NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

مصطفى مصطفى

نسوانجى الاصلى
نسوانجي متفاعل
نسوانجي متميز
دكتور نسوانجي
أستاذ نسوانجي
عضو
نسوانجي قديم
إنضم
25 نوفمبر 2021
المشاركات
12,873
مستوى التفاعل
10,095
الإقامة
مصر
الموقع الالكتروني
117889527168158347776.sarhne.com
نقاط
14,980
الجنس
ذكر
الدولة
مصر
توجه جنسي
أنجذب للإناث
مساء الخير
اولا القصه دي حقيقيه مش من الخيال ولا حاجه
اعرفكم بنفسي
أنا مصطفى 34 سنه
أنا شخص عادي جدا مش هقعد افخم في نفسي وكدا وانا من زمان جسمي روفيع وناس كتير كانت بتقول عليا شبه احمد حلمى قبل ما يبقى مشهور وكدا أنا خريج معهد سياحه وفنادق كان في اسكندريه
بطلت القصه اسمها بسنت وكانت في صله قرابه من ناحيه الام وكانت شغاله في التمريض وهيه أهلها من نفس البلد الي أنا منها بس انا قاعد في القاهرة من زمان وبنزل البلد مناسبات وبس بسنت فعلا عود فرنساوي زي مابيقولو مفيهاش غلطه
المهم البيت عندي بدئو يضور ليا على عروسه ووقع اختيارهم على بسنت وانا كنت رافض الموضوع اصلا ورحت غصب عني وقعدنا واتكلمنا مع الاسره بعدها بكام يوم نزلت البلد عشان اقعد مع بسنت لوحدنا نتكلم شويه وصلت واعدنا شويه واليوم خلص وسافرت القاهره تاني بس انا مكنتش موافق والبنت كمان مكنتش موافقه بس احنا كنا هنتجوز غصب عننا فا قولنا طلمى الأهل عايزين كدا يبقى خلاص نكمل بعدها باسبوع من زيارتي للبنت الأهل اتفقوا على معاد الخطوبه عدت الايام وطبعا كان في كلام في الفون عادي مفيش اي حاجه وجه يوم الخطوبه روحنا كلنا عندهم في البيت واستئزنت ابوها واخدها البلكونه نتكلم المهم خرجنا البلكونه بنتكلم عادي وفي وسط كلامنا القيها بتحط اديها على العضو بتاعي من بره وطبعها هوة كان نايم وانا مش متوقع أنها تعمل حاجه زي دي وبعدها لقتها بتضحك قولتها بتضحك قولتها بتضحكي على ايه قالتلي عليه وشكلي كدا هتجوز اختي قولتها لا اصبري شويه والعبي فيه وتلاقيه وقف ودخلت اديها المره دي جوا بنطلوني لغايت لما صحي وقعدت تلعب فيه شويه واطمنت انو بيقف خلصنا ودخلنا جوه مع أهلي واهلها واسنينا العصر جه ونزلنا جبنا الشبكه ولبسنها في المحل وكل واحد روح بيتو
تاني يوم مكالمات عاديه لغايت لما جه اليل واتكلمنا في الجنس في الأوضاع الي بتحبها والي أنا بحبها وكدا وكانت كل زياره كانت لازم يبقى فيها حضن بوس تقفيش تطلعلي صدرها ارضع منو كل دا ولسه مشفتش العضو بتاعي جت فتره كلها خنقات وكدا ومش بنزل ليها المهم اتصالحنا ورجعنا نتكلم في الفون وكدا وقالتلي هتيجي امتى عشان محضرالك مفاجئه قولتلها يوم الخميس وكنت ظبط اجازتي في الشغل وكدا ويوم الاربع بليل رجعت من الشغل دخلت سلمت وقعدت مع اهلي وخالي كان قاعد معنا في البيت لقيت خالي بيقولي خد المفتاح دا بتاع البيت في البلد عشان لو طلعت متأخر أو الدنيا مطرت عشان كنا في الشتا وكان خالي سامع في النشره أن هيبقى في أمطار غزيرة لو في مطر مش هتعرف تتحرك من البلد قولتلو تمام واخت المفتاح
