NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

adam 2033

نسوانجى الاصلى
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
توجه جنسي
أنجذب للإناث
انا ملاحظ من يوم ما اشترك على هذا المنتدى ان كم السوالب هنا اكثر بكتير من الناس الطبيعة من الجنسين.. الموضوع خرج عن السيطرة فى الحياة العامة والواقعية او حتى فى العالم الافتراضى هنا... انا بعانى من ده هنا.. كل اللى داخل على الخاص عندى سوالب.. وانا برفض بكل ادب. ومع ذلك فى كم الحاح واصرار غريب. دى ميولك وانتم احرار فيها. ولا تعقيب منى عليها. ولكن انا ايضا املك قرار واختيارى بالرفض.
مش كده ولا ايييييييييييييه

• عجبني
التفاعلات: Bebo76، دكتور متحرر و 𝔸𝔹𝕆 ℕ𝔸ℕ𝔸
انا ملاحظ من يوم ما اشترك على هذا المنتدى ان كم السوالب هنا اكثر بكتير من الناس الطبيعة من الجنسين.. الموضوع خرج عن السيطرة فى الحياة العامة والواقعية او حتى فى العالم الافتراضى هنا... انا بعانى من ده هنا.. كل اللى داخل على الخاص عندى سوالب.. وانا برفض بكل ادب. ومع ذلك فى كم الحاح واصرار غريب. دى ميولك وانتم احرار فيها. ولا تعقيب منى عليها. ولكن انا ايضا املك قرار واختيارى بالرفض.
مش كده ولا ايييييييييييييه
ياريت بقت لحد الخوجااااات بس
ده فيه الاسوء

• عجبني
التفاعلات: adam 2033
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
ياريت بقت لحد الخوجااااات بس
ده فيه الاسوء
شئ غريب.. ايه اللى حصل فى مجتمعنا الشرقى.. الموضوع كل ماده بيطور وفى تزايد مستمر. لدرجة بقت ظاهرة بجد

شئ غريب.. ايه اللى حصل فى مجتمعنا الشرقى.. الموضوع كل ماده بيطور وفى تزايد مستمر. لدرجة بقت ظاهرة بجد
بيقولك حريه وخرا

• عجبني
التفاعلات: adam 2033
علي فكره في هنا كتير بيقولك سالب او متحرر بس فيك بنات بس مش بيقولو زي في بنات وهما شباب كتير اوي

ده اكتر قسم فيه تفاعل

الاعدادات تم اللعب فيها

يا ادم تلاقيهم عيال بيتخيلوا وخلاص والقليل منهم شذوذ بجد

وده نتيجة تدعيم الشذوذية العالمى و مفيش قوانين صارم تجاه تلك الظاهرة
ف انتشرت للاسف

ممكن اعرف الإدارة بتقول على موضوعى هتش ورغى ومش صحيح ليه .
مش سخرية بس عايز اعرف علشان تبقى مقتنعين بالموضوع اعمل ايه مجرد مساعدة
نرجو الإفادة وشكرا

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%