NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

dola22

عابر سبيل يتمني ان يكون ضيف خفيف علي القلوب
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مليش صحاب بجد في الحقيقه اكتشفت ده لما في الوقت اللي ابويا تعب فيه محدش زاره في المستشفي وكنت قاعد معاه حتي سماعه التليفون مترفعتش عليا محتاج حاجه ابوك عامل ايه من سعتها مبقتش اعرف اصاحب بنسي البني ادمين ومبقاش عندي صديق مقرب ولا انا صديق مقرب لحد بقيت وحيد اكتر من اي وقت وبحب الوحده الناس كلها بتحب الحركه وتقعد مع صحبها وانا لا بحب اروح اقعد في بيتنا لوحدي موبيلي بيرن للشغل بس ونفس الكلام فيس ووتس قليل لما يبقي في كلام مع حد بجد انا مضايق من ده بس مش مستعد اني يكون عندي صحاب وولا بقول كده عشان حد يشفق عليا ويقولي ابقي صحبك وكده بس تقدرو تعتبروها فضفضه عن اللي جوايا

• عجبني
التفاعلات: جديد لانج 3535
اسف بس ازاي هيبقى ليك صحاب وانت قافل على نفسك ومستأنس بالوحدة والعزلة
انزل چيم او العب كورة او روح قهوة اتفرج على ماتش كورة او زور اهلك وأقاربك، ومتكسلش
خالط الناس وقرب منهم وفك عن نفسك شوية
ومش لازم انت ونازل من بيتك يكون هدفك تلاقي صاحب لانك ممكن تقع في ناس مش كويسة
خليك تقيل في نفسك وخفيف على اللي حواليك والناس هتحبك وتحترمك

نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
اسف بس ازاي هيبقى ليك صحاب وانت قافل على نفسك ومستأنس بالوحدة والعزلة
انزل چيم او العب كورة او روح قهوة اتفرج على ماتش كورة او زور اهلك وأقاربك، ومتكسلش
خالط الناس وقرب منهم وفك عن نفسك شوية
ومش لازم انت ونازل من بيتك يكون هدفك تلاقي صاحب لانك ممكن تقع في ناس مش كويسة
خليك تقيل في نفسك وخفيف على اللي حواليك والناس هتحبك وتحترمك
انا بقيت مبلعبش كوره كتير بسبب الوحده واني كرهت صحابي ومبحبش انزل بقعد اتفرج علي النت ومبعرفش اخالط الناس

متصعبهاش على نفسك وحاول
متستسلمش للكسل والخمول
على فكرة الوحدة أحيانا بتكون مفيدة وإيجابية لكن على المدى البعيد مضرة جدا
لو ظروفك تسمح اتزوج ودا هيفرق معاك كتير

متصعبهاش على نفسك وحاول
متستسلمش للكسل والخمول
على فكرة الوحدة أحيانا بتكون مفيدة وإيجابية لكن على المدى البعيد مضرة جدا
لو ظروفك تسمح اتزوج ودا هيفرق معاك كتير
ياريت تسمح

مليش صحاب بجد في الحقيقه اكتشفت ده لما في الوقت اللي ابويا تعب فيه محدش زاره في المستشفي وكنت قاعد معاه حتي سماعه التليفون مترفعتش عليا محتاج حاجه ابوك عامل ايه من سعتها مبقتش اعرف اصاحب بنسي البني ادمين ومبقاش عندي صديق مقرب ولا انا صديق مقرب لحد بقيت وحيد اكتر من اي وقت وبحب الوحده الناس كلها بتحب الحركه وتقعد مع صحبها وانا لا بحب اروح اقعد في بيتنا لوحدي موبيلي بيرن للشغل بس ونفس الكلام فيس ووتس قليل لما يبقي في كلام مع حد بجد انا مضايق من ده بس مش مستعد اني يكون عندي صحاب وولا بقول كده عشان حد يشفق عليا ويقولي ابقي صحبك وكده بس تقدرو تعتبروها فضفضه عن اللي جوايا

صاحب نفسك ترتاح

وانت عرفتهم إن ولدك تعبان نشرت حاجة ولا المفروض انهم يعرفوا منين ..؟!!

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%