اول علاقه هيقول.انا غلطان شوفي انا عرفتك

وعارف هيكون رد البنات هيقولو هنرد بالمثل
فوق انا عرفتك فين
مع أن الراجل والست بينهم فوارق في مجتمعنا العربي.الاعراف والتقاليد
مسموح لراجل يغلط
ومحرم على الست .
لهذا أنصح
الزواج من المنتدى وراه تبعات
دا رأي الشخصي ومفيش حد ملزم بكلامي

انا اتفق معاك بالنسبالى اه عادى هيا انسانه مش معنى انها تكون فى منتدى زى ده تبقى معلشى شمال لا خاجه أبدت احنا كلنا واحد ودى فى الحقيقه تلاقيها محدش يعرف اصلا يلمسها هنا بنطلع كل الكبت اللى جوانا وعادة تخب وتتحب
في بنات كتير تلاقيها كويسه وكل شئ بس شرموطه ومتعرفش تلمها

معظم الموطودبن ناس محترمة ومش قادرة تطلع الي جواها امام العالم بالحياة الحقيقة لذلك تاخذ راحتها هنا بحكم مافيش خد يعرف احد.
وممكن يحصل زواج لو وجدت الثقة بين الشخصين

• عجبني
التفاعلات: tito 1
هو ممكن بس صعب
صعب راجل هنا يثق ف بنت عرفها من هنا و ميكونش في شك بيحصل اه بس قليل حتي لو كملو و فضلو مع بعض اعتقد هيبقي فيه بعض الشك بردوا بينهم و معظم اللي هنا بيشوف البنات هنا داخلين للجنس بس

لا مش كلو
هو ممكن بس صعب
صعب راجل هنا يثق ف بنت عرفها من هنا و ميكونش في شك بيحصل اه بس قليل حتي لو كملو و فضلو مع بعض اعتقد هيبقي فيه بعض الشك بردوا بينهم و معظم اللي هنا بيشوف البنات هنا داخلين للجنس بس

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%