صحيت تاني يوم اخت دوش ولبست ونزلت اروح ليها وصلت على الضهر روحت جبتها من بيت اختها لان اختها الكبيره كانت متجوزه في قريه تانيه واحنا ركبين المواصلات الداخلية وهيه كان معها شنطه وحطها على رجليها وانا كنت جايب شنطه تانيه وحططها على رجلي واحنا طول الطريق قاعدين بتكلم قومت حطيت ايدي على كسها اجس نبضها لقتها متكلمتش وبدأت امشي صوابعي على كسها وطبعا محدش شايف أنا بعمل ايه من الشنط الي على رجلينا وبدأت نفسها يعلى وتسخن من الي بعملو وعشان محدش يكشفنا وتعبيرات وشها متفضحناش قالت أنا هنام ولما نيجي ننزل صحيني كل دا وانا بلعب في كسها عملت نفسها نايمه ومنزله دمغها تحت وانا استغليت الفرصه ودخلت ايدي في بنطلونها وبحسس عليه والاقي الاندر بتعها غرقان من عسلها وبلعب في كسها من فوق الاندر وهيه عماله تزوم وتوحوح من الي بعملو فيها وشويه ودخلت ايدي جوا الاندر وعمال افرك في كسها وزنبورها واقرصو شويه والعب فيه شويه لغايت لما.جابت عسلها تاني بس المره دي علي ايدي المهم سبتها لغايت لما هديت خالص وطلعت ايدي وكان فاضل 5 دقايق ونوصل القريه المهم وصلنا القريه ونزلنا وروحنا البيت عندهم قعدت وسلمت وطبعا قعدنا لوحدنا وطبعا كان فيها لعب وكلام جنسي وشويه ابوها جه من الشغل قعدنا اتغدينا وشربنا الشاي وكانت الساعه 3 الضهر سعتها تحس أن انتا بقيت المغرب وفعلا طلعت ابص في البلكونه لقيت الدنيا بتمطر دخلت وقولت أنا همشي عشان الاقي مواصلات عشان ارجع القاهره قالولي مش هتلاقي مواصلات عشان الأرياف بتبقى طينه وزحلقه وكدا ونزلت مش لاقي مواصلات توديني بيت خالي بعد مسافه طويله من المشي لقيت تاكسي وقفتو ووصلني بيت خالي دخلت البيت وقعدت فتحت التلفزيون وعملت كوبايه شاي وبتفرج علي التلفزيون ولقتها بتتصل عليا
أنا/ اخباريه ايه
بسنت /تمام وانتا عامل ايه
أنا / تمام
بسنت / انتا فين كدا
أنا / في بيت خالي وانتي فين
بسنت / أنا في البيت ولبست ونازله الشغل
أنا / هتعرفي تروحي الشغل
بسنت / اه المطره وقفت والأرض نشفت شويه وهلاقي مواصلات
أنا / تمام ماشي طمنيني عليكي لما توصلي ياقلبي
بسنت / ماشي يا روحي سلام
أنا / سلام
وبعدها بنص ساعه لقتها بتتصل تاني
بسنت / انتا فين
أنا / في بيت خالي
بسنت / طيب انزل افتح انا تحت
وطبعا هيه عارفه البيت بحكم انها اريبتي من ناحيه امي فا عارفه البيت المهم نزلت فتحت ودخلت وقفلت الباب تاني من تحت وطلعنا الشقه فا بقولها ايه جايه ليه مش قولتي أن انتى رايحه الشغل قالتلي اه رايحه بس حبيت اطمن عليك واشوفك محتاج حاجه ولا لا قلتها كلو تمام وبعدين كلها سواد الليل وهمشي قعدنا شويه وبعدين قولتها أنا هقوم اعمل شاي تشربي معيا ولا اعمليك حاجه حاجه تانيه تدفيكي قالت اعملي شاي معاك هيه كانت قاعده علي السرير ومتغطيه قومت حطيت الميه علي النار ولقمت الكوبيتين واستنيت الميه تغلي وصبتهم ورجعت تاني الأوضه هيه قاعده علي سرير وانا قاعد علي سرير وبنتكلم وننكش في بعض أنا خلصت كوبايه الشاي وبقولها الشاي برد وانا طلعت اشرب سيجاره في البلكونه وخلصت ورجعت لقتها بتقولي انتا قاعد بعيد ليه مش سقعان قولتلها لا قالتلي طيب تعلا اقعد جنبي وادفا بدل ما انتا مزنب نفسك وبعدين أنا مش هكلك دخلت جنبها في السرير ونايم عادي وملمستهاش ولقتها بتمسك ايدي بتفردها عشان تنام في حضني واتفاجى أنها تحت البطانيه وإلحاف ملط من غير اي حاجه اختها في حضني وقربت من شفايفها واختها في بوسه طويله وانا ايدي عماله تستكشف في جسمها الجميل شويه العب في بززها واعصر فيهم وشويه العب في شفايف كسها وشويه طيزها سبت شفايفها وبدأت انزل على رقبتها بوس وعض وشويه لبززها ارضع فيهم واعض الحلمه ونزلت الحس في جسمها لغايت لما وصلت لكسها بلحس فيه والعب فيه شويه بصوابعي لغايت لما حسيت انها خلاص هتجيب وزوت في الحس لغايت لما جبتهم في وشي ولحست وشربت كل عسلها وسبتها هديت خالص وكل دا وانا لسه بهدومي وهوة طبعا كان على أخرو وهفرتيك البوكسر والبنطلون هيه هديت خالص وانا هديت لقتها بتقولي يخرب بيتك انتا عملت فيا ايه انتا بهدلتني انتا صوابعك جباره وكلو كوم ولسانك كوم تاني قولتلها دا كدا ولسه مدخلتوش امال بقى لو دخلتو هتعملي ايه قالتلي هصوت والم عليك الناس وقعدنا نهزر بالأيد وحطت اديها عليه لقتها بتقولي انتا بعد البهدله دي ولبست هدومك قولتلها أنا مقلعتش اصلا قالتلي ومستحمل دا كلو ازاي ولقتها بتقولي أنا عايزه اشوفو قومت من جنبها وقلعت كل هدومي هوة كان ولا نايم اوي وكان واقف أوي دخلت جنبها حطت اديها وبدأت تلعب فيه وشويه ووقف تاني ورفعت الغطا عشان تشوفو وهوة واقف قالتلي يخرب بيتك ايه دا كل دا كبير اوي قولتها امل ايه انتى مفكراه ايه قالتلي الصراحه كنت مفكراه أخرو في طول الصوباع لقتها قامت وكشفت الغطا وقعدت تلعب فيه وتلعب في بضاني شويه وقامت حطتو في بوقها تمصو وانا عمال العب في كسها وخليتها تجيب كسها عند بوقي الوضع الي هوا69 وقعدنا على الوضع دا شويه وبعدين قامت قعدت وهديت شويه وقالتلي انتا عارف نفسي في ايه قولتها ايه قالتلي نفسي احس بيه جويا بس في مشكله قولتلها ايه قالتلي انها لسه بنت قولتها سهله لو نفسيك فيه ادخلوا فيكي
بسنت بس ازاي أنا لسه بنت ومش هينفع
أنا هنتعامل من ورا قالتلي لا ورا لا قولتلها خلاص خلينا زي ما احنا وقعدت بتفكر مع نفسها لقتها بتقولي ماشي موافقه بس براحه عشان ديقه من ورا وانتا بتاعك شكلو كبير وهيعورني قولتلها متخفيش مش هخليكي تحسي بحاجه قومت اضور على اي كريم او مرهم مرطب لقيت علبه فازلين جبتها ودخلت بدئنا بوس واحضان والعب في كسها شويه ونزلت الحس في كسها وخرم طيزها وبدات أوسع طيزها و
 
  • عجبني
  • حبيته
التفاعلات: مصراوى زباوى، النسر المحلق و AlFã7d
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
 
  • حبيته
التفاعلات: مصطفى مصطفى
لو الكاتب موجود اقول له متى ستكمل قصتك هذه ولو مش موجود اقول لكل الكتاب من لديه القدرة على إكمالها فليكملها مشكورا وله هدية من المشرفين نحن في انتظاركم على احر من الجمر
الصراحه الكاتب موجود بس معنديش قابليه على الكتابه واي كاتب عندو القدره انو يكملها مفيش مشكله ومرحب بيه للتكمله
 
  • عجبني
التفاعلات: ناقد بناء
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
مرحبا بكم عزيزي الكاتب عزيزتي الكاتبة طالما قصتك في هذا القسم فيعني أنها متسلسلة فعليه حينما تريد تضيف جزء جديد عليك باتباع الخطوات التالية وهي اولا تضع الجزء الجديد في مربع الكتابة بالاسفل ثانيا تدخل على هذا الرابط
وتطلب دمج الجزء الجديد من قصتك وتكتب اسم قصتك وتكتب رقم المشاركة التي فيها الجزء أو تنسخ رابط قصتك
 
خيالية أو واقعية يا































































@CESAR
 

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